mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (12290) skrev:... der ikke kan klare de røde tosser, der ikke kan forstå, hvorfor vi skal skære ned i forbruget, og at det bl.a. betyder nedskæringer i det offentlig.
Hvad fanden sker der?! Hvad er det for en syg verden, som I idioter vil have, hvis man gerne må give jer ekstra velfærd, men ikke tage den tilbage igen, fordi vi ikke har råd til det?
Hvad er det for et sygt, inderligt sygt argument, at bare fordi man har været med til at opbygge Danmark, så må man ikke røre ved dine offentlige ydelser? Siger "på vej mod afgrunden på første klasse" dig noget?
Hvis du ikke fatter hat af den finansielle krise, hvorfor fanden udtaler du dig så om ting, som du ikke ved?! Der er ikke "andre", der skal betale for dens økonomiske krise, for der er ikke "andre". Det er samfundene, det er dig og mig, der er skyld i krisen. Hvilken lortefantasiverden lever du i, hvis du tror, at du ikke skal være med til at løfte i flok?!
Hvor hamrende egoistisk må man være, hvis man ikke længere må købe fire øl til koncerter, men nu skal nøjes med to?!
Buh-huh-huh, hvor har du det hårdt? "Jeg har ikke råd til at drikke mig stiv til en Madonna-koncert, buh-huh-huh...". Du har FUCKIN' RÅD TIL AT GÅ TIL KONCERT. Hold kæft, kast op, pis af.
Hvis vi ikke har råd til at give dig dine ydelser, så HAR VI SJOVT NOK IKKE RÅD TIL DET, uanset om du personligt har bygget hele Danmark op i dit ansigtsfodsved, klaphat...
ARGH, jeg bliver sindssyg. Hele Danmark er så kraftfuckingeddeme forkælet, at vi tror, at røde bøffer og 5-stjernede hoteller svarer til sultegrænsen.
Hvis jeg bliver statsminister, så bliver det obligatorisk at leve en måned i lort til halsen i Afrikas værste slum. Så kan folk se, hvor godt vi har det, og hvor meget vi kunne opnå, hvis folk bare gad at ofre to af deres fire øl til Madonna-koncerterne.
FFS, jeg får det direkte dårligt at lytte til de røde idioter. You make me disgusted!
De er ikke kommet videre siden Anker var ved at køre DK fallit i 1980'erne.
De VIL bruge flere penge end de får ind...det ligger i deres natur :S
vandfarve (12297) skrev:Jeg ser mig selv som socialkonservativ, da jeg gerne vil have en stor offentlig stat, og da jeg forstår ideen med at have statsregulerede markeder (el, uddannelse, mad, kemikalier osv.).
Når det kommer til økonomi, så er jeg dog mest konservativ, fordi folk generelt til højre for RV ikke fatter en brik af makroøkonomi og er godt på vej mod afgrunden. Hell no, det bliver sgu ikke uden kamp.
Fiar nok :)
...der aldrig mere vil brokke sig når det hagler i Danmark.
SlettetBruger (12305) skrev:...der kan fortælle Onkel Lingu at jeg hører mulatmusik.. Fra Medina :D
Hvorfor vælger du at springe ud overfor mig? Jeg har en grim fornemmelse af, at jeg skal til at passe på mit røvhul. :/
LinguaIgnota (12307) skrev:Hvorfor vælger du at springe ud overfor mig? Jeg har en grim fornemmelse af, at jeg skal til at passe på mit røvhul. :/
Når jeg er færdig med dig vil dine prutte lyde som når man puster på en flaskeåbning.
"hfuuuhh"
..der synes Google har lavet rigtig mange ting efterhånden.. hvad bliver det næste? Google:Toiletpapir?
Jonasdonbaek (12315) skrev:..der synes Google har lavet rigtig mange ting efterhånden.. hvad bliver det næste? Google:Toiletpapir?
Der analysere afføringen og uploader til din google konto hvad du har spist, og om du er syg, og derefter, hvis nødvændig, melder dig syg til chefen
SlettetBruger (12316) skrev:Der analysere afføringen og uploader til din google konto hvad du har spist, og om du er syg, og derefter, hvis nødvændig, melder dig syg til chefen
chefen får da en automatisk mail med symptomer of forventet tilbagekomst til arbejdspladsen sammen med google ads på indeklimasystemer og køkkenhygiejnekurser
Jakob Jakobsen (12306) skrev:...der aldrig mere vil brokke sig når det hagler i Danmark.
det er fanme ikke for børn!! Jeg vil nu nok stadig brokke mig næste gang jeg bliver overrasket på cyklen af en forårshaglbyge, men dog være glad for jeg ikke brækker ryggen af det :P
...der absolut ikke gider op i kemi og engelsk.
...der langt hellere ville have været op i programmering og teknologi.
...der har lyst til at tude :(
pewbe (12319) skrev:...der absolut ikke gider op i kemi og engelsk.
Se hvis du har været fornuftig har du fået gode karakterer i programmering og så beholder du bare dem automatisk, så kan du nemt gå op og forsvare de elendige karakterer fra kemi og engelsk :P
Og iøvrigt skal man jo ikke bruge sin gymnasielle uddannelse til hat medmindre man vil være jordmor eller psykolog, så tag du det bare helt rolig ;)
oxxy (12320) skrev:Se hvis du har været fornuftig har du fået gode karakterer i programmering og så beholder du bare dem automatisk, så kan du nemt gå op og forsvare de elendige karakterer fra kemi og engelsk :P
Sidder skam med en god 10'er, så no problem there.
...er nu skal have læst op, lavet powerpoint, og øve. Kun i engelsk mundtlig.
...der stadig mangler alt det andet :(
Okay altså, jeg drak mig en smule over tørsten i går aftes efter jeg fik mit eksamenustræk, og så besluttede jeg mig for at spille wow. Weirdness ensues:
http://www.xfire.com/video/2b7dfb/
Så fuck jer, jeg sætter mit hår med bræk.
..der måske har lidt kvalme
http://www.xfire.com/video/2b7dfb/
Så fuck jer, jeg sætter mit hår med bræk.
..der måske har lidt kvalme
terracide (12327) skrev:...der havde glemt hvor grimt WoW er :s
Ligesom CS så er WOW et af de spil hvor gfx betyder INTET :P
Animationerne derimod. i wow, er vigtige ^^
SlettetBruger (12328) skrev:Ligesom CS så er WOW et af de spil hvor gfx betyder INTET :P
Animationerne derimod. i wow, er vigtige ^^
sig mig havde du ikke travlt?
og Tumleren: Er det unormalt at være stiv i Wow? I EQ2 var det nærmest et krav hvis man var online fredag eller lørdag eftermiddag/aften.
Og hvorfor ialverden har du besluttet dig for at filme deT?
vandfarve (12332) skrev:... der er i gang med at hjælpe til med en migrering af et website, og, nøøøøj, hvor er der mange ting, der skal laves om, som de foregangne webmasters ikke havde styr på.
Det skal der laves om på med den nye sherif i byen!
... der gir vandfarve en sherifstjerne ^^
oxxy (12333) skrev:vandfarve (12332) skrev:... der er i gang med at hjælpe til med en migrering af et website, og, nøøøøj, hvor er der mange ting, der skal laves om, som de foregangne webmasters ikke havde styr på.
Av! :/ Godt det ikke er mig :P
NioBe (12334) skrev:oxxy (12333) skrev:vandfarve (12332) skrev:... der er i gang med at hjælpe til med en migrering af et website, og, nøøøøj, hvor er der mange ting, der skal laves om, som de foregangne webmasters ikke havde styr på.
Av! :/ Godt det ikke er mig :P
Lidt mere kærlige varianter uddeles også gerne til de kvindelige sherif-aspiranter :)
NioBe (12334) skrev:Av! :/ Godt det ikke er mig :P
... og jeg får dårligt nok penge for det. Lige nu sælger jeg min sjæl til 116 kr/t, som de ellers burde have givet 600 kr/t, hvis de havde købt mig "rigtigt" igennem mit arbejde.
Jeg håber derfor, at det kan komme til gode på andre måder, da min chef har et godt netværk. Oh yeah.
vandfarve (12336) skrev:... og jeg får dårligt nok penge for det. Lige nu sælger jeg min sjæl til 116 kr/t, som de ellers burde have givet 600 kr/t, hvis de havde købt mig "rigtigt" igennem mit arbejde.
Jeg håber derfor, at det kan komme til gode på andre måder, da min chef haret godt netværkgodee kasser. Oh yeah.
oxxy (12329) skrev:og Tumleren: Er det unormalt at være stiv i Wow? I EQ2 var det nærmest et krav hvis man var online fredag eller lørdag eftermiddag/aften.
Altså for mig er det fordi de gange jeg bliver fuld om året kan tælles på 1 hånd.
Og hvorfor besluttede jeg mig for at filme det.. Det ved jeg sgu ikke, jeg kan ikke lige huske så meget men jeg havde det da vist sjovt nok
.... der undrer sig over hvorfor alle skal klippes for tiden ._.
Er der ingen, der kan lide langt hår mere? Er her ingen headbangere? :(
Er der ingen, der kan lide langt hår mere? Er her ingen headbangere? :(
Når jeg mener pænt tøj så mener jeg ikke hippie-købt i rødekors tøj ^^
Jeg mener, man er en service-enhed, som skal se indbydene ud. ikke "øh er han også øksemorder"-agtig
;p Well, dem der sidder udelukkende ved telefonisk support kan måske godt ligne noget katten slæbte med ind.
Jeg mener, man er en service-enhed, som skal se indbydene ud. ikke "øh er han også øksemorder"-agtig
;p Well, dem der sidder udelukkende ved telefonisk support kan måske godt ligne noget katten slæbte med ind.
Ronson (12348) skrev:Vent til I får et rigtigt arbejde :)
This
Caek of Doom (12347) skrev:Hehehe... Er du gay?
Der er nok et par videoer på facebook der siger noget andet... Men nej.
Giv mig chancen for at demonstrere det. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.