mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der prøver at installere WP8 SDK på sin bærbare. Der igen får fejlen unable to locate package sources, ligesom ved installationen af Visual Studio. FFS MS fortæl nu hvad helvede der er galt, så jeg kan installere jeres lort i stedet for at give mig de evindelige generiske fejlmeddelelser :-(
Eneste nylige noterede afvigelser fra rutinen er
Skift fra Mathilde til UTZ Cocio
Begyndt at spise Gøl pålæg (Netto sælger endelig 1kg familiepakken igen - det er det eneste der dur når man gerne skal have 3-4 skiver på hvert brød)
Første pc i mit hjem med linux blev sat op.
Nyt shampoo.
Jeg sætter sidst-nævnte på hylden igen.
Skift fra Mathilde til UTZ Cocio
Begyndt at spise Gøl pålæg (Netto sælger endelig 1kg familiepakken igen - det er det eneste der dur når man gerne skal have 3-4 skiver på hvert brød)
Første pc i mit hjem med linux blev sat op.
Nyt shampoo.
Jeg sætter sidst-nævnte på hylden igen.
SlettetBruger (57702) skrev:Skift fra Mathilde til UTZ Cocio
Det plejer at give mig røde knopper og angstanfald ... Cocio har jo intet med kakao at gøre imho o_O
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57704) skrev:Cocio har jo intet med kakao at gøre imho
Heldigt at Cocio er en chokolademælk så, imodsætning til mathilde kakaomælk.
Hængerøven (57705) skrev:Heldigt at Cocio er en chokolademælk så, imodsætning til mathilde kakaomælk.
Potato potato
Forskellen på Cocio og Mathilde er imho det samme som forskellen på mørk chokolade og lys chokolade.
Lys chokolade er ikke værd at spise, om det så var det sidste jeg havde i køleskabet!
Cocio er alt for sød, og har en kunstig smag ... Jeg ved godt at jeg er en af de få der ikke drikker det sprøjt, men hvad mand sin mening :P
- edit -
Dog kunne jeg godt finde på at drikke en Cocio eller to hvis Eva Mendes fulgte med ...
http://cdn.bloody-disgusting.com/wp-content/upload...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57706) skrev:Potato potato
Suk...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57706) skrev:Forskellen på Cocio og Mathilde er imho det samme som forskellen på mørk chokolade og lys chokolade
Jamen så er det jo lettere at forstå din pointe, når man lige ved hvor meget du rodder sammen i tingene.
Kakao mælk sammenlignet med chokolade mælk er ikke det samme som at sammenligne en lys med en mørk chokolade.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57706) skrev:Cocio er alt for sød
Fordi det er et chokolade produkt, ffs!
Arla er retards ifølge Ronson
Spørgsmål:
I laver jo allerede kakaomælk, men har Arla nogen planer om at lancere chokolademælk, altså "karameliseret" kakaomælk?
For det tætteste man kommer på en fyldig kakaosmag, uden at være jer utro, er jo jeres kakaoletmælk.
Ronson, Nørre Aaby
Svar:
Hej Ronson
Mange tak for din mail.
Jeg har aldrig hørt om karameliseret kakaomælk, men derimod karameliseret mælk, hvor mælken indkoges sammen med sukker.
Er karameliseret kakaomælk noget, du selv fremstiller?
Med venlig hilsen
Arla Forum
Susanne Hamann
[email protected]
Spørgsmål:
I laver jo allerede kakaomælk, men har Arla nogen planer om at lancere chokolademælk, altså "karameliseret" kakaomælk?
For det tætteste man kommer på en fyldig kakaosmag, uden at være jer utro, er jo jeres kakaoletmælk.
Ronson, Nørre Aaby
Svar:
Hej Ronson
Mange tak for din mail.
Jeg har aldrig hørt om karameliseret kakaomælk, men derimod karameliseret mælk, hvor mælken indkoges sammen med sukker.
Er karameliseret kakaomælk noget, du selv fremstiller?
Med venlig hilsen
Arla Forum
Susanne Hamann
[email protected]
http://newz.dk/forum/tagwall/billedtraaden-v1-17-1...
Well - på det punkt har Ronson vel ret, i at de er retards ...
ANYWAY - Det kan godt være at Cocio er chokolademælk og Mathilde (og alt andet?) er kakaomælk. Men det ændrer stadig ikke på at Cocio ikke smager særligt godt ...
IT-ekspert Yvossen (460) skrev:#459
Hvad er forskellen egentligt? :)
Ronson (461) skrev:http://www.chipsguiden.dk/?page=show-soda-bedom&id=17 skrev:Det specielle er at væsken steriliseres i en såkaldt autoklave, en kogeprocess hvor cacaoen koges til over 100°C og sukkeret derfor karameliserer. Det er også derfor der kommer det karakteristiske bundfald.
Well - på det punkt har Ronson vel ret, i at de er retards ...
ANYWAY - Det kan godt være at Cocio er chokolademælk og Mathilde (og alt andet?) er kakaomælk. Men det ændrer stadig ikke på at Cocio ikke smager særligt godt ...
IT-ekspert Yvossen (57710) skrev:Nej, du, rent vand fra vandhanen. Det er sgu godt
Det kan vi godt blive enige om :)
...der godt kunne finde på at betale de 19$ bare for det ^_^Nåkja (57698) skrev:...der lige vil informere andre WP8 brugere om at de kan melde sig til beta test af WP8 Update 3, hvis I har en udvikler konto (pris 19$).
...der skal igang med at lave overvågning Linux/*nix med SCOM... Det skal nok blive spændene :D
sgt.borup (57717) skrev:... der tror min PSU lige er død
Rens dine negle ! :)
Men ja, det ser ikke for godt ud!
Lige i billedets tilfælde skulle vi bare have en dukkert.
Havde min 3L Source fyldt med koldt smeltevand på et tidspunkt, det var herligt.
Havde min 3L Source fyldt med koldt smeltevand på et tidspunkt, det var herligt.
Hængerøven (57718) skrev:Rens dine negle ! :)
Men ja, det ser ikke for godt ud!
Nogen bud på hvad der er sket ?
den slukkede pludselig uden videre, men den har ellers kørt upåklageligt.
kan der monstro være en løs forbindelse i det 4 pin stik ? - for så skal jeg have den ud på uni i morgen og så skal den have loddetin så hatten passer.
Magten (57715) skrev:...der godt kunne finde på at betale de 19$ bare for det ^_^Nåkja (57698) skrev:...der lige vil informere andre WP8 brugere om at de kan melde sig til beta test af WP8 Update 3, hvis I har en udvikler konto (pris 19$).
...der skal igang med at lave overvågning Linux/*nix med SCOM... Det skal nok blive spændene :D
Ifølge Thurrott kan man få den med en gratis app center konto...
IT-ekspert Yvossen (57710) skrev:#57709
Det ændre ikke på at både kakaomælk og chokolademælk smager af sødt pis. Nej, du, rent vand fra vandhanen. Det er sgu godt!
Ja, det har du så ret i! Drikker næsten udelukkende vand.
SlettetBruger (57712) skrev:Rent, koldt smeltevand direkte fra Norges bjergtoppe...
https://7yzw8w.bn1.livefilestore.com/y2msP1zbp1Xsm...
Det er squ godt!
Hippie ...
Fjolle (57721) skrev:...der godt kunne finde på at betale de 19$ bare for det ^_^
Ifølge Thurrott kan man få den med en gratis app center konto... [/quote]
Garanteret kun på engelsk. Jeg kan ikke forestille mig den danske er klar endnu, siden den først kommer i starten af næste år :<
Lavede en konto på det der app-studio og installerede denne app bagefter:
http://www.windowsphone.com/da-dk/store/app/previe...
Den er dog stadig igang med "forbereder installation", så nu må vi se
http://www.windowsphone.com/da-dk/store/app/previe...
Den er dog stadig igang med "forbereder installation", så nu må vi se
Nej. Langt fra alle carriers og OEMs har frigivet GDR2 endnu.XorpiZ (57734) skrev:Det er vel din egen skyld? :E
F.eks. Samsung.
---
GDR3 er fint, men i risikere at jeres telefon ikke har opdateret nok firmware, hvilket kan give forskellige problemer, specielt i områder som video opkald.
Der er en grund til at man normalt venter på OEM/carrier testing før man frigiver en opdatering, selvom det virker irreterende.
Jeg må indrømme at nu da 920 kan fåes til 1888 kroner, så overvejer jeg den faktisk. Jeg kan godt lide kærestens 620.
Jeg dobbelt checkede lige, og det ser ud til at det kun er prototypes der ikke er frigivet til markedet endnu, som stadigvæk har GDR3 problemer.
Så hvis i sørger for at jeres firmware er up2date før i installere GDR3, burde det ikke være et problem.
... måske skulle vi forke denne her diskussion til en anden tråd? :)
Så hvis i sørger for at jeres firmware er up2date før i installere GDR3, burde det ikke være et problem.
Nej, Amber er en Nokia ROM opdatering, som kommer med ny kamera funktionalitet.IT-ekspert Yvossen (57736) skrev:GDR2 er Amber, right? Kærestens 620 har Amber kan jeg se.
... måske skulle vi forke denne her diskussion til en anden tråd? :)
920 med GDR2/3 har en del forbedret batteritid, og bliver ikke så varm, ifølge min egen erfaring.IT-ekspert Yvossen (57737) skrev:Jeg må indrømme at nu da 920 kan fåes til 1888 kroner, så overvejer jeg den faktisk. Jeg kan godt lide kærestens 620.
Men da min 920 nedsmeltede i sommers, er min personlige telefon en Samsung ATIV S med Portico (GDR1), for tiden.
Men husk at der altid frigives nye telefoner til "Black Friday", så jeg tror i kan spare endnu flere penge ved at vente en 5-6 uger før i køber nye telefoner.
Kig efter prepare.exe, den plejer at løse problemet.Nåkja (57701) skrev:Der igen får fejlen unable to locate package sources, ligesom ved installationen af Visual Studio
Årsagen til problemet er typisk at du har tidligere installeret Visual Studio fra/til en anden disk eller netværks lokalitation, og nu forsøger Visual Studio via. registry at installere derfra, og fejler.
Hvis prepare.exe ikke findes, eller ikke løser problemet find installations log filen, den skulle gerne fortælle dig hvilken sti den leder efter, søg efterefter i registry for den sti, og slet nøglen.
(Overstående løste problemet for mig, ved opgradering fra VS11 til VS2012)
Se også http://support.microsoft.com/kb/2872457#Cert
F0rked:Claus Jørgensen (Windcape) (57738) skrev:... måske skulle vi forke denne her diskussion til en anden tråd? :)
http://newz.dk/forum/tagwall/wp8-update-3-traaden-...
Bruger du en power-charger (dvs. direkte i væggen), eller lader du op via. en computer?Magten (57743) skrev:...hvis tlf har været 3 timer om at lade 15% op... Det er lidt irriterende når nu man gerne vil lege med de andre GDR3 børn og det kræver den er ladet op..
Havde den direkte i væggen, eller, i en stikdåse sammen med min Surface men det har ikke været noget problem før.. Satte den så til min Surface og nu er den på 23% og installerer :)Claus Jørgensen (Windcape) (57744) skrev:Bruger du en power-charger (dvs. direkte i væggen), eller lader du op via. en computer?
...der fandt noget i tyskland som han savner fra sin barndom
http://s3.media.squarespace.com/production/320009/...
http://s3.media.squarespace.com/production/320009/...
Magten (57743) skrev:...hvis tlf har været 3 timer om at lade 15% op... Det er lidt irriterende når nu man gerne vil lege med de andre GDR3 børn og det kræver den er ladet op..
havde samme problem...jeg fandt så ud af at hvis jeg bruger et ikke sony kabel så lader den 1/4 så hurtigt som den gør med et sony kabel :/
Woller (57748) skrev:...der overvejer om man skulle investere i en oculus rift
...der dog gerne vil prøve den inden han smider penge efter det :S
hvor bor du hende??? for du kan da prøve min :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.