mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (57549) skrev:hvad løb du ind i af komplikationer?
Lad nu vær med at sige "Mangel på apps"
- Det lykkedes kun sjældent at få den logget på de forskellige services. Der gik flere timer med at få den ind på Xbox Live under Games.
- Rigeligt med apps, men ikke specielt intuitiv søgning. Jeg bad min kæreste om at installere Facebook. Jeg fik tre forskellige apps, men jeg fandt aldrig ud af, hvad der var den 'rigtige'. Ingen af dem fungerede rigtigt godt.
- Sønnen prøvede at installere og starte tre forskellige spil. De to af dem crashede hver eneste gang under opstarten. Han gav det 25 min., og så smed han den fra sig.
- Den virker tung og med skarpe kanter og hjørner (jeg fik den uden cover eller lignende). Efter at have siddet med den i en halv times tid havde jeg et rødt mærke i begge håndflader. Den ville ikke fungere som e-bogslæser.
- Den virkede langsom ved både start og afvikling af apps. Endomondos app har et fedt design, men den frøs næsten ved alle forsøg på at skifte til træning, indstillinger osv.
+ Der var dog fin lyd og billede på ved afspilning af film.
+ Den eneste app, som jeg ikke fandt, var til mit Sonos.
Til historien hører, at jeg netop havde læst Tænks seneste test omkring tablets, og der havde Windows tablets faktisk fået pæne karakterer. Jeg var faktisk indstillet på at købe en Surface, indtil jeg fik den prøvet.
Jeg fik heldigvis lov til at prøve den først, for ellers ville jeg godt nok have ærget mig.
Hvis man skal prøve en Android tablet - hvad skal man så gå efter?
Ingen af dem er den rigtige, den er ikke udgivet endnu :-(Danish Dude (57551) skrev:Jeg bad min kæreste om at installere Facebook
Surface 2 er også lige om hjørnet så det ville være dumt at købe en nu.
Jeg havde fornøjelsen af at lege med en af dem i dag, oh det var rent faktisk en fornøjelse modsat 1'eren som jeg også synes havde nogle mangler.
Den har også bedre skærm og hurtigere chip. Og så er der bare en masse ting der fungerer bedre i Windows 8.1 - også RT.
Jeg blev dog slemt skuffet over deres dock til Pro'en... Det kunne de sgu godt have gjort bedre.
Dell's Venue 8 Pro er dog en lækker enhed.. Det er godt nok ikke en RT, men det er jo nærmest kun et plus.
Kunne Phonos app'en ikke bruges til Sonos?
Jeg havde fornøjelsen af at lege med en af dem i dag, oh det var rent faktisk en fornøjelse modsat 1'eren som jeg også synes havde nogle mangler.
Den har også bedre skærm og hurtigere chip. Og så er der bare en masse ting der fungerer bedre i Windows 8.1 - også RT.
Jeg blev dog slemt skuffet over deres dock til Pro'en... Det kunne de sgu godt have gjort bedre.
Dell's Venue 8 Pro er dog en lækker enhed.. Det er godt nok ikke en RT, men det er jo nærmest kun et plus.
Magten (57553) skrev:Surface 2 er også lige om hjørnet så det ville være dumt at købe en nu.
Jeg vidste ikke lige, at jeg skulle have søgt på Phonos i stedet for.
Jeg havde hørt om 8.1, men den er ikke længere tilgængelig til download.
Jeg skal nok prøve at have en Surface 2 i hænderne, men lige har de godt nok skræmt mig væk.
@Windcape. Joking?!
Jeg søgte bare på Sonos og fandt den :) Har dog kun prøvet den app til WP, så ved ikke hvor god den er..Danish Dude (57554) skrev:Jeg vidste ikke lige, at jeg skulle have søgt på Phonos i stedet for.
Nej desværre, men den kommer snart :)Danish Dude (57554) skrev:Jeg havde hørt om 8.1, men den er ikke længere tilgængelig til download.
Jeg vil klart anbefale at prøve 2'eren.. Det er bare en bedre fornemmelse man står med synes jeg :)
Nope.Danish Dude (57554) skrev:@Windcape. Joking?!
Facebook til Surface (RT) blev annonceret til BUILD, og forventningen var/er at den kommer sammen med 8.1
De apps du kan finde i dag, er ligesom på WP/Android/iOS, folk der forsøger at snyde dig, ved at vise touch.facebook.com i et browser vindue, i en app.
Det er ret horribelt. (Til modsætning for den nuværende WP app, som er ret nice, udover at Facebook virkelig ikke kan fatte at implementere chat push)
... der kun bruger sin Surface RT til at spille Mahjong i flyet, og se Netflix på mens jeg er i USA.
(Den er stort set aldrig tændt derudover)
(Den er stort set aldrig tændt derudover)
... der leger lidt med en HP Proliant Micro Server (N54L). Kan dog i 9 ud af 10 tilfælde ikke få den til at boote. Intet indhold på skærm og "status-LED på fronten lyser hverken rød (skidt) eller blåt (godt).
Har læst det kunne være et defekt MiniSAS kabel.
Har læst det kunne være et defekt MiniSAS kabel.
...der smutter på halvanden uges ferie klokken 15 i dag =)
...der skal endelig skal have opsat sin server og sit netværk i ferien.
...der skal endelig skal have opsat sin server og sit netværk i ferien.
IT-ekspert Yvossen (57565) skrev:#57562
Det er da også noget dejligt vejarbejde du holder ved. Jeg var selv i Odense i søndags og da tænkte jeg faktisk på dig, det passede så fint med at vejarbejdet startede omkring Nørre Aaby og sluttede lige ved broen.
Det er ikke lige frem vejarbejde..
http://ekstrabladet.dk/112/article2118369.ece
Få nu gjort din karma god Ronson.
Der er et eller andet der forhinde mig i at folde indlæg ud (og for den sags skyld bruge citér eller ret)
Der er et eller andet der forhinde mig i at folde indlæg ud (og for den sags skyld bruge citér eller ret)
Ronson (57569) skrev:Og så havnede et af billederne i artiklen
og så har de ikke engang givet dig credit? Damn det er dårlig kilde-etik.
...Der har fået en mail fra Cocio
...Der kan bekræfte at Mørk Cocio ikke længere er en del af deres sortiment.
...Der kan bekræfte at Mørk Cocio ikke længere er en del af deres sortiment.
... der overvejer at købe en HP ProLiant MicroServer N54L til test af Windows Server 2012 R2 Storage Spaces og muligvis senere til erstatning af min Drobo Elite.
...Der med søskende fik taget billeder til forældrenes sølvbryllup.
http://sdrv.ms/1alQJ8C
Temaet var; "vær klædt i arbejde, hobby eller liv"
Så jeg valgte alle 3 :P
http://sdrv.ms/1alQJ8C
Temaet var; "vær klædt i arbejde, hobby eller liv"
Så jeg valgte alle 3 :P
... der synes der mangler gratis fadøl i Bromma.
Så må jeg jo bare købe et par i Tallinn på firmaets regning :p
Så må jeg jo bare købe et par i Tallinn på firmaets regning :p
Det er alm. rejsepolitik at man må købe øl med sit aftensmåltid når man er på forretningsrejse.Hånter (57584) skrev:Siden hvornår er du blevet sådan en "hot shot"?
Men kan man jo godt formulere det mindre kedeligt end som så.
(Lounge adgang er noget jeg betaler for privat, fordi jeg tit er på ferie i udlandet)
Nåkja (57585) skrev:...der af og til ærgrer sig over at SlettetBruger ikke er en del af mit RL.
Mener du ikke at du af og til ærgrer dig over at SlettetBrugers søstre ikke er en del af dit RL?
Er det så fordi at jeg donere Hardware ud til højre og venstre?
Tbird-> dit RAM befinder sig i Glostrup nu :P glemte lige at få det ud af tasken.
Tbird-> dit RAM befinder sig i Glostrup nu :P glemte lige at få det ud af tasken.
Dette er de sidste priser jeg kunne finde:
http://web.archive.org/web/20110402192324/http://s...
Dette er de sidste priser jeg kunne finde:
http://web.archive.org/web/20110402192324/http://s...
Men meningen var jo netop at med introduktionen af C serien, kunne de prisætte den lavere end 5, og derfor prissætte 5S højere end 5.
Claus Jørgensen (Windcape) (57595) skrev:... der kigger på dameben i Tallinn
Er de ikke kommet ud af shorts og sommerkjoler endnu?!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.