mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Skal nok prøve at få støbt en lille anmeldelse sammen når jeg har brugt den lidt :)478907111414718754684 (55531) skrev:Aah, så det må være lyset, der får det til at se ud som om rammen/bagsiden er lys grå. Det forvirrede mig lidt.
Du må lige huske at poste en anmeldelse ;-)
Har opdateret til Windows 8.1 som noget af det første, så jeg kan lege lidt med WiFi Direct.
Pennen fungerer skide godt, har brugt den en del i Chrome i "Windows 8 mode".. Det er ikke alt der fungerer lige godt for Google der, men det er bedre end desktop mode som af en eller anden årsag ligner lort på den og ikke fatter touch input.
...der vil prøve at overtale chefen til at jeg skal have hans Lumia 925 til test lidt tid ^^
... der
Odin 112 puls skrev:
Tønder brandvæsen, 15. jul. 2013 22.04
Førstemelding: Brand-Bil i det fri
Station: Tønder
Jakob Jakobsen (55547) skrev:Skrumpet i vasken
http://www.reddit.com/r/talesfromtechsupport/comme...
... der åbenbart ikke kan gå i bad længere, mens TV'et kører, uden min kontroversielle bofælle, vælger at gå ind og slukke for det, dvs hun vader ind på min matrikkel og rører ved mine ejendele uden at underrette mig, måske burde man lave en klage over hende .. ?
sgt.borup (55554) skrev:bofælle
Så er det vel også hendes matrikel/tv/bad?..
... der, apropos #55555, rundede 222.222 km i bilen i dag.
sgt.borup (55554) skrev:... der åbenbart ikke kan gå i bad længere, mens TV'et kører, uden min kontroversielle bofælle, vælger at gå ind og slukke for det, dvs hun vader ind på min matrikkel og rører ved mine ejendele uden at underrette mig, måske burde man lave en klage over hende .. ?
Er det en hun? lækker?
sgt.borup (55554) skrev:... der åbenbart ikke kan gå i bad længere, mens TV'et kører, uden min kontroversielle bofælle, vælger at gå ind og slukke for det, dvs hun vader ind på min matrikkel og rører ved mine ejendele uden at underrette mig, måske burde man lave en klage over hende .. ?
Sæt en seddel på døren næste gang. Noget i retningen af "Du skal ikke blande dig i, om jeg har tv'et kørende, mens jeg er i bad"
Har du overvejet at slukke dit TV når du ikke bruger det?
Der er absolut ikke noget der er mere generende end et TV der kører i tomgang på en eller anden ligegyldig kanal.
Jakob Jakobsen (55561) skrev:Har du overvejet at slukke dit TV når du ikke bruger det?
Der er absolut ikke noget der er mere generende end et TV der kører i tomgang på en eller anden ligegyldig kanal.
Men hvis de har hvert sit værelse, så burde et tv på hans værelse da ikke genere hende? medmindre der er ekstremt lydt. Men nu gik jeg selvfølgelig også bare ud fra, at de har hvert deres område med dør imellem..
.. Der morer mig lidt over ham fra tyrkiet der er meget interesseret i min bil. Han har lige tilbudt fuldpris, og bedt om paypal eller bank oplysninger så han kan sende pengene. Hvem ville ikke fragte dejlig rust fra Danmark til Tyrkiet?
..der har en sagsbehandler der har lavet en "lille" svipser..
Jeg er blevet oprettet i et nyt system til indberetning af løn til handicaphjælpere, men jeg er ikke blevet oprettet som arbejdsgiver , men som sagsbehandler. Det betyder jeg kan se og ændre ca. 50 brugeres oplysninger. Alt fra CPR til deres mobilnummer. Jeg håber hun når at ændre det inden hun får ferie.
EDIT: Jeg kan også oprette fiktive arbejdsgivere og hjælpere..
Jeg er blevet oprettet i et nyt system til indberetning af løn til handicaphjælpere, men jeg er ikke blevet oprettet som arbejdsgiver , men som sagsbehandler. Det betyder jeg kan se og ændre ca. 50 brugeres oplysninger. Alt fra CPR til deres mobilnummer. Jeg håber hun når at ændre det inden hun får ferie.
EDIT: Jeg kan også oprette fiktive arbejdsgivere og hjælpere..
Jakob Jakobsen (55561) skrev:Har du overvejet at slukke dit TV når du ikke bruger det?
Hun bor 3 værelser fra mig, dvs igennem 3 lukkede døre, TV'et kørte på lystyrke 20/100, og var i bad i 10 minutter, det vil jeg godt mene er forsvarligt.
Qw_freak (55557) skrev:Er det en hun? lækker?
Nej, overhovedet ikke.
Thoroughbreed (55556) skrev:Så er det vel også hendes matrikel/tv/bad?..
... der, apropos #55555, rundede 222.222 km i bilen i dag.
sgu da ikke når det er bofællesskab med individuelle kontrakter.
Rainmeter (55559) skrev:#55558
De bor praktisktalt sammen(ihvertfald under samme tag), hvorfor f* kan han ikke bare snakke med personen, eller er det håbløst umoderne?
Hun er hvad jeg vil betegne, som fuldstændig umulig at konversere med uden at der snakkes højt efter få øjeblikke.
KopNudler (55564) skrev:.. Der morer mig lidt over ham fra tyrkiet der er meget interesseret i min bil. Han har lige tilbudt fuldpris, og bedt om paypal eller bank oplysninger så han kan sende pengene. Hvem ville ikke fragte dejlig rust fra Danmark til Tyrkiet?
Pas på med det, der er noget med at man godt kan placere pengene så det ser ud til de er der og så trække dem tilbage igen efter varen er blevet afsendt....
sgt.borup (55571) skrev:sgu da ikke når det er bofællesskab med individuelle kontrakter.
Sheldon Cooper? Er det dig?
Qw_freak (55572) skrev:Pas på med det, der er noget med at man godt kan placere pengene så det ser ud til de er der og så trække dem tilbage igen efter varen er blevet afsendt....
Jeg sender heller ikke nogen detaljer til ham. Han har ikke svaret siden jeg spurgte om det kunne passe at han ville sende mig penge uden at have en adresse på hvor bilen står.
.. Der lige ville rykke for tilmeldinger til newz sommer lol i Horsens d. 10./11. august.
Evt smid tilmeldinger under tråden.
Evt smid tilmeldinger under tråden.
...Der vender tilbage til WP, med Lumia 925, senere i August - hvis jeg ikke ændrer mening om Android/SGS4 inden.
Øh, pas? Læste den i de reklamer der kom med posten ... Så har absolut ingen anelse ^_^
- må alligevel kun få een skærm hvis jeg vil have en ny
Øh, pas? Læste den i de reklamer der kom med posten ... Så har absolut ingen anelse ^_^
- må alligevel kun få een skærm hvis jeg vil have en ny
478907111414718754684 (55579) skrev:Du kan også snuppe en 920'er og bruge de sidste 1.500 dask på sprit og damer.
Man køber ikke Windows Phone for Specifikationerne.
Sjovt, jeg har lige siddet og læst dette:SlettetBruger (55583) skrev:Man køber ikke Windows Phone for Specifikationerne.
http://pocketnow.com/2013/07/16/nokia-nailed-it-your-move-microsoft skrev:Well, If Microsoft knew anything about how we guys think, they’d understand that we’re always obsessed with the power of the tools we have. Whether you all want to admit it or not, you do care about specs. Please, just accept it. If not you all would still be using an HTC Inspire 4G or a first-gen Samsung Focus.
Surely Windows Phone doesn’t need powerful specs to run, but the reason why you’ll mainly see us guys with a Galaxy Note II, or a Galaxy S 4, is because even if neither of these phones are actually any faster than a Nokia Lumia 1020, we love the idea of having the latest and greatest hardware, just because. To ask a guy to not care about specs is like asking a girl to not care about fashion. It’s just natural human nature. If this wasn’t true then the V6, V8 or V12 engines would’ve never been invented, Monster Trucks would’ve never become a sport, and the most powerful phone among us guys would be an iPhone, right?
Der kan du bare se. Du tager fejl!!
At Lumia 520 så er blevet den mest udbredte WP telefon på bare 3 måneder siger vi ikke til nogen.
Det gælder måske noobs på markedet.
Men når man har prøvet top of the line flere gange, det har været shit hver gang, så lærer man af det.
Lektionen; Samsungs udviklere skulle have et spark i de bløde løg.
Og jo, Nexus udgaven kunne hjælpe på det.
Men enheden skal nok blive 1200 grader varm alligevel.
Men når man har prøvet top of the line flere gange, det har været shit hver gang, så lærer man af det.
Lektionen; Samsungs udviklere skulle have et spark i de bløde løg.
Og jo, Nexus udgaven kunne hjælpe på det.
Men enheden skal nok blive 1200 grader varm alligevel.
...der var oppe og diskutere med en gammel idiot på Faktas P-plads tidligere. Han mente ikke at jeg skulle blande sig i om hvorvidt han holdt i en P-bås eller ej, på trods af at han spærrede for at jeg kunne komme ud.
Hun har ikke tid ... Hun diskuterer med JJ
http://kevindenny.files.wordpress.com/2013/07/aaab...
Hun har ikke tid ... Hun diskuterer med JJ
http://kevindenny.files.wordpress.com/2013/07/aaab...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.