mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (15102) skrev::´(
Are you sure?
xD Det forfølger mig stadig at "lærer" er en person.
Oh well.
Hvad er prisen Terra?
Gør det til en vane at udskifte ordet med bolle(r), så fornemmer du hurtigt, hvornår der skal nutids-r på.SlettetBruger (15103) skrev:Are you sure?
#Terra
Ville det ikke være nemmere at fikse knappen?
...Der skal hjem til en kammerat snart. for at fikse et problem, han har med hans pc.
Den vil ikke altid boote. Det er 3. gang jeg kigger på den. Hver gang har jeg troet at det var løst, men den bliver ved med at drille.
Jeg er så kommet frem til at det er en mekanisk fejl der gør harddisken ikke altid er hurtig nok til at komme i omdrejninger når den skal starte helt fra kold af. Som åbenbart er et kendt problem med ældre Maxtor ATA harddiske.
Hvis hans bios har muligheden for at sætte delay'et op. så kan det løse det. Hvis ikke skal jeg til at sætte ny harddisk i og geninstallerer alt det bras der er med.
Den vil ikke altid boote. Det er 3. gang jeg kigger på den. Hver gang har jeg troet at det var løst, men den bliver ved med at drille.
Jeg er så kommet frem til at det er en mekanisk fejl der gør harddisken ikke altid er hurtig nok til at komme i omdrejninger når den skal starte helt fra kold af. Som åbenbart er et kendt problem med ældre Maxtor ATA harddiske.
Hvis hans bios har muligheden for at sætte delay'et op. så kan det løse det. Hvis ikke skal jeg til at sætte ny harddisk i og geninstallerer alt det bras der er med.
ATA100? Wow. Lav et billede af disken, så slipper du for bøvlet.
ATA100? Wow. Lav et billede af disken, så slipper du for bøvlet.
...der lige troede han havde fundet fundet LinguaIgnota i Lidl-avisen
terracide (15110) skrev:Da jeg købte:
Creative Gigaworks 7.1 S750 THX = 3.148,00 kr.
Kan du forklare mig hvordan dine 700W RMS super duper ultra computer-højttalere er 100% effektive, da det kun trækker op til... 700W i følge manualen.
Sidst jeg kontrollerede, så har alle "kvalitets" forstærkere omkring 20-50% tab.
doh09 (15120) skrev:jeg mente også mig selv jo? :D
Kom til at slette dig Doh ^^ skriv lige til mig igen.
Sorry drenge. jeg var logget ind med ikke i nærhed af pc'en.
...Der har set Sherlock Holmes. meget overraskende og mega fed film. LOVE
Jakob Jakobsen (15126) skrev:terracide (15110) skrev:Da jeg købte:
Creative Gigaworks 7.1 S750 THX = 3.148,00 kr.
Kan du forklare mig hvordan dine 700W RMS super duper ultra computer-højttalere er 100% effektive, da det kun trækker op til... 700W i følge manualen.
Sidst jeg kontrollerede, så har alle "kvalitets" forstærkere omkring 20-50% tab.
Jeg skal ikke forklare dig en skid.
De er rated 70 Watt RMS de 7 sattelitter (7x70=490) og subben er rated 210 Watt RSM....210 + 490 = 700, kig selv efter:
http://www.xbitlabs.com/articles/multimedia/displa...
http://dk.creative.com/products/product.asp?catego...
Hvis du har et problem tag det op med Creative...og andre 20.000Hz whiners..
Terra - Der elsker "PC-højtalere med +20.000 Hz...for det er jo normen for "ikke PC Højtalere"...ikke sandt? *host*
terracide (15129) skrev:Jeg skal ikke forklare dig en skid.
Jo, når du går og hakker på andre der, efter din mening, har dårlige lydsetups, så synes jeg du skal forklare dit pop-højttalersæt, som påstår noget det ikke kan. Hvilket for mig er det største tegn på at det er et lorteanlæg. "WOW 13 gazillion WAT højttaler (trækker 7 watt fra elnettet)"
terracide (15131) skrev:#151130:
Har du andet end 20.000Hz forstoppelse at byde på? :)
Kunne du prøve at svare på et eneste spørgsmål for en gangs skyld?
terracide (15133) skrev:der har relevans
...der synes at relevans er noget underligt noget i denne tråd :P
... der påpeger overfor terra at dette er "jeg er ham"-tråden, og ingen af hans indlæg har været skrevet i det rigtige kontekst, men med en negativ, destruktiv og direkte uhøflig tone. Naturligvis vil man få irrelevant-ratings på den favør. Det burde han have lært nu.
ZiN (15139) skrev:... der påpeger overfor terra at dette er "jeg er ham"-tråden, og ingen af hans indlæg har været skrevet i det rigtige kontekst, men med en negativ, destruktiv og direkte uhøflig tone. Naturligvis vil man få irrelevant-ratings på den favør. Det burde han have lært nu.
Så skulle du starte med #15126...*shrugs*
Jeg ville rate jer allesammen irrelevant, fra side 1 og frem, men min karma går ned, hvis jeg ikke snart begynder at se noget positivt i jer røvhuller. Der er også alle de skide MacNation-tråde, der har skævvredet mine udgående ratings. :(
...der aldrig kan begrænse sig, når det gælder lasagne. Når jeg begynder at få ondt i maven, spiser jeg gerne 2 portioner til.
I dag lykkedes det mig så at kværne et helt fad selv. Jeg fortryder det lidt, men skammer mig ikke det mindste.
...der ikke forstår, hvorfor jeg stadig kun vejer 76 kg.
I dag lykkedes det mig så at kværne et helt fad selv. Jeg fortryder det lidt, men skammer mig ikke det mindste.
Speaking of which:
http://nyhederne.tv2.dk/article/32694586/ = genialt
http://nyhederne.tv2.dk/article/32694586/ = genialt
Systran (15145) skrev:...der ikke forstår, hvorfor jeg stadig kun vejer 76 kg.
Du er da en nuttet lille snack. Now, get in mah belly!
Systran (15145) skrev:...der aldrig kan begrænse sig, når det gælder lasagne. Når jeg begynder at få ondt i maven, spiser jeg gerne 2 portioner til.
Har det samme :P, men er dog begyndt at tage på, for min idealvægt er 90 kg og vejer 76-77 kg :S
motion hjælper :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.