mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
IT-ekspert Yvossen (59296) skrev:... der ville ønske at Shell kunne give os en mulighed for en failover forbindelse.
tidlader de helle rikke at man eks kunne smække et 3g modem op som nødforbindelse? kunne jo være en mulighed
Vi har allerede flere forbindelser. Faktisk flere DSL forbindelser hvor mindst en stadig virkede. Shell tillader ikke at vi bruger andre en den ene forbindelse. Vi har også fiber, men det må vi ikke køre over selvom vi på et tidspunkt mistede en større sum penge på fejlede transaktioner grundet en ustabil DSL forbindelse.
Vi har allerede flere forbindelser. Faktisk flere DSL forbindelser hvor mindst en stadig virkede. Shell tillader ikke at vi bruger andre en den ene forbindelse. Vi har også fiber, men det må vi ikke køre over selvom vi på et tidspunkt mistede en større sum penge på fejlede transaktioner grundet en ustabil DSL forbindelse.
Claus Jørgensen (Windcape) (59274) skrev:Nej. Og heller ikke Billund.Thalion (59273) skrev:Det kunne ikke betale sig at tage flyet til århus?
Er Aalborg ikke et bedre valg hvis man tænker tid/pris ratio?
Norwegian flyver direkte fra Stockholm til Aalborg for ca. 800 kr. lige nu og en del billigere når det ikke er op til jul og så har man også WiFi i flyet.
Tog fra Aalborg til Århus koster 189, dvs. man er på ca. 1.000 kr. og ca. 5 timers transport i alt.
Forresten så har du gratis WiFi når du køber 1. klasse i DSB.
Nej, de flyver over København. Og prisen for tilfældig dato i Januar er stadigvæk ~730 DKK. (~890 SEK)fjols (59307) skrev:Norwegian flyver direkte fra Stockholm til Aalborg for ca. 800 kr. lige nu
Flytiden ligger typisk på 3-4 timer via. København. Så jeg tror desværre at DSB vinder igen tids og prismæssigt, selvom det er horrible priser.
Hvor nemt/hurtigt er det at komme fra Aalborg Lufthavn og ind til toget?fjols (59307) skrev:Tog fra Aalborg til Århus koster 189, dvs. man er på ca. 1.000 kr. og ca. 5 timers transport i alt.
Det gode ved Kastrup er netop at der er tog direkte fra lufthavnen.
Du har ret. Jeg vidste ikke de fløj over København på den rute.
Fra Aalborg lufthavn skal man med bussen. Jeg ved ikke hvor tit de går, da jeg altid bliver hentet i lufthavnen.
Din betragtning med Kastrup er jeg helt enig i, men sådan er alle store lufthavne heldigvis :)
Fra Aalborg lufthavn skal man med bussen. Jeg ved ikke hvor tit de går, da jeg altid bliver hentet i lufthavnen.
Din betragtning med Kastrup er jeg helt enig i, men sådan er alle store lufthavne heldigvis :)
Caek of Doom (59310) skrev:...der synes alle skal til julefrokost / i byen i dag .__.
....undtagen mig!
...der heller ikke skal til julefrokost.
...der til gengæld har siddet halvdelen af aftenen med sin 2 uger gamle niece på armen :)
... der er irriteret over at jeg har to ulæste beskeder
... der er irriteret over at man ikke kan se forskel på læste og ulæste her på Newz >_<
... der er irriteret over at man ikke kan se forskel på læste og ulæste her på Newz >_<
126 beskeder ... Men på telefonen kunne jeg se forskel! Den ene var en fra Caek med et link tilnogle nøgenbilleder en doodle
126 beskeder ... Men på telefonen kunne jeg se forskel! Den ene var en fra Caek med et link til
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59322) skrev:... der har 8 timers arbejde tilbage, så er der juleferie!
også er der os andre som har 37 timers arbejde tilbage...
Ronson (59325) skrev:Og så er vi nogle der arbejder alle hverdage.
og så er det os der lige tager weekenderne med også
Ronson (59327) skrev:Du må elske dit job.
Ellers gad jeg i hvert fald ikke arbejde 7 dage hver uge.
Ved nu ikke om jeg elsker mine jobs, men råd til at holde fri, det har jeg ikke
Ronson (59327) skrev:Du må elske dit job.
Ellers gad jeg i hvert fald ikke arbejde 7 dage hver uge.
tror nærmere det er et spørgsmål om de penge man får....
... der godt gad vide hvilken bil Qw_freak kører i.
... der glæder mig til at se om vi når 60k inden nytår
.. der er træt af livet
Jeg har netop sat min nyindkøbte PS3 til og er igang med at lave en spilprofil.
Jeg kan ikke bruge mit sædvanlige nick. Enten er der en idiot der har taget mit brugernavn (usandsynligt) eller også er der en idiot, der har oprettet sig i tidernes morgen på en ukendt mail-adresse (sandsynligt).
FML. Nu skal jeg finde på et NYT navn >:(
Jeg har netop sat min nyindkøbte PS3 til og er igang med at lave en spilprofil.
Jeg kan ikke bruge mit sædvanlige nick. Enten er der en idiot der har taget mit brugernavn (usandsynligt) eller også er der en idiot, der har oprettet sig i tidernes morgen på en ukendt mail-adresse (sandsynligt).
FML. Nu skal jeg finde på et NYT navn >:(
Vent!
Hvorfor skriver den "Det online ID du indtastede kan ikke anvendes. Indtast venligst et andet online ID."?
Prøver jeg et generisk navn siger den "Dette online-ID er allerede taget."
What gives?
edit:
Og nu virker det åbenbart. Skulle bare bruge en anden mail-adresse :E
Hvorfor skriver den "Det online ID du indtastede kan ikke anvendes. Indtast venligst et andet online ID."?
Prøver jeg et generisk navn siger den "Dette online-ID er allerede taget."
What gives?
edit:
Og nu virker det åbenbart. Skulle bare bruge en anden mail-adresse :E
XorpiZ (59331) skrev:Jeg har netop sat min nyindkøbte PS3 til og er igang med at lave en spilprofil.
Velkommen til 2007!
...der ikke helt forstod hvordan danskeren kunne vinde, når der nu var pænere sangere der havde krafter/evner nok til at synge deres egen sang
http://ronson.dk/newz/mgp.mp4
(nej, jeg ved heller ikke hvad Mike Raverty eller "gravordee" går ud på)
http://ronson.dk/newz/mgp.mp4
(nej, jeg ved heller ikke hvad Mike Raverty eller "gravordee" går ud på)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59330) skrev:... der godt gad vide hvilken bil Qw_freak kører i.
Det er da også dårlig stil af mig ikke at få afsluttet tråden..
Jeg kører Ford Mondeo, og jeg er mega glad for det valg, for det er en solid bil med masser af plads. :)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59336) skrev:#35
Tak for lort. Advarsel når der er skrammelvideoer?
Undskyld :(
Vidste ikke at du ikke var til den slags.
Her er noget til folk som dig:
http://i.imgur.com/H34qaiL.jpg
http://i.imgur.com/1BA5oS5.jpg
...der linker til et $8 (inkl fragt) dyrt arduinokompatibelt board. Hvis nogen mangler.
Der er lidt af det hele..
Hvis du starter ud med den her så er du rette spor:
https://msandbu.wordpress.com/2013/11/19/study-res...
Samt Jump start på MVA.
Samt Jump start på MVA.
Super, så burde jeg ikke være så langt fra den :)didriksen86 (59347) skrev:Der er lidt af det hele..
Samt Jump start på MVA.
...der hader at være syg... Jeg er elendig til bare at ligge og stene i flere dage -.-
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.