mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #15001 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 10:12
...der lige skulle lave et double-take:

LinguaIgnota (14996) skrev:
Jeg venter og ser, om ikke der skulle komme noget Windows-tablet lige om snart.
Gravatar #15002 - Slettet Bruger [1831327921]
5. aug. 2010 10:18
JJ -> Ditto.

Tror dog også jeg tager en Windows CE tablet. Apple er for restriktivt til tablets ( mht flash ) og Android er for åbent. I want fluent experience without the crap.
Gravatar #15003 - LinguaIgnota
5. aug. 2010 10:25
Hvis fAndroids ville lade være med at projicere deres fanboyism over på alle andre, så ville de rimeligt hurtigt forstå, at jeg vælger mit hardware efter smag (især designmæssigt - så gammel er jeg blevet) og behov, og ikke efter mærke og producent. Jeg har 2 PC'er ud over min Mac. Og jeg er glad nok for dem. ::shock::
Gravatar #15004 - Slettet Bruger [1831327921]
5. aug. 2010 10:34

Så du er ikke Ghey.. Bare Biseks ^^

...Der lige var "ond" ved søsterlein. og sendte hende følgene sms:

"Haha, du troede nok du havde venner hva.. SNYDT"

^^ hun nævnte igår at hun ikke havde fået en sms i 2 uger xD børn hva.
Gravatar #15005 - tazimn
5. aug. 2010 11:12
..der optog en [url= [/url]på Grøn koncert med sit nye kamera. DSC-HX5
Gravatar #15006 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 11:16
...der mødte en veninde på apoteket for et kvarter siden.
...hvis veninde ikke var så glad for at snakke... måske grundet den tube eksplorationscreme hun stod og var ved at købe.
Gravatar #15007 - Slettet Bruger [1831327921]
5. aug. 2010 11:26
Jakob Jakobsen (15006) skrev:
...hvis veninde ikke var så glad for at snakke... måske grundet den tube eksplorationscreme hun stod og var ved at købe.

JJ: Skal du ha hjælp med den der

Jeg gætter bare.

...Der har aftalt med Hifiklubben at afhente tv'et.

På trods af deres problemer er de et dejligt firma at handle hos. Modsat expert og Fona oplever man en god kunde service.

Det er som at være ude og kigge biler hos Alfa Romeo :D der bliver man også kælet for.
Gravatar #15008 - Systran
5. aug. 2010 11:27
...berryg
Gravatar #15009 - Jonasdonbaek
5. aug. 2010 11:41
tazimn (15005) skrev:
..der optog en [url= [/url]på Grøn koncert med sit nye kamera. DSC-HX5

Fed video og godt kamera!

..der seriøst er i tvivl om jeg skal købe en iPhone 4. For at den ikke mister signal, skal man have en Bumper omkring, men det vil jeg alligevel skulle, da jeg nogle gange taber mine telefoner.
Lyder det alt for åndsvagt? :(

..der idag også konstaterede at kvinder ikke fungere som telefon sælgere. Jeg gik ind til Telenor for at spørge til deres erfaringer, og om der er nogen der har klaget over telefonen eller signalet. Hun sagde "Nej, og nej, det har vi ikke, den virker perfekt!" (Selvfølgelig skal hun forsvare den, men sgu på en ordentlig måde!"

..der derefter gik ind i Telia og spurgte om det samme, han kunne både informere mig om at de endnu ikke have haft klager og de kun har solgt ca 650 Iphone 4. MEN: at der er et reelt problem, og at man er nød til at have en Bumper omkring, dog skal man gøre det inden d.30.09.10.

Dejligt at få et velkvalificeret svar fra en der ved noget om det, end en lille uvidende pop tøs, der har et job ved Telenor.

..der hører Dúné!
Gravatar #15010 - OxxY
5. aug. 2010 11:52
Jakob Jakobsen (15006) skrev:
...der mødte en veninde på apoteket for et kvarter siden.

Det skal hun da ikke skamme sig over, det er sku en god glidecreme!
Gravatar #15011 - OxxY
5. aug. 2010 12:02
... der ville ønske der var nogen der ville investere i ordenlige tog i danmark http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/ar...

300 i gennemsnitsfart siger i? Århus-kbh en time? Ja tak!
Gravatar #15012 - Slettet Bruger [1831327921]
5. aug. 2010 12:08
Jonasdonbaek (15009) skrev:
..der hører Dúné!

Faggot

...Der hører Dúné - John Wayne vs. Mary Chain
Gravatar #15013 - Slettet Bruger [1831327921]
5. aug. 2010 12:09
Jonasdonbaek (15009) skrev:
Dejligt at få et velkvalificeret svar fra en der ved noget om det, end en lille uvidende pop tøs, der har et job ved Telenor.

Hvordan ved du ikke at Telia manden er Apple hater? :P
Gravatar #15014 - Hånter
5. aug. 2010 13:13
... der lige har fået sin iPhone 4 ind ad døren, og kan med "death grip" få den til at falde 2 bars. Ikke mere.

... Der skal ud i landskabet for at se hvor slemt det står til rundt omkring i Kolding.
Gravatar #15015 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 13:15

Prøv at kortslutte de to antenner med en nøgle eller lign og se om der så ikke sker lidt mere :)
Gravatar #15016 - Hånter
5. aug. 2010 13:23

Desværre - Den falder kun én bar. Nå, ud i landskabet for at teste det!
Gravatar #15017 - Tumleren
5. aug. 2010 13:28
..der ikke ved hvor han skal begynde med sit nye fotoapparatus! Må vel følge Hånters eksempel og bevæge mig rundt i landskabet
Gravatar #15018 - Daniel-Dane
5. aug. 2010 13:51
... som har fået sig en (lorte)bolig i København. Og så vil de have 2200/mnd for det! En ven giver 2800 men får eget bad/toilet og køkken og hele lortet på 30 kvm! Jeg får 13 og et værelse fra '72, hvor badeværelset er så småt, at jeg skal stå ved toilettet, når jeg er i bad.
Gravatar #15019 - tazimn
5. aug. 2010 14:03
Daniel-Dane (15018) skrev:
... hvor badeværelset er så småt, at jeg skal stå ved toilettet, når jeg er i bad.

Stil dig ned i kummen!

Fodbad + brusebad = Instant win!
Gravatar #15020 - Daniel-Dane
5. aug. 2010 14:08
tazimn (15019) skrev:
Fodsvamp = Instant win!
Fixed.
Gravatar #15021 - Rasmus064
5. aug. 2010 14:17
stå ved toilettet, når jeg er i bad.

Lyder som den lejlighed jeg havde i Tingbjerg, men den var dog større end 13 Kvm.
Gravatar #15022 - OxxY
5. aug. 2010 14:31
... som har fået sig en (lorte)bolig i København. Og så vil de have 2200/mnd for det! En ven giver 2800 men får eget bad/toilet og køkken og hele lortet på 30 kvm! Jeg får 13 og et værelse fra '72, hvor badeværelset er så småt, at jeg skal stå ved toilettet, når jeg er i bad.

Lyder som 9/10 kollegie/ungdomsboliger i kbh bortset fra din er i din billige ende. Velkommen til hovedstaden!

og de der 30kvm til 2800 med køkken og bad og hele svineriet er typisk 12kvm værelse ligesom dit med tekøkken i entreen og et badeværelse hvor man bare står i håndvasken og tager bad i stedet for på toilettet. Din ven kan selvfølgelig have været heldig.

edit: ps. '72 er i den nyere ende :) Hvor er det hende i verden du og din kammi er blevet henvist til? Og hvis du ikke har noget mod at flytte kan du altid søge om bedre forhold lidt senere når de fleste nystartende er faldet på plads.
Gravatar #15023 - Daniel-Dane
5. aug. 2010 14:43
Tja, det går fra 1600 og opefter.
Gravatar #15024 - OxxY
5. aug. 2010 14:46
Daniel-Dane (15023) skrev:
Tja, det går fra 1600 og opefter.

Sku ikke i indre by(har jeg ihvertfald ikke hørt om), hvis du skal under 2k skal du ud på DTU (hvis de da stadig har nogen på under 2k tilbage) eller langt ud på amager eller til valby eller deromkring.
Gravatar #15025 - Daniel-Dane
5. aug. 2010 14:49
Lige præcis på Amager ligger min bolig. Seks kilometer fra uni.
Gravatar #15026 - praktikant muffe AKA pewbe
5. aug. 2010 14:53
badeværelset er så småt, at jeg skal stå ved toilettet, når jeg er i bad.

...hvis morfar har sådan et badeværelse.
....hvis morfar har en stor mave XD
Gravatar #15027 - OxxY
5. aug. 2010 14:57
Daniel-Dane (15025) skrev:
Lige præcis på Amager ligger min bolig. Seks kilometer fra uni.

aka grønjord det med H jeg har glemt hvad hedder eller et af de andre der ligger ved DR byen. Det er ikke langt ude på amager og praktisk talt i centrum :P Bare surt for dig KU ligger på den ande side af centrum.
Gravatar #15028 - Rasmus064
5. aug. 2010 16:38
...der måtte validere sin konto igen for at kunne logge ind på newz.dk :S
Gravatar #15029 - Hånter
5. aug. 2010 18:35
... der har fundet ud af at "problemet" med iPhone 4 slet ikke er så slemt! - Medmindre du står og holder om telefonen med hele hånden - og hvem helvede gør da det?!
Gravatar #15030 - tazimn
5. aug. 2010 18:41
..der ikke forstår folk som helt i alvor godtager en fejlbehæftet produkt, fordi "de alligevel ikke bruger produktet på den måde"..

Det svarer i min verden til at købe en ny bil, og være ligeglad med at den ikke kan køre i 5. gear, da "jeg alligevel aldrig bruger det gear"..
Gravatar #15031 - LinguaIgnota
5. aug. 2010 18:47
tazimn (15030) skrev:
..der ikke forstår folk som helt i alvor godtager en fejlbehæftet produkt, fordi "de alligevel ikke bruger produktet på den måde"..

Det svarer i min verden til at købe en ny bil, og være ligeglad med at den ikke kan køre i 5. gear, da "jeg alligevel aldrig bruger det gear"..

Hånter (15029) skrev:
... der har fundet ud af at "problemet" med iPhone 4 slet ikke er så slemt! - Medmindre du står og holder om telefonen med hele hånden - og hvem helvede gør da det?!
Gravatar #15032 - tazimn
5. aug. 2010 18:52
Lingu.. Det var netop Hånters indlæg jeg studsede over..

Og for at svare på hans eget spørgsmål, så gør samtlige mennesker i Apple reklamer..
Gravatar #15033 - LinguaIgnota
5. aug. 2010 18:59
Du finder ikke en telefon/computer/bil, der ikke lider under et eller andet problem. Android-telefoner gør det og iPhones gør det. Du har uden tvivl valgt en telefon, der gør det. Forskellen er, at det er så hypet i Apples tilfælde, fordi det er Apple.

Som de siger i sangen, køb den, hvis du vil have den, send den tilbage, hvis du ikke kan lide den.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor folk skal blande sig så meget i andres valg af hardware. Du går vel heller ikke hen og stiller kritiske spørgsmål, når der triller en Alfa ind på parkeringspladsen?
Gravatar #15034 - Qw_freak
5. aug. 2010 19:23
...Der har fundet Eva Mendes S.EX tape.

Ja, og der er med Eva Mendes(den berømte lækkermås!)!
Gravatar #15035 - Ronson ⅍
5. aug. 2010 19:26
...der synes det er sødt af ignota bliver ved, når vi alle ved det er en tabt kamp

Og så kalder han os fanbøjs.
Gravatar #15036 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 19:27

Ja et af problemerne er hypen, men det største problem er at Apple påstår at deres produkt er ufejlbarligt, selv lang tid efter det modsatte er bevist.
Først så nægtede de al kendskab til antenneproblemer, på trods af at de for første gang nogensinde har produceret et cover, et cover der endda kun dækker antennen?!?.
Derefter påstår de at alle andre telefoner har samme problem med antennen, selv om det intet har med samme problem at gøre (ingen kortsluttede antenner).
De har desuden kørt på at alle andres OS er usikkert og deres er det mest sikre, hvorefter vi så finder ud af at et enkelt besøg på en ondsindet hjemmeside, kan få telefonen til at køre enhver kode som hjemmesidens ejer ønsker.
Eneste løsning endnu? At roote sin iPhone.

Jeg ved godt at Windows Mobile eller Android ikke er perfekte og jeg har aldrig påstået det. Men IOS er absolut ikke hvad Apple og fanboys gør det til.
Gravatar #15037 - LinguaIgnota
5. aug. 2010 19:44
Android er absolut heller ikke hvad fanboys gør det til. And around, around it goes.

Og mener du helt seriøst, at der er nogen herinde, der køber telefoner på baggrund af salgsmateriale og producentens omtale? Steve Jobs kan tage en dykkertur i havnen med cement om fødderne for all I care, jeg kigger på anmeldelser og mine egne og andres erfaring.

Det her:
Hånter (15029) skrev:

betyder langt mere for mig, end et timelangt pressemøde med rullekraven.
Gravatar #15038 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 19:48
LinguaIgnota (15037) skrev:
betyder langt mere for mig, end et timelangt pressemøde med rullekraven.

Det er jo almen viden at problemet ikke er lige stort på alle telefoner, samt kommer an på hvilken dækning man har.
Så nej, jeg stoler ikke på et produkt fordi en enkelt person har købt et der virker, når jeg samtidig hører om flere tusind der har problemer.
Gravatar #15039 - LinguaIgnota
5. aug. 2010 19:52
De første danske anmeldelser viser ellers, at der ikke er noget problem ved almindelig brug. Det stoler jeg mere på, end et par Youtube-videoer.
Gravatar #15040 - gnаrfsan
5. aug. 2010 19:55
Ting, jeg kommer til at savne ved iOS er: Det går adrig ned. Det fryser maks 2 gange om måneden og aldrig mere end maks 20 sek, og altid 3rd party apps. Man behøver ikke at bekymre sig om at slå tjenester som bt, gps, wifi osv. til og fra. Man behøver ikke at lukke programmer ned. Den super gode musik afspiller. Utroligt sjældent hak i scrolls etc. Den bedste app store og mobile musikforretning på markedet.

Hvorfor skifter jeg så? Jeg vil gerne prøve noget nyt, og jeg havde lovet en person at vedkommende kunne købe min iPhone når den nye kom ud.

Jeg prøvede Galaxy S i 2 minutter i TDC butikken. I det ene minut var den frossen pga et program, og der kom en dialogboks om jeg ville vente. Men vi må se.
Gravatar #15041 - tazimn
5. aug. 2010 19:58
LinguaIgnota (15039) skrev:
De første danske anmeldelser viser ellers, at der ikke er noget problem ved almindelig brug. Det stoler jeg mere på, end et par Youtube-videoer.

Jeg kan så fortælle dig at hvis du har Telia, og befinder dig indendørs i Slagelse.. Så er du screwet med hensyn til fejlen på Iphone.. Det kan jeg garantere.. Jeg tror dog ikke problemet er lige så stort udendørs..

Jeg tror Steve og gutterne har vidst det i lang tid. Men hvis de udskød udgivelsen til starten af September ville deres aktier falde, derfor sendte de den fejlbehæftede telefon ud alligevel og krydsede deres findre, alt imens de gik i gang med att rette problemet.. Sikkert også derfor at det kun er muligt at få en gratis bumber o.lign indtil d. 30 September..

Det er i hvert fald min egen teori..
Gravatar #15042 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 20:02

Jeg har ellers netop hørt flere nyheder i medierne om at der er store antenneproblemer i Danmark.

LINK
LINK
LINK
Gravatar #15043 - LinguaIgnota
5. aug. 2010 20:04
tazimn (15041) skrev:
Jeg kan så fortælle dig at hvis du har Telia, og befinder dig indendørs i Slagelse.. Så er du screwet med hensyn til fejlen på Iphone.. Det kan jeg garantere.. Jeg tror dog ikke problemet er lige så stort udendørs..

Jeg tror Steve og gutterne har vidst det i lang tid. Men hvis de udskød udgivelsen til starten af September ville deres aktier falde, derfor sendte de den fejlbehæftede telefon ud alligevel og krydsede deres findre, alt imens de gik i gang med att rette problemet.. Sikkert også derfor at det kun er muligt at få en gratis bumber o.lign indtil d. 30 September..

Det er i hvert fald min egen teori..

Den officielle udmelding fra Apple var vist, at de godt vidste, at antennen havde den svaghed, men at de ikke regnede med, at det ville blive et problem. Så du er nok ikke helt på vildspor.

Jakob Jakobsen (15042) skrev:
Jeg har ellers netop hørt flere nyheder i medierne om at der er store antenneproblemer i Danmark.

LINK
LINK
LINK

Du linker til tre forskellige artikler, der citerer den samme kilde? WTF.
Gravatar #15044 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 20:29
LinguaIgnota (15043) skrev:

Tog bare de første par links der dukkede op på google.
Gravatar #15045 - LinguaIgnota
5. aug. 2010 20:31
Jakob Jakobsen (15044) skrev:
LinguaIgnota (15043) skrev:

Tog bare de første par links der dukkede op på google.

Vil du prøve igen, så? :D
Gravatar #15046 - Aputech
5. aug. 2010 20:34
Jakob Jakobsen (15015) skrev:

Prøv at kortslutte de to antenner med en nøgle eller lign og se om der så ikke sker lidt mere :)

Hvad har det med almindeligt brug at gøre?

JJ - dine forbehold mod Apple virker ikke særligt rationelt betingede.
Gravatar #15047 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 20:36
LinguaIgnota (15045) skrev:
Vil du prøve igen, så? :D

Hvorfor?!?

Aputech (15046) skrev:
Hvad har det med almindeligt brug at gøre?

Jeg vil gerne kunne have min telefon i lommen med mine nøgler eller lign, uden at den brænder af.

Aputech (15046) skrev:
JJ - dine forbehold mod Apple virker ikke særligt rationelt betingede.

Eksempel/forklaring?
Gravatar #15048 - terracide
5. aug. 2010 20:39

Jeg stoler mere på Anand end på danske sider....
Gravatar #15049 - LinguaIgnota
5. aug. 2010 20:40
Jeg vil så helst undlade at putte min femethalvtusinde kroner dyre telefon i den samme lomme som mine nøgler. Men det er nok bare mig.

terracide (15048) skrev:
Jeg stoler mere på Anand end på danske sider....

Øh, okay. Det giver vel heller ingen mening at kigge på danske sider og danske anmeldelser, når telefonen skal bruges i Danmark.
Du har allerede adopteret den svenske logik, kan jeg se...
Gravatar #15050 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2010 20:45
LinguaIgnota (15049) skrev:
Jeg vil så helst undlade at putte min femethalvtusinde kroner dyre telefon i den samme lomme som mine nøgler. Men det er nok bare mig.

Det vil jeg normalt også undgå, men jeg ville alligevel gerne vide at min telefon ikke eksploderer hvis antennen rammer metal, når den nu kan miste signal bare man rører antennen.

LinguaIgnota (15049) skrev:
Øh, okay. Det giver vel heller ingen mening at kigge på danske sider og danske anmeldelser, når telefonen skal bruges i Danmark.
Du har allerede adopteret den svenske logik, kan jeg se...

Er det ikke den samme enhed der bliver solgt i Danmark som i USA?
Vil det så ikke være muligt at problemerne var de samme?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login