mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der lige skulle til at trykke på "Den sidste rumvandring" på EB.
Men så læste jeg teksten under overskriften på forsiden:
Nørd-TV: Se NASA´s billeder af det der nok bliver den sidste amerikanske rumvandring fra rumfærgen Atlantis
Nørd TV? fuck off?
Men så læste jeg teksten under overskriften på forsiden:
Nørd-TV: Se NASA´s billeder af det der nok bliver den sidste amerikanske rumvandring fra rumfærgen Atlantis
Nørd TV? fuck off?
SlettetBruger (12316) skrev:Der analysere afføringen og uploader til din google konto hvad du har spist, og om du er syg, og derefter, hvis nødvændig, melder dig syg til chefen
Haha! Det sker sikkert på et tidspunkt!
pewbe (12319) skrev:...der absolut ikke gider op i kemi og engelsk.
...der langt hellere ville have været op i programmering og teknologi.
...der har lyst til at tude :(
Noes! :(
..der IKKE skal op i nogen eksamener, kun 2 års prøver, skriftlig engelsk og dansk, er da lige til at klare :)
...Der brugte alt for lang tid i et eller andet sport-lagersalg.. i et lager på at få øjenkontakt med en trunte, der ubevidst flashede kavalergangen. hendes kæreste stod i vejen hele tiden -.- Stupids
...Der er solbrændt på nakken.. yay ^_^
Der nok skal se district 9 i aften :)
...Der er solbrændt på nakken.. yay ^_^
Der nok skal se district 9 i aften :)
...Der ser sams bar
Folk kalder mig atypisk :S fordi jeg er somewhat ung, men ser serier som Cheers, og Fraiser
Folk kalder mig atypisk :S fordi jeg er somewhat ung, men ser serier som Cheers, og Fraiser
Rasmus064 (12373) skrev:...der undre sig over om sissy altid drikker hjemme(alene) siden han er i stand til at skrive på newz når han er fuld.
Welcome to the world of 3G
...der netop har afsluttet en god grillaften med både BBQ svinemørbrad og 400 grams kængurusteaks.
...der ejer hele M*A*S*H serien på DVD
...der ejer hele M*A*S*H serien på DVD
Jakob Jakobsen (12376) skrev:400 grams kængurusteaks.
Der skulle hilse fra min søster og sige "svin"
...der kan informere SlettetBrugers søster om at det smagte ekstremt godt og at der ligger en grillet steak i køleskabet og venter på en god sandwich i morgen.
Tumleren (12379) skrev:..der lige har opdaget at navnet ikke er LinguaLgnota, men Linguaignota
Tog mig også lang tid at fatte :S linguaL klinger bedre...
Jakob Jakobsen (12380) skrev:...der kan informere SlettetBrugers søster om at det smagte ekstremt godt og at der ligger en grillet steak i køleskabet og venter på en god sandwich i morgen.
hun siger: :/
...Der i Two worlds, blev opdaget i at stjæle noget. hvorefter husets beboere begynder at slå.. så jeg render ud for at betale min straf til en vagt...
Men næ nej. et eller andet går galt, og han angriber mig :S ligesom HELE byens fucking beboere.
2. største by i spillet -.- tog godt nok 4 respawns, men de er alle døde nu :P fucking high-lvl npc's
Men næ nej. et eller andet går galt, og han angriber mig :S ligesom HELE byens fucking beboere.
2. største by i spillet -.- tog godt nok 4 respawns, men de er alle døde nu :P fucking high-lvl npc's
Ronson (12384) skrev:wut?
Giver ingen mening, civile har højt level, men næsten intet der er værd at loote :S
Men seriøst mennesker, prøv Two Worlds. Spillet er ligeså sjovt som det er stort :)
vandfarve (12389) skrev:Ham der gnarfsan er vist meget flink, men ellers kan I andre få en bar røv at trutte i!
Efter alt....
...Der smutter sydpå for at dræbe danske soldater... Dusøren pr dræbt natosoldat er 14000kr
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/a...
Det er jo en win-win situation.
Samtidig med at vi prøver at hjælpe dem. hjælper vi enkelte med at kickstarte økonomien. smart
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/a...
Det er jo en win-win situation.
Samtidig med at vi prøver at hjælpe dem. hjælper vi enkelte med at kickstarte økonomien. smart
Hai guise.
Hvis jeg nogensinde får en yndlings-undertøjsreklame, eller i det hele tager tager nogen interesse for undertøjsreklamer, så stoler jeg på at I træder til og afliver mig på stedet.
Kthxbai.
Hvis jeg nogensinde får en yndlings-undertøjsreklame, eller i det hele tager tager nogen interesse for undertøjsreklamer, så stoler jeg på at I træder til og afliver mig på stedet.
Kthxbai.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.