mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
praktikant muffe AKA pewbe (61650) skrev:Den må du uddybe lidt, jeg er ikke med på hvad du mener.
Du leder efter grunde for at være på tværs. Også kendt som at fiske.
Hov, Jeg synes du leder efter grunde for at være på tværs. Det synes jeg at have hørt blive omtalt som at fiske.
Hængerøven (61651) skrev:Du leder efter grunde for at være på tværs. Også kendt som at fiske.
Hov, Jeg synes du leder efter grunde for at være på tværs. Det synes jeg at have hørt blive omtalt som at fiske.
Tro det eller ej, det gør jeg faktisk ikke.
snesman (61623) skrev:Ja det var bare mig der var retarderet. Men jeg kan ikke genkende problemerne du beskriver i #18
Edit: Så vidt jeg husker fra de mange tråde omkring SNES er der en del udfordringer der er browserspecifikke.
DD skrev i sin tid at han ikke ville bruge tid til at få det til at virke ordentligt i IE, men at (Opera?), Chrome og Firefox er fine.
Problemet med loadtider opstår hovedsagligt pga. KYNZ. Specielt når KYNZ er nede, så får man slet ikke lov at komme ind på newz med SNES installeret. Heldigvis kun sket to tre gange på 2-3 år :)
CBM (61640) skrev:...der lige nu for et øjeblik siden fandt ud af at SNES fungerer halvskidt (lagging + post dublering) i firefox, men "godt" (ingen lag men dog med en smule post dublering som fixes med en F5) i chrome, IE og opera (nej har ikke prøvet med safari)
Sjovt, jeg tror aldrig jeg har haft dublering i Firefox (eller lag/andre problemer)
Safari fungerer svjv også fint, bruger det dog ikke så ofte.
Der jeg har størst problemer, er Opera Mini på telefonen, men det er nu alligevel så sjældent :)
Hvilken version FFox bruger du?
Woller (61655) skrev:...hvis nøgler og 128GB USB 3 stick blev helt rene sammen med bukserne :(
Vaskede to 16GB CF-kort for noget tid siden ved 60 grader, de virker stadig uden problemer :)
Og de blev også rene!
IT-ekspert Yvossen (61663) skrev:#58 + #60
Hvorfor ikke bare overholde fartgrænserne?
Du har helt ret, det skal man, og det gør jeg 95 % af tiden også...
Men når man kommer ud på de lange lige stræk der er herovre i Vestjylland, og der ikke er ret mange billister sniger farten sig nemt op over det tilladte uden det er noget man bevidst vælger...
Zombie Steve Jobs (61664) skrev:Fartgrænserne er ikke super tildssvarende,
Det vil jeg nu ellers mene at de er, vi har en del ulykker på grund af for høj fart, og hvis man skal tro på statistik, stiger din risiko for at komme i en dødsulykke med 60% hvis du køre 90 istedet for 80...
Jeg så egentlig gerne at de hævede taksten for at køre for stærkt. F.eks. kunne de behandle fartsyndere lidt som de gør med alkohol og narko påvirkede folk..
Istedet for at give latterlig bøder der bare er "trælse" så konfisker bilen. Vupti vapti, så begynder folk at køre ordentligt.
Qw_freak (61665) skrev:der ikke er ret mange billister sniger farten sig nemt op over det tilladte uden det er noget man bevidst vælger
Det er vel bevidst at du vælger ikke at holde styr din fart?
...der valgte IKKE at opdatere (pga. dovenskab og manglende tid) windows 8.0 på sine 2 windows 8 maskiner...
Og det var vist meget godt jvf. #66
http://www.version2.dk/artikel/windows-81-til-virksomheder-mister-sikkerhedsopdateringer-til-maj-57380 skrev:Bruger man Windows 8, altså uden en opgradering til 8.1, er der i øvrigt ingen problemer - denne version af styresystemet vil stadig få sikkerhedsopdateringer fra Microsoft.
Jeg ville ikke lade 14 PC'er hos en forretning som den afgøre om jeg ville opdatere. Det er ret tydeligt han ikke har nogen anelse om hvad han laver :)CBM (61668) skrev:...der valgte IKKE at opdatere (pga. dovenskab og manglende tid) windows 8.0 på sine 2 windows 8 maskiner...
Magten (61669) skrev:Jeg ville ikke lade 14 PC'er hos en forretning som den afgøre om jeg ville opdatere. Det er ret tydeligt han ikke har nogen anelse om hvad han laver :)
http://www.version2.dk/artikel/windows-81-til-virksomheder-mister-sikkerhedsopdateringer-til-maj-57380 skrev:Men den nu obligatoriske 8.1 Update har skabt mange andre problemer for også almindelige Windows-brugere,
Jeg vil sige at der pt. virker til at være multiple grunde ( udover hvad indehaveren af "hadsten computer" udtaler :) ) til at vente med at opgradere...
Jeg tror ikke at v2 ville bruge så meget tid og energi på sagen hvis ikke der var noget om snakken.
Nogle der har oplevet problemer med deres windows 8.1/8.1.1 både hvad angår aktivering og andre issues?
Eller nogle der har haft opgraderet til 8.1/8.1.1 uden issues?
CBM (61670) skrev:Eller nogle der har haft opgraderet til 8.1.1 uden issues?
Har opdateret de første 3 af mine PC'er til 8.1.1 og ingen problemer med det endnu (den ene blev nyinstalleret med 8.1.1 og de 2 andre opdateret)
Den eneste kilde i artiklen er Hadsten Computer. Der er ikke noget generelt problem, udover WSUS (til firmaer) som er blevet fixet.
Artiklen lugter langt væk af at der ikke er brugt så meget tid på det. De blæser det op til en masse, men den eneste kilde er ham Stefan.
Jeg har opgraderet flere PC'er til 8.1/8.1.1 uden problemer.. Det eneste problem jeg har haft var i preview/beta af 8.1 hvor jeg havde misforstået nogle ting og lavede fejl.
Artiklen lugter langt væk af at der ikke er brugt så meget tid på det. De blæser det op til en masse, men den eneste kilde er ham Stefan.
Jeg har opgraderet flere PC'er til 8.1/8.1.1 uden problemer.. Det eneste problem jeg har haft var i preview/beta af 8.1 hvor jeg havde misforstået nogle ting og lavede fejl.
CBM (61670) skrev:Eller nogle der har haft opgraderet til 8.1.1 uden issues?
Jeg har opdateret 3 computere til Windows 8.1 Update, en havde problemer, men det skyldes noget Lenovo-værk og ikke Windows. Jeg skal ikke kunne sige hvad forskellen på Windows 8.1 og Windows 8.1 Update var der skabte problemerne, men jeg har fjernet et stykke Lenovo software fra opstart og problemerne er væk.
#71 og #72: Hvor lang tid skal man afsætte per maskine til opgradering, inklusiv backup af data og evt. re-installering af software?
Det virker til at det er muligt at installere uden at miste data på nogen måde men alligevel anbefales det at man tager backup.
Jeg havde været meget mere tryg ved at 8.1 og 8.1.1 var lavet som service packs i stedet for.
Syntes heller ikke at have set nogle must have features i 8.1 og 8.1.1 som kunne retfærdigøre at bruge måske en hel eller en halv dag per pc til opdatering.
Jeg behøver ikke en semi 8.1.x startmenu når jeg har classic shell
Det virker til at det er muligt at installere uden at miste data på nogen måde men alligevel anbefales det at man tager backup.
Jeg havde været meget mere tryg ved at 8.1 og 8.1.1 var lavet som service packs i stedet for.
Syntes heller ikke at have set nogle must have features i 8.1 og 8.1.1 som kunne retfærdigøre at bruge måske en hel eller en halv dag per pc til opdatering.
Jeg behøver ikke en semi 8.1.x startmenu når jeg har classic shell
jeg brugte vel omkring 10 minutter på at opgradere... men havde som sagt heller ingen fejl, og tog ikke backup
Vil tro det tog omkring 30 min på min Dell VP8 inkl. download over 3G..
Jeg tager ikke backup før så noget.. De ting jeg skal beholde gemmer jeg andre steder.. Men det kommer jo også an på hvor meget data du skal tage backup af og hvortil :)
Startmenuen kommer først tilbage på et senere tidspunkt, via en anden opdatering.
Jeg tager ikke backup før så noget.. De ting jeg skal beholde gemmer jeg andre steder.. Men det kommer jo også an på hvor meget data du skal tage backup af og hvortil :)
Startmenuen kommer først tilbage på et senere tidspunkt, via en anden opdatering.
... der så SlettetBruger gå ud for kolonihavehusene på Stormgade i Esbjerg iført rød t-shirt og hvide earplugs cirka klokken 16.24.
... der vinkede.
... der ikke fik et vink tilbage.
... der er skuffet.
... der vinkede.
... der ikke fik et vink tilbage.
... der er skuffet.
På min til/fra rute imellem job og hjem ligger jeg lidt i limbo, imellem stederne der kræver min opmærksomhed (vejkryds typisk). Så jeg bemærker intet medmindre det er på min liste over ting der kan vække mig :P (dyt, mit navn etc.)
Det passer meget godt me der jeg gik hjem, jeg havde vel rygsæk på? :D
Nogle gange har han nogle gode synspunkter - men han kan satme også lukke meget lort ud.
Men synes faktisk at den var rimelig interessant
Nogle gange har han nogle gode synspunkter - men han kan satme også lukke meget lort ud.
Men synes faktisk at den var rimelig interessant
SlettetBruger (61679) skrev:På min til/fra rute imellem job og hjem ligger jeg lidt i limbo, imellem stederne der kræver min opmærksomhed (vejkryds typisk). Så jeg bemærker intet medmindre det er på min liste over ting der kan vække mig :P (dyt, mit navn etc.)
Jo og skæg.
...der spekulerer på om der mon er yderligere enhancements af newz.dk han ikke kender til udover noads.css og SNES?
... der opgav at spise middag på en resturant efter at have ventet 10 minutter på at tjeneren kom tilbage, efter at have modtaget menukortet.
Forpulede Svenskere.
Forpulede Svenskere.
...der fik skåret hul i RF-skjoldet og tilføjet en blæser i sin A1200:
http://i.imgur.com/qbb5tP5.jpg
(tyvstjålet fra en Acer-bærbar der havde været offer for et rambuktyveri)
Nedefra:
http://i.imgur.com/nmKLjZr.jpg
Den støder dog på det den skal køle af, også med disse ringe :(
http://i.imgur.com/eFf3vbg.jpg
Skruerne er latterligt små så jeg kan desværre ikke bare bytte dem ud med nogle længere så jeg kan få noget mere højde på :(
Nogen ideer?
http://i.imgur.com/qbb5tP5.jpg
(tyvstjålet fra en Acer-bærbar der havde været offer for et rambuktyveri)
Nedefra:
http://i.imgur.com/nmKLjZr.jpg
Den støder dog på det den skal køle af, også med disse ringe :(
http://i.imgur.com/eFf3vbg.jpg
Skruerne er latterligt små så jeg kan desværre ikke bare bytte dem ud med nogle længere så jeg kan få noget mere højde på :(
Nogen ideer?
Magten (61685) skrev:...der ikke forstår hvorfor Google skjuler scrollbaren i Chrome.. I hvilken situation vil man IKKE se den?!
Der er mange ting, jeg ikke forstår ved Chrome. Så jeg skiftede til Firefox.
.. der lige har fået sin beløning for Happines & Cyanide´s Kickstarter kampagne. 1 tshirt og 1 purple eye stabber!!!..
... der reagerede som sin 3 årige søn ville gøre hvis han fik en ny bamse. :P
... der reagerede som sin 3 årige søn ville gøre hvis han fik en ny bamse. :P
apapap (61692) skrev:... der overvejer om det er på tide at opgradere sin wildfire s
http://www.dba.dk/lg-nexus-4-16-sim-laast/id-10075... ?
apapap (61696) skrev:tak for det men " brugt som sælger telefon," betyder hvad?... Er ikke så glad for at købe en brugt telefon, de har det med at gå fra at virke til smide ud hurtigt.
Aner det ikke, men der er stadig en ordentlig røvfuld garanti på, og den kostede vel 3800 ny.
Jeg har kun købt brugte de sidste par år og har ingen negativ erfaringer (udover Nokia Lumia 800, og var Nokias skyld, lorte design af jack-stik), det er simpelthen for dyrt at købe nyt eller binde til et abb. hvis man har en tendens til at miste eller smadre telefoner. Når jeg køber en brugt har de en tendens til at holde. Har en N4 nu jeg gav 1500 for, stadig med garanti og uden brugsar (well, det har den så fået, efter jeg har haft den...) og min Gnex er givet bort og den kører stadig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.