mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Claus Jørgensen (Windcape) (59251) skrev:Cognac til morgenmad er ok, ikk?
Nok kun hvis det er med kaffe ved siden af.
Håber din nabo er ærlig ... Men hey! Du sparer at køre på posthuset!
... der er kørt forbi Miracle A/S i dag ...
Håber din nabo er ærlig ... Men hey! Du sparer at køre på posthuset!
... der er kørt forbi Miracle A/S i dag ...
Var med en kammerat i Eplehuset for at levere en iMac til service. Skulle desværre hurtig hjem igen, ellers havde jeg sagt til!
Var med en kammerat i Eplehuset for at levere en iMac til service. Skulle desværre hurtig hjem igen, ellers havde jeg sagt til!
Der er ved at give serien "Arrow" en chance
Der er ved at få spat af at alle kamp scener går ud på at skubbe en mand blidt mod en væg hvorefter han besvimer.
Gang på gang på gang, nogen gange 4-5 mennesker i træk...
Der er ved at få spat af at alle kamp scener går ud på at skubbe en mand blidt mod en væg hvorefter han besvimer.
Gang på gang på gang, nogen gange 4-5 mennesker i træk...
... der har underholdt 30 børnehavebørn fra kl 9:30 til kl 12:00 i tre grupper >_<
... der egentligt hader børn
... der egentligt hader børn
... der kæmper med at få drukket en Cult Chocolate Energy.
... der synes den er endnu ringere end deres normale sukkervand.
Manofsciencemanoffaith (59268) skrev:... der kæmper med at få drukket en Cult Chocolate Energy.
Jeg havde også problemer med den i dag. Jeg skulle bare lige prøve den og se om den smager overhovedet godt.
Claus Jørgensen (Windcape) (59270) skrev:... der også hader de nye reklamer
Kommer den kun på mobilen? Har ikke set den i en desktop browser (Chrome) endnu.
303 kr. for flybillet fra Stockholm til København. 469 kr. for togbillet til Århus.
Jeg hader DSB.
(60 kr. ekstra for at køre på DSB '1)
Jeg hader DSB.
Claus Jørgensen (Windcape) (59272) skrev:303 kr. for flybillet fra Stockholm til København. 469 kr. for togbillet til Århus.
Jeg hader DSB.
Det kunne ikke betale sig at tage flyet til århus?
Men okay så er der den der 2-300 kr taxa tur...
Nej. Og heller ikke Billund.Thalion (59273) skrev:Det kunne ikke betale sig at tage flyet til århus?
Kort forklaring:
- ½ - 1 times ventetid i København før flyet til Århus
- 1 times flyvetur (ink. boarding/embarking)
- 1 times bustur til Århus centrum.
Sammenlagt: ~3 timer.
Pris for fly+bus: ~600-700 kr. (afhænging af hvornår der bookes).
(Billund koster mellem 800 og 2500 kr. for en direkte flybillet, og ~200 kr. for en 1½ times bustur til Århus).
Så enten skal Århus have sig en rigtig lufthavn, eller skal Danmark lære at tog kan køre på strøm, og ikke kun diesel.
2 times togtur fra København til Århus, til 200 kr. ville være hvad man kunne forvente hvis det var SJ, og ikke DSB, der bestemte. (Og der ville være gratis WiFi i tåget)
Fedt ... Gratis WiFi når der er tåget ^_^
---
... der lige er kommet hjem fra træning
... der er udmattet
... der tabte sig 1,8 kg i går pga branden
Fedt ... Gratis WiFi når der er tåget ^_^
---
... der lige er kommet hjem fra træning
... der er udmattet
... der tabte sig 1,8 kg i går pga branden
... der er en ordblinde-magnet >_<
... der er i tvivl om jeg skal simplificere mine sætninger når jeg skriver med en ordblind o_O
... der er i tvivl om jeg skal simplificere mine sætninger når jeg skriver med en ordblind o_O
Jeg skrive til dig nå jeg hved det
Hvorfor ikke? Der er da stadig næsten 7 GB RAM tilbage, de skal vel bruges til et eller andet.
Samtidig, så gør den da jobbet en del bedre med RAR5 og 1 GB dictionary.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/rarcom...
app1 er RAR5 med 1 GB dictionary, app2 er den bedste på gammeldags vis.
Hvorfor ikke? Der er da stadig næsten 7 GB RAM tilbage, de skal vel bruges til et eller andet.
Samtidig, så gør den da jobbet en del bedre med RAR5 og 1 GB dictionary.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/rarcom...
app1 er RAR5 med 1 GB dictionary, app2 er den bedste på gammeldags vis.
...der lige har fået 10 kasser sodavand og ca. 20kg slik ind af døren.
...der håber der er nok til juleaften.
...der håber der er nok til juleaften.
...der får ca. 28.000 udbetalt i feriepenge fra de sidste par år.
...der overvejer om man alligevel skulle have en Occcolus Rift i julegave.
...der overvejer om man alligevel skulle have en Occcolus Rift i julegave.
Jakob Jakobsen (59285) skrev:Occcolus Rift i julegave.
vent til de bliver bedre, eller til der kommer en konkurent og laver ngoet bedre.
Nu er problemet bare at jeg ikke kan tillade mig at vente så meget på at ting kommer på markedet :)
Nu er problemet bare at jeg ikke kan tillade mig at vente så meget på at ting kommer på markedet :)
Jakob Jakobsen (59287) skrev:#86
XDD så har du det lige som mig, jeg købte også en rift for nogle måneder siden
undskyld min dårlige opførsel, tænkte mig ikke lige om.
csstener ツ (59289) skrev:Jakob Jakobsen (59287) skrev:#86
XDD så har du det lige som mig, jeg købte også en rift for nogle måneder siden
Du misforstår. Den kære JJ er desværre ramt af en slem omgang cancer.
...der var på vej i seng da jeg læste en mail fra en eks-kollega som spurgte om jeg kunne hjælpe med at editere en XML fil i PowerShell.. Jeg havde slet ikke overvejet at man kunne det før nu.. Men så fik jeg da brugt 1½ time på at rette et af mine egne scripts til, og sikke fint det blev!
Der skal til at sove efter en 18 timers arbejdsdag..
En patching af en TMG server gik ikke helt som forventet.. :(
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59284) skrev:#83
http://shop.pinbax.com/items/super-glue.jpg
Desværre, det er trykket der er ødelagt... :/
... der gik i seng klokken 01:30.
... der blev ringet op af chefen klokken 5:50 grundet IT problemer.
... der blev hentet af chefen klokken 6:05.
... der er træt.
... der brugte 10 minutter på at konstatere at TDC havde problemer med en kobber forbindelse.
... der har ringet til TDC.
... der kan fortælle at TDC ikke dukker op før ved en 10-tiden.
... der kan fortælle at det er Shell-forbindelsen der er død og dermed kan vi ikke tage andre kort end Shell-kort på kassesystemerne.
... der ville ønske at Shell kunne give os en mulighed for en failover forbindelse.
... der blev ringet op af chefen klokken 5:50 grundet IT problemer.
... der blev hentet af chefen klokken 6:05.
... der er træt.
... der brugte 10 minutter på at konstatere at TDC havde problemer med en kobber forbindelse.
... der har ringet til TDC.
... der kan fortælle at TDC ikke dukker op før ved en 10-tiden.
... der kan fortælle at det er Shell-forbindelsen der er død og dermed kan vi ikke tage andre kort end Shell-kort på kassesystemerne.
... der ville ønske at Shell kunne give os en mulighed for en failover forbindelse.
Nitte, og så lige en TMG server :| Ved du hvad fejlen var?didriksen86 (59292) skrev:Der skal til at sove efter en 18 timers arbejdsdag..
...der skal patche 130 servere hos en kunde i aften og nat.. Det er heldigvis kun 6 af dem jeg manuelt skal køre igennem ^^
Det var en RU4 opdatering der gik helt galt. Den kunne ikke længere få fat på configuration storage pga. opdateringen havde rodet med rettigheder og ved siden af så var TMG packet filters på netkortene mistet, så jeg prøvede at få det til køre og lavede en hel masse fiks fakserier men det hjalp ikke en skid, så jeg blev nødt til at overføre til en anden TMG servere.. Backup'en var så 1 år gammel, så jeg blev nødt til at ændre/lave et par regler fra bunden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.