mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der ny side
... der gerne vil KRÆVE at Windcape lærer forskellen på Whiskey og Whisky
... der glæder sig til Magtens nye tråd ^_^
... der har bowlet og drukket øl
... der gerne vil KRÆVE at Windcape lærer forskellen på Whiskey og Whisky
... der glæder sig til Magtens nye tråd ^_^
... der har bowlet og drukket øl
...som tror jeg lige har fundet døden over Fraps... ivertifald for Nvidia brugere....
indbygget screenrecorder i driveren...yep yep så bliver det ikke meget bedre, især fordi man slet ikke kan se det på ens fps inde i spillet, den flytter sig sku ikke ned af, heller ikke hvis man køre meget tunge spil....(tunge spil at recorde i: Arma 3, metro last light, ...)
dog så mangler de at få tilføjet så den kan optage når et spil er i window mode , men o well den jo stadi i Beta :P
indbygget screenrecorder i driveren...yep yep så bliver det ikke meget bedre, især fordi man slet ikke kan se det på ens fps inde i spillet, den flytter sig sku ikke ned af, heller ikke hvis man køre meget tunge spil....(tunge spil at recorde i: Arma 3, metro last light, ...)
dog så mangler de at få tilføjet så den kan optage når et spil er i window mode , men o well den jo stadi i Beta :P
Claus Jørgensen (Windcape) (58543) skrev:... der nyder lidt whiskey
http://i.imgur.com/PNE7N24.jpg
Nevermind, læste lige resten af tråden...
...Der igen bøvler med Lyd på PC'en >_< fuck hvor er det bøvlet at få suround til at virke.
Audio decoderen modtager 6 kanals lyd, men outputter kun 2 :S og den er sat op til bitstreaming.
Audio decoderen modtager 6 kanals lyd, men outputter kun 2 :S og den er sat op til bitstreaming.
MPC -> GT640 -> reciever -> tv
Men et eller andet andet sted på pc'en bliver lyden konverteret til stereo.
Det virkede for et par uger siden :S
Men et eller andet andet sted på pc'en bliver lyden konverteret til stereo.
Det virkede for et par uger siden :S
Eller det tyder det på... Ligesåsnart jeg slår Bitstream til, ser det ud til at DirectSound kun modtager 2 kanaler - dog er problemer der stadig når den mener den får 6 kanaler.
Magten (58563) skrev:Lever det skidt stadig?PHP-Ekspert Thoroughbreed (58556) skrev:#55
Du burde bare få dig en Mac ... Så kan du bruge QuickTime til det samme!
...der er glad for at jeg købte 5 rammer Cocio i Tyskland... De er altså gode til tømmermænd!
#magten
gør det åbenbart 0.o
#TB
og hvorfor skulle jeg få mig et system som kun kan køre 1-2% af alle de spil jeg har? så sider jeg jo med omkring 280 spil som jeg ikke kan spille....ville jo være dumt.
Claus Jørgensen (Windcape) (58552) skrev:#51
Jeg ved godt at Skotsk og Irsk whiskey staves anderledes. Men det er forvirrende nok at skulle stave resten af sætningen på Dansk i første omgang.
Det har jeg så aldrig tænkt over, så jeg har da lært noget i dag :O
Jeg drikker kun Skotsk, så det kan være derfor.
...Der ikke gider mere...
Nå, så tidligere har jeg kørt med lyd over optisk link.. det er åbenbart lort idet det ikke undersøtter nyere formater.
Men der findes tilsyneladene ikke noget alternativ, kun HDMI. Men det gir også det problem at hvis tingene ikke tændes i en bestemt rækkefølge, så skal pc'en genstartes for at virke = nogo da det bliver for bøvlet for konen.
Tilbage til Optisk, hvor jeg dog ligeledes ikke kan få 5.1 til at virke længere. suk.
Forstår ikke hvordan det kan være så besværligt.
Nå, så tidligere har jeg kørt med lyd over optisk link.. det er åbenbart lort idet det ikke undersøtter nyere formater.
Men der findes tilsyneladene ikke noget alternativ, kun HDMI. Men det gir også det problem at hvis tingene ikke tændes i en bestemt rækkefølge, så skal pc'en genstartes for at virke = nogo da det bliver for bøvlet for konen.
Tilbage til Optisk, hvor jeg dog ligeledes ikke kan få 5.1 til at virke længere. suk.
Forstår ikke hvordan det kan være så besværligt.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (58570) skrev:#65
Det hedder VM Ware Fusion, eller Bootcamp .. Kan ikke helt se problemet ^_^
oh uanset hvad så effecter det ikke ens FPS inde i spillet?
csstener Q_Q (58571) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (58570) skrev:#65
Det hedder VM Ware Fusion, eller Bootcamp .. Kan ikke helt se problemet ^_^
oh uanset hvad så effecter det ikke ens FPS inde i spillet?
Ikke bootcamp. Det er jo en ren Windows installation.
... der ikke kan forstå hvorfor Yvossen er butthurt fagot ^^ når man taler om æbler. Mon det er fordi han ikke har råd? ;P
@cssstener
Man installerer Windows, enten i Bootcamp eller VM Ware, for at spille de spil der desværre ikke kan køre i OSX ...
@cssstener
Man installerer Windows, enten i Bootcamp eller VM Ware, for at spille de spil der desværre ikke kan køre i OSX ...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (58575) skrev:Man installerer Windows, enten i Bootcamp eller VM Ware, for at spille de spil der desværre ikke kan køre i OSX ...
Og så virker Quicktime stadig uden at tage performance?
Jakob Jakobsen (58577) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (58575) skrev:Man installerer Windows, enten i Bootcamp eller VM Ware, for at spille de spil der desværre ikke kan køre i OSX ...
Og så virker Quicktime stadig uden at tage performance?
endelig en der fangede hvad jeg mente! :)
XorpiZ (58584) skrev:I fangede den ikke :(
http://newz.dk/forum/tagwall/lydloes-computer-omgo...
Nåh, det var den du tænkte på, lol.
Clauzii (58583) skrev:En iMac er meget stille.
mit selvbyg er 100% LYDLØS!!!!!!111111etetetetetetet
.. der vil anbefale folk at smide penge efter denne Kickstarter.
http://www.kickstarter.com/projects/850516062/wing...
Jeg vil spille Wings!
http://www.kickstarter.com/projects/850516062/wing...
Jeg vil spille Wings!
Thalion (58567) skrev:Yay! Newz-julelol i Odense?
Rainmeter (58586) skrev:eller bare på fyn, det ville da være great.
Sagtens! Hvis folk er med på det... synes aldrig der er særligt mange der gider eller kan.
IT-ekspert Yvossen (58592) skrev:Jeg kunne nok godt holde til at tage til Odense. Har du plads, Leon?
Vi har et musikhus her på kollegiet man kan leje for ikke alt for mange penge (500 kr i depositum) Så det skulle vist fint være en mulighed. Jeg ved bare ikke hvordan det ser ud med hvornår det er udlejet. Og der skulle også være mulighed for ordentligt internet for en gangs skyld (tror jeg)
... der er glad for at Shell Korskro ikke har åbent om natten.
... der nok skal lade være med at fortælle Ronny at han er på arbejde hver torsdag fra 16.45 til 22.15.
... der nok skal lade være med at fortælle Ronny at han er på arbejde hver torsdag fra 16.45 til 22.15.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.