mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der rapportere:
Natten til mandag sov telefonen stille ind, jeg vil skyde på den der har kørt i 60 timer.
Dette inkludere en masse brug, herunder 2 reset to factory, som jeg kunne forestille mig er noget krævende, når nu den skal downloade mine settings og apps hvad gang. En masse browsing, lidt GPS, 2 korte opkald, en masse chat, og selvfølgelig den tid det har taget at sætte alt op.
Natten til mandag sov telefonen stille ind, jeg vil skyde på den der har kørt i 60 timer.
Dette inkludere en masse brug, herunder 2 reset to factory, som jeg kunne forestille mig er noget krævende, når nu den skal downloade mine settings og apps hvad gang. En masse browsing, lidt GPS, 2 korte opkald, en masse chat, og selvfølgelig den tid det har taget at sætte alt op.
OK, jeg overdrev måske lidt. Men jeg refererer til:
Lumia 720 Endurance rating 60h
Lumia 920 Endurance rating 44h
Lumia 720 Endurance rating 60h
Lumia 920 Endurance rating 44h
Selvom det (selvfølgelig) gav nogle udfordringer her i morges, er jeg lykkelig!
Meget kan man sige om Microsoft, men Outlook og Exchange er altså guld værd - især i et firma. Notes er ikke lige just min kop te.
Selvom det (selvfølgelig) gav nogle udfordringer her i morges, er jeg lykkelig!
Meget kan man sige om Microsoft, men Outlook og Exchange er altså guld værd - især i et firma. Notes er ikke lige just min kop te.
...Der smed en i5'er i min L412.
...Der nu har en L412 der score LAVERE, end før :S 270 Mio I/O vs nu 248 Mio I/O's
Mig bekendt siger I/O noget om responsiviten af systemet.
...Der nu har en L412 der score LAVERE, end før :S 270 Mio I/O vs nu 248 Mio I/O's
Mig bekendt siger I/O noget om responsiviten af systemet.
...som har et blåt øje.
...som ikke så det rør jeg gik ind i
...som har smagt den nye Burn blue(Apple, kiwi & Blue agave)
...som godt kan lide den
...som ikke så det rør jeg gik ind i
...som har smagt den nye Burn blue(Apple, kiwi & Blue agave)
...som godt kan lide den
det er først nu man kan få den her på landet(Kjellerup)
det er først nu man kan få den her på landet(Kjellerup)
oh hvis du mener den hvide dåse med blå ild så er det ikke den vi har fået(den har været her i 1 år nu) denne er sort med blå ild
oh hvis du mener den hvide dåse med blå ild så er det ikke den vi har fået(den har været her i 1 år nu) denne er sort med blå ild
Ikke endnu, jeg skal først have mig en ny server før jeg investerer i storage - det var mest for at høre :)IT-ekspert Yvossen (56667) skrev:... der er nysgerrig om Magten har fået leget med Storage Spaces og om han fik gang i noget JBOD.
Men planen er at installere Server 2012 R2 på laptoppen en af dagene og lege med clustered Storage Spaces vha shared VHDX :)
Noget specielt du tænker på?
Magten (56670) skrev:Ikke endnu, jeg skal først have mig en ny server før jeg investerer i storage - det var mest for at høre :)
Men planen er at installere Server 2012 R2 på laptoppen en af dagene og lege med clustered Storage Spaces vha shared VHDX :)
Noget specielt du tænker på?
Mest om det er et pålideligt alternativ til f.eks. min Drobo eller om jeg skal kigge efter ZFS på FreeNAS.
Ronson (56676) skrev:...de muligvis var lidt hård ved sin skærm
http://ronson.dk/newz/20130902_210739.mp4
Troede faktisk kun det var kvinde der stadig slog løs på monitoren
Ronson (56678) skrev:Den blinkede som en kvinde der ville have opmærksomhed
Og så er din respons at slå?
Uhadada
Ronson (56680) skrev:Hængerøven (56679) skrev:Og så er din respons at slå?
Uhadada
Ja, hvis hun er sort og lavet af plastik
Uhadada
Så du slår kun på negere som har fået lavet en plastik operation.
Uhadada
Jeg kender ikke så meget til ZFS, men jeg har set Storage Spaces drive et virtuelt produktionsmiljø på 35-40 servere, hvis det er et kvalitetstegn? :P Hvis du ikke har noget specifikt behov ville jeg nok vælge ZFS - jeg kender ikke Storage Spaces godt nok mht performance og pålidelighed i forskellige konfigurationer til at jeg kan sige så meget klogt om det..IT-ekspert Yvossen (56675) skrev:Mest om det er et pålideligt alternativ til f.eks. min Drobo eller om jeg skal kigge efter ZFS på FreeNAS.
Jeg ved at Aidan Finn og Thomas Maurer har skrevet en del posts om det, og rent faktisk ved en hel masse om det :)
...der håber Microsoft tager en masse funktioner fra Windows 8/RT og smider i WP.. Tastaturet og swipe fra kanterne fx.. Sidder tit og prøver at bruge dem på telefonen >_<
...der tager glæderne på forskud
https://www.facebook.com/photo.php?v=1020183157432...
... der tænkte på Ronson da jeg var på Statoil i går
... der nok ikke havde stået og ventet 25 minutter hvis Ronson var ansat ved Statoil
... der nok ikke havde stået og ventet 25 minutter hvis Ronson var ansat ved Statoil
...som køber denne https://www.oculusvr.com/pre-order/ da jeg ikke kan vente på at der kommer en consumer release
...som dog er i tvivl om hvilke spil der i øjeblikke understøtter Oculus Rift?
...som dog er i tvivl om hvilke spil der i øjeblikke understøtter Oculus Rift?
Ronson (56684) skrev:...der tager glæderne på forskud
Min mor er helt vild med Ronson!
csstener (56686) skrev:...som dog er i tvivl om hvilke spil der i øjeblikke understøtter Oculus Rift?
Jeg tror ikke der er nogen spil som understøtter Oculus Rift endnu, men der er nok en del som arbejder på at blive klar til det, når der bliver released en retail version.
Men nu er jeg så heller ikke ansat ved Shell.. Arbejdet dog for et firma der servicerer Shell - og Statiol, Q8, osv osv.PHP-Ekspert Thoroughbreed (56685) skrev:... der tænkte på Ronson da jeg var på Statoil i går
Mort (56691) skrev:csstener (56686) skrev:...som dog er i tvivl om hvilke spil der i øjeblikke understøtter Oculus Rift?
Jeg tror ikke der er nogen spil som understøtter Oculus Rift endnu, men der er nok en del som arbejder på at blive klar til det, når der bliver released en retail version.
Fandt en liste på omkring 50 spil som understøtter den. ;-)
Magten (56697) skrev:...der er ved at være lidt træt af sin Lumia 925 ikke vil sende SMS'er.. Opkald og MMS er der ingen problemer med.. Genstart af telefonen eller tålmodighed i 10 minutter løser det som regel, men det er satme ikke holdbart.
Har ikke det problem med 920'eren, men det er da til at blive sindssyg af.
Magten (56697) skrev:...der er ved at være lidt træt af sin Lumia 925 ikke vil sende SMS'er.. Opkald og MMS er der ingen problemer med.. Genstart af telefonen eller tålmodighed i 10 minutter løser det som regel, men det er satme ikke holdbart.
Jeg troede at der var styr på de basale ting i WP8.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.