mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (61998) skrev:...der lige har fået en p-bøde.. Man har simpelthen valgt at pille alle p-skilte i Vestergade, Kbh, ned for at sætte et skilt op i starten af gaden, hvor der blandt regler om lastbiler står at man kun må parkere i 15 min.. Hverken på p-automaterne eller i Easypark app'en bliver der advaret om det så man får da også lige lov til at betale for de timer man parkerer der..
De er nogle grådige cocksuckers hele bundtet. Læste i den sag om pladsen, hvor automaten var fjernet, så man ikke kunne købe en billet?
Det kostede stadig en bøde.
OxxY (61985) skrev:... der har bestilt vindenergi de næste 4 mdr .... fordi jeg har dårlig samvittighed? Næææh såmend fordi de havde et godt tilbud om 17øre / kwh time fast pris i 4 mdr. Så kan man jo altid skifte til næste kampagnepris til den tid :)
Den pris kan man ikke lave vindenergi til. Jo hvis det er på land, men det gør man jo nærmest ikke længere.
Da jeg lavede projekt omkring det var prisen vidst 32 øre/kwh, men det var i 2005 eller der omkring.
Tjah, men det er nu engang hvad de sælger det til mig for de næste 4mdr, hvis prisen så stiger gevaldigt bagefter er det jo bare at skifte tilbage til dong eller hvem der nu har et tilbud.
til de interreserede: https://www.vindstoed.dk/tilmeld?campaign=kampagne...
XorpiZ (62001) skrev:De er nogle grådige cocksuckers hele bundtet. Læste i den sag om pladsen, hvor automaten var fjernet, så man ikke kunne købe en billet?
Så du mener ikke at at man på sin private grund selv må vælge om man vil sælge midlertidig parkering?
Ronson ⅍ (62004) skrev:XorpiZ (62001) skrev:De er nogle grådige cocksuckers hele bundtet. Læste i den sag om pladsen, hvor automaten var fjernet, så man ikke kunne købe en billet?
Så du mener ikke at at man på sin private grund selv må vælge om man vil sælge midlertidig parkering?
Det var noget af en stråmand. Ved sgu ikke hvordan du kan udlede det ud af mit indlæg.
Jeg erhvervede mig også en bøde i går bare fordi jeg holdte lidt for tæt på et kryds inde i København. Det har jeg sgu aldrig fået en bøde for i Esbjerg.
Oh well, koncerten var pengene og bøden værd.
Oh well, koncerten var pengene og bøden værd.
Ronson ⅍ (62006) skrev:Jeg læste dit indlæg, så stod det pænt klart :)
Hvis du derimod mente at du er vild med den konkrete sag eller parkeringskontrol generelt så beklager jeg selvfølgelig, men i så fald bør du overveje en anden formulering.
Du bør nok holde dig til at læse hvad der står, istedet for at formulere en masse skøre teorier om hvad jeg muligvis mener og ikke mener.
Ronson skrev:Så du mener ikke at at man på sin private grund selv må vælge om man vil sælge midlertidig parkering?
Det er jo et tåbeligt spørgsmål på alle tænkelige måder. Selvfølgelig må "man" selv bestemme om "man" vil sælge midlertidig parkering.
... der mangler hjælp fra Newz-guruer!
Jeg skal have fundet et officielt dokument (helst fra Arbejdstilsynet) hvori der står at indsatstøj skal vaskes hver gang efter indsats
>_<
Det er umuligt at finde noget på deres lortehjemmeside
Jeg skal have fundet et officielt dokument (helst fra Arbejdstilsynet) hvori der står at indsatstøj skal vaskes hver gang efter indsats
>_<
Det er umuligt at finde noget på deres lortehjemmeside
Den har jeg ikke læst om.. Synes tilgengæld der er gået sport i at hive åndssvage sager frem.XorpiZ (62001) skrev:De er nogle grådige cocksuckers hele bundtet. Læste i den sag om pladsen, hvor automaten var fjernet, så man ikke kunne købe en billet?
Det er bare irriterende når man nu har tjekket for skilte i nærheden, kigget på p-automaten og efterfølgende betalt via Easypark, at man så får en bøde for at have overset et skilt 70-80m væk :(
...der godt forstår firmaer som hader Microsofts licensoptælling... Hold kæft et latterligt lorte Excel ark man skal udfylde.. Fyldt med irriterende funktioner der ikke virker så man konstant skal starte forfra med at udfylde lortet..
PHP-Ekspert Thoroughbreed (62009) skrev:indsatstøj skal vaskes hver gang efter indsats
https://brs.dk/viden/publikationer/Documents/Retni...
?
Manofsciencemanoffaith (62011) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (62009) skrev:indsatstøj skal vaskes hver gang efter indsats
https://brs.dk/viden/publikationer/Documents/Retni...
?
Som henviser til http://www.bartransportogengros.dk/Files/Billeder/...
S. 8.
^^ skrev:En snavset dragt er også med til at forringe varmebeskyttelsen, derfor bør indsatsdragten vaskes efter hver tilsmudsende indsats. Desuden kan sod/kulstof og de mange andre sundhedsskadelige stoffer, der er almindeligt forekommende i brandrøg, sidde i indsatsdragtens stof og være sundhedsskadelige.
Derfor bør indsatsbeklædningen aftages inden hjemkørsel fra brandstedet og anbringes i et rum uden for mandskabskabinen eller i tætsluttende plastposer.
...der søger en kollega:
http://it.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm=jobtext&...
http://it.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm=jobtext&...
csstener(^,^) (61999) skrev:apapap (61997) skrev:csstener(^,^) (61992) skrev:...som var nød til at installere en backup af mit bios.
...som nu pludselig har et ikke aktivt win 8 pro x.x selvom jeg har betalt for lortet
...som åbenbart skal betale igen for at få det aktiveret da supporterent mener at jeg har brugt den på mere end 1 pc o.o men det er jeg 100% sikker på jeg ikke har
fucking lorte microsoft :(
jeg mener ikke man må sælge software på den måde i dk. Jeg har ihvertfald fået en ny licens hver gang jeg har brokket mig til ms.
du skal have tak, du fik mig til at undersøge om det nu også kunne være rigtigt at de bare kunne tage min licens fra mig på den måde. det kunne det ikke og jeg har nu fået mig en ny, efter en lang diskution med en MS suporter :)
så lidt du :-)
... der løb på samme tid som SlettetBruger i samme område.
... der nok var få minutter fra at løbe ind i SlettetBruger.
... der nok var få minutter fra at løbe ind i SlettetBruger.
Det har sku været tæt på! Hold udkig efter en gut der løber i blåt næste gang.
15 minutter, er der imellem at i har været på det samme sted.
Du har dog løbet ½km længere på samme tid. :D svin
...der for fornemt besøg på Søndag, desværre følger TB med når man har Mulle på besøg. ;-)
15 minutter, er der imellem at i har været på det samme sted.
Du har dog løbet ½km længere på samme tid. :D svin
...der for fornemt besøg på Søndag, desværre følger TB med når man har Mulle på besøg. ;-)
TB er i Esbjerg og jeg er ikke inviteret? Skændsel!
Løbeturen gik lidt sløvt i dag, kroppen var træt efter lidt uregelmæssig søvn.
Løbeturen gik lidt sløvt i dag, kroppen var træt efter lidt uregelmæssig søvn.
sgt.borup (62024) skrev:Tror man har et forkert forhold til alkohol hvis man drikker 18 genstande om dagen :-)
Der er "kun" 0,4 genstand i 2cl (30%). Så det må være 7 genstande.
http://www.bedrebilist.dk/alkohol-oel-vin-spiritus...
sgt.borup (62028) skrev:Jeg er vidst ikke vaagen i aften, jeg synes at laese det som at han drak 2 flasker paa 2 dage xD
Måske er det dig, der har kigget lidt for dybt i flasken?
sgt.borup (62031) skrev:lolwut ? - det kan man sgu da sige sig selv at det ikke giver mening, paa den anden side, saa da jeg var til julefrokost i januar var der folk som paastod at en flaske 50% vodka (70cl) indeholdte 35 genstande ! Det passer saa heller ikke..
Folk er jo idioter.. tydeligvis.
Det er sikkert de samme typer, der påstår de har fået 10 genstande efter at have købt 10 fiskeshots i byen :D
SlettetBruger (62033) skrev:...der har ondt i armene efter gårsdagens løbetur.. >_<
... der tror Porre løber forkert.
... der (næsten) lige er kommet hjem efter en fantastisk dag hos Fighter Wing Skrydstrup, Fire & Rescue
... hvis kæreste sidder og spiller Portal.
... der synes det er sjovt at observere hende i processen.
... der synes det er sjovt at observere hende i processen.
Er det ikke sundhedsstyrelse som anbefaler "7 om dagen"?sgt.borup (62024) skrev:Tror man har et forkert forhold til alkohol hvis man drikker 18 genstande om dagen :-)
OxxY (62041) skrev:Hop ned på fermentoren og få en øl?
En mulighed, er der nogle? Jeg er gået i rødvinen allerede.
...der har kørt 4 læs haveaffald til genbrugsstationen, støvsuget, vasket gulv, ryddet op og lavet mad til familien. Og jeg stod endda først op ved 12-tiden.
Men haven ligner stadig lort.
http://i.imgur.com/mnz1wnj.jpg
Men haven ligner stadig lort.
http://i.imgur.com/mnz1wnj.jpg
Zombie Steve Jobs (62042) skrev:OxxY (62041) skrev:Hop ned på fermentoren og få en øl?
En mulighed, er der nogle? Jeg er gået i rødvinen allerede.
pas, jeg får ost med lidt pizza, en bajer og ser noget tv, har flyttet hele dagen, så er pænt smadret. Det var bare et forslag hvis du havde behov for at komme ud.
IT-ekspert Yvossen (62035) skrev:... der tror Porre løber forkert.
Er bare ikke vant til at bruge armene til andet end en mus :P
... der ser Eurovision, spiser pizza og drikker rødvin.
Og så synes jeg altså at de burde begynde Eurovision med "Let the HungerGames Song Contest 2014 begin!"
Og så synes jeg altså at de burde begynde Eurovision med "Let the Hunger
SlettetBruger (62045) skrev:Er bare ikke vant til at bruge armene til andet end en mus :P
Har du overvejet at bruge benene til løb? :-)
Hallo, de skal nu engang bruges til at ballancere hver skridt, og når det så går hurtigt så kommer de på arbejde.
mit nye mål må være at overhale Vossen.
mit nye mål må være at overhale Vossen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.