mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (10949) skrev:Hm :P det kommer jeg ikke til ^^ trust me. jeg er selv ikke for glad for de mennesker der vil ha i hovede og røv ( no pun intended )
Ja det siger du nu... Nøjagtigt som de ældre mennesker som jeg nu går og plejer gjorde da de var unge.
Selvfølgelig :) ikke til at vide.
...Der lige har sendt en lidt vovet mail til en af vores amerikanske konsulenter. lille fræk asiat. lykkedes mig at gå ind i en åben dør, da jeg snakkede med hende igår. ^^
...Der lige har sendt en lidt vovet mail til en af vores amerikanske konsulenter. lille fræk asiat. lykkedes mig at gå ind i en åben dør, da jeg snakkede med hende igår. ^^
ZiN (10953) skrev:... der spørger XorpiZ hvad slags CS5. Der er mange (Design Standard, Production Standard, Design Premium, Master Collection (DYR), Web Premium, Web Standard...).
Bare Design Standard - vi har ikke brug for de andre programmer i de større pakker :)
... der nu vil i seng og gasse helt af helvede til, så når jeg vågner i morgen, lider jeg af iltmangel. Jeg har nemlig kommunister i lysthuset og som sædvanlig medbringer de deres gode venner, tarmgasserne, i store mængder. Hold kæft, hvor er jeg sexet. Jeg har endda også bumser. I face!
Godnat newzzzzz <333333 kNuZzaAaR!'!!10hii
Godnat newzzzzz <333333 kNuZzaAaR!'!!10hii
Rasmus064 (10959) skrev:#957
pics or it didn't happen
perv 8D
SlettetBruger (10960) skrev:Der er helt vildt med denne undertøjs reklame
NSFW
Nu vil jeg ikke lyde som sådan en "jeg hader trunter, der er pænere end mig", for det gør jeg ikke :P men helt seriøst var min første tanke, at det var lidt klamt, at hendes ribben var så tydelige.
[quote=Strauss (10961)]Hvad er det for en skinny tøs?
Næh du, det [url= rykker!
awesome! :D
btw: triste hoveder around the world! hør [url= her sang[/url] den er mega feel good-effektiv :D
Elskov (10970) skrev:Nu vil jeg ikke lyde som sådan en "jeg hader trunter, der er pænere end mig", for det gør jeg ikke :P men helt seriøst var min første tanke, at det var lidt klamt, at hendes ribben var så tydelige.
Føj ja.. det lagde jeg slet ikke mærke til første gang. yak... Jeg faldt bare pladask for de små petitte.. titter
Hvis hun tog nogen kilo på ville hun være perfekt
:3
...Der synes kavalergang er vigtigere end størrelsen på bryster
...Der har erfaret at store mælkejunger ikke = god kavalergang
...Der bedre kan li mindre til mellem størrelse da det udstråler; ung og nyudviklet. "frisk"
...Der synes kavalergang er vigtigere end størrelsen på bryster
...Der har erfaret at store mælkejunger ikke = god kavalergang
...Der bedre kan li mindre til mellem størrelse da det udstråler; ung og nyudviklet. "frisk"
ZiN (10975) skrev:... der pludselig ikke undres over SlettetBruger's definitionsproblem med Pædofili/efebofili. Det er jo tydeligt at han tilhører sidstnævnte gruppe. >=)
my thought exactly :P
... der har droppet dagens tur i motionscenret. Så umotiveret har jeg ikke været længe xD
Screw you, guys!
...Der kan li unge piger
...Der ikke kan li SÅ unge piger!
...Der ikke siger nej tak til en 16 årig.
...Der kun er 21, så han synes ikke det er så slemt igen med 5 års forskel
...Der aldrig har været sammen med en pige der er ældre end ham selv
Godt så fik i DET på plads.
...Der er buddhist, ikke katholik
...Der kan li unge piger
...Der ikke kan li SÅ unge piger!
...Der ikke siger nej tak til en 16 årig.
...Der kun er 21, så han synes ikke det er så slemt igen med 5 års forskel
...Der aldrig har været sammen med en pige der er ældre end ham selv
Godt så fik i DET på plads.
...Der er buddhist, ikke katholik
Zhadu (10980) skrev:De skal ikke være tynde, men heller ikke være runde.
Petite med former, måske?
på grænsen mellem tynd og buttede ^^ og gerne sådan så ballancen mellem størrelser ligger så der er mere røv end patter.
så er far glad
... Der prøver at arrangere et hotelophold med 2 piger jeg ved begge kan li mig, og som begge synes tanken om pigesex er spændende! wish me luck
oxxy (10982) skrev:aka stadig have lidt hvalpefedt.
...Der ikke kunne ha sagt det bedre
SlettetBruger (10983) skrev:Der prøver at arrangere et hotelophold med 2 piger jeg ved begge kan li mig, og som begge synes tanken om pigesex er spændende! wish me luck
DØRTI! Men kan ikke lade være med at tænke "hæhæhæ >:D", for hvis de begge to har følelser i klemme, ender det næsten garanteret i bitchfight og du bliver hadet xD desuden er der laaaangt fra at tænke, det kunne være spændende, til rent faktisk at gøre det :P
...Der lige gjorde noget vovet:
Der kom en herre ind på kontoret og spurgte efter et lånekamera. Det har vi ikke... jeg tilbyder ham så at kunne låne 2 af de thailanske drenge jeg har liggende bag i bilen, fordi de er gode til at tegne..
^^ han tog det pænt
Der kom en herre ind på kontoret og spurgte efter et lånekamera. Det har vi ikke... jeg tilbyder ham så at kunne låne 2 af de thailanske drenge jeg har liggende bag i bilen, fordi de er gode til at tegne..
^^ han tog det pænt
SlettetBruger (10993) skrev:...Der lige gjorde noget vovet:
^^ han tog det pænt
Er det så pædofili eller edofili?
Jamen, jeg spørger bare...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.