mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så lad vær med at tabe den. Hvis man virkelig er SÅ dårlig til at holde på ting, så skal man altså bare ikke købe et femtusinde kroners legetøj.SlettetBruger (12956) skrev:http://gizmodo.com/5559977/first-broken-iphone-4-shows-new-glass-isnt-that-resistant
...Der synes det er lidt fun ^^
P.S.
lolFirst comment on the site skrev:Sometimes I really wonder about this glass. Not the new one, but the older one. I dropped my phone FACE DOWN and it slid a good yard or two across solid brick. I lifted it up expecting the worst and there was barely a scratch. Yesterday? I put my phone in my work desk, and then remembered to put my keys away a few hours later. When I dropped them inside, they landed on the screen and completely shredded it.
Daniel-Dane (12957) skrev:Så lad vær med at tabe den. Hvis man virkelig er SÅ dårlig til at holde på ting, så skal man altså bare ikke købe et femtusinde kroners legetøj.
Det nytter heller ikke noget med glas der er "20 gange mere solidt" end det andet glas, hvis det er super-stift så det ikke kan bøjes når det rammer jorden, og det er jo netop det Apple har gjort. De har fokuseret på at forhindre ridser fremfor på hvad der sker når man taber telefonen.
Derfor en ret tåbelig nyhed
qw_freak (12960) skrev:.. der tænker: Holy shit this is awesome!
Fuck, nu går min lillebror igang igen 0o
People! Vi har brug for en viral kampagne om en fyr, som må give sin formue væk og samtidig sidder alene tilbage med en baby (da tøsen er skredet) og så noget med robotter.gnarfsan (12963) skrev:...der nu kan browse fra hans Kindle 2 international, helt gratis.
Point is, det skal handle om og fokusere på folks manglende evne til at bruge "sin" og "sit". Vi har brug for en skrupelløs A-kasse samt en attention whore af en fagforening. Any suggestions?
Daniel-Dane (12966) skrev:People! Vi har brug for en viral kampagne om en fyr, som må give sin formue væk og samtidig sidder alene tilbage med en baby (da tøsen er skredet) og så noget med robotter.
Point is, det skal handle om og fokusere på folks manglende evne til at bruge "sin" og "sit". Vi har brug for en skrupelløs A-kasse samt en attention whore af en fagforening. Any suggestions?
3F
fjols (12921) skrev:Jonasdonbaek (12897) skrev:..der synes det er rimelig random at møde en i wow, der bor i samme by, og går på samme skole....
..der lige er kommet hjem ;)
Tillykke med den nye kæreste!
Caek of Doom (12922) skrev:fjols (12921) skrev:Jonasdonbaek (12897) skrev:..der synes det er rimelig random at møde en i wow, der bor i samme by, og går på samme skole....
..der lige er kommet hjem ;)
Tillykke med den nye kæreste!
>:(
Vi har været sammen i 10 mdr ;)
..der lige har skrevet 5 artikler om iPhone 4.
..der undre sig over hvornår MobileMe bliver en gratis service?
...der skal til jobcenteret for at vise dem at min hånd faktisk er brækket.
...der desuden skal have lavet en vurdering for en "indsats med særlig fokus på tilbagevenden til arbejdsmarkedet"
...der synes det er latterligt, det er FFS en brækket hånd og jeg må raskmelde mig på tirsdag!
...der desuden skal have lavet en vurdering for en "indsats med særlig fokus på tilbagevenden til arbejdsmarkedet"
...der synes det er latterligt, det er FFS en brækket hånd og jeg må raskmelde mig på tirsdag!
... der er enig med Jakob^2.
... der er glad for denne nyhed. Så mangler vi bare at EB får sig nogle slag over nakken...
... der er glad for denne nyhed. Så mangler vi bare at EB får sig nogle slag over nakken...
...der netop er vendt tilbage fra jobcenteret.
...der har fået at vide at "alle der er syge, skal aktiveres 10 timer om ugen"
...der nu, 3 gange om ugen, skal køre 60Km til et aktiveringssted, sidde og glo i 4 timer da jeg ikke må bruge min hånd og så køre 60Km hjem igen.
...der overvejer at aflive en beskæftigelsesminister eller to.
...der har fået at vide at "alle der er syge, skal aktiveres 10 timer om ugen"
...der nu, 3 gange om ugen, skal køre 60Km til et aktiveringssted, sidde og glo i 4 timer da jeg ikke må bruge min hånd og så køre 60Km hjem igen.
...der overvejer at aflive en beskæftigelsesminister eller to.
Ja, jeg er medlem i en A-kasse, men da jeg er på sygedagpenge i øjeblikket, er det kommunen der skal betale.
ok, jeg tænkte bar på hvad der var der gjorde du skulle tvinges ud i det ^^
Er ikke selv medlem af nogetsomhelst
Er ikke selv medlem af nogetsomhelst
Caek of Doom (12972) skrev:>___________________<
?????????????????????
..der stadig undre sig over om mobileme bliver en gratis service? Anyone?
..der har haft en morgen med klaprende tænder, rystender hænder, det skal gå hurtigt, hurtigt, hurigt, skriv noget mere, hurtigt ned, hent mælken, luk døren, åbn døren, luk døren, hent mælken, tag morgenmaden løb ovenpå, luk døren spis, ryst emd benene, klapre med tænderne spis noget mere, kvalme
Jonasdonbaek (12980) skrev:..der stadig undre sig over om mobileme bliver en gratis service? Anyone?
Det er et spørgsmål om tid tror jeg :)
...Der kører på sukker :)
...Der drikker COLA. COCA COLA PÅ GLASFLASKE 25cl! niobe!
Tumleren (12981) skrev:..der har haft en morgen med klaprende tænder, rystender hænder, det skal gå hurtigt, hurtigt, hurigt, skriv noget mere, hurtigt ned, hent mælken, luk døren, åbn døren, luk døren, hent mælken, tag morgenmaden løb ovenpå, luk døren spis, ryst emd benene, klapre med tænderne spis noget mere, kvalme
Lyder som abstinenser fra ikke at kunne spille WoW. Er du gået på afvending ?
Norrah (12987) skrev:You are doing it Wrong mate!
^^ synes det var et nice comeback på 2 sekunder.
Hånter (12991) skrev:... Der lige er blevet enige med kæresten om at vi går fra hinanden efter 2,5 år.
... der nu føler sig ufattelig hjælpeløs og alene :(
Know how it feels. Min dame efter 2 år gav mig sparket fordi jeg brugte en ferieuge sammen med en kammerat istedet for hende.
Men vi kommer videre :P hun gav mig sparket, og hun ville så senere ha mig tilbage, hvilket gav mig 3 måneder med forsoningssex ( groft udnyttet fra min side, men fuckit ;P ) og senere, i forhold med hende i 2 mdr igen.
"woman can fake an orgasm, but it takes a man to fake a relationship" <- har jeg på som tshirt idag :D pudsigt
Men hey, cheer up, i skildtes på en god måde. ^^
SlettetBruger (12985) skrev:Ja? ham den anden har vel også 9cm
...der af en eller anden grund ofte tænker på QC når Porren skriver noget XD
SlettetBruger (12984) skrev:Det er et spørgsmål om tid tror jeg :)
...Der kører på sukker :)
...Der drikker COLA. COCA COLA PÅ GLASFLASKE 25cl! niobe!
Nice :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.