mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (12749) skrev:Jakob Jakobsen (12746) skrev:...der også har store problemer med newz.dk.
...der for 3. gang, prøver at poste.
...der synes [url= er totalt fed.
...der ikke forstår meningen med den video? den forekommer mig lidt fake
Det er en opstillet situation med mange deltagere. Den gode Mukhtar er helt sikkert ikke med den, som jeg ser det.
Jeg har også stor optur over den.
Jeg er helt enig, enten er han absolut ikke med på den, eller også er han verdens bedste skuespiller.
Jeg er helt enig, enten er han absolut ikke med på den, eller også er han verdens bedste skuespiller.
Det er en såkaldt “flash mob”, som er set mange gange før. En af de mest kendte flash mob arrangører er Improv Everywhere, som står bag klassikere som fx [url= mob[/url]
...der er lettere opstemt, da han har fundet ud af at idioten der truede ham på livet for et par måneder siden, netop har gjort det igen.
...der tror idioten fandt ud af, at det er utroligt dumt at gøre over for en betjent i civil.
...der tror idioten fandt ud af, at det er utroligt dumt at gøre over for en betjent i civil.
...der lige har lavet et enkelt billed
...der siger at originalen er på 115Mp.
...der endelig kunne råbe "I can see my house from here!" uden at lyve.
Jakob Jakobsen (12764) skrev:...der lige har lavet et enkelt billed
Når man ser billedet i fuld størrelse, ligner taget på langhuset horisontalt i midten så ikke pænt meget gaffatape i store baner?
...der synes LinguaBear er gået for vidt:
Belurer var 'blikkenslager'
Pigerne fra en 6. klasse på Munkegårdsskolen fik mandag morgen en ubehagelig overraskelse i skolens omklædningsrum.
Inde i et af skabene gemte sig en yngre mand, der udgav sig for at være blikkenslager, da han blev opdaget.
Det eneste du kan bebrejde mig er den usædvanligt dårlige undskyldning. Men sådan er det nogle gange, når man føler sig presset - så må man lissom bare gribe kødtangen, hoppe ud af skabet og råbe: "Hva' så, piger, ska' I ha' lagt rør?! *sf*"
Srsly though, jeg har ikke haft tid til at stå og onanere i et skab i dag, men, ehm, har nogen set noget til SlettetBruger?
- Jeg kan høre hans desperate protester for mig, da to grandvoksne polidebilbetjente slæber ham afsted i håret: "Jamen, jeg er ikke pædofil, jeg er efebofil - det er en sund reproduktiv strategi!"
Srsly though, jeg har ikke haft tid til at stå og onanere i et skab i dag, men, ehm, har nogen set noget til SlettetBruger?
- Jeg kan høre hans desperate protester for mig, da to grandvoksne polidebilbetjente slæber ham afsted i håret: "Jamen, jeg er ikke pædofil, jeg er efebofil - det er en sund reproduktiv strategi!"
Her gik jeg ellers og troede, at vi to skulle have os et stambord på Café Endestationen. Men det bliver der så ikke noget af.
Svigt, dit navn er Failfarve.
Hvor ska' du så bo?
Svigt, dit navn er Failfarve.
Hvor ska' du så bo?
...der nu fik ansøgt Danmarks næste kirkeminister, hr. vandfarve ham selv. Så nu venter jeg bare på et svar.
Jeg har i øvrigt en begrundet mistanke om, at han kun venter på n request, så han kan ligge billet ind hos gymnasiepigerne. Og jeg bebrejder ham ikke - lige meget, hvor gammel man bliver, vil gymnasiepiger altid være lige friske og frejdige. All hail!
...der i øvrigt fik 10 i historie og er rigtig godt tilfreds. Jeg nåede at læse én sides pensum ud af de 565 sider.
Jeg har i øvrigt en begrundet mistanke om, at han kun venter på n request, så han kan ligge billet ind hos gymnasiepigerne. Og jeg bebrejder ham ikke - lige meget, hvor gammel man bliver, vil gymnasiepiger altid være lige friske og frejdige. All hail!
...der i øvrigt fik 10 i historie og er rigtig godt tilfreds. Jeg nåede at læse én sides pensum ud af de 565 sider.
...der har en lille forståelse for pædofile efter at have fotograferet til sodavands-diskotek i går.
...der har set 12-14. årige piger udklædt og danse så strippere ville virke kedelige.
...der har set 12-14. årige piger udklædt og danse så strippere ville virke kedelige.
LinguaIgnota (12778) skrev:Gymnasiepiger, siger du... Min invitation er vist gået tabt i posten. >_<
Dit navn er "ukendt/skjult sprog". Det giver rigtig dårlige hits på Bogen.
Piaf: Men du kan da bare smide en ansøgning til festen, selvom jeg er ret sikker på, at den foregår i dine bukser.
Det synes jeg personligt kun gør dem klammere og mindst lige så utiltrækkende.
LinguaIgnota (12780) skrev:Pics or it didn't happen!
Har desværre ingen.
Det er forbudt at offentliggøre billeder af børn uden deres forældres samtygge, så jeg gider ikke fotografere det.
Det enetste jeg har fotograferet, er gruppebilleder osv. til foreningens brug.
Kunne ellers være sjovt at spørge forældrene "Må jeg gerne offentliggøre disse billeder af din datter i rask træning til at være stripper/luder?"
Rasmus064 (12786) skrev:...der ser EVE Online Alliance Tournament 8.
Danm on you!
kan ikke se med.. smutter på date nu XD
Toff. (12788) skrev:smutter på date nu XD
Hold nu kæft med alt det kærlighedspis der... Gider det ikke. Spis noget kage og spil noget computer. Og hør noget hæwi. :(
... der nu har et crush på Systrans søster.
In your face, Lingie! 1-2-3, jeg scorer hende først...
(PS: Sry, Holmebasse, men det ligger i min natur)
EDIT: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=72413202...
In your face, Lingie! 1-2-3, jeg scorer hende først...
(PS: Sry, Holmebasse, men det ligger i min natur)
EDIT: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=72413202...
Jeg tror, at kæresten min ville blive temmelig tarvelig at have med at gøre, hvis jeg forsøgte at score søstre. Hun er ikke så skidetolerant hvad det angår.
Så herfra skal der lyde et stort held og lykke - send gerne nudes, når du har dem.
PS: Jeg kan ikke få linket til at virke.
Så herfra skal der lyde et stort held og lykke - send gerne nudes, når du har dem.
PS: Jeg kan ikke få linket til at virke.
Det er da meget muligt, men spørgsmålet er nok mere, om de ville klæde hinanden - og det synes jeg da så absolut, de ville. I say go for it.
Og så er det trods alt Syssers søster, ja. Den scorer hun også et point på. Med lidt held og snilde, så kan det måske lykkes at få arrangeret en smule incestiøs trekant, oh lord almighty, bare tanken trækker i bollerne.
Og så er det trods alt Syssers søster, ja. Den scorer hun også et point på. Med lidt held og snilde, så kan det måske lykkes at få arrangeret en smule incestiøs trekant, oh lord almighty, bare tanken trækker i bollerne.
LinguaIgnota (12796) skrev:Med lidt held og snilde, så kan det måske lykkes at få arrengeret en smule incestiøs trekant, oh lord almighty, bare tanken trækker i bollerne.
Skal vi ringe efter damen, så du kan få det overstået, eller skal vi endnu en lang aften udholde en liderlig Lingie?
LinguaIgnota (12796) skrev:Med lidt held og snilde, så kan det måske lykkes at få arrengeret en smule incestiøs trekant, oh lord almighty, bare tanken trækker i bollerne.
Her har du lidt at lege med.
De først to kapitler er de bedste.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.