mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der netop har købt en Boynq Vase og et Logitech Force 3D Pro i den lokale Expert butik for den vodsomme sum af 68Kr
...der blev antastet af en dørmand i lørdags, der gerne "ville se noget ID" (hvilket i sig selv er nederen nok), og jeg trækker min tegnebog frem og viser mit kørekort i en plasticrude i pungen.
Hvorefter han siger "Tag det lige ud af pungen, jeg kan ikke se fødselsdatoen ordenligt".
...
Hvorefter han siger "Tag det lige ud af pungen, jeg kan ikke se fødselsdatoen ordenligt".
...
Systran (10902) skrev:...der blev antastet af en dørmand i lørdags, der gerne "ville se noget ID" (hvilket i sig selv er nederen nok), og jeg trækker min tegnebog frem og viser mit kørekort i en plasticrude i pungen.
...
Hahaha, fantastisk! Det var ikke en klub for +25 eller sådan noget, og du bare ikke havde fattet det?
oxxy (10903) skrev:Hahaha, fantastisk! Det var ikke en klub for +25 eller sådan noget, og du bare ikke havde fattet det?
Nej, på Børsen i Svendborg. Der skal man være 18.
Jeg siger ikke, at dørmænd er dummere end gennemsnittet, men den sætning kunne han godt have tænkt igennem bare en halv gang...
gnarfsan (10909) skrev:...der ikke har nogen øl :-S Men til gengæld 15 flasker god whiskey!
Der nok skal være der på lørdag.
Systran (10902) skrev:...der blev antastet af en dørmand i lørdags, der gerne "ville se noget ID" (hvilket i sig selv er nederen nok), og jeg trækker min tegnebog frem og viser mit kørekort i en plasticrude i pungen.
...
Der lige minder om at den "dumme" dørmand ikke var så dum alligevel da traktorkørekort er noget nær identiske med bil kørekort....
De fås som 16 årig.
...hvilket mindede mig om en fin firmajulefrokost, hvor en af de ansatte ankom i traktor med såmaskine... iført kjole og hvidt.
Toff. (10913) skrev:30/4
7,5
...Der så noget der lignede et flystyrt i Esbjerg N
Der lå noget skammel, og en masse røg og ild og noget der lignede sønderjyllands samlede brandstyrke på en mark...
...Der er træt af noobs der ikke kan arbejde med windows
Oh ja, jeg valgte at beholde mit gode humør og lade ham sumpe i hans uvidenhed. Nogen mennesker vil aldrig kunne forstå hvad man kan gå igennem og hvorfor andre har et andet behov.
Det er slet ikke det værd at spilde sin energi på at forsøge at slå igennem hos en der er så arrogant på det område. Men kudos til dig for at du orker. :)
Oh ja, jeg valgte at beholde mit gode humør og lade ham sumpe i hans uvidenhed. Nogen mennesker vil aldrig kunne forstå hvad man kan gå igennem og hvorfor andre har et andet behov.
Det er slet ikke det værd at spilde sin energi på at forsøge at slå igennem hos en der er så arrogant på det område. Men kudos til dig for at du orker. :)
Kris (10927) skrev:#10926
tror snart jeg giver op og holder mig væk fra tråden. Der skal meget mere til, for at få smadret den snæversynethed. Og ja, jeg vil også gerne kunne beholde dagens gode humør :P overvejer også, at ignorere ham, på den anden side, synes jeg det er lidt ærgerligt, hvis det er nødvendigt.
Jeg kan vist godt tåle en flamebait rating.........
Ja, han lyder som en spasser, jeg hader typen der absolut intet aner om sådanne ting, og naivt og dumt tror at det bare er et spørgsmål om frisk luft meditation eller(indsæt andet hippie bullshit her)
SlettetBruger: Du sucks på en kvalmende måde
Ja, han lyder som en spasser, jeg hader typen der absolut intet aner om sådanne ting, og naivt og dumt tror at det bare er et spørgsmål om frisk luft meditation eller(indsæt andet hippie bullshit her)
SlettetBruger: Du sucks på en kvalmende måde
Der fint venter på at høre hvorfor det er mere naivt at tro på at der er meget at hente i meditation, end det er naivt at tro på vestens "visdom"
Det ene er ikke mere naivt end det andet imo :)
...der synes det er mere naivt at man med tilnærmest agnostisk VED at vi har ret i vesten - bullshit.
...der er ked af at høre at især kvinderne tog det så nært, læs og kommenter mit sidste indlæg i tråden tak
Snæversynetheden går begge veje. Åben hjertet og hjernen for universet og du skal komme til at smage universets bedste frugter. :)
Det ene er ikke mere naivt end det andet imo :)
...der synes det er mere naivt at man med tilnærmest agnostisk VED at vi har ret i vesten - bullshit.
...der er ked af at høre at især kvinderne tog det så nært, læs og kommenter mit sidste indlæg i tråden tak
Snæversynetheden går begge veje. Åben hjertet og hjernen for universet og du skal komme til at smage universets bedste frugter. :)
Hvis du f.eks. får sukkersyge og nægter at tage insulin så tager jeg hatten af for dig, ellers er du bare dobbeltmoralsk.
SlettetBruger (10930) skrev:Der fint venter på at høre hvorfor det er mere naivt at tro på at der er meget at hente i meditation, end det er naivt at tro på vestens "visdom"
Virkningen af det ene er klinisk bevist, det er det andet ikke.
Desuden, så ville, hvis det virkede, der nok have været en healer eller lignende der havde vundet den million dollars hos James Randi
SlettetBruger (10930) skrev:Der fint venter på at høre hvorfor det er mere naivt at tro på at der er meget at hente i meditation, end det er naivt at tro på vestens "visdom"
Jeg er selv ret vild med det der hippesjov. Jeg tror gerne på, at det hjælper langt hen ad vejen til et længere og sundere liv. Især i Asien kan man finde mange eksempler på, at deres livsstil alene forebygger mange ting, som vi døjer med i Vesten. Fx tager jeg selv sjældent smertestillende, fordi det alt for ofte kan ordnes med noget vand og nogle strækøvelser. Men de folk, der har smerter, som ikke bare er myoser og hovedpine, de må æde så mange smertestillende for mig, som de vil. Og det ville jeg også selv. Det er en anden metode end din, men en som mange foretrækker, og det skal der være plads til. Men når det kommer til psykiske sygdomme, så er det liiige stramt nok at komme og sige, at det bare skal løbes væk. Det er jo ikke fordi, at psykiske sygdomme ikke findes i din "tilbage til Moder Natur"-verden. Dengang alle levede sådan, der blev de psykisk syge bare opgivet eller smidt væk.
moveax1ret (10931) skrev:Hvis du f.eks. får sukkersyge og nægter at tage insulin så tager jeg hatten af for dig, ellers er du bare dobbeltmoralsk.
...Der er et skridt foran;
Hvorfor skulle jeg få sukkersyge...
Alligevel, det er mit livsprojekt at vise man kan klare sig igennem livet uden medicamenter, skulle jeg vågne op på et sygehus efter et uheld og lægerne har pumpet diverse ting i mig så har jeg mine ideer om hvad jeg vil. egoistisk eller ej :)
Jakob Jakobsen (10932) skrev:Virkningen af det ene er klinisk bevist, det er det andet ikke.
Well, Øh.... Qigong er i flere øst-lande godkendt som en medicinsk metode på hospitaler ^^ Mere kan jeg ikke byde på hehe
Elskov (10933) skrev:Dengang alle levede sådan, der blev de psykisk syge bare opgivet eller smidt væk.
True dat, Løbet væk er måske ikke det rigtige ord, det er noget man skal arbejde meget med :) se ind i sig selv osv. og til det kunne jeg ikke forestille mig noget bedre end meditative øvelser :)
SlettetBruger (10937) skrev:Well, Øh.... Qigong er i flere øst-lande godkendt som en medicinsk metode på hospitaler ^^ Mere kan jeg ikke byde på hehe
Gymnastik er generelt sundt for hele kroppen og kan modvirke myoser, hovedpiner, rygsmerter osv. Ikke fordi det helbreder en, men fordi en trænet krop er bedre til at stå imod sygdomme, men at påstå at det helbreder alle lidelser er lidt langt ude.
Så du siger at hvis du havner i en situation der gør at du kun kan overleve ved at indtage medicin vil du hellere dø.
Skide på din familie og alle andre der holder af dig, og blæse din hjerne ud pga. et hippie princip.
Så du siger at hvis du havner i en situation der gør at du kun kan overleve ved at indtage medicin vil du hellere dø.
Skide på din familie og alle andre der holder af dig, og blæse din hjerne ud pga. et hippie princip.
Woller (10941) skrev:den er god nok, sne i vejle men det er heldgivis gået over til regn nu, orker ikke mere sne^^
vildt :P hvis Katla på Island føler sig provokeret af sin mininabo, der er i udbrud nu, og så selv begynder at prutte løs, så kan det være europas himmel bliver formørket af aske, og så bliver der koldt igen :P det kan til gengæld give os ekstra tid mht den globale opvarmning :P så det kunne egentlig være nice.
... det fik du mig bare til at tænke på xD
#37 + 40: Hvis Porre virkelig hellere vil dø end indtage medicin, så går han lidt imod sine egne principper, da ønsket om overlevelse er et instinkt dybt, dybt inde i mennesket og andre dyr, som oftest kun bliver overtrumfet af trangen til at videreføre arten = at dø for sit afkom er ok, i andre tilfælde er det meget, meget unaturligt at dø frivilligt.
Jakob Jakobsen (10938) skrev:men at påstå at det helbreder alle lidelser er lidt langt ude.
Hm, nu skal jeg så passe på hvad jeg siger..
I mit tilfælde; uanset hvad vil jeg ikke indtage medicin. hvis jeg fik noget der ville tage livet af mig; so be it :) men jeg vil ikke vide det fordi jeg ikke har noget at søge hos en læge.
moveax1ret (10940) skrev:#10937
Jeg ville ikke vide jeg var i den situation :)
Elskov (10942) skrev:videreføre arten
Har du SET hvor mange mennesker der er? ^^ så kritisk er det heller ikke.
Elskov (10942) skrev:at dø for sit afkom er ok, i andre tilfælde er det meget, meget unaturligt at dø frivilligt.
Der måske brugte forkert eksempel på det før. Det er selvfølgelig noget andet hvis man er tvunget til det, som hvis man ligger bevidstløs på hospitalet ^^ men det er ikke at dø frivilligt hvis man ikke ved man er på vej derhen :)
SlettetBruger (10944) skrev:I mit tilfælde; uanset hvad vil jeg ikke indtage medicin. hvis jeg fik noget der ville tage livet af mig; so be it :) men jeg vil ikke vide det fordi jeg ikke har noget at søge hos en læge.
Ked af at sige det, men du lyder netop som mange af de ældre mænd som skal have pleje døgnet rundt, netop fordi de ikke mente at de skulle til læge.
I stedet så kræver de nu pleje døgnet rundt for en eller anden latterlig sygdom som kunne kureres af et par piller i udviklingsfasen.
Men istedet så nægtede idioterne at gå til læge og nu koster de samfundet flere millioner stykket om året.
SlettetBruger (10944) skrev:Har du SET hvor mange mennesker der er? ^^ så kritisk er det heller ikke.
Der er jeg 100% enig. Desværre avler de "mindre begavede" videre så hurtigt som de kan og derfor er jeg sikker på at vi ender i samme situation som i Idiocracy
Woller (10934) skrev:...der siger at det sner
...der informerer at det også sner/sneede her i Herning D:
Jakob Jakobsen (10946) skrev:Ked af at sige det, men du lyder netop som mange af de ældre mænd som skal have pleje døgnet rundt, netop fordi de ikke mente at de skulle til læge.
I stedet så kræver de nu pleje døgnet rundt for en eller anden latterlig sygdom som kunne kureres af et par piller i udviklingsfasen.
Men istedet så nægtede idioterne at gå til læge og nu koster de samfundet flere millioner stykket om året.
Hm :P det kommer jeg ikke til ^^ trust me. jeg er selv ikke for glad for de mennesker der vil ha i hovede og røv ( no pun intended )
Der siger sneen er stoppet i esbjerg Ø
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.