mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://ekstrabladet.dk/112/article1385123.ece
...Der godt gad vide hvorfor der ikke står ét ord om føreren? "Han er ikke vigtig for ham tjener vi ikke lige så mange reklame penge på at skrive om" eller hvordan?
Må være pænt nedern at møve 2 teenage piger ned. Men det eneste de nævner er at han ikke havde en jordisk change for at stoppe.
Var tøserne påvirkert siden de besluttede sig for at daffe 2 mand på en scooter uden lys ud på vejen?
So many questions
...Der godt gad vide hvorfor der ikke står ét ord om føreren? "Han er ikke vigtig for ham tjener vi ikke lige så mange reklame penge på at skrive om" eller hvordan?
Må være pænt nedern at møve 2 teenage piger ned. Men det eneste de nævner er at han ikke havde en jordisk change for at stoppe.
Var tøserne påvirkert siden de besluttede sig for at daffe 2 mand på en scooter uden lys ud på vejen?
So many questions
Men der er 2-3 andre artikler om samme uheld. Normalt plejer de da at skrive op og ned om hvordan alle er blevet tilbudt krisehjælp.
Måske har han valgt ikke at ville nævnes? ^^ Der skal nok være nogen der kunne finde på at give ham skylden for det hele.
Måske har han valgt ikke at ville nævnes? ^^ Der skal nok være nogen der kunne finde på at give ham skylden for det hele.
....der undrer sig over hvad skoliose er
.... der ikke har prøvet at ha ondt i ryggen mere end 2-3 gange i sit liv :P
.... der siden fredag morgen kl 8:15 cyklet over 90 km og gået 47 til fods fordi han var på cykelferie fra 10 km sydøst for Ribe til Esbjerg til Fanø og campere på fanø men cykle/gå rundt på øen og se/prøve ting :P
.... der godt gad prøve en [url= Buggy[/url] eller en BloKart
.... der på fanø så før nævnte køre 40-70 km/t på stranden, det så ret så vildt og fedt ud :)
EDIT: skal lige sige at dem jeg så havde 3 hjul og så ud til at være en del kraftigere bygget end den i videoen :P
.... der ikke har prøvet at ha ondt i ryggen mere end 2-3 gange i sit liv :P
.... der siden fredag morgen kl 8:15 cyklet over 90 km og gået 47 til fods fordi han var på cykelferie fra 10 km sydøst for Ribe til Esbjerg til Fanø og campere på fanø men cykle/gå rundt på øen og se/prøve ting :P
.... der godt gad prøve en [url= Buggy[/url] eller en BloKart
.... der på fanø så før nævnte køre 40-70 km/t på stranden, det så ret så vildt og fedt ud :)
EDIT: skal lige sige at dem jeg så havde 3 hjul og så ud til at være en del kraftigere bygget end den i videoen :P
..der godt lige vil informere om at Tiësto befinder sig i Bora Bora, netop der hvor akrylmaling lige har været..
...der kan anbefale doh09 at prøve det.
...der har været oppe på omkring 90km/t på/i en isbåd, hvilket er ekstremt når man sidder omkring 10cm fra isen.
...hvis bror er blevet målt til 114km/t på/i isbåd.
...der har været oppe på omkring 90km/t på/i en isbåd, hvilket er ekstremt når man sidder omkring 10cm fra isen.
...hvis bror er blevet målt til 114km/t på/i isbåd.
...Der nu vil ud og nyde lidt Blackadder.
Jeg var så heldig at finde "the ultimate collection" af Blackadder.
http://www.gucca.dk/dvd-film/den-sorte-snog-den-ul...
Som jeg ellers kigget en smule efter.
99,- i Stereo studio.
Godnat mennesker.
Jeg var så heldig at finde "the ultimate collection" af Blackadder.
http://www.gucca.dk/dvd-film/den-sorte-snog-den-ul...
Som jeg ellers kigget en smule efter.
99,- i Stereo studio.
Godnat mennesker.
#14910: SlettetBruger
Jeg synes sgu det er meget værre at folk har et arbejde der består i at virkelig overskride de pårørendes grænser ved at gå og tage billeder og filme det, og derefter at lægge det ud på internettet så alle mennesker kan se det!
Det og at politiet går og joker lidt med hinanden flere steder i videoen, nå to mennesker lige er døde, men de er nok desværre blevet vendt til det :)
Jeg synes sgu det er meget værre at folk har et arbejde der består i at virkelig overskride de pårørendes grænser ved at gå og tage billeder og filme det, og derefter at lægge det ud på internettet så alle mennesker kan se det!
Det og at politiet går og joker lidt med hinanden flere steder i videoen, nå to mennesker lige er døde, men de er nok desværre blevet vendt til det :)
Strauss (14926) skrev:Det og at politiet går og joker lidt med hinanden flere steder i videoen, nå to mennesker lige er døde, men de er nok desværre blevet vendt til det :)
Du skal tænke på at de jo også står i en rimelig makaber situation, og at joke lidt med det nok er med til at løfte stemningen en smule og gøre at de ikke selv bliver for påvirket af situationen.
Selvfølgelig er det da klart uheldigt at de pårørende potentielt kan se det i og med der går journalister rundt og optager dem.
.. der næsten synes i skal have et lille indblik i den fantastiske kode, jeg kigger på pt:
Og nej, ingen af de funktioner der bliver kaldt er dokumenterede... det er fandme trist
If Len(lin) = 80 Then
ReDim Preserve DRec(UBound(DRec)+1)
DRec(UBound(DRec)-1)=chkRef(lin)
Else
ReDim Preserve DRec(UBound(DRec)+1)
DRec(UBound(DRec)-1)=chkRef(retBlanks(lin))
End If
DRec(UBound(DRec)-1) = chkData(DRec(UBound(DRec)-1))
Og nej, ingen af de funktioner der bliver kaldt er dokumenterede... det er fandme trist
Josso (14925) skrev:… der har "opdaget" IT-Dialog.
Interesant tiltag fra Newz' side. :)
Hvad er formålet med det? :)
..der lige har spist morgenmed! :p
Strauss (14937) skrev:#14936: Jonasdonbaek
http://newz.dk/newz-media-og-duckshoot-media-indga...
:)
Tak for det :)
Held og lykke til dem med den nye hjemmeside.
...Der ikke modtog sit TV med posten idag.
Er der andre der oplever store problemer med HIFI-klubbens system? Måtte ringe ind for at få dem til at acceptere min ordre. Fordi jeg ikke havde modtaget nogen bekræftigelse.
Er der andre der oplever store problemer med HIFI-klubbens system? Måtte ringe ind for at få dem til at acceptere min ordre. Fordi jeg ikke havde modtaget nogen bekræftigelse.
SlettetBruger (14942) skrev:...Der ikke modtog sit TV med posten idag.
...Der havde ret. Ordren var også gået i ged i 2. del af deres system. -.-
L̡̤̯̥̮̩͓ͩ̏ͬͩ̈̋̉į̺̳̭̞͔̼ͥͣ̍̈̊̍ͨͤ͠nͩͣ҉̞̙̲̺͉̦̞g͍̭͕̱̪̫̿̑ͪ͌̅̏̎ͦŭ̠̥̗ͦ̈ͩ̀a̡̫ͯͦ̏̇ͣ̔̏̊ͮļ̵̢̙͇͕͈̣ͧͥg̶̲̠̬̳ͨͪ̅ͥͧ̋͟͝n̈͋҉͔̖͖͕̻̜o̩͎͌̇̀̒ͤ͊́͢͞t͔͙̰̱̳͉͎̩̉̈́ͣ͂̑̓̐ā̔ͧ̆̅̈̄̚͏̵̪͚ kan godt oprette en bruger, men aktiveringsmailen går i stykker. :(
SlettetBruger (14942) skrev:...Der ikke modtog sit TV med posten idag.
Hvilket tv har du købt? :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.