mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (57647) skrev:Yes, d. 24. skal jeg til Tønder. Kører dog tidligt d. 25. Så det bliver ikke noget langt ophold.. Og så er jeg ved at planlægge en tur til Aalborg. Esbjerg bliver nok først en gang til marts/april :(
Glæder mig
XorpiZ (57648) skrev:
Hun har fandme cirkuleret længe hende der. Men hun er også vanvittigt lækker, så det forstår man jo godt.
Ja, var helt overrasket da hun kom frem da jeg søgte efter "Bierfrau oktoberfest münchen" - det er nok 5 år siden jeg så hende først, og blev enig med mig selv om, at jeg ville til München hvis kvinderne så sådan ud.
Hånter (57649) skrev:... hvis dankort og mastercard er blevet meldt stjålet, og derfor spærret.
... der har ligget syg, og ikke brugt penge siden mandag.
... der er træt af hans bank, da de siger at de ikke kan "låse" kortene op igen, og i stedet har bestilt nye. WTF??!?!
Træls >_< Hvornår får du ny?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57655) skrev:... der har gjort Hånter ked af det
Det er fandeme ikke i orden! Jeg har ikke engang et kort der virker nu, så jeg selv kan gå ind og bestille :@
... der dog er en smule positiv over at han skal ud og springe i faldskærm i weekenden.
Hånter (57657) skrev:... der dog er en smule positiv over at han skal ud og springe i faldskærm i weekenden.
Det er også mega fedt! Næsten bedre end at få en ny iPhone
I will :)IT-ekspert Yvossen (57656) skrev:Magten må sige til når han runder Esbjerg, så kan det da være man kunne få lov at hilse.
...der ved et tilfælde faldt over nogle backup jobs hos en kunde som aldrig blev færdige.. Det var backup af deres Exchange som så aldrig har kørt, men det blev jo også først sat op i 2008 så det kan man vel ikke forvente at nogen har tjekket.
Hånter (57657) skrev:Det er fandeme ikke i orden! Jeg har ikke engang et kort der virker nu, så jeg selv kan gå ind og bestille :@
... der dog er en smule positiv over at han skal ud og springe i faldskærm i weekenden.
Hvorhenne og hvad koster en sådan tur?
Hånter (57662) skrev:#57660
Vamdrup. Det er et "begynderkursus" som inkluderer 6 spring og det koster 3.000.
Og det er med alt betalt? faldskærm, nye underbukser, det hele?
... der har svært ved at vælge.
Menu 1: "halv grillkylling" med pommes, pickles og salat.
Menu 2: hakkedreng med rå og bløde løg, brun sovs, spejlæg og hjemmebagt rugbrød
Ih! Hvad skal mine 19 kr gå til >_<
Menu 2: hakkedreng med rå og bløde løg, brun sovs, spejlæg og hjemmebagt rugbrød
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57665) skrev:... der har svært ved at vælge.
#2 helt klart... Men sådan en menu, til 19kr? har du tjekket i køkkenet først?
Hængerøven (57666) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (57665) skrev:... der har svært ved at vælge.
#2 helt klart... Men sådan en menu, til 19kr? har du tjekket i køkkenet først?
Man skal have lidt skidt en gang imellem
... Der skal tidligt i seng fordi han skal på jagt i morgen.
... Der håber han får skudt sig et rådyr så han kan få fyldt fryseren
... Der håber han får skudt sig et rådyr så han kan få fyldt fryseren
... der lige faldt over dette - en lidt ældre nyhed om vores ven.
...som lige skal have testet min oculus rift lidt mere før jeg giver min mening på den, men indtil vidre ser det sku godt ud :)
... der har fået tilbudt en Nexus 7 1. gen. til 700 kroner.
... der ikke ved hvad han skal men en tablet.
... der ikke ved om han skal købe den.
... der ikke ved hvad han skal men en tablet.
... der ikke ved om han skal købe den.
Fedt, diverse netværk skal opdateres de næste 7,5 timer hvilket kan resultere i mange kald på min vagt. Elsker overraskelser!
http://www.mindthebrain.net/wp-content/uploads/201...
http://www.mindthebrain.net/wp-content/uploads/201...
...som kan informere om at man kan købe googles Chromecast fra proshop http://www.proshop.dk/Multimediaafspiller/Google-C...
... der - apropos RPi - overvejer at bygge den ind i min projektor. Instant mediaplayer!
... der mangler en nano Wifi-dongle der er kompatibel
... der mangler en nano Wifi-dongle der er kompatibel
Det er kun fattige mennesker der kan være alkoholikere.Rainmeter (57689) skrev:Ham der vist er blevet alkoholiker.
Alle os andre er velfærdsdrankere!
Bare giv lige som jeg har gjort...den kommer sku ikke....han er enda stoppet med at sende updates ud.....
...Der er udsat for en allergisk reaktion af en art.
Der startede på fødderne, på det tynde hud under anklerne, og har bredt sig til undersiden af fødderne, og bagsiden af hælen.
Nu er der fanme også dukket 2 små knopper op på min underarm.
>_<
Kan ikke komme i tanke om noget jeg har skiftet for nyligt, og slet ikke på fødderne.
Der startede på fødderne, på det tynde hud under anklerne, og har bredt sig til undersiden af fødderne, og bagsiden af hælen.
>_<
Kan ikke komme i tanke om noget jeg har skiftet for nyligt, og slet ikke på fødderne.
SlettetBruger (57696) skrev:...Der er udsat for en allergisk reaktion af en art.
>_<
Hvor lang tid har det taget?
Hvis ikke det er din sæbe eller dit vaskemiddel, så kan fødevareallergier udfolde sig på de mærkeligste måder.
...der lige vil informere andre WP8 brugere om at de kan melde sig til beta test af WP8 Update 3, hvis I har en udvikler konto (pris 19$).
http://winsupersite.com/windows-phone/windows-phone-8-update-3-preview skrev:Visit the Windows Phone Preview for Developers web site (this will become live later today) and accept the terms and conditions. Then, download the Windows Phone Preview for Developers app, which installs from the Windows Phone Store directly onto your phone over the air. This app lets you opt-in new updates directly from your phone. Then, simply visit Phone Update in Settings and check for updates. Voila!
Dunno, uge-1,5
Alt vaskemiddel og sæbe er neutral/andet allergivenligt shit.
Med undtagelse af mit Old Spice shower gel - Det er også lagt på hylden for at se om det har en effekt (men har brugt det i flere måneder nu >_<)
Det passer måske nogenlunde sammen med hvornår jeg købte min seneste shampoo. (Dermo. Paraben og farvefri, og mærket af astma allergi forbundet)
Allergi er noget lort. Pisse svært at fejlsøge på fordi det kan udvikles hen af vejen.
Alt vaskemiddel og sæbe er neutral/andet allergivenligt shit.
Med undtagelse af mit Old Spice shower gel - Det er også lagt på hylden for at se om det har en effekt (men har brugt det i flere måneder nu >_<)
Det passer måske nogenlunde sammen med hvornår jeg købte min seneste shampoo. (Dermo. Paraben og farvefri, og mærket af astma allergi forbundet)
Allergi er noget lort. Pisse svært at fejlsøge på fordi det kan udvikles hen af vejen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.