mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
IT-ekspert Yvossen (58699) skrev:#58697
Du har aldrig spist Arla Friskost eller Philadelphia ost? Så har du sikkert heller ikke smagt en god stærk ost. Du fortjener ikke ost, eller livet!
Philadelphia er sgu da heller ikke værd at æde..
IT-ekspert Yvossen (58699) skrev:#58697
Du har aldrig spist Arla Friskost eller Philadelphia ost? Så har du sikkert heller ikke smagt en god stærk ost. Du fortjener ikke ost, eller livet!
Det ligner jo noget der er blevet tygget på forhånd. Men nej, jeg har aldrig spist creme ost.
Har smagt mange stærke oste, men jeg har ikke lige spist dem som dessert?
Jeg skraber et 3 og et 0 ind i 2 blokke modnet cheddar, drysser det med peber og sætter lys i - perfekt til min kammerats 30 års fødselsdag.
Crash er ikke nødvendigvis en skidt ting. Windows kan lukke ned for at forhindre sikkerheds-brister. kan MACS det måske????
...Der har en 7 år gammel HP der aldrig er chrashet.
...Alt andet end apple, Det virker også bare til den halve pris!
...Alt andet end apple, Det virker også bare til den halve pris!
Det er lidt skægt, på arbejdet er vi mange der har fået de nye macbook airs. Jeg har en del arbejdesprogrammer mm der er windows only, så jeg kører win7 på min. Jeg har oplevet ét crash. Jeg har dog en del kollegaer der ugentligt oplever at deres maskiner med osx crasher :)
Nåkja (58724) skrev:
Nu startede jeg med at skrive mine lidt ligegyldige svar til Hængerøven, fordi han helt uden noget belæg svinede Apples hardware til.
Du må da være en smule sart, hvis du opfatter det jeg skrev, som at jeg "svinede" apple til..
Hængerøven (58730) skrev:Nåkja (58724) skrev:
Nu startede jeg med at skrive mine lidt ligegyldige svar til Hængerøven, fordi han helt uden noget belæg svinede Apples hardware til.
Du må da være en smule sart, hvis du opfatter det jeg skrev, som at jeg "svinede" apple til..
Du skriver at Apple ikke bruger ordentlig hardware, helt uden noget belæg. Hvordan er det ikke at svine Apple til?
csstener Q_Q (58555) skrev:...som tror jeg lige har fundet døden over Fraps... ivertifald for Nvidia brugere....
indbygget screenrecorder i driveren...yep yep så bliver det ikke meget bedre, især fordi man slet ikke kan se det på ens fps inde i spillet, den flytter sig sku ikke ned af, heller ikke hvis man køre meget tunge spil....(tunge spil at recorde i: Arma 3, metro last light, ...)
dog så mangler de at få tilføjet så den kan optage når et spil er i window mode , men o well den jo stadi i Beta :P
99 kbps sterolyd gør det ikke specielt brugbart lige nu ^^
terracide (58733) skrev:csstener Q_Q (58555) skrev:...som tror jeg lige har fundet døden over Fraps... ivertifald for Nvidia brugere....
indbygget screenrecorder i driveren...yep yep så bliver det ikke meget bedre, især fordi man slet ikke kan se det på ens fps inde i spillet, den flytter sig sku ikke ned af, heller ikke hvis man køre meget tunge spil....(tunge spil at recorde i: Arma 3, metro last light, ...)
dog så mangler de at få tilføjet så den kan optage når et spil er i window mode , men o well den jo stadi i Beta :P
99 kbps sterolyd gør det ikke specielt brugbart lige nu ^^
nej ikke lige nu, men lad os da håbe at der kommer bedre lyd ^^
... der synes at Ronson skal fikse mit kasseaparat.
... der har en betalt OPT på 0,00 kroner hængende på stander 2.
... der har en betalt OPT på 0,00 kroner hængende på stander 2.
:(IT-ekspert Yvossen (58739) skrev:#58738
... der overvejer at skifte fra ESXi til Hyper-V grundet network performance issues med ESXi.
Der er ikke engang nogen på kontoret i dag som kan svare på noget om VMware (udover "skift det ud med Hyper-V" :D), så kan ikke høre dem om det..
...der takkerHånter (58740) skrev:... der siger tillykke til Ronson!
edit: also, google = sneaky bastards!
http://i.imgur.com/R9SWHkd.png
... der står og mangler en USB-fætter
Hastighed og størrelse er ligegyldig (>1 GB foretrækkes)
Jeg betaler s'føli portoen. Er der ikke nogen der har en liggende?
Hastighed og størrelse er ligegyldig (>1 GB foretrækkes)
Jeg betaler s'føli portoen. Er der ikke nogen der har en liggende?
FFS så kan du sende de der RAM samtidig :P
- edit -
Så vil Mulle blive glad hvis hun fik sår'n en :)
FFS så kan du sende de der RAM samtidig :P
- edit -
Så vil Mulle blive glad hvis hun fik sår'n en :)
Jeg fik en helt gratis af mit lokale jobcenter da jeg blev arbejdsløs i en kort periode.
Det er da en mulighed?
Det er da en mulighed?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.