mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57500) skrev:J dag er det kagens fødselsdag. Gid hun må få kage til .. og .. øh .. wait, what?
Til at lege "lagkage" med, hvis du forstår sådan en lille en.
...Der CookieClicker.
Det er et lorte simpelt, tidsrøvende spil.
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
... der lige har købt 2 kasser (12 flasker) vin til 93,50 - tak supertilbud i den lokale Fleggaard ^_^
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57504) skrev:... der lige har købt 2 kasser (12 flasker) vin til 93,50 - tak supertilbud i den lokale Fleggaard ^_^
Jaja, men hvilken vin?
Altså, alle kan sgu'da købe billigt/ikke-velsmagende sprøjt. Jeg har en pap-far, som elsker al vin til under 50 kr./3 liter - fordi det er billigt.
Hånter (57506) skrev:Jaja, men hvilken vin?
Altså, alle kan sgu'da købe billigt/ikke-velsmagende sprøjt. Jeg har en pap-far, som elsker al vin til under 50 kr./3 liter - fordi det er billigt.
Well, nu var det kun et tilbud for medlemmer af den lokale Fleggaard, normalprisen var 200 kr/kassen
En merlot fra Chile, ikke dårlig faktisk
- edit -
Porre har vist et billede af flasken
SlettetBruger (57503) skrev:...Der CookieClicker.
Det tager sin tid det spil. Har en fil på jobbet, der har kørt 40 timer eller sådan :D
XorpiZ (57509) skrev:SlettetBruger (57503) skrev:...Der CookieClicker.
Det tager sin tid det spil. Har en fil på jobbet, der har kørt 40 timer eller sådan :D
Hvor sød.. :P 619 timer her.. :P
så kan i måske forklare mig hvad de Kitten Helpers er til? Jeg kan godt se at jeg har mælk der ude under kagen... Men der er ingen stats omkring det.
Der var sku en Wiki
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Milk
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Milk
... der er på Kungliga Tekniska Högskolan i Stockholm hele dagen i morgen for at nørde-snakke med de studerende.
Skal nok blive morsomt :-)
Skal nok blive morsomt :-)
...Der er begyndt at notere drømme igen.
...Der samtidig har læst nogen af de nu 2 år gamle entrys.
Det er fucked up shit...
...Der samtidig har læst nogen af de nu 2 år gamle entrys.
Det er fucked up shit...
...som snart får sin Osculus Rift https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...
Står der i den hellige Koran, at man skal holde sig fra vand, sæbe og deodorant? Nu har jeg igen haft den tvivlsomme fornøjelse at opholde mig i umiddelbar nærhed af en nydansker med anden etnisk oprindelse end civiliseret, som lugtede heftigt af ugegammel sved. Jeg kan næsten ikke bære at forestille mig, hvordan der må stinke hjemme i kamelstalden, når det på intet tidspunkt er faldet krakkemutmutter ind at sige: "Wollah, Ali - du går ved Allah ikke ud, før du som minimum har spændt en Wunderbaum om halsen!" - For helvede, han stank som Moses' rynkede røv efter 40 år i ørkenen.
Jeg synes egentlig ikke, at jeg er sådan helt vildt sart. For min skyld kan de lugte af hvidløg og kåldolmere alt hvad deres små, nougatbrune hjerter kan begære; det rører mig ikke. Men det ville være dejligt, om de ikke stank så kraftigt af sved, at man får ondt i hovedet af at sidde foran dem i bussen.
401A behøver ikke at lugte af Muhamedanien, mkay.
Jeg synes egentlig ikke, at jeg er sådan helt vildt sart. For min skyld kan de lugte af hvidløg og kåldolmere alt hvad deres små, nougatbrune hjerter kan begære; det rører mig ikke. Men det ville være dejligt, om de ikke stank så kraftigt af sved, at man får ondt i hovedet af at sidde foran dem i bussen.
401A behøver ikke at lugte af Muhamedanien, mkay.
Nåkja (57519) skrev:Jeg oplever godt nok sjældent nydanskere, der lugter. Jeg kører med S-tog hver dag, og min næse er pænt sart...
Er det ikke noget med at hvis man ikke kan lugte det selv så er man den der stinker? :P
Gurkere med monobrow stinker som regel, ja. Det er ikke min skyld - jeg bestemmer ikke, at de ikke må gå i bad. Og så er det vel meget typisk, at man ikke går skidemeget op i sin fremtoning, hvis man ikke engang er villig til at hive 5 min. ud af sin travle hverdag med ramadaner og fredagsbønner til lige at plukke lidt øjenbryn.
Her er et andet faktum, der nok vil chokere dig: Alkoholikere lugter ofte af øl og/eller billigt sprut. Hvem skulle have troet det...
Jeg overvejede også at fortælle dig, at mange hjemløse har hund, men jeg synes ikke, jeg ville smide for mange informationer efter dig på én gang. Nogle mennesker skal bruge en del tid på at absorbere ny viden og jeg venter gerne.
Det er da også utroligt, hvor basale ting, man må forklare jer, altså. I skulle se at komme noget mere ud.
Her er et andet faktum, der nok vil chokere dig: Alkoholikere lugter ofte af øl og/eller billigt sprut. Hvem skulle have troet det...
Jeg overvejede også at fortælle dig, at mange hjemløse har hund, men jeg synes ikke, jeg ville smide for mange informationer efter dig på én gang. Nogle mennesker skal bruge en del tid på at absorbere ny viden og jeg venter gerne.
Det er da også utroligt, hvor basale ting, man må forklare jer, altså. I skulle se at komme noget mere ud.
...Der synes der er alt for lidt på nettet om EMET.
...Der ikke kan få den til at installere silent via et script.
Den kører ganske enkelt ikke som 'system' brugeren når den installeres via msiexec /i "C:\Program Files\BWV\emet4.msi" /qn /norestart
eksekveres msi'en direkte virker det fint.
...Der ikke kan få den til at installere silent via et script.
Den kører ganske enkelt ikke som 'system' brugeren når den installeres via msiexec /i "C:\Program Files\BWV\emet4.msi" /qn /norestart
eksekveres msi'en direkte virker det fint.
http://peecee.dk/uploads/102013/20131007_212913_LL...
Puha... En halv tærte senere er jeg nu blevet enig med mig selv om at tage resten med på arbejde i morgen.
Puha... En halv tærte senere er jeg nu blevet enig med mig selv om at tage resten med på arbejde i morgen.
... der lige har skiftet skærm på sin Lenovo T61p
... der var lidt bekymret over de små krøllede hår inde i kabinettet
... der undrer sig over hvorfor der kun stod T61 på den gamle skærm
... der nu har en velfungerende Lenovo T61(p?) med SSD og 2 GB ram
... der godt kunne bruge nogle DDR2 SODIMM
... der var lidt bekymret over de små krøllede hår inde i kabinettet
... der undrer sig over hvorfor der kun stod T61 på den gamle skærm
... der nu har en velfungerende Lenovo T61(p?) med SSD og 2 GB ram
... der godt kunne bruge nogle DDR2 SODIMM
starn (57498) skrev:Tillykke :)
csstener (57499) skrev:Tillykke :-)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57500) skrev:J dag er det kagens fødselsdag. Gid hun må få kage til .. og .. øh .. wait, what?
Tillykke Mille
Clauzii (57505) skrev:Tillykke!!
Tak :D
...der var til Svensk dødsmetalkoncert i lørdags xD
SlettetBruger (57537) skrev:1600x1200 powah!
Men hængslerne er godt nok lidt flimsy - har vel 2-3 cm bevægelse i toppen af skærmen
IT-ekspert Yvossen (57538) skrev:#57536
Hvad sidder der i den? En eller 2 klodser?
To klodser, den øverste var i hvert fald en 1 GB, har faktisk ikke set om det er 1+2 eller 1+1 der er i den o_O
... der får lyst til at høre Metallica - Some Kind of Monster når jeg ser på min Lenovo ved siden af min lille bitte MBP
@Yvossen
Den har 1,9 GiB, så det vil sige 1+1 :)
@Yvossen
Den har 1,9 GiB, så det vil sige 1+1 :)
SlettetBruger (57542) skrev:Jeg har gravet 2x2GB 677 (TP677/2G) blokke frem af skraldespanden til dig.
Har jeg nogensinde kaldt dig en Gud?
Also, det er altså ikke kun 1600x1200 powah, den kører altså i 1920x1200 kære Rene ;)
Har jeg givet dig en skærm der er bedre end min egen?
Lykkedes det dig at på skærmen ud af plastikken, så der ikke er security mærke på din pc? :P
Lykkedes det dig at på skærmen ud af plastikken, så der ikke er security mærke på din pc? :P
... der kom til tiden i dag!
1: Ja, det må den være så
2: Nej, for den skærm jeg havde i forvejen, havde en skade i rammen (nederste venstre hjørne) - samt der stod kun T61 på den, kontra T61p
Er lidt forvirret, for ifølge Lenovo er det en T61p (Typenummeret er 6457) - men inde på siden kunne jeg så ikke finde modelnummeret - W2E - men kun en W2D .. Anyhow, fik skiftet skærmen uden problemer (andet end at jeg mangler en skrue - screw that)
SlettetBruger (57544) skrev:Har jeg givet dig en skærm der er bedre end min egen?
1: Ja, det må den være så
2: Nej, for den skærm jeg havde i forvejen, havde en skade i rammen (nederste venstre hjørne) - samt der stod kun T61 på den, kontra T61p
Er lidt forvirret, for ifølge Lenovo er det en T61p (Typenummeret er 6457) - men inde på siden kunne jeg så ikke finde modelnummeret - W2E - men kun en W2D .. Anyhow, fik skiftet skærmen uden problemer (andet end at jeg mangler en skrue - screw that)
.. der søndag aften lånte en Surface RT på ubestemt tid for at prøve det af.
.. der mandag aften wipede den omtalte Surface igen
.. der overvejer, om hans kommende tablet skal være en Android eller en iPad.
.. der mandag aften wipede den omtalte Surface igen
.. der overvejer, om hans kommende tablet skal være en Android eller en iPad.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.