mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hængerøven (58749) skrev:Jeg fik en helt gratis af mit lokale jobcenter da jeg blev arbejdsløs i en kort periode.
Det er da en mulighed?
Snyd! Hun er arbejdsløs >_<
Caek of Doom (58748) skrev:...der har sidste dag på Blue Byte i dag :o
Stjæl noget merchandise til mig :D
sgt.borup (58757) skrev:csstener Q_Q (58753) skrev:...som fik sin Arduino idag :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hvilken model ? - sådan en at de rigtig store sataner på 1GHz ?
Jeg tror han mener den her: http://borderlesselectronics.org/ , den havde han i hvert fald bestilt.
Ja, og det er absolut ikke mig. Kanheller ikke se pointen med de dersens live tiles. Har bare intet at bruge dem til personligt o_O
Men tusind tak for lån :D
Ja, og det er absolut ikke mig. Kan
Men tusind tak for lån :D
Magten (58761) skrev:...der nyder at have tastatur til sin Surface.. Nu er den blevet endnu mere brugbar!Sender dig lige en pm :)PHP-Ekspert Thoroughbreed (58747) skrev:#46
+1
Hvor skal jeg sende telefonen hen? :)
Fik du prøvet den?
Tastaturet er da noget lort.. Ja man kan sikkert vende sig til det men why bother når man kan sætte et andet usb tastatur til?
Er det touch eller type du bruger? Jeg har hurtigt vænnet mig til Type Cover i løbet af i går og i dag og har umiddelbart kun 3 punkter at kritisere:
1. Jeg rammer caps lock for nemt - om det er mig der er en spasser ved jeg ikke, men har fået slået den til ved et tilfælde flere gange.
2. F-tasterne.. Jeg savner vol op/ned og næste/forrige musiknummer.
3. Touchpad'en er knapperne ikke så gode på.
Ellers synes jeg det er super.. Og noget nemmere at have med sig end et eksternt tastatur (jeg har haft et Wedge keybord til netop det, men fik lange løg af at have det i tasken) med - specielt et USB.. Jeg gider ikke have flere ledninger i min taske :D
Overvejer lidt at købe en Wedge mus, da den er lille og nem at have med. Jeg ved bare ikke helt med det der touch på en mus, synes ikke min anden touch mus var nogen kæmpe succes.
Er det touch eller type du bruger? Jeg har hurtigt vænnet mig til Type Cover i løbet af i går og i dag og har umiddelbart kun 3 punkter at kritisere:
1. Jeg rammer caps lock for nemt - om det er mig der er en spasser ved jeg ikke, men har fået slået den til ved et tilfælde flere gange.
Ellers synes jeg det er super.. Og noget nemmere at have med sig end et eksternt tastatur (jeg har haft et Wedge keybord til netop det, men fik lange løg af at have det i tasken) med - specielt et USB.. Jeg gider ikke have flere ledninger i min taske :D
Overvejer lidt at købe en Wedge mus, da den er lille og nem at have med. Jeg ved bare ikke helt med det der touch på en mus, synes ikke min anden touch mus var nogen kæmpe succes.
...der har vovet sig ind på #newz.dk http://jimbaumerexperience.com/wp-content/uploads/...
Bliver den kanal stadig brugt?
Bliver den kanal stadig brugt?
Magten (58768) skrev:#66
Det er type.
Jeg tror det er størrelsen jeg ikke kan/vil vænne mig til..
PHP-Ekspert Thoroughbreed (58771) skrev:#69
Do i have to say "pics or it didn't"?
http://juststuffthatsall.files.wordpress.com/2010/...
... der - stadig - venter på indhold på denne blog: http://cloudpuzzles.net/
...der ikke bestod :(Magten (58782) skrev:...der ikke føler sig heeelt klar til sin certificering i morgen... Kæmpe tømmermænd har ikke hjulpet på det i dag.. Det bliver nok en lang nat ^_^
...der har afsat hele ugen til at læse og teste så jeg kan bestå inden længe >_<
Det kommer i anden række lige i øjeblikket, har lige to certificeringer der skal på plads :(IT-ekspert Yvossen (58784) skrev:... der - stadig - venter på indhold på denne blog: http://cloudpuzzles.net/
...der har to lange dage foran sig, med masser af Hyper-V/SCVMM fra kl 18-01.30..
...der glæder sig til at få valgflæsk på jobbet senere :D
...der glæder sig til at få valgflæsk på jobbet senere :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.