mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (59798) skrev:https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1377369_533595720042633_1087123988_n.jpg
Hold kæft en frækkert! Hun er satme lækker!
Jeg havde fornøjelsen af hendes sms'er i en periode. Det var rimelig frækt.PHP-Ekspert Thoroughbreed (59801) skrev:Hold kæft en frækkert! Hun er satme lækker!
...der ikke kan scrolle i Chrome med touchpad'en på mit Type Cover.. Det virker i alle andre programmer.. Hvad har Google gang i?!
... der har fået brev fra SE.
... der bliver oplyst at SE/Waoo! fiberbredbånd bliver til Stofa fiberbredbånd.
... der samtidig får at vide at der er en prisændring.
... der nu betaler 399 for 60/60 og 49 for fast IP.
... der åbenbart skal til at betale 444 for 60/60 og 29 for fast IP.
... der lige ringer til SE i morgen.
... der ikke synes det kan passe.
Jeg forstår ikke hvad du mener. Forbindelsen forbliver den samme. Inden fiber havde mine forældre Stofa og de har stadig Stofa til TV. Det fungerede fint og TV-delen virker stadig fremragende. Så vidt jeg forstår på min tidligere SE kollega, så bliver det slået sammen med hvad SE allerede har i Esbjerg og den support er skam fremragende.
Jeg kan slet ikke relatere til det du hentyder til. Samtidig, når forbindelsen forbliver den samme, så vil jeg da antage at stabiliteten forbliver.
Jeg forstår ikke hvad du mener. Forbindelsen forbliver den samme. Inden fiber havde mine forældre Stofa og de har stadig Stofa til TV. Det fungerede fint og TV-delen virker stadig fremragende. Så vidt jeg forstår på min tidligere SE kollega, så bliver det slået sammen med hvad SE allerede har i Esbjerg og den support er skam fremragende.
Jeg kan slet ikke relatere til det du hentyder til. Samtidig, når forbindelsen forbliver den samme, så vil jeg da antage at stabiliteten forbliver.
IT-ekspert Yvossen (59803) skrev:... der har fået brev fra SE.
Tjoh, 25kr prisstigning er vel ikke totalt uforståeligt når der nu er en konkurrent mindre til at presse priserne?
IT-ekspert Yvossen (59803) skrev:... der har fået brev fra SE.
Jeg er da ret sikker på de ikke kan tvinge en prisændring når du har et abn. allerede.
... der fik sin 64GB usb nøgle i dag.
... der samtidig fik sin 128GB SSD :D
... der ikke forstår den mani omkring chili der er opstået i kølvandet på chili klaus. Jeg har personligt aldrig haft en nydelsesoplevelse af mad med chili i, hver eneste gang jeg har fået krydret mad, er den eneste "smag" jeg har kunnet observere været halsbrand, med efterfølgende koldsved i 10-15 minutter efter indtagelsen. Kort sagt så kan jeg ikke fordrage stærk mad pg.a. folks manglende evner i et køkken :(
... der samtidig fik sin 128GB SSD :D
... der ikke forstår den mani omkring chili der er opstået i kølvandet på chili klaus. Jeg har personligt aldrig haft en nydelsesoplevelse af mad med chili i, hver eneste gang jeg har fået krydret mad, er den eneste "smag" jeg har kunnet observere været halsbrand, med efterfølgende koldsved i 10-15 minutter efter indtagelsen. Kort sagt så kan jeg ikke fordrage stærk mad pg.a. folks manglende evner i et køkken :(
Jeg kan ikke klare ham Claus og er ret sikker på at jeg groede mine egne chilipebre mange år før han lavede sin første video.
Jeg forstår heller ikke dem der skal lave stærk mad, bare for at det skal brænde i halsen. Det skal både brænde lidt, men det er da lige så vigtigt at man får en god chilismag.
Du skal desuden huske at hvis man spiser megen chili, så vænner man sig til det og kan så klare det stærkere og stærkere.
Jeg kan ikke klare ham Claus og er ret sikker på at jeg groede mine egne chilipebre mange år før han lavede sin første video.
Jeg forstår heller ikke dem der skal lave stærk mad, bare for at det skal brænde i halsen. Det skal både brænde lidt, men det er da lige så vigtigt at man får en god chilismag.
Du skal desuden huske at hvis man spiser megen chili, så vænner man sig til det og kan så klare det stærkere og stærkere.
... der, apropos Nordic 24, står og skal have en ny cykel.
Er der nogen der har erfaringer med følgende cykel?
http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a83392/hta-...
http://www1.bike-discount.de/bilder/xxl/73741/hta-...
Er der nogen der har erfaringer med følgende cykel?
http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a83392/hta-...
http://www1.bike-discount.de/bilder/xxl/73741/hta-...
Jakob Jakobsen (59812) skrev:#11
Mit problem er at jeg aldrig har haft en chance for at "vænne mig til smagen" fordi at alt den mad jeg har smagt med chili i har været så stærk, at det bare har været 30 minutters halsbrand mens middagen stod på, og så bliver man hurtigt skræmt væk fra at prøve den slags genvordigheder igen !
IT-ekspert Yvossen (59813) skrev:#59811
Jeg så mit første afsnit med chili Claus d. 24. december sidste år. Jeg har været utrolig glad for stærk mad siden mine tidlige teenager år.
Jeg benægter heller ikke at der findes folk som rent faktisk nyder oplevelsen af stærk/krydret mad, jeg konstaterer bare at jeg oplever folk i stigende grad gør sig til fanatikere af stærk mad kun pg.a. en youtuber ! :( og det ødelægger billedet af hvad krydret mad er.
sgt.borup (59820) skrev:Nej du vil ej, det tog mig 1 ½ time at komme fra Aalborg C til Aalborg Ø, det er en strækning på 7,5 km
Jeg VIL have snestorm! :D
XorpiZ (59823) skrev:IT-ekspert Yvossen (59803) skrev:... der samtidig får at vide at der er en prisændring.
der også har fået brevet. Går fra 379 for 60/60 til 444. Det er sgu en krads prisstigning :(
Fik du snakket med SE/Stofa?
Jeg har samme forbindelse, og ringede ind i dag. Den er god nok :(
Fik også brev. Men iogmed vi lige er blevet kastet over på en kampagne bibeholder vi vores 40/40 til 149 indtil om 6 måneder (Minus 8 dage)
Suckers!
Jeg forstår ikke beslutningen, SE har da et noget bedre ry end Stofa.
Suckers!
Jeg forstår ikke beslutningen, SE har da et noget bedre ry end Stofa.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59836) skrev:... der virkeligt gerne vil have sergentens sne!
... der ELSKER sne!
Kom til Nordjylland, vi har rigelig.
...Der sørger for at folk er informerede.
Det hedder ikke Metro, eller ModernUI
In September 2012, "Microsoft design language" was adopted as the official name for the design style.
Det hedder ikke Metro Apps
Microsoft dropped the use of "Metro-style apps" phrase to refer to Windows Runtime-based applications developed according to the design language; Microsoft temporarily used "Modern apps" before starting to use "Windows Store apps" and "Windows 8 apps
Wiki'ed
Så, skal vi bare kalde det RT UI?
Det hedder ikke Metro, eller ModernUI
In September 2012, "Microsoft design language" was adopted as the official name for the design style.
Det hedder ikke Metro Apps
Microsoft dropped the use of "Metro-style apps" phrase to refer to Windows Runtime-based applications developed according to the design language; Microsoft temporarily used "Modern apps" before starting to use "Windows Store apps" and "Windows 8 apps
Wiki'ed
Så, skal vi bare kalde det RT UI?
... der er ved at flytte data fra en harddisk til hans HP ProLiant MicroServer.
... der opdagede i processen at hans WD Green 3 TB har taget seriøs skade af at være i hans Drobo over de sidste 6 måneder.
... der overvejer at prøve sådan en her i HP'en.
... der opdagede i processen at hans WD Green 3 TB har taget seriøs skade af at være i hans Drobo over de sidste 6 måneder.
... der overvejer at prøve sådan en her i HP'en.
IT-ekspert Yvossen (59840) skrev:... der er ved at flytte data fra en harddisk til hans HP ProLiant MicroServer.
Anbefaler du mig til at købe en Red disk så? :P
Mmhm, Barracuda ... Har dog læst, at mit enclosure kun vil "boote" med WD diske, åndssvage pis >_<
Mmhm, Barracuda ... Har dog læst, at mit enclosure kun vil "boote" med WD diske, åndssvage pis >_<
Ronson (59841) skrev:...der bestemt må have gang i noget pulled pork i morgen
...der er ved at være klar
http://i.imgur.com/YMvJC1M.jpg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.