mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
PHP-Ekspert Thoroughbreed (61950) skrev:... der har kørt i firmabilen
http://peecee.dk/uploads/052014/image42.jpg
Bruger sådan en fætter egentlig hovedmotoren til vandpumper, eller er der en decideret en til dét?
Den bruger hovedmotoren til det, den er forbundet med en aksel gennem bilen.
Dog, så findes der modeller med seperat motor (vores tankvogn f.eks.)
- men sprøjten har så en 300 hestes vandpumpe :P
Den bruger hovedmotoren til det, den er forbundet med en aksel gennem bilen.
Dog, så findes der modeller med seperat motor (vores tankvogn f.eks.)
- men sprøjten har så en 300 hestes vandpumpe :P
IT-ekspert Yvossen (61944) skrev:OxxY og kinaholm: https://communities.intel.com/message/233662#23366...
Så vidt jeg kan forstå, så er USB problemet løst. Men, hvad er det problem der gør at de erstatter den?
Den nye processor har som sagt quicsync og derfor meget mere velegnet til HTPC, og så har den 1600 DDR3 understøttelse og ikke kun 1333Mhz.
Og så vil jeg tro at 2820 CPU produktionen bliver udfaset og ertattet med 2830 :)
Men jeg vidste heller ikke de havde fikset USB problemet.
OxxY (61959) skrev:Den nye processor har som sagt quicsync og derfor meget mere velegnet til HTPC, og så har den 1600 DDR3 understøttelse og ikke kun 1333Mhz.
Og så vil jeg tro at 2820 CPU produktionen bliver udfaset og ertattet med 2830 :)
Men jeg vidste heller ikke de havde fikset USB problemet.
Okay. Så er der ikke nogen grund for mig til at vente på den smugle ekstra performance. Jeg skal bruge den til pfsense gateway/router/firewall.
Jeg skal dog stadig teste med OpenELEC.
Som Intel-gutten sagde, så er N2830 heller ikke klar fra fabrikkerne før slut Maj/tidlig Juni.
sgt.borup (61961) skrev:Hvad synes folket om slutresultatet ? - jeg synes da umiddelbart det ser OK ud taget i betragtning af at det er mit 5. print
all of my jelly.
Hvor lang tid tager det?
sgt.borup (61961) skrev:Hvad synes folket om slutresultatet ? - jeg synes da umiddelbart det ser OK ud taget i betragtning af at det er mit 5. print
Hvad er det?
snesman (61964) skrev:Hvad er det?
Det er da en Weighted Companion Cube (eller tre)!
Sheesh. Børn nutildags.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/05/08/0508104608.htm skrev:
En 27-årig japansk mand er blevet anholdt, fordi han har printet pistoler med sin 3-D printer.
Nu ved du i hvert fald hvad du ikke må printe :P
PHP-Ekspert Thoroughbreed (61969) skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/05/08/0508104608.htm skrev:
En 27-årig japansk mand er blevet anholdt, fordi han har printet pistoler med sin 3-D printer.
Nu ved du i hvert fald hvad du ikke må printe :P
Jeg mener den pistol der hedder 'the liberator' - og ja den er ret saa ulovlig at lave :P
"How to legally assemble the DD Liberator:
-Print (ONLY) the frame sideways (the shortest dimension is the Z axis). USC18 922(p)(2)(A)*: "For the purposes of this subsection (The Undetectable Firearms Act of 1988) - the term 'firearm' does not include the frame or receiver of any such weapon;"
Thus, you can legally print ONLY the frame entirely in plastic, even without 3.7 ounces of steel. "
-Print (ONLY) the frame sideways (the shortest dimension is the Z axis). USC18 922(p)(2)(A)*: "For the purposes of this subsection (The Undetectable Firearms Act of 1988) - the term 'firearm' does not include the frame or receiver of any such weapon;"
Thus, you can legally print ONLY the frame entirely in plastic, even without 3.7 ounces of steel. "
Chewy (61977) skrev:Hvad er forskellen på en plastikpistol uden slagstift.
Og en legetøjspistol?
Forskellen er muligheden for funktionalitet.
Hvis du fjerne slagstiften fra en traditionel pistol, falder den ikke pludselig uden for våbenloven.
Det samme gælder også ved produktion af nye våben..
Det er bogstaveligt talt dækket af første paragraf stk 1 i våbenloven :)
§ 1. Det er forbudt uden tilladelse af justitsministeren eller den, han dertil bemyndiger, at indføre eller fremstille, herunder samle:
1. Skydevåben samt genstande, der fremtræder som skydevåben og som følge af konstruktionen eller det anvendte materiale kan ombygges hertil
Der skal vi kigge på stk 2 i §1 af våbenloven.
Traditionelle legetøjs "våben" kan godt være ulovlige, hvis de falder under §1.
Stk. 2. Undtaget fra forbuddet er:
a) Luft- og fjederbøsser, bortset fra de i stk. 1, nr. 7, nævnte, og ammunition hertil,
b) kulsyredrevne hardball- og paintballvåben,
Traditionelle legetøjs "våben" kan godt være ulovlige, hvis de falder under §1.
Så det vil dække Luft- og fjederbøsser samt kulsyredrevne hardball- og paintballvåben,
hvor der benyttes andet end små gule plastic kugler eller små malings kugler?
Vil vide det, da jeg har en paintball legetøjs riffel som er bygget om til en wiimote sådan at den er brugbar som lightgun :) (den er pretty awesome)
Men reelt så kan man nok heller ikke længere sige at den...
Så det vil dække Luft- og fjederbøsser samt kulsyredrevne hardball- og paintballvåben,
hvor der benyttes andet end små gule plastic kugler eller små malings kugler?
Vil vide det, da jeg har en paintball legetøjs riffel som er bygget om til en wiimote sådan at den er brugbar som lightgun :) (den er pretty awesome)
Men reelt så kan man nok heller ikke længere sige at den...
som følge af konstruktionen eller det anvendte materiale kan ombygges hertil
CBM (61986) skrev:en reelt så kan man nok heller ikke længere sige at den..
Nej det vil jeg heller ikke mene man kan..
Det ville vel først være ulovligt hvis din ændring af genstanden, gjorde genstanden mere "ombyggelig".
...der skulle sige fra TB at hans melodi grand prix-forfest begynder på lørdag kl. 19. Man skal møde i god tid og tage godt med glimmer med. Alle sangtekster skal læres udenad.
Det er Tved 128 i 6270 Tønder. Der vil være en let anretning og snacks i løbet af aftenen.
Det er Tved 128 i 6270 Tønder. Der vil være en let anretning og snacks i løbet af aftenen.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (61990) skrev:#89
Wat o_O
Also, er ikke hjemme. Der er gamle kul i grillen, og havemøblerne står ude.
øv. Har ellers lige købt glitter: http://www.alibaba.com/product-detail/Glitter_3914...
...som var nød til at installere en backup af mit bios.
...som nu pludselig har et ikke aktivt win 8 pro x.x selvom jeg har betalt for lortet
...som åbenbart skal betale igen for at få det aktiveret da supporterent mener at jeg har brugt den på mere end 1 pc o.o men det er jeg 100% sikker på jeg ikke har
fucking lorte microsoft :(
...som nu pludselig har et ikke aktivt win 8 pro x.x selvom jeg har betalt for lortet
...som åbenbart skal betale igen for at få det aktiveret da supporterent mener at jeg har brugt den på mere end 1 pc o.o men det er jeg 100% sikker på jeg ikke har
XorpiZ (61980) skrev:.. hvis læge mener jeg er baldret mentalt.
Var hvad jeg læste.
OxxY (61985) skrev:... der har bestilt vindenergi de næste 4 mdr .... fordi jeg har dårlig samvittighed? Næææh såmend fordi de havde et godt tilbud om 17øre / kwh time fast pris i 4 mdr. Så kan man jo altid skifte til næste kampagnepris til den tid :)
Den pris kan man ikke lave vindenergi til. Jo hvis det er på land, men det gør man jo nærmest ikke længere.
Da jeg lavede projekt omkring det var prisen vidst 32 øre/kwh, men det var i 2005 eller der omkring.
csstener(^,^) (61992) skrev:...som var nød til at installere en backup af mit bios.
jeg mener ikke man må sælge software på den måde i dk. Jeg har ihvertfald fået en ny licens hver gang jeg har brokket mig til ms.
...der lige har fået en p-bøde.. Man har simpelthen valgt at pille alle p-skilte i Vestergade, Kbh, ned for at sætte et skilt op i starten af gaden, hvor der blandt regler om lastbiler står at man kun må parkere i 15 min.. Hverken på p-automaterne eller i Easypark app'en bliver der advaret om det så man får da også lige lov til at betale for de timer man parkerer der..
apapap (61997) skrev:csstener(^,^) (61992) skrev:...som var nød til at installere en backup af mit bios.
jeg mener ikke man må sælge software på den måde i dk. Jeg har ihvertfald fået en ny licens hver gang jeg har brokket mig til ms.
du skal have tak, du fik mig til at undersøge om det nu også kunne være rigtigt at de bare kunne tage min licens fra mig på den måde. det kunne det ikke og jeg har nu fået mig en ny, efter en lang diskution med en MS suporter :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.