mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Når nu du skal ud at købe dejlige souvenirs til onkel Ignota, så husk, at han er læskedriksentusiast. Det kan næsten ikke blive eksotisk nok, så længe det bare indeholder kulsyre og sukker.
Bon voyage. Jeg håber ikke, at du drukner. ...men ska' det være, så la' det være.
Bon voyage. Jeg håber ikke, at du drukner. ...men ska' det være, så la' det være.
vandfarve (12905) skrev:... der udelukkende vil opholde sig i Danmark 14 timer endnu.
So long, suckers. Jeg kommer til at savne jer. Sgu.
Hvor længe skal vi så leve uden visdom? :(
LinguaIgnota (12908) skrev:Når nu du skal ud at købe dejlige souvenirs til onkel Ignota, så husk, at han er læskedriksentusiast. Det kan næsten ikke blive eksotisk nok, så længe det bare indeholder kulsyre og sukker.
Send mig en PM med adresse, og så skal tante Vandfarve nok få dit ønske til at gå i opfyldelse.
LinguaIgnota (12908) skrev:Det kan næsten ikke blive eksotisk nok, så længe det bare indeholder kulsyre og sukker.
Som en thai dreng?
LinguaIgnota (12908) skrev:Bon-dage. Jeg håber ikke, at du drukner. ...men ska' det være, så la' det være.
Kan man så skal man... som vi siger
vandfarve (12913) skrev:SlettetBruger (12906) skrev:hvorhen goes it?
...Der skal sove.
Satser på lidt lucid dreaming også.
Uha, hvor skal vi starte?
Tahiti, Bora Bora, Cookøerne, New Caledonia, Vanautu, Papa New Guinea, Bali og så alt derimellem. :)
Min søster er i Malyasia i disse dage. Mon ikke også, du skal et smut derhen ;)
...men det vidste du vel allerede, facebook-buddy.
vandfarve (12910) skrev:LinguaIgnota (12908) skrev:Når nu du skal ud at købe dejlige souvenirs til onkel Ignota, så husk, at han er læskedriksentusiast. Det kan næsten ikke blive eksotisk nok, så længe det bare indeholder kulsyre og sukker.
Send mig en PM med adresse, og så skal tante Vandfarve nok få dit ønske til at gå i opfyldelse.
Så generøst et tilbud kan jeg slet ikke tage imod. Men forsøg at kigge ind, hvis du på et tidspunkt finder noget internet, no?
Og lad nu være at få AIDS på pikken. De ser sikkert fine og tilforladelige ud, sådan nogle nougatbrune prostituerede, men de ender med at opløse dit mandslem. /motherly advice
LinguaIgnota (12916) skrev:Så generøst et tilbud kan jeg slet ikke tage imod. Men forsøg at kigge ind, hvis du på et tidspunkt finder noget internet, no?
Som jeg har brugt lidt under 8.000 indlæg på at understrege, så er mit ord lov.
Derfor, hvis du vil have en læskedrik ("Yeah, tahitiansk Coca-Cola!"), så får du en læskedrik. EOD.
Jeg regner lige med at logge på i morgen, men ellers må I have det fortræffeligt. Tæsk nogle n00bs til vores Newz.dk-LAN, lav nogle stavefejl, så Daniel-Dane også har mening med livet, stalk tilfældige
Over and out.
Daniel-Dane (12898) skrev:Fra WoW? Hold da op, der er nogen, som tager spillet seriøst.
..fra kæresten! ;)
fjols (12921) skrev:Jonasdonbaek (12897) skrev:..der synes det er rimelig random at møde en i wow, der bor i samme by, og går på samme skole....
..der lige er kommet hjem ;)
Tillykke med den nye kæreste!
>:(
.. der ønsker vandfarve god tur. Selvom han ved at akvavittossen bliver udsat for følgende ting, flere gange, i tilfældig rækkefølge:
Malaria.
Myggestik.
Solskoldning.
Madforgiftning.
Nyresvigt.
Leverproblemer.
Hjernerystelse.
Sexuelt overgreb (han skulle til Bali, ik'?)
Pest.
H1N1.
Klamydia.
Sure opstød.
Mavesyre problemer.
Mellemøre betendelse.
Urinvejsinfektion.
...
(Listen fortsætter i den danske encyklopædi for sygdomme)
Malaria.
Myggestik.
Solskoldning.
Madforgiftning.
Nyresvigt.
Leverproblemer.
Hjernerystelse.
Sexuelt overgreb (han skulle til Bali, ik'?)
Pest.
H1N1.
Klamydia.
Sure opstød.
Mavesyre problemer.
Mellemøre betendelse.
Urinvejsinfektion.
...
(Listen fortsætter i den danske encyklopædi for sygdomme)
qw_freak (12928) skrev:XorpiZ (12924) skrev:der pludselig er begyndt at få et baggrundsbillede på google.dk ?!??
Hvad fanden sker der for det pis?
Der er et link i nedre venstre hjørne hvor du kan skifte det!
edit: and how did I find out? I googled it!
Det ved jeg, men det er da stadig noget underligt noget at indføre, også selvom det kun er midlertidigt :>
qw_freak (12928) skrev:XorpiZ (12924) skrev:der pludselig er begyndt at få et baggrundsbillede på google.dk ?!??
Hvad fanden sker der for det pis?
Der er et link i nedre venstre hjørne hvor du kan skifte det!
edit: and how did I find out? I googled it!
Kun hvis du har en Gmail...oh well, www.alltheweb.com blev lige min nye søgeside...
Jakob Jakobsen (12932) skrev:...der nu også boykotter googles søgeside efter den er blevet ekstremt bloated.
bloated? hvordan?
oh, det baggrunds pis :S
seriøst i bruger nogle underligere browsere eller besværlige styresystemer ... F4/8/whatever så er man i adressefeltet og kan skrive hvad man vil, ting der ikke er adresser ryger så i google eller lign. Trykke på 3 taster for at komme til et google søgefelt omg!! :P
...der nok er faldet for en tøs han ikke skulle -.-
Hate this.
anyhow
...Der har haft en lortedag, dårlig trafik, meget at lave.. sad ikke på min stol før kl 15 så meget pis var der med SAP -.-
Hate this.
anyhow
...Der har haft en lortedag, dårlig trafik, meget at lave.. sad ikke på min stol før kl 15 så meget pis var der med SAP -.-
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.