mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der godt kunne vænne sig til temperaturen i Houston, men luftfugtigheden er godt nok i den helt forkerte ende...
Dagens guldkorn må ha været da Mulle ikke troede på os da vi sagde at Februar nogengange havde 29 dage.
Amen!
Dog, den var også god da Mulle kiggede underligt på mig da jeg sagde "Men dens ben er grønne" (om en hornfisk)
... Fisk har jo ikke ben?!!
Amen!
Dog, den var også god da Mulle kiggede underligt på mig da jeg sagde "Men dens ben er grønne" (om en hornfisk)
... Fisk har jo ikke ben?!!
IT-ekspert Yvossen (62054) skrev:#62053
Far er ikke sur, far er skuffet. I protest over manglende invitation, så vil jeg tage til morsdag i Grimstrup.
Jamen?! Du var der da?
http://peecee.dk/uploads/052014/image49.jpg
Det er fint terracide, jeg mente jo ikke at temperaturen stiger når der er højere luftfugtighed. Blot at det vil føles varmere.
lille smule credit tak.
lille smule credit tak.
Damn, hvis bare mine ben kunne holde til at løbe så ofte! det kommer.
Bare vent til næste gang din lille gris! (i morgen)
Bare vent til næste gang din lille gris! (i morgen)
... hvis arbejdsplads har været ufatteligt langt fremme i skoen mht til servere/backup.
... hvis arbejdsplads har valgt at placere backup serveren i samme lokale som den normale server.
... hvis arbejdsplads' server har været nede hele weekenden, og den server der skulle tage over, også har været nede.
... hvis arbejdsplads ikke ville lytte til undertegnede da jeg hørte det og kommenterede på hvor tåbeligt det var.
... hvis chef er rød i hovedet af raseri pga. den nedetid der har været i weekenden.
... hvis arbejdsplads har valgt at placere backup serveren i samme lokale som den normale server.
... hvis arbejdsplads' server har været nede hele weekenden, og den server der skulle tage over, også har været nede.
... hvis arbejdsplads ikke ville lytte til undertegnede da jeg hørte det og kommenterede på hvor tåbeligt det var.
... hvis chef er rød i hovedet af raseri pga. den nedetid der har været i weekenden.
... der ikke kan holde op med at grine....
Conchita Wurst som vand melodi gran prix'et kan oversættes til: "Fisse pølse".......
Bwahahahahahahahahaahahha hahahahahhaa hahahahaahahaahaa *HOST* Bwahahahahahahahaaaaa
Conchita Wurst som vand melodi gran prix'et kan oversættes til: "Fisse pølse".......
Bwahahahahahahahahaahahha hahahahahhaa hahahahaahahaahaa *HOST* Bwahahahahahahahaaaaa
Qw_freak (62070) skrev:... der ikke kan holde op med at grine....
"Kussediller" synes jeg personligt er meget godt.
SlettetBruger (62064) skrev:Det er fint terracide, jeg mente jo ikke at temperaturen stiger når der er højere luftfugtighed. Blot at det vil føles varmere.
lille smule credit tak.
Det var IKKE det du skrev:
SlettetBruger (62056) skrev:Nej, højere luftfugtighed = varmere.
Sort på hvidt...like it or not.
Hængerøven (62082) skrev:....Der er flad allerede D.12..
Der tænker at Hængerøven enten er arbejdsløs, eller underbetalt.
Claus Jørgensen (62083) skrev:Der tænker at Hængerøven enten er arbejdsløs, eller underbetalt.
Jeg får Pt en elev løn på lige omkring 10k inden skat, så jeg får lige omkring 80kr i timen #firstworldproblems
Det var desværre en bi/hveps/gul dræber ting, der stak min kat søndag aften, hvilket det viste sig kræet ikke kunne tåle. Det kostede lige dobbelt hos dyrelægen pga weekend -.-
Hængerøven (62087) skrev:Claus Jørgensen (62083) skrev:Der tænker at Hængerøven enten er arbejdsløs, eller underbetalt.
Jeg får Pt en elev løn på lige omkring 10k inden skat, så jeg får lige omkring 80kr i timen #firstworldproblems
Det var desværre en bi/hveps/gul dræber ting, der stak min kat søndag aften, hvilket det viste sig kræet ikke kunne tåle. Det kostede lige dobbelt hos dyrelægen pga weekend -.-
Og de tager godt ved i forvejen. Surt.
Jeg var ved at dø på den her tur :D og den endelige evaluering kommer først om 2 dage hvor ømheden plejer at være værst.
Men min tid er da væsentlig forbedret.
Det er dog imponerende hvor meget endomondo svinger i målingerne. Selvom det er samme rute har den målt 100m længere, og max højden er steget med 20 meter siden sidst.
Sikkert de forbandede blade.
Men min tid er da væsentlig forbedret.
Det er dog imponerende hvor meget endomondo svinger i målingerne. Selvom det er samme rute har den målt 100m længere, og max højden er steget med 20 meter siden sidst.
Sikkert de forbandede blade.
Min variere også en stor del. Jeg tror det er lige så meget enhedens og vejrets skyld som det er Endomondo.
... der kigger på Precise Puppy, Chrome og kiosk-mode på en Intel NUC DN2820 til visning af materiale på en skærm hos Shell.
... der kan Live-boot Ubuntu, Lubuntu og Precise Puppy fra USB.
... der hverken kan få pfsense, ESXi eller OpenELEC til at starte eller installere.
Min variere også en stor del. Jeg tror det er lige så meget enhedens og vejrets skyld som det er Endomondo.
... der kigger på Precise Puppy, Chrome og kiosk-mode på en Intel NUC DN2820 til visning af materiale på en skærm hos Shell.
... der kan Live-boot Ubuntu, Lubuntu og Precise Puppy fra USB.
... der hverken kan få pfsense, ESXi eller OpenELEC til at starte eller installere.
.. der ikke kan få computeren til at starte!
Efter en gang windåse update kommer den til "klargøring af windows - vent venligst..", lidt efter tæller den op til 100%, så op til 100% igen, hvorefter den lige vil genstarte. Også starter den forfra....
Kan IKKE starte i fejlsikret, der sker det samme. Dog siger den først at den ikke kunne gennemføre opdateringen og derfor ruller tilbage, hvorefter den kommer til "klargøring - vent venligst..." og genstarter.
Har prøvet at lave systemgendannelse (to gange, to forskellige datoer), hvorefter det samme sker igen...
Hva er der tilbage at gøre?
Efter en gang windåse update kommer den til "klargøring af windows - vent venligst..", lidt efter tæller den op til 100%, så op til 100% igen, hvorefter den lige vil genstarte. Også starter den forfra....
Kan IKKE starte i fejlsikret, der sker det samme. Dog siger den først at den ikke kunne gennemføre opdateringen og derfor ruller tilbage, hvorefter den kommer til "klargøring - vent venligst..." og genstarter.
Har prøvet at lave systemgendannelse (to gange, to forskellige datoer), hvorefter det samme sker igen...
Hva er der tilbage at gøre?
SlettetBruger (62094) skrev:Det er dog imponerende hvor meget endomondo svinger i målingerne. Selvom det er samme rute har den målt 100m længere, og max højden er steget med 20 meter siden sidst.
jeg løber/cykler altid i en cirkel. Men jeg bliver tit målt til at jeg løber meget mere opad end jeg løber nedad..
.. der overvejer at hente en Samsung 840 EVO SSD - 250GB på vej hjem.
Findes der noget bedre til prisen?
Findes der noget bedre til prisen?
Du sparer 14 kroner ved Dustin, dog vil jeg aldrig handle ved dem efter skandalen min kollega havde ved dem.
Strømforsyningen til en linksys router står af, dræber 2 andre enheder på strømnettet.
Strømforsyning smeltede og ødelagde gulvet.
1. svar fra Dustin:
en kopi i af deres købsbetingelser, ikke ét eneste andet ord.
2. svar fra Dustin:
"ring til Lenovo"
3. svar fra Dustin:
"Måske kunne vi hjælpe jer hvis i handlede oftere hos os"
En erhvervskunde... "køb mere hos os, ellers hjælper vi jer ikke"
Kollegaen gættede sig frem til direktørens mail (de bruger fulde navn i mailadressen) så det bliver spændende.
Strømforsyningen til en linksys router står af, dræber 2 andre enheder på strømnettet.
Strømforsyning smeltede og ødelagde gulvet.
1. svar fra Dustin:
en kopi i af deres købsbetingelser, ikke ét eneste andet ord.
2. svar fra Dustin:
"ring til Lenovo"
3. svar fra Dustin:
"Måske kunne vi hjælpe jer hvis i handlede oftere hos os"
En erhvervskunde... "køb mere hos os, ellers hjælper vi jer ikke"
Kollegaen gættede sig frem til direktørens mail (de bruger fulde navn i mailadressen) så det bliver spændende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.