mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som, om 400 timer, træder ud efter sidste mundtlige eksamen (matematik) med et 12-tal og en hue på hovedet.
Jeg læser kun de sidste tre dage før hver mundtlige eksamen. Og det gør jeg så sikkert ikke alligevel. Nu må vi se, da jeg har religion på torsdag. Åh, hvor jeg elsker det fag:
Svar på hvorfor-spørgsmål:
"Det er Guds vilje"
Svar på modspørgsmål:
"Gudherrens veje er uransagelige"
Svar på hvorfor-spørgsmål:
"Det er Guds vilje"
Svar på modspørgsmål:
"Gudherrens veje er uransagelige"
Jeg kom så op i Kant og eksistentialisme.
Jeg acede eksamen og fik et ubegribeligt 11-tal ([url= a la Will[/url]), hvilket jeg slet ikke regnede med, da jeg vitterligt ikke havde fattet, hvad der skete.
Nå, sket er sket. Det var den mest fucked up eksamen i mit liv, sådan cirka.
Jeg acede eksamen og fik et ubegribeligt 11-tal ([url= a la Will[/url]), hvilket jeg slet ikke regnede med, da jeg vitterligt ikke havde fattet, hvad der skete.
Nå, sket er sket. Det var den mest fucked up eksamen i mit liv, sådan cirka.
Jeg svarer ikke længere på spørgsmål, hvis jeg ikke på forhånd er blevet lovet en informativ-rating. Nu skal det sgu være slut med at nasse på mit entieliekt!
Man må helst ikke være for subtil på da woarldwipeweb, det er ikke alle der lissom "fanger den", ya know.
milandt (12813) skrev:... der arbejder på en søndag
... der overbyder Milandt og erklærer, at han er blevet kontaktet af chefen for at understrege vigtigheden af at være på kontoret i morgen, da der er store nyheder i farvandet for en af vores kunder.
Det bliver grimt, rigtig grimt.
...der siger til vandfarve "go for it", men det er på eget ansvar! Det er ikke for børn, men hvis du kan klare en udtalt fynsk dialekt samtidig med ~100 % monolog, så står muligheden frit for.
Hun er i øvrigt 5 år ældre end dig, men hvis det er en fetisch, byder jeg dig velkommen i familien, svoger akvarelkulør.
Hun er i øvrigt 5 år ældre end dig, men hvis det er en fetisch, byder jeg dig velkommen i familien, svoger akvarelkulør.
terracide (12817) skrev:#12816:
Giv det en tur i ovnen...I kid you not.
So I've been told. Men det kan jeg nok ikke finde ud af :P
...Der lige er kommet hjem fra Lolland.
...Der tog til odense for firmafest i fredags, og derefter kørte til lolland kl 21.
Nakskov er en megasmuk by. natur, dyreliv osv. sjove mennesker ^^ Mødte den her blonde dude med vildste afrogarn, hans uber fulde ven Anders og homoen Lars Christian med svømmehud mellem tæerne - der var misundelig på mig fordi jeg havde tå-sokker på. noget han ikke kan gå med.
...der var på nakskov/nykøbing udflugt hele lørdag.
Om aftenen så mig og trunten jeg overnattede ved animal planet til kl 13. samme søndag morgen og indtil kl 17:30 hvor jeg tog hjem ( vi er begge dyre-elskere ^^ )
...Der tog til odense for firmafest i fredags, og derefter kørte til lolland kl 21.
Nakskov er en megasmuk by. natur, dyreliv osv. sjove mennesker ^^ Mødte den her blonde dude med vildste afrogarn, hans uber fulde ven Anders og homoen Lars Christian med svømmehud mellem tæerne - der var misundelig på mig fordi jeg havde tå-sokker på. noget han ikke kan gå med.
...der var på nakskov/nykøbing udflugt hele lørdag.
Om aftenen så mig og trunten jeg overnattede ved animal planet til kl 13. samme søndag morgen og indtil kl 17:30 hvor jeg tog hjem ( vi er begge dyre-elskere ^^ )
...Der gør opmærksom på at Milestone er faldet i pris
http://www.expansys.dk/d.aspx?i=190229
SlettetBruger (12821) skrev:...Der gør opmærksom på at Milestone er faldet i pris
er den bedre end HTC - desire?
qw_freak (12822) skrev:SlettetBruger (12821) skrev:...Der gør opmærksom på at Milestone er faldet i pris
er den bedre end HTC - desire?
svagt højere skærmopløsning, men meget bedre synlighed udendørs. mindre ram ( men jeg har aldrig nået et punkt hvor jeg løb "tør" ) ellers så er der tilnærmest ingen forskel.
Den største fordel er all-alu beklædningen :) jeg elsker det. og så har den qwerty slideout, og alligevel er den ikke tykkere.
Begge kører 1GHz
Jakob Jakobsen (12825) skrev:Den har dog ikke HTCs Sense UI, hvilket jeg mener trækker ned.
^^ der er jeg så uenig. sense indeholder en masse "sociale tjenester" juks der bare ligger og nupper resourcer. ydeligere giver det problemer når man skal bruge task-killer applikationer.
Hvis ikke andet så kan man smække Open home på, som også giver alternativer brugerflader. og svjv.
Kan ske at Motorola smækker Blur på 2.2 opdateringen?
Milestone kommer med 2,0 men opdateres ota med 2,1 når man starter det..
2,2 kan allerede hentes til den men det kræver den bliver rooted.
Ronson (12827) skrev:Sociale tjenester der tager resourcer? Snakker vi om de tjenester der først opdaterer når man beder dem om det?
Bare det at det bliver vist nupper vel ram.
den såkaldte Terra-lov stater at INTET skal nuppe ens resourcer fra et andet givent program xD
vandfarve (12814) skrev:... der overbyder Milandt og erklærer, at han er blevet kontaktet af chefen for at understrege vigtigheden af at være på kontoret i morgen, da der er store nyheder i farvandet for en af vores kunder.
.. der venter spændt på hvad Vandfarve oplever på kontoret i dag.
milandt (12834) skrev:vandfarve (12814) skrev:... der overbyder Milandt og erklærer, at han er blevet kontaktet af chefen for at understrege vigtigheden af at være på kontoret i morgen, da der er store nyheder i farvandet for en af vores kunder.
.. der venter spændt på hvad Vandfarve oplever på kontoret i dag.
...der ditto'er
qw_freak (12831) skrev:.. der indrømmer det ikke var for heldigt at få en nyfødt lige inden eksamensperioden!
...hvis kemi/teknolofri lærer gjorde det samme (i år) ^^
...der aldrig troede han vil sige det, men faktisk kunne tænke sig en Hummer
meget
men det er en Motorola Backflip også, og sådan en vil jeg ha. så jeg ikke slæber monstret af milestonen med i by. den har fået nok tæsk af asfalt allerede
men det er en Motorola Backflip også, og sådan en vil jeg ha. så jeg ikke slæber monstret af milestonen med i by. den har fået nok tæsk af asfalt allerede
Du har ret. Det var ikke så slemt som det så ud til at begynde med.
Jeg reagerede på denne:
"Lidt flere blærerøvshistorier om hvor mange $$$ folk har tjent på deres iPad Apps. Men er jo cool nok og medfører kun endnu flere gode Apps."
Han kørte bare den ambivalente reporterstil til at begynde med, overbevist som keynoten forløb.
Jeg reagerede på denne:
"Lidt flere blærerøvshistorier om hvor mange $$$ folk har tjent på deres iPad Apps. Men er jo cool nok og medfører kun endnu flere gode Apps."
Han kørte bare den ambivalente reporterstil til at begynde med, overbevist som keynoten forløb.
... der er flad af grin over denne her side:
www.lexicalist.com
Ved hjælp af især Twitter kan de:
"Lexicalist uses artificial intelligence to analyze the web and figure out who's talking about what. The result is a demographic picture of language in actual use today."
Hvilket ydermere kan bruges til at finde af:
http://grab.by/4NTm
Hvad sker der lige i Illinois??
www.lexicalist.com
Ved hjælp af især Twitter kan de:
"Lexicalist uses artificial intelligence to analyze the web and figure out who's talking about what. The result is a demographic picture of language in actual use today."
Hvilket ydermere kan bruges til at finde af:
http://grab.by/4NTm
Hvad sker der lige i Illinois??
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.