mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nåkja (58389) skrev:Fjolle (58388) skrev:Har du prøvet med en lader port eller lukker du bare lort ud?
Med den attitude, kan du sgu selv få lov at Google det.
Man kunne fristes til at tro at du ikke ved hvad du snakker om når du ikke vil svare. :)
Fra hvad jeg kan google mig frem til har jeg ret...
Min erfaring er også at min Nokia telefon faktisk understøtter de usb-porte der siger at de kan levere mere end standard strøm, og lader hurtigere på dem.
Hvis dine telefoner er gået væk fra den standard er det vel bare at få fat i et usb kabel uden data-ledere?
SlettetBruger (58400) skrev:Works, don't fix it.
Det er nemlig sådan de tænker - men supporten udløber jo på et tidspunkt (vist nok først om 1½ år, but still)..
De kiggede dog meget efter min Surface sidst jeg var hos dem, så man kunne jo snakke lidt om de features de kunne få sammen med sådan en ^^
...der vil have en Dell Venue 8 Pro.. Kom nu til DK med den Dell!
...hvis kæreste engang troede at Thoroughbreed var en tyk mand der sad og spiste kage på en brandstation hele tiden (grundet de mange snapchats med mad).
Velkommen til 2003.XorpiZ (58413) skrev:.. der har bestilt et domæne og gør klar til at lave sin første offentlige hjemmeside :o
Ideen med egen hjemmeside i dag er altså lidt corny, no offense.
Hvad ville du have på den? Extended LinkedIn?
Jeg har domæner for at undgå at huske IP'er. :) vsnt.dk er langt nemmere at huske end 94.138.72.197. vossmail.dk til emails til familien. vosscloud.dk til mit owncloud. :)
SlettetBruger (58410) skrev:...hvis kæreste engang troede at Thoroughbreed var en tyk mand der sad og spiste kage på en brandstation hele tiden (grundet de mange snapchats med mad).
IT-ekspert Yvossen (58412) skrev:#58410
Nu har jeg set ham 2 gange og er det ikke den korrekte beskrivelse hun havde? :O
Hey hov! Kan I så opføre jer ordentligt! Jeg er da pæn og
Fat Firefighter siger Fuck You!
Linkfix
Male piccolo? :pXorpiZ (58421) skrev:Ja, jeg kan godt se, at det er old-school at have en hjemmeside til at sælge ydelser fra.
Nu kan man jo lave forskellige ting, det behøver ikke være "Hans og Gittes hjemmeside" fyldt med gif'er.Claus Jørgensen (Windcape) (58414) skrev:Velkommen til 2003.
Ideen med egen hjemmeside i dag er altså lidt corny, no offense.
Hvad ville du have på den? Extended LinkedIn?
Jeg går og fifler lidt med en blog.. Igen, ikke et eller andet "så var jeg lige i Bilka"-random fis, men til at skrive om de ting jeg arbejder med og mine erfaringer med dem.
Det er okay, hvis den bliver opdateret regular. Jeg synes bare at der er for mange "døde" sider på internettet.
Medier som Twitter, eller diverse "social blog" sites (eg. Wordpress) virker ofte bedre end egne domæner til at tiltrække trafik.
Hvad er ideen i en blog ingen læser? Så kan man jo ligeså godt skrive dagblog i OneNote.
Det er okay, hvis den bliver opdateret regular. Jeg synes bare at der er for mange "døde" sider på internettet.
Medier som Twitter, eller diverse "social blog" sites (eg. Wordpress) virker ofte bedre end egne domæner til at tiltrække trafik.
Hvad er ideen i en blog ingen læser? Så kan man jo ligeså godt skrive dagblog i OneNote.
IT-ekspert Yvossen (58423) skrev:#58421
Hvilken slags ydelser snakker vi om? Jeg kunne være interesseret, hvis .. altså .. det er den rigtige type ydelser... øh...
Hvad som helst, hvis prisen er den rigtige!
Magten (58425) skrev:Jeg går og fifler lidt med en blog.. Igen, ikke et eller andet "så var jeg lige i Bilka"-random fis, men til at skrive om de ting jeg arbejder med og mine erfaringer med dem.
Det var lidt det jeg tænkte på. Både for min egen skyld (som opslagsværk) og for andres skyld, hvis de falder over ting, når de søger efter dem.
Hehe, jeg skal lige have mit hw først så jeg kan lave et setup der kan bruges til det ;)IT-ekspert Yvossen (58426) skrev:#58425
Begynd nu bare! Du har allerede en læser!
Nu ved jeg jo af gode grunde ikke om der vil være nogen der læser det. Jeg har skrevet et par indlæg andre steder for nogle år siden som blev besøgt tilfredsstillende, og de var ikke engang særlig interessante.Claus Jørgensen (Windcape) (58428) skrev:Hvad er ideen i en blog ingen læser? Så kan man jo ligeså godt skrive dagblog i OneNote.
Men hvis der bare er nogle læsere er jeg egentlig ligeglad, det er også for min egen skyld da jeg selv lærer en del af det :)
... der morer sig lidt over Google's curreny converter: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-... (Jeg forsøgte at udregne min bonus for 2012/13 i DKK)
... der har fået sin kontakt hos Google til at rapportere problemet, god bless IRC!
... der har fået sin kontakt hos Google til at rapportere problemet, god bless IRC!
Claus Jørgensen (Windcape) (58433) skrev:#32
Er du gal? Kunne ikke falde mig ind. Bing virker overhovedet ikke udenfor USA.
Så ved man bare at det er windcape man snakker med XDD
....Der har makket med at få dansk stave kontrol til at virke i words.
...Der har givet op og overvejer at brænde sin computer og sætte sig i et hjørne og græde
...Der har givet op og overvejer at brænde sin computer og sætte sig i et hjørne og græde
Fjolle (58401) skrev:Min erfaring er også at min Nokia telefon faktisk understøtter de usb-porte der siger at de kan levere mere end standard strøm, og lader hurtigere på dem.
Det er ikke min erfaring med min Lumia 800 og 920.
Fjolle (58401) skrev:Hvis dine telefoner er gået væk fra den standard er det vel bare at få fat i et usb kabel uden data-ledere?
Jeg har allerede købt en oplader. Det burde vel være nok.
Fjolle (58401) skrev:Man kunne fristes til at tro at du ikke ved hvad du snakker om når du ikke vil svare. :)
Hvis du brugte bare lidt tid på fora, om modding af android telefoner, ville du vide at der er pænt mange kernel mods, der regulerer ladeeffekten op til de standarder, USB tilbyder.
Mit problem er ikke at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre for at lade min telefon hurtigere. Mit problem er at jeg ikke kan have de ting, jeg køber i fred.
Nåkja (58438) skrev:Mit problem er at jeg ikke kan have de ting, jeg køber i fred.
Meh.
Jeg kommenterede ikke dit køb af oplader. Jeg undrede mig bare over dit udsagn om at Nokia telefoner er sat op at lade med mindre strøm når de er sat til PCer, når jeg kan se på min telefon (Lumia 800) at den sådan set bare overholder standarden og lader med hvad porten siger at den kan lade med i stedet for at skelne imellem PC og "Lader".
Fjolle (58439) skrev:når jeg kan se på min telefon (Lumia 800) at den sådan set bare overholder standarden og lader med hvad porten siger at den kan lade med i stedet for at skelne imellem PC og "Lader".
Har du rent faktisk testet om den lader forskelligt afhængigt af hvilken effekt, USB porten tilbyder? Eller gætter du.
DO IT! ... Jeg lader også mit overskæg stå så ^_^
--
... der ikke kan forstå hvorfor vi har en afstemning i 2 måneder, for så at få to ny inden for en uges tid?.. Endda med to identiske svarmuligheder >_<
DO IT! ... Jeg lader også mit overskæg stå så ^_^
--
... der ikke kan forstå hvorfor vi har en afstemning i 2 måneder, for så at få to ny inden for en uges tid?.. Endda med to identiske svarmuligheder >_<
PHP-Ekspert Thoroughbreed (58447) skrev:... der ikke kan forstå hvorfor vi har en afstemning i 2 måneder, for så at få to ny inden for en uges tid?.. Endda med to identiske svarmuligheder >_<
Det er der råd for:
http://peecee.dk/uploads/112013/mowember.png
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.