mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Min nødløsning:
http://87.116.31.48/wp-content/uploads/2010/11/TES...
De fåes i passende portionsantretninger i Fakta til 10-11 kroner. Og så koger jeg noget grovpasta (skruer eller lgn) og smider i.
Det bliver jeg mæt af, selvom det måske ikke er det sundeste.
http://87.116.31.48/wp-content/uploads/2010/11/TES...
De fåes i passende portionsantretninger i Fakta til 10-11 kroner. Og så koger jeg noget grovpasta (skruer eller lgn) og smider i.
Det bliver jeg mæt af, selvom det måske ikke er det sundeste.
Dem fra Jaka er KLART de bedste!
- og vandet deri er et godt supplement oven i tørkost hvis man har en køter
Dem fra Jaka er KLART de bedste!
- og vandet deri er et godt supplement oven i tørkost hvis man har en køter
SlettetBruger (55578) skrev:...Der vender tilbage til WP, med Lumia 925, senere i August - hvis jeg ikke ændrer mening om Android/SGS4 inden.
Jeg er fint glad for min 920'er, men jeg kunne godt tænke mig at kameraet var bedre. Har du overvejet deres kommende kamera-mobil-model?
...der synes EB skulle lave et bagrundstjek på de personer der mener de er uskyldige...
Ronson (55613) skrev:...der er nødt til at køre i elgiganten og købe sig noget aircondition-halløj
Link, pl0x.
Aww, jeg havde håbet, at prisen var lidt lavere, når nu det var Hellgiganten. Jeg har kigget på sådan nogle dyr i de tre foregående somre, men er ikke på noget tidspunkt faldet over en art, som jeg kunne have lyst til at punge ud for. Man er jo ikke lavet af penge.
Men tak for linket, om ikke andet. Selvom det var totalt værdiløst.
Jeg sveder bare videre.
Men tak for linket, om ikke andet. Selvom det var totalt værdiløst.
Jeg sveder bare videre.
...Der skal have gang i noget supplementerende træning til Vandring, det er bare for varmt til at løbe. >_<
...Der stadig har ondt i foden efter sidste Torsdags Vandretur.
Top speed over 20 minutter:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
Hele turen:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
med 12Kg i rygsækken.
I den kommende weekenden står den på 50Km over 2 dage med overnatning i Shelters. Her har vi dog 2 lavbenede venner med, så det bliver forhåbentligt ikke så hårdt for maskineriet.
...Der stadig har ondt i foden efter sidste Torsdags Vandretur.
Top speed over 20 minutter:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
Hele turen:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
med 12Kg i rygsækken.
I den kommende weekenden står den på 50Km over 2 dage med overnatning i Shelters. Her har vi dog 2 lavbenede venner med, så det bliver forhåbentligt ikke så hårdt for maskineriet.
...der åbenbart skal til Esbjerg og hente skidtet. Eller Tilst, det er kun 10 km længere væk men i en lidt anden retning.
Also, elgiganten kører online tilbud på et 18,5" TV til 499,-
Also, elgiganten kører online tilbud på et 18,5" TV til 499,-
Ronson (55613) skrev:...der er nødt til at køre i elgiganten i morgen og købe sig noget airconditioning-halløj
Jeg har nogle piller du ka' prøve :)
...sidder i 26 graders varme med dynen over mig.
Fik lige en ide.
Alkohol udvider blodkarene i huden, burde det ikke teknisk set give bedere køling? (eller opvarmning)
+ kolde øl
Alkohol udvider blodkarene i huden, burde det ikke teknisk set give bedere køling? (eller opvarmning)
+ kolde øl
Tror ikke det hjælper i varme, hvor blodkarrene allerede er udvidet.
Desuden gør alkohol at man føler sig varmere end man er.
Tror ikke det hjælper i varme, hvor blodkarrene allerede er udvidet.
Desuden gør alkohol at man føler sig varmere end man er.
Ja alkohol forøger dit varmetab, ved at du begynder at svede. Men hvis man sveder i forvejen, kan det ikke hjælpe så meget mere.
Og det er fordampningen af sved der køler en ned.
Ja alkohol forøger dit varmetab, ved at du begynder at svede. Men hvis man sveder i forvejen, kan det ikke hjælpe så meget mere.
Og det er fordampningen af sved der køler en ned.
...der købte "Gourmet jelly beans" med 36 smagsvarianter i Rema.
...der har fundet ud af at man ikke skal spise dem en håndfuld af gangen.
...der har fundet ud af at man ikke skal spise dem en håndfuld af gangen.
Ronsons link skrev:
Kølekapacitet på 12000 BTU
Hvorfor insisterer firmaer at komme med betegnelser man ikke kender? *BTU? What the hell?
#55617 (Porre)
Lavbenede venner? Hunde eller kærester?
*Wiki skrev:
The British thermal unit (BTU or Btu) is a traditional unit of energy equal to about 1055 joules. It is the amount of energy needed to cool or heat one pound of water by one degree Fahrenheit.
In scientific contexts the BTU has largely been
replaced by the SI unit of energy, the joule.
About 1055? Pund? Fahrenheit? Come on ElGiganten... Vi bor i Danmark FFS!
Thoroughbreed (55629) skrev:Lavbenede venner? Hunde eller kærester?
2 gutter, under 180cm = lavbenede.
Thoroughbreed (55633) skrev:
Er du over 180 da o_O
Ligger gennemsnitshøjden for voksne mænd ikke omkring 182cm i dag?
terracide (55635) skrev:den ligger på 180 og har gjort det de sidste 20 år...uændret.
Ja det kan jeg virkelig se
http://www.si-folkesundhed.dk/upload/128.jpg
Jakob Jakobsen (55634) skrev:Thoroughbreed (55633) skrev:
Er du over 180 da o_O
Ligger gennemsnitshøjden for voksne mænd ikke omkring 182cm i dag?
Hva fa'en har det med hippien at gøre? -.-
Jeg er 186-193 afhængig af hvilken offentlig institution du spørger :-p
...Der er med på en lytter.
Tøserne inde ved siden af har (ude på altanen) lige diskuteret toiletvaner, omkring dét hellige ritual som ér at skide. med tips, og forklaringer på hvorfor det er ubehageligt at bruge for meget tid på toilettet fordi "numsen bliver lufttørret"
...Der er med på en lytter.
Tøserne inde ved siden af har (ude på altanen) lige diskuteret toiletvaner, omkring dét hellige ritual som ér at skide. med tips, og forklaringer på hvorfor det er ubehageligt at bruge for meget tid på toilettet fordi "numsen bliver lufttørret"
Ronson (55627) skrev:...der tager backup af KYNZ og forsøger en opgradering til nyeste version
Er du klar til at redde min røv, DD?
Ronson (55628) skrev:MediaWiki opgraderet. Men MathJax kan ikke arbejde sammen med v1.21.1 så jeg har slået det fra.
Du skal forresten endnu en gang have tak for alle de beskeder, jeg har modtaget.
Ja, det glæder mig også, at du tænker på mig, imedens du rør ved "wikien". Du skal forresten deltage i Skype-chatten; den er saftig. (pewbe har lovet mig blowjob.)
Vi skriver en hel masse sammen. Jeg ville kopiere hele chatten, men det vil Skype ikke, så jeg kan ikke give statistik. Her er et udsnit af chatten:
▄█▀█▀█▄
▄█▀ █ ▀█▄
█▀ ▀█▄
█
█
█▄▄ █ ▄█▀
█ ▄▀▄ █
█ ▀ ▀ █
█ █
█ █
█ █
█ █
█ █
▄█ █▄█▀█▄
▀ ▀▀█
▀█
█
▄█▄ █
█▀ ▀█ █▀
█▀ ▀█ ▄█▀
█▀ ▀█▄▄▄█▀
newz.dk escaper ikke korrekt, når man vil previewe eller indsende et indlæg. Den gør det dog rigtigt, når man redigerer et indlæg.
Okay, det ser kun rigtigt ud umiddelbart efter redigering. F5 og det ser grimt ud igen. ):
▄█▀█▀█▄
▄█▀ █ ▀█▄
█▀ ▀█▄
█
█
█▄▄ █ ▄█▀
█ ▄▀▄ █
█ ▀ ▀ █
█ █
█ █
█ █
█ █
█ █
▄█ █▄█▀█▄
▀ ▀▀█
▀█
█
▄█▄ █
█▀ ▀█ █▀
█▀ ▀█ ▄█▀
█▀ ▀█▄▄▄█▀
newz.dk escaper ikke korrekt, når man vil previewe eller indsende et indlæg. Den gør det dog rigtigt, når man redigerer et indlæg.
Okay, det ser kun rigtigt ud umiddelbart efter redigering. F5 og det ser grimt ud igen. ):
...som ikke kan bestille en tid ved sin læge før jeg opgradere mit medlems skab til premium. det er godt nok længe siden jeg har haft brug for en læge men wtf er det for noget...nu skal jeg betale for at kunne komme til læge?
Edit1: ok, det er fordi nemid login er blevet til premium only -__-
Edit1: ok, det er fordi nemid login er blevet til premium only -__-
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.