mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jonasdonbaek (14948) skrev:SlettetBruger (14942) skrev:...Der ikke modtog sit TV med posten idag.
Er der andre der oplever store problemer med HIFI-klubbens system? Måtte ringe ind for at få dem til at acceptere min ordre. Fordi jeg ikke havde modtaget nogen bekræftigelse.
Hvilket tv har du købt? :)
sikkert et eller andet led buzzword crap i noget pænt design ^^
Han købte et Zepto-fjernsyn. Bare rolig, den er der nok i morgen.oxxy (14951) skrev:Jonasdonbaek (14948) skrev:SlettetBruger (14942) skrev:...Der ikke modtog sit TV med posten idag.
Er der andre der oplever store problemer med HIFI-klubbens system? Måtte ringe ind for at få dem til at acceptere min ordre. Fordi jeg ikke havde modtaget nogen bekræftigelse.
Hvilket tv har du købt? :)
sikkert et eller andet led buzzword crap i noget pænt design ^^
doh09 (14941) skrev:Hvem fik ideen om at exportere terra til sverige :P?
skal han have en medalje eller et spark i skridtet for at give dem en åbenlys krigserklæring?
Dette kan være en start:
http://img839.imageshack.us/img839/6576/dsc00922m....
Terra - Udlejeren syntes ikke det var morsomt ihvertfald :D *GG*
Skoliose er når rygsøjlen er bøjet for meget til siderne.
Scheuermann er når rygsøjlen bøjer for meget fremad.
Jakob Jakobsen (14955) skrev:#14954
Hm, tror jeg har lidt af begge dele så O.o
ZiN (14960) skrev:Nu er den normale rygsøjle altid ret,
Nej den normale "sunde" rygsøjle vil aldrig være ret.
Det tror jeg da jeg har så. Min mave buler i hvert fald rigtig meget frem!Jakob Jakobsen (14955) skrev:Scheuermann er når rygsøjlen bøjer for meget fremad.
Naturmedicin til alle!
...der hader når musen hvilket på "indsend" og gnarfsan så skriver et indlæg og man trykker forkert, fordi knappen rykkes ned. Møgsvin.
Jonasdonbaek (14948) skrev:Hvilket tv har du købt? :)
Sharp LE820
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfu...
i en 40"
...der er lettere irriteret.
...der netop har taget omkring 50 billeder a 30 sekunder i tordenvejret.
...der har fået omkring 15 billeder med lyn. Eller rettere sagt meget lys dis :(
...der netop har taget omkring 50 billeder a 30 sekunder i tordenvejret.
...der har fået omkring 15 billeder med lyn. Eller rettere sagt meget lys dis :(
...der, selv om det er meget hårdt, undlader at komme med en kommentar.
...der sidder og spiser et rundstykke med chili/appelsinmarmelade.
...der sidder og spiser et rundstykke med chili/appelsinmarmelade.
Piller mig her og piller mig der.
Sørgeligt.
...Der nu vil smutte i seng, og glæde sig til 2 dage alene på arbejde.
nat nat
Sørgeligt.
...Der nu vil smutte i seng, og glæde sig til 2 dage alene på arbejde.
nat nat
gnarfsan (14975) skrev:...der har bestilt en Samsung Galaxy S
...Der er overrasket.
Vi ser meget frem til en anmeldelse GnarfGnarf, eller Jeg gør. Uden at ha de største forventninger.
SlettetBruger (14977) skrev:Vi ser meget frem til en anmeldelse GnarfGnarf, eller Jeg gør. Uden at ha de største forventninger.
...der ikke har noget imod Android, men da jeg købte min sidste telefon, var alternativet en langsom telefon med Android 1.5, og en appstore, der kun lige var i opstartsfasen, og ret sparsom med udvalget.
Well, jeg er i tvivl om min næste telefon bliver android.
Jeg synes næsten der er for meget juks. Men det skyldes nok tildels mangel på betalings store. Jeg er led og ked af at smutte ind på Market, og så er der bare det ene bras efter det andet. Utallige fucking Twilight memory spil.
Måske ikke helt. Men hvis jeg går ind og kigger spil er der alene i de første 5 2x "kast papirskugle i spand" spil og 2x korspil jeg garantere findes i mindst 100 andre udgaver.
...Der mangler en filter funktion for:
[X] Vis ikke Noob indhold der er lavet bare for at lave det.
[X] Vis ikke 3-på-stribe spil
[X] Vis ikke flere "find 5 fejl" spil, og sammel dem således at der ikke er ét app for hvert billede.
Og allerede har vi halveret antallet af Apps på Market. Det er fint nok alle kan lave noget og smække derop. Men man kan scrolle i timevis, før man finder noget der er interessant.
Jeg synes næsten der er for meget juks. Men det skyldes nok tildels mangel på betalings store. Jeg er led og ked af at smutte ind på Market, og så er der bare det ene bras efter det andet. Utallige fucking Twilight memory spil.
Måske ikke helt. Men hvis jeg går ind og kigger spil er der alene i de første 5 2x "kast papirskugle i spand" spil og 2x korspil jeg garantere findes i mindst 100 andre udgaver.
...Der mangler en filter funktion for:
[X] Vis ikke Noob indhold der er lavet bare for at lave det.
[X] Vis ikke 3-på-stribe spil
[X] Vis ikke flere "find 5 fejl" spil, og sammel dem således at der ikke er ét app for hvert billede.
Og allerede har vi halveret antallet af Apps på Market. Det er fint nok alle kan lave noget og smække derop. Men man kan scrolle i timevis, før man finder noget der er interessant.
... der ik kan se hvad en søgefunktion vil hjælpe når man ikke ved hvad med ønsker, men bare har lyst til at scrolle gennem en masse gode og relevante app's uden at få vist en masse lorte app's som man ikke kan bruge til noget som helst...
... der tænker tilbage på dengang hans iphone var på iphone OS 1.4, var jailbreaket og havde det fantastiske installer.app =)
...Der igen har taget fat i HifiKlubben
efter 2. henvendelse siger de "Der sker ved 1 ud af 500 ordre at den sætter sig fast i systemet"
Fin nok. Det er bare sket HVER gang jeg har købt noget ved dem. sidst ved en sending højtalere. ^^ Jeg er åbenbart altid nummer 500 der køber noget.
Merprisen for 46" udgaven af tv'et må snart blive mindre...
efter 2. henvendelse siger de "Der sker ved 1 ud af 500 ordre at den sætter sig fast i systemet"
Fin nok. Det er bare sket HVER gang jeg har købt noget ved dem. sidst ved en sending højtalere. ^^ Jeg er åbenbart altid nummer 500 der køber noget.
Merprisen for 46" udgaven af tv'et må snart blive mindre...
Zhadu (14987) skrev:idé'er, kritik og deslige til design af en helt ny infrastruktur til et firma?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pneumatic_tube
ZiN (14992) skrev:... der siger til Zhadu at han da bare kan starte en wave. ;-)
Så skal jeg nok komme og give en saglig vurdering. Det det Wave er bar' smart.
Og så er jeg lidt træt af at vente på, at 3 får flere iPhones. I løbet af ugen, siger de - men nu er det lissom allerede torsdag.
Man får sgu lyst til at droppe det lort og købe en Desire lol/jk
Aputech (14995) skrev:... der lige har prøvet en iPad af for første gang. Must...have..it.
Ja, den er godtnok lækker. Men til forskel fra på iPhonen, så er flash en seriøs mangel. Jeg venter og ser, om ikke der skulle komme noget Windows-tablet lige om snart.
...der synes Android market-ratings er ubrugeligt, da et app der har fået en enkelt stemme på 5 stjerner (ofte fra "programmøren" selv), ligger højere end et tilsvarende app der har fået 50.000 stemmer og har et gennemsnit på 4,9.
LinguaIgnota (14996) skrev:Ja, den er godtnok lækker. Men til forskel fra på iPhonen, så er flash en seriøs mangel. Jeg venter og ser, om ikke der skulle komme noget Windows-tablet lige om snart.
Du kan installere Frash, hvis du har jailbreaket den.
Jakob Jakobsen (14997) skrev:...der synes Android market-ratings er ubrugeligt, da et app der har fået en enkelt stemme på 5 stjerner (ofte fra "programmøren" selv),
Hmm ja, det er hul i hovedet at vise ratings, når der ikke er mere end én.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.