mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
snesman (59750) skrev:unikke mailadresser
Det ville fandme også være træls hvis du havde den samme som min gamle spam-konto o_O
... der besluttede sig for at udnytte muligheden, og bestilte en weekendtur til San Francisco, det er jo kun 2 timers væk fra Seattle :)Claus Jørgensen (59748) skrev:... der lige smutter 2 uger til USA igen i februar.
...Der nu igen kan komme på www.youtube.com på jobbet.
Ja det er vigtigt at www er med, ellers rammer man et filter :S
Ja det er vigtigt at www er med, ellers rammer man et filter :S
...der a propos har en Naga Bhut Jolokia, et par Birds Eye og en håndfuld Jalapenos i sin chili con carne idag.
snesman (59762) skrev:Nej Stofa. 20/3 http://www.speedtest.net/my-result/3231868632
Men det holder nok ikke ved.
Stofa ejes af SE ;)
Har du ikke fået deres "Dobbelt op tilbud" med 40/5 indtil februar? Men ellers, det kører fortræffeligt indtil videre ja:
http://www.speedtest.net/my-result/3231953426
Clauzii (59765) skrev:Stofa ejes af SE ;)
Har du ikke fået deres "Dobbelt op tilbud" med 40/5 indtil februar? Men ellers, det kører fortræffeligt indtil videre ja:
http://www.speedtest.net/my-result/3231953426
Hmm, må hellere ringe til dem og hører om jeg kan få det.
Jakob Jakobsen (59759) skrev:...der a propos har en Naga Bhut Jolokia, et par Birds Eye og en håndfuld Jalapenos i sin chili con carne idag.
Det lyder alligevel halvstærkt. Hvorfor har du jalapeñoer i? Sådan lidt for sjov?
Manofsciencemanoffaith (59769) skrev:
Det lyder alligevel halvstærkt. Hvorfor har du jalapeñoer i? Sådan lidt for sjov?
Den er ikke så slem igen.
De jalapenos er for at give lidt god chilismag, uden at give alt for megen styrke.
... der synes det er praktisk at lave backup med CrashPlan til egen server og derefter lave backups af backups til KeepIt.
Ronson (59772) skrev:...der gerne vil vide om nogen rent faktisk har brugt crashplan til reetablering af data?
Kan læse mig til at det er ulideligt og man mister mappestruktur. Kan det virkelig passe?
Man skulle ikke miste mappe struktur, men det skulle ikke være meget hurtigere end upload, derfor jeg ikke rigtig føler jeg tør bruge det på sigt.
IT-ekspert Yvossen (59771) skrev:... der synes det er praktisk at lave backup med CrashPlan til egen server og derefter lave backups af backups til KeepIt.
Hr du KeepIt på en NAS? Og ved du om der er forskel på hvilket land man vælger? Hvis jeg vælger USA koster 2år 600kr men danmark er 8xxkr, men hvis danmark betyder dansk server og derfor dansk routing, så er det nok pengene værd, men hvis begge dele er samme server, så fortæller jeg dem gerne jeg bor i USA :P
Jeg bruger det på min Windows server, hastigheden er fin, jeg skal dog ikke sige det med placeringen af backup.
Dog har jeg lidt en mistro til at lave backup af ukrypteret data hos dem. På et tidspunkt havde jeg mistet min backup nøgle, men det gjorde ikke noget da jeg stadig havde al min data. Derfor bad jeg dem slette mine filer og resette min konto. De blev dog ikke sådan det forløb. Det viste sig at de kunne sende mig min nøgle hvilket gør mig lidt urolig. Hvorfor har de min krypteringsnøgle? Hvad hjælper kryptering hvis de alligevel kan dekrytere lortet? Dog er det ikke noget der bekymre mig voldsomt idet CrashPlan kryptere backups.
Jeg bruger det på min Windows server, hastigheden er fin, jeg skal dog ikke sige det med placeringen af backup.
Dog har jeg lidt en mistro til at lave backup af ukrypteret data hos dem. På et tidspunkt havde jeg mistet min backup nøgle, men det gjorde ikke noget da jeg stadig havde al min data. Derfor bad jeg dem slette mine filer og resette min konto. De blev dog ikke sådan det forløb. Det viste sig at de kunne sende mig min nøgle hvilket gør mig lidt urolig. Hvorfor har de min krypteringsnøgle? Hvad hjælper kryptering hvis de alligevel kan dekrytere lortet? Dog er det ikke noget der bekymre mig voldsomt idet CrashPlan kryptere backups.
IT-ekspert Yvossen (59776) skrev:#59775
Kryptering bekymrer mig ikke det store, og de skriver også på deres hjemmeside at man skal kunne identificere sig selv for at få en ny nøgle *shrugs* Pris og hvor meget data man kan have bekymrer mig :) kryptering af vigtige ting kan jeg selv klare.
Nårh, Keepit vil ikke installere på min NAS den siger at requirements er debian 2.6 hvilket jeg har, og jeg har hentet No X versionen, men den kræver nogle dependencies som apt-get ikke lige gider installere, så det er desværre no-go. Fandt ellers lige ud af at de har et samarbejde med tryg, så den danske pris kommer ned på 300/år.
Edit: aaah nm, jeg har den rigtige kernel, men de kræver debian 5, jeg har kun 4... bah, men deres linux support er vidst mildest talt non-existant,man skal ind på en blogpost for overhovedet at få et download link.
Edit: aaah nm, jeg har den rigtige kernel, men de kræver debian 5, jeg har kun 4... bah, men deres linux support er vidst mildest talt non-existant,man skal ind på en blogpost for overhovedet at få et download link.
...der deployede en række updates til en collection i SCCM.. Kort efter begyndte flere servere udenfor den collection at reboote, angiveligt pga updates sendt ud af SCCM..
...der ikke kan gennemskue hvad der er gået galt.. De servere er på ingen måde relateret til den collection og der er ikke er sat noget maintenance window på dem...
...der ikke kan gennemskue hvad der er gået galt.. De servere er på ingen måde relateret til den collection og der er ikke er sat noget maintenance window på dem...
Claus Jørgensen (59781) skrev:Blå pister i Sverige bliver hurtigt til røde/sorte, av av av
Blod eller hvad? Står ikke selv på ski.
.. der lige har modtaget julegaver fra Samsung https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t...
Hehe.. Jeg har ingen ide om hvad SkyDrive Pro og SharePoint kan sammen :pSlettetBruger (59795) skrev:Hvorfor bruger de ikke bare Skydrive Pro og Sharepoint? Det skalere meget bedre har jeg hørt
Vi skulle få SkyDrive Pro i firmaet snart. Det glæder jeg mig til!
...der har registreret sig i CDMUG.. Håber der kommer nogle gode events :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.