mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vent har du været væk harfra eller hvad? der er da blevet snakket om skype chatten jeg ved ikke hvor mange gange snart
vent har du været væk harfra eller hvad? der er da blevet snakket om skype chatten jeg ved ikke hvor mange gange snart
...som hader når steam gør dette https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...
den har ikke flyttet sig den sidste time...
...som fandt et keyboard jeg kunne lide: http://www.duckychannel.com.tw/en/Shine_3_DK9008.h... det kommer først ud i august.
well så kan jeg vel købe en ssd'er og rode med min blærbar imens....
den har ikke flyttet sig den sidste time...
...som fandt et keyboard jeg kunne lide: http://www.duckychannel.com.tw/en/Shine_3_DK9008.h... det kommer først ud i august.
well så kan jeg vel købe en ssd'er og rode med min blærbar imens....
gør jeg ikke har det bare og har 3 gamer hdd'er på 2 tb ver så kunne lige så godt installere alt hvad jeg har på min steam...men den gør det der med alt der skal converteres, så er jeg nød til at hente det forfra-__- lorte steam
gør jeg ikke har det bare og har 3 gamer hdd'er på 2 tb ver så kunne lige så godt installere alt hvad jeg har på min steam...men den gør det der med alt der skal converteres, så er jeg nød til at hente det forfra-__- lorte steam
Bah, det er pga feriepenge ser det ud til.. Havde jeg sgu ikke regnet med blev beregnet sådan.. Må hellere få rettet min forskudsopgørelse >_<Magten (55856) skrev:...der lige har opdaget at CSC har indberettet til SKAT at jeg har tjent 52.000 kr i marts måned... Meget godt gået når jeg stoppede i februar...
Fjolle (55847) skrev:sgt.borup (55846) skrev:Elskov (55844) skrev:sgt.borup (55843) skrev:>http://peecee.dk/uploads/072013/nykskål.jpg
>nykskål.jpg
>nykskål
... staveføjl ?
næh?Thoroughbreed (55845) skrev:#43
Hun har vel bare store kasser?..
enlighten me, please ?
ny-k-skål.
Eva bruger K-skål ifølge KYNZ. Altid tjek KYNZ!
... der ikke forstår hvorfor der skal være reklame for poker på Newz
... der undrer sig over hvor konkurrence-knappen blev af o_O
... der undrer sig over hvor konkurrence-knappen blev af o_O
Magten (55870) skrev:...der synes det er rart at min vagt nu er slut for denne gang.. Har måtte stå op 7 gange de sidste 3 nætter, så er lidt træt efterhånden >_<
Det trøster dog lidt at vide der er en ekstra pose penge på vej for alt det overarbejde :D
Hvad arbejder du med, siden du skal op hele tiden?
Er konsulent, men vi har også overvågning af en masse servere og netværk hos kunder. Der har vi så en døgnvagt som vi skiftes til at have en uge af gangen :)Mort (55871) skrev:Hvad arbejder du med, siden du skal op hele tiden?
Det er dog ikke normalt at der er så meget at lave ^^
... der virtuelt var til koncert med Slash & Myles Kennedy & The Conspirators. Det var awesome.
... der vilminimere optimere arbejdsindsatsen i dag.
... der vil
...der har haft en god oplevelse med PostDK i dag.. Bestilte en pakke hos Proshop kl 17 igår, den blev sendt afsted kort efter og kl 8.30 i morges kom et flinkt postbud og afleverede den på kontoret. Sådan skal det foregå!
PostDK sendte i øvrigt både mail og sms undervejs.
PostDK sendte i øvrigt både mail og sms undervejs.
Post Danmark har sendt både mail og SMS til mig, endda med en fin T&T kode, som bare ikke kan tjekkes.
Faktisk, så har jeg meget ofte gode oplevelser med PostDK. De levere altid fint med Flex modtager aftale. Jeg har kun meget få gange oplevet at en pakke har været taget med tilbage fordi der skulle bruges underskrift og ingen var hjemme (hvilket også var sandt).
Pakken der er bestilt og jeg er ved at modtage, den bliver sendt uden omdeling, så jeg vil gerne vide om jeg faktisk også kan hente den i dag.
En ekstra god historie fra PostDK var at jeg havde bestilt en pakke til arbejdspladsen med forkert postnummer. Postnummeret blev skrevet som mit private postnummer. Da pakken var sendt att. til mit navn, så kom pakken på dagen til min private adresse selvom de kun havde navn og postnummer at gå ud fra.
Post Danmark har sendt både mail og SMS til mig, endda med en fin T&T kode, som bare ikke kan tjekkes.
Faktisk, så har jeg meget ofte gode oplevelser med PostDK. De levere altid fint med Flex modtager aftale. Jeg har kun meget få gange oplevet at en pakke har været taget med tilbage fordi der skulle bruges underskrift og ingen var hjemme (hvilket også var sandt).
Pakken der er bestilt og jeg er ved at modtage, den bliver sendt uden omdeling, så jeg vil gerne vide om jeg faktisk også kan hente den i dag.
En ekstra god historie fra PostDK var at jeg havde bestilt en pakke til arbejdspladsen med forkert postnummer. Postnummeret blev skrevet som mit private postnummer. Da pakken var sendt att. til mit navn, så kom pakken på dagen til min private adresse selvom de kun havde navn og postnummer at gå ud fra.
Yvossen (55882) skrev:... der leger.
Det ligner til forveksling et par U2711?
[edit]
Fik lige Zoomet og så det var U2713 :)
Fik jeg lige rettet :)
Tror bare jeg beholder mine to U2711, 12bit per farve er trods alt en smule bedre end 8bit :P
Fik jeg lige rettet :)
Tror bare jeg beholder mine to U2711, 12bit per farve er trods alt en smule bedre end 8bit :P
Det er både vækkeur og tidtagning.
10 - han ligger og slapper af
20 - jeg trykker på en knap "miav"
30 - han farer hen til havedøren og stirrer ud i to minutter
40 - lægger sig ned igen
50 - fem minutter efter farer han op til døren igen
60 - GOTO 40
Og jeg spillede kun lyden een gang ^_^
Det er både vækkeur og tidtagning.
10 - han ligger og slapper af
20 - jeg trykker på en knap "miav"
30 - han farer hen til havedøren og stirrer ud i to minutter
40 - lægger sig ned igen
50 - fem minutter efter farer han op til døren igen
60 - GOTO 40
Og jeg spillede kun lyden een gang ^_^
...der har modtaget sin suverænt bedste allround-lommelygte til dato.
...der kan anbefale denne til alle der vil have en kraftig lommelygte med mange funktioner, der for en gangs skyld er lavet så de ikke er generende, der kører på "normale" batterier (Eneloop anbefales dog).
...der skal have bestilt en ekstra, til at have liggende i bilen.
Review
...der kan anbefale denne til alle der vil have en kraftig lommelygte med mange funktioner, der for en gangs skyld er lavet så de ikke er generende, der kører på "normale" batterier (Eneloop anbefales dog).
...der skal have bestilt en ekstra, til at have liggende i bilen.
Review
Jeg foretrækker nu Duracell ProCell i mine produkter, synes de performer bedre end Sanyo .. Og LED Lensers :)
... der fik abstinenser af ufrivillig no-Newz o_O
Jeg foretrækker nu Duracell ProCell i mine produkter, synes de performer bedre end Sanyo .. Og LED Lensers :)
... der fik abstinenser af ufrivillig no-Newz o_O
Thoroughbreed (55896) skrev:LED Lensers
Ja, hvis man er til LED-lenser... :)
Duracell ProCell, er jo bare almindelige Duracell batterier med et andet mærke, samt solgt til professionelle.
Eneloop er genopladelige og holder en del længere end Duracell engangsbatterier.
http://i.imgur.com/oRVK7JH.jpg
Af erfaring kan jeg fortælle dig at de "røde" Duracell er bedre end de "guld" Duracell. Og ja, ved godt at Sanyo Eneloop er genopladelige, men bortset fra det så bryder jeg mig bedre om Duracell.
Jeg kan kun tale af personlig erfaring, og et rødt Duracell LR06/AA holder i snit 10-15 dage længere i min pager end et Eneloop (ja, har faktisk et)
Mig bekendt er det også kun omkring 2000 mAh i dem? Hvor mine Energizer/Sony til min blitz er hhv 2850 og 2900 - ikke at jeg ved hva' fa'en jeg kan bruge det til, da jeg synes genopladelige er noget bæwl, glemmer altid at lade dem op :)
Af erfaring kan jeg fortælle dig at de "røde" Duracell er bedre end de "guld" Duracell. Og ja, ved godt at Sanyo Eneloop er genopladelige, men bortset fra det så bryder jeg mig bedre om Duracell.
Jeg kan kun tale af personlig erfaring, og et rødt Duracell LR06/AA holder i snit 10-15 dage længere i min pager end et Eneloop (ja, har faktisk et)
Mig bekendt er det også kun omkring 2000 mAh i dem? Hvor mine Energizer/Sony til min blitz er hhv 2850 og 2900 - ikke at jeg ved hva' fa'en jeg kan bruge det til, da jeg synes genopladelige er noget bæwl, glemmer altid at lade dem op :)
Fordelen ved Eneloop er at de holder spændingen meeget længe (Taber omkring 15% på et år), hvor andre genopladelige taber energien, bare af at stå på hylden, det er ikke unormalt at almindelige genopladelige batterier taber op til 20% bare det første døgn (Og så er det ikke så meget værd at det er på 3Ah).
Netop til flash, er alkaline efter min mening ubrugelige. Deres interne modstand er så stor, at jeg misser en del billeder, fordi jeg skal stå og vente på at flashen genlader.
Eneloop har derimod så lav intern modstand, at det er muligt at brænde en flash af, hvis man bliver ved med at skyde af så hurtigt som flashen kan nå at lade op.
Når jeg har ladet mine eneloop batterier op 5-6 gange, har jeg allerede tjent pengene ind, i forhold til hvad engangsbatterier koster.
Jeg har blandt andet 24 AA Eneloop batterier, og sørger for at have dobbelt så mange batterier som jeg har brug for i mine enheder. Så kan man altid lade 8-12 batterier op når det kommer dertil.
Fordelen ved Eneloop er at de holder spændingen meeget længe (Taber omkring 15% på et år), hvor andre genopladelige taber energien, bare af at stå på hylden, det er ikke unormalt at almindelige genopladelige batterier taber op til 20% bare det første døgn (Og så er det ikke så meget værd at det er på 3Ah).
Netop til flash, er alkaline efter min mening ubrugelige. Deres interne modstand er så stor, at jeg misser en del billeder, fordi jeg skal stå og vente på at flashen genlader.
Eneloop har derimod så lav intern modstand, at det er muligt at brænde en flash af, hvis man bliver ved med at skyde af så hurtigt som flashen kan nå at lade op.
Når jeg har ladet mine eneloop batterier op 5-6 gange, har jeg allerede tjent pengene ind, i forhold til hvad engangsbatterier koster.
Jeg har blandt andet 24 AA Eneloop batterier, og sørger for at have dobbelt så mange batterier som jeg har brug for i mine enheder. Så kan man altid lade 8-12 batterier op når det kommer dertil.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.