mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (15050) skrev:Er det ikke den samme enhed der bliver solgt i Danmark som i USA?
Vil det så ikke være muligt at problemerne var de samme?
Nettet er ikke det samme. Såvidt jeg kan forstå er der ikke rigtig noget problem, hvis man ikke befinder sig i områder med dårlig dækning.
Jeg ville ikke købe den med Telia...
Jakob Jakobsen (15050) skrev:Det vil jeg normalt også undgå, men jeg ville alligevel gerne vide at min telefon ikke eksploderer hvis antennen rammer metal, når den nu kan miste signal bare man rører antennen.
Siden hvornår er iPhones begyndt at eksplodere?
Anyhow, jeg har slet ikke fortrudt det køb. Den har oven i købet bedre signal på min arbejdsplads i forhold til min 3GS!
Ronson (15054) skrev:...der har fået 36 poser beef jerky i dag (gratis!)
...der er meget meget misundelig!
...der er færdig med at pakke kameraer, tøj osv. til turen til Jydeland.
...der snart vil gå i seng.
Jeg købte engang en pose teriyaki beef jerky i 7-Eleven. Kæft, det smagte mærkeligt.
Worst. Snack. Ever.
Worst. Snack. Ever.
Beef jerky er noget underligt noget.
Hernede sydpå spiser vi beefy eller hvad de nu hedder. små salami banditter.
...Der fik sit tv igår, efter manuel afhentning.
ER du sindsyg det er godt, og efter kalibrering blev det endnu bedre.
Hernede sydpå spiser vi beefy eller hvad de nu hedder. små salami banditter.
...Der fik sit tv igår, efter manuel afhentning.
ER du sindsyg det er godt, og efter kalibrering blev det endnu bedre.
Magten (15062) skrev:... der hader Retro for at servere 0,5l fadøl til 25 kr om torsdagen...
.. der snart skal ud og hvileskide..
aah torsdagsdruk i kbh, det savner man alligevel lidt :D Eksistterer dobbelt op på fad på Moose og studenterrabet på pilegården stadigvæk?
Det ved jeg ikke, har aldrig været der :)oxxy (15063) skrev:aah torsdagsdruk i kbh, det savner man alligevel lidt :D Eksistterer dobbelt op på fad på Moose og studenterrabet på pilegården stadigvæk?
Men A-bar har stadig 10 kroners bar.. Det er jo svært at undgå tømmermænd på arbejdet dagen efter :(
Magten (15064) skrev:Det ved jeg ikke, har aldrig været der :)
Men A-bar har stadig 10 kroners bar.. Det er jo svært at undgå tømmermænd på arbejdet dagen efter :(
Bah 10krsbar på A-bar har sku aldrig været synderlig billigt iforhold til resten af byens tilbud, 2cl shots til en 10'er er lidt meh syntes jeg. Men ok de 16 årige piger blir hurtig fulde dernede, så hvis man er til den slags er det vel et plus ^^
Jeg har ikke fundet andre steder hvor de har pils til 10 kr, som er lige så hyggeligt som A-bar.. Men jeg har det også med at hænge de samme steder :Doxxy (15065) skrev:Bah 10krsbar på A-bar har sku aldrig været synderlig billigt iforhold til resten af byens tilbud, 2cl shots til en 10'er er lidt meh syntes jeg. Men ok de 16 årige piger blir hurtig fulde dernede, så hvis man er til den slags er det vel et plus ^^
Som Snobberne ville sige det: "De unge piger bliver så fulde.." - "Ja.... Og liderlige!"Ronson (15066) skrev:Hvem er ikke til 16-årige piger?
Det ka' vi li'!
Ronson (15066) skrev:Hvem er ikke til 16-årige piger?
Certanly not me
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1386393.ece
HVORFOR VIRKER FLASH IKKE MERE PÅ MIN MASKINE?!qw_freak (15034) skrev:...Der har fundet Eva Mendes S.EX tape.
Ja, og der er med Eva Mendes(den berømte lækkermås!)!
Norrah (15075) skrev:.. som har handlet PRIVAT i arbejdstiden... uuuuuhhh!
Samme her. Købte Starcraft
.... ETTEREN.
Har den godt nok derhjemme i tvivlsom tilstand. men der key'en blevet væk.
I accidentally those words.oxxy (15081) skrev:*giver Daniel nogle udsagnsord såsom er/har*
At tygge i?Caek of Doom (15082) skrev:...der er sej.
SlettetBruger (15012) skrev:Faggot
...Der hører Dúné - John Wayne vs. Mary Chain
Faggot.
SlettetBruger (15013) skrev:Hvordan ved du ikke at Telia manden er Apple hater? :P
Det ved jeg selvfølgelig ikke! Men det kunne jo sagtens være? :) Han prøver at komme med alle argumenter for ikke at købe den, fordi han er hater :D
Hånter (15014) skrev:... der lige har fået sin iPhone 4 ind ad døren, og kan med "death grip" få den til at falde 2 bars. Ikke mere.
... Der skal ud i landskabet for at se hvor slemt det står til rundt omkring i Kolding.
Nice!
Du har ikke bare så meget som haft ét problem med signalet/sms?
...Der ikke kan klare når elektronik relaterede ting ikke giver mening, eller fungere ulogisk.
Skal installere en Netgear usb wireless dongle bandit.
Henter driveren på Softpedia. installere den.
Nothing, enheden kan ikke finde driveren og det netgear software der følger med vil ikke starte...
Vi prøver neetgears egen hjemmeside. og henter den sidste nye version. virker STADIG IKKE. GAH
Programmet starter en process. men det grafiske interface kommer ikke frem -.- fucking netgear.
Manuel søgning efter driver fungerede helller ikke. selvom jeg kan browse mig frem til folderen hvor jeg ved driveren ligger -.-
Skal installere en Netgear usb wireless dongle bandit.
Henter driveren på Softpedia. installere den.
Nothing, enheden kan ikke finde driveren og det netgear software der følger med vil ikke starte...
Vi prøver neetgears egen hjemmeside. og henter den sidste nye version. virker STADIG IKKE. GAH
Programmet starter en process. men det grafiske interface kommer ikke frem -.- fucking netgear.
Manuel søgning efter driver fungerede helller ikke. selvom jeg kan browse mig frem til folderen hvor jeg ved driveren ligger -.-
Jeg forsøger at overbevise mig selv om, at et grønt slips sagtens kan gå til en sort, nålestribet habit og en grå skjorte. Det går ikke skidegodt. :(
LinguaIgnota (15095) skrev:Jeg forsøger at overbevise mig selv om, at et grønt slips sagtens kan gå til en sort, nålestribet habit og en grå skjorte. Det går ikke skidegodt. :(
"Sitting on top are dark ravens and at the bottom, a livewire has attacked the rabbits--crazy!!"
...der fik den frygtede"power light just flashing on S750 speaker set"
...der tændte og slukkede ~50 gange med samme resultat.
...der lagde mærke til et kort ekstra glimt ved "sluk".
...der begvægede powerswitchen med 1 mm per år imod off.
...der fik solidt grønt lys, stoppede...og slap kontakten.
...der nu har gentaget proceduren 12 gange med success
It works...problem solved.
...der tændte og slukkede ~50 gange med samme resultat.
...der lagde mærke til et kort ekstra glimt ved "sluk".
...der begvægede powerswitchen med 1 mm per år imod off.
...der fik solidt grønt lys, stoppede...og slap kontakten.
...der nu har gentaget proceduren 12 gange med success
It works...problem solved.
doh09 (15098) skrev:der intet fattede af terra's kommentar og beder om en forklaring fordi han føler sig dum :D
http://tinyurl.com/33bxpam
Fixede mit problem ved at MEGET langsomt slukke for subben (med flashing green LED)...intil lyset blev stabilt, hvorpå jeg slap kontakten (der røg tilbage til "on") og systemet er tændt igen.
Så kan man lærer at købe creative!
...Der endelig fik Netgear'en installeret. ved at koble på nettet igennem min bærbar og hente driveren fra Windows update.
...Der ikke kan få Netgear'en til at registrere nogen trådløse netværk -.- tydelig defekt.
Min usb controller slukkede også for lidt siden. da jeg satte en enhed i en port der var brækket.. ups.
...Der endelig fik Netgear'en installeret. ved at koble på nettet igennem min bærbar og hente driveren fra Windows update.
...Der ikke kan få Netgear'en til at registrere nogen trådløse netværk -.- tydelig defekt.
Min usb controller slukkede også for lidt siden. da jeg satte en enhed i en port der var brækket.. ups.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.