mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
p_p (58350) skrev:kunne stadi være intresant at se hvordan hun har lavet det
True dat
- og hvorfor har du skiftet navn >_<
PHP-Ekspert Thoroughbreed (58351) skrev:p_p (58350) skrev:kunne stadi være intresant at se hvordan hun har lavet det
True dat
- og hvorfor har du skiftet navn >_<
fordi det passede bedre til mit humør......
...som syndes steam server er temmelig ustabile idag -__-
p_p (58352) skrev:fordi det passede bedre til mit humør......
Kunne du så ikke bare ha valgt p_p csstener?
Fjolle (58306) skrev:.. Der forgæves prøver at opdatere en TFS til 2013..
.. der overvejer at drikke sig i hegnet i stedet.
Aldrig opgrader men migrer istedet for..
Den eneste gang hvo jeg vælger at omformatere en brugers pc, før hans nye er 100% færdig, er selvfølgelig også første gang hvor windows update skal fucke den nye pc op.
Konklusion: bruger uden pc. som selvfølgelig møder kl 7 en mandag morgen.
Konklusion: bruger uden pc. som selvfølgelig møder kl 7 en mandag morgen.
Nåkja (58365) skrev:...der har investeret i en ekstra oplader til telefonen, så jeg har en på kontoret. Men der er altid en eller anden, der har lånt den :-(
Har I ingen µ-USB kabler?
... der gerne vil Ubuntu.
... der bare synes jeg altid løber ind i problemer.
... hvis Ubuntu kører UI uden hardware acceleration.
... hvis Ubuntu æder en hel tråd når han flytter musen.
... der ikke kan finde Intel HD 4000 drivere til Ubuntu 13.10, kun 13.04 fra den officielle kilde.
... der hurtigt er kommet tilbage til Windows, igen.
... der bare synes jeg altid løber ind i problemer.
... hvis Ubuntu kører UI uden hardware acceleration.
... hvis Ubuntu æder en hel tråd når han flytter musen.
... der ikke kan finde Intel HD 4000 drivere til Ubuntu 13.10, kun 13.04 fra den officielle kilde.
... der hurtigt er kommet tilbage til Windows, igen.
Hvorfor ikke bare køre 13.04 så? Er det forøvrigt ikke også LTS-udgaven?
... der får en lønforhøjelse på ca 1.800 kr netto
Hvorfor ikke bare køre 13.04 så? Er det forøvrigt ikke også LTS-udgaven?
... der får en lønforhøjelse på ca 1.800 kr netto
PHP-Ekspert Thoroughbreed (58371) skrev:der får en lønforhøjelse på ca 1.800 kr netto
Og man kan fanme komme langt for 1.800 kr i netto.
Så geninstallere jeg med 13.04 og så er der sikker noget andet i vejen, så kan jeg blive ved med at geninstallere...
... hvis Intel I340-T4 Quad Port er ankommet hos min mellem mand i England.
... hvis Nexus 5 er blevet afsendt til Danmark med en pris på 3200 kroner alt i alt.
Så geninstallere jeg med 13.04 og så er der sikker noget andet i vejen, så kan jeg blive ved med at geninstallere...
... hvis Intel I340-T4 Quad Port er ankommet hos min mellem mand i England.
... hvis Nexus 5 er blevet afsendt til Danmark med en pris på 3200 kroner alt i alt.
... der havde hurtigste og langsomste forbindelse inden for to timers mellemrum o_O
http://peecee.dk/uploads/112013/image12.jpg
*betaler kun for 40/40
http://peecee.dk/uploads/112013/image12.jpg
*betaler kun for 40/40
p_p (58348) skrev:pics!
Der blev taget nogle billeder af mig, men har ikke fået dem endnu :o
PHP-Ekspert Thoroughbreed (58349) skrev:Hvem fanden er Alma? o_O
Hvis det e rhende fra F.E.A.R., så kan jeg sagtens se det for mig! :D
Ja det er hende :D
...som gerne ville have fat i den controller!!!! http://steamcommunity.com/groups/steamuniverse#ann...
... der sidder og laver refresh på en DHL T&T med meget kort mellemrum.
... der gerne vil vide om han skal til Vejen i morgen for at modtage en pakke.
... der håber han får ny telefon i morgen.
... der gerne vil vide om han skal til Vejen i morgen for at modtage en pakke.
... der håber han får ny telefon i morgen.
...der har lavet et PowerShell script der henter nyeste Java version, starter installeren så man kan få msi filen ud og stopper installeren..
Så skal msi'en bare kopieres ind i SCCM pakken, pakken opdateres og distribueres til alle sites, og til sidst deployes.. Og så skal det hele finpudses.. Det må blive imorgen >_<
Så skal msi'en bare kopieres ind i SCCM pakken, pakken opdateres og distribueres til alle sites, og til sidst deployes.. Og så skal det hele finpudses.. Det må blive imorgen >_<
Manofsciencemanoffaith (58366) skrev:Har I ingen µ-USB kabler?
Jo, men både mine Samsung, Nokia og LG telefoner har været sat op til at lade op med en tredjedel til halvdelen af effekten, når telefonen er tilsluttet en PC. Så det tager en krig at lade en telefon på på den måde. Specielt når batteriet er så stort som mit (3000 mAh). Det er sat i telefonens OS på kernel niveau, når det er Android. Anyhow, nåede jeg ikke at lade min telefon op, inden jeg skulle hjem. Det havde jeg snildt gjort med en oplader.
... der sidder i Vejen.
... der venter på en DHL mand.
... der gerne vil have sin Nexus 5 af DHL manden.
... der ikke kan finde noget ordentligt ædelse i hans brors hus.
... der æder havregryn med mælk, uden sukker.
... der venter på en DHL mand.
... der gerne vil have sin Nexus 5 af DHL manden.
... der ikke kan finde noget ordentligt ædelse i hans brors hus.
... der æder havregryn med mælk, uden sukker.
Nåkja (58381) skrev:Jo, men både mine Samsung, Nokia og LG telefoner har været sat op til at lade op med en tredjedel til halvdelen af effekten, når telefonen er tilsluttet en PC.
Det er vel bare at få dig en PC ser kan smide 1A på usb porten?
Det samme gælder iøvrigt Apple ting.
Fjolle (58383) skrev:Det er vel bare at få dig en PC ser kan smide 1A på usb porten?
Det samme gælder iøvrigt Apple ting.
Nej, telefonen tjekker ikke hvad opladeren kan. Den tjekker hvad for en slags enhed, der er tilsluttet og sætter effekten efter det. Det er sådan set lige meget om jeg tilslutter en PC, der kan levere 500 mega ampere eller en, der kan levere 1.
Hvad er sjovere end en bunke af døde babier?
Den levende baby der skal spise sig vejen ud.
Tilykke!
Also: Flere Dead Baby jokes.
Den levende baby der skal spise sig vejen ud.
Tilykke!
Also: Flere Dead Baby jokes.
Nåkja (58384) skrev:Nej, telefonen tjekker ikke hvad opladeren kan. Den tjekker hvad for en slags enhed, der er tilsluttet og sætter effekten efter det. Det er sådan set lige meget om jeg tilslutter en PC, der kan levere 500 mega ampere eller en, der kan levere 1.
Har du prøvet med en lader port eller lukker du bare lort ud?
Jeg roder for lidt med klienter efterhånden. En genstart var alt hvad der skulle til >_<Magten (58391) skrev:...der sidder med en Surface Pro 2 som ikke kan finde driveren til sit netkort mere.. Ved installation fra usb fejler den bare.. Jævnt irriterende.
...der synes MS er nogle idioter nogle gange.. http://blogs.technet.com/b/scvmm/archive/2013/10/0...
IT-ekspert Yvossen (58392) skrev:https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/IMG_20131105_135002.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/IMG_20...
Hvor købte du den henne og er den nice?
Pewbe logik:
Ikke flaimbait:
Flaimbait:
Pewbe, hvordan er mit indlæg provokerende som svar på hans?
Er det provokerende at jeg har en grænse for hvor meget jeg vil finde mig i, i en samtale?
Ikke flaimbait:
Fjolle (58388) skrev:Har du prøvet med en lader port eller lukker du bare lort ud?
Flaimbait:
Nåkja (58389) skrev:Med den attitude, kan du sgu selv få lov at Google det.
Pewbe, hvordan er mit indlæg provokerende som svar på hans?
Er det provokerende at jeg har en grænse for hvor meget jeg vil finde mig i, i en samtale?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.