mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#15151 (PALINDROMISK :D!)
Hvor får jeg dem, hvis jeg ikke ønsker at spise dårligt tilberedt svin?
Daniel-Dane (15152) skrev:#15151 (PALINDROMISK :D!)
:D
Og: http://www.lgcstandards-atcc.org/
To verdener viser det stereotypiske billede på Jehovas Vidner. Og så er det samtidig sandheden. Men hold kæft hvor hende Ulvepigen Tinke-skuespilleren er blevet stor. :D
#HP
Har det værste crapware, der findes (Asus/Acer/etc. kan også være slem). Derfor elsker jeg Zepto, som kun solgte retailversionen af Windows.
#HP
Har det værste crapware, der findes (Asus/Acer/etc. kan også være slem). Derfor elsker jeg Zepto, som kun solgte retailversionen af Windows.
Asus, IBM/Lenovo kan jeg nikke genkende til, ikke nogen af dem andre.
Min mac har jeg, overraskende nok, ikke haft nogle dårlige erfaringer med, bortset fra, at de ikke er optimale til at spille på. Det er dog noget Steam har ændret en lille smule ved, men ikke meget. Ikke nok.
Men min holdning er, at gaming hører til Windows desktops.
Asus, IBM/Lenovo kan jeg nikke genkende til, ikke nogen af dem andre.
Min mac har jeg, overraskende nok, ikke haft nogle dårlige erfaringer med, bortset fra, at de ikke er optimale til at spille på. Det er dog noget Steam har ændret en lille smule ved, men ikke meget. Ikke nok.
Men min holdning er, at gaming hører til Windows desktops.
...der føler sig lidt som et dårligt menneske (og en RIGTIG dårlig kristen), da jeg kom for sent til min kusines datters begravelse.
Jeg havde glemt, at det normalt er gudstjeneste kl. 10 om søndagen, så jeg sov da gladeligt til kl. 10.30,og mødte desuden op med kamptømmermænd.
Desuden regnede det, da jeg skulle gå op til bussen fra Vesterbro til Nørrebro, jeg havde ingen jakke, og jeg er ikke skide kendt i København endnu.
Jeg flytter i øvrigt til København på torsdag.
Jeg havde glemt, at det normalt er gudstjeneste kl. 10 om søndagen, så jeg sov da gladeligt til kl. 10.30,og mødte desuden op med kamptømmermænd.
Desuden regnede det, da jeg skulle gå op til bussen fra Vesterbro til Nørrebro, jeg havde ingen jakke, og jeg er ikke skide kendt i København endnu.
Jeg flytter i øvrigt til København på torsdag.
Den slags er jeg ikke ude i. Jeg har bare oplevet, at HP og ASUS/Acer (en af dem) er fyldt med unødvendig crapware. Er du da ikke enig?doh09 (15163) skrev:... der ikke forstår folk der siger at " (indsæt valgfrit PC-mærke her) er bare det bedste, alt andet SUCKS! fordi (indsæt random selverfaret argument her)"
... der selv har haft både gode og dårlige erfaringer med HP, Acer, Asus og IBM
Fedt. Jeg flytter omkring studiestart, da der er hyttetur fra 31. august til den 4. september, så jeg går også glip af Immatrikulationsfesten. God planlægning, KU.Systran (15166) skrev:Jeg flytter i øvrigt til København på torsdag.
der fandt følgende fra hans 10 klasses tid og blev stolt :D
https://docs.google.com/document/pub?id=1t4pFsRgYu...
ja noget af historien er rippet, men det er sku da godt skrevet :D
https://docs.google.com/document/pub?id=1t4pFsRgYu...
ja noget af historien er rippet, men det er sku da godt skrevet :D
Systran (15166) skrev:Jeg havde glemt, at det normalt er gudstjeneste kl. 10 om søndagen, så jeg sov da gladeligt til kl. 10.30,og mødte desuden op med kamptømmermænd.
For nogle år siden døde en af mine kammeraters mor. Det var selvfølgelig virkelig tragisk og han var forståeligt nok helt ude af den, hvorfor han inviterede mig og to af vores fælles venner med til begravelsen - så vi kunne yde lidt støtte og tilbyde en skulder.
De to fælles venner og jeg gjorde så det eneste man kan gøre, når man skal til begravelse på en lørdag - vi tog i byen og drak os hjernedødt stive om fredagen. Vi boede heldigvis sådan, at det sidste tog hjem kørte allerede ved 1-tiden, så vi kunne være hjemme i god tid og få lidt søvn, før vi skulle være klar søndag formiddag. Desværre gik det hverken værre eller bedre end at vi havnede hjemme hos den ene ven, hvor vi fortsatte med at drikke og røg os monsterblæste, og smed A Clockwork Orange på.
Efter en halv time med a bit of the old ultra-violence, faldt værten bevidstløs om på sofaen, og vi andre kunne fnise lidt over at hælde flydende håndsæbe i hans skræv. Sådan noget er bare ikke ret sjovt i længden, så vi faldt over en rød sprittusch, og så skulle sovesvinet ellers dekoreres.
Vi fik tegnet et par pikkemænd på arme og hals, sommefugle på kinderne og et forholdsvis stort hagekors i panden, samt div. skriblerier på ben og overkrop. Den fik fuld gas på kreativiteten, indtil tuschen løb tør og jeg råbte pik og skred hjem for at sove.
Fast forward ca. 5 timer:
Jeg kommer tilbage sådan lidt halvsent på formiddagen og vi har pikketravlt, fordi vi gerne skal nå det til tiden. Da jeg kommer ind af døren bliver jeg mødt af en storgrinende kammerat, der har genopdaget vores fantastiske mesterværk fra dagen før - og af en ven, der desperat forsøger at skrubbe et, nu rødsprængt og meget ømt udseende, hagekors af panden med de sørgelige rester af flydende håndsæbe med jasmin-duft og den ultimativt billigste sulfo fra Super Best.
Det lykkedes ham heldigvis at få fjernet udsmykningen fra hals og ansigt, men det blev alligevel en temmelig anderledes gudstjeneste, hvor tankerne konstant kredsede om de utallige, røde pikkemænd, der prydede hans arme. Til gengæld duftede han så fint af blomster...
Jeg nåede så overhovedet ikke i kirke, men kun til reception, eller hvad det hedder. Der var så også brunch med hele pakken, laks, flutes, scrambled eggs und alles, så det hjalp lidt på humøret.
Jeg fik så senere også at vide, at frøkenen havde grædt hele gudstjenesten igennem og præsten holdt en prædiken, der var Moses Hansen værdig, så i det store og det hele var det sikkert meget godt.
Men at have en mor rødglødende i røret efter at have væltet rundt i Fælledparken den halve nat og med regnvejr op imod busstoppestedet kunne jeg sagtens have været foruden.
Jeg fik så senere også at vide, at frøkenen havde grædt hele gudstjenesten igennem og præsten holdt en prædiken, der var Moses Hansen værdig, så i det store og det hele var det sikkert meget godt.
Men at have en mor rødglødende i røret efter at have væltet rundt i Fælledparken den halve nat og med regnvejr op imod busstoppestedet kunne jeg sagtens have været foruden.
På nær Zepto! ;)doh09 (15168) skrev:Jeg er ikke enig nej, jeg synes det er forskelligt fra pc til pc, inden for næsten alle mærker.
.. der har fødselsdag
.. som har haft en dejlig dag startende ud med fri fra arbejde, 22km cykeltur til aarhus.. massage kl 10.. extreme fitness kl. 12-14.. Puha..
Cyklede så hjem, og gav den gas selvom jeg var totalt smadret.
Mødte endelig en modstander på vejen(det er jo ikke min fødselsdag for ingen ting), som det lykkedes mig at følge med i godt 5-6km, og jeg havde ingen energi til det overhovedet.
Måtte dog erkende at jeg på toppen af en bakke havde brugt alt min energi for at holde de 35km/t op af bakken, og jeg havde intet mere at give..
Jeg er nu mere øm i mine ben end jeg nogensinde har været, og jeg skal ind og hente en special designet iskage.
Vejret er perfekt, ikke de der skumle 80 grader i skyggen jeg plejer at havde.
en God dag so far!
.. som har haft en dejlig dag startende ud med fri fra arbejde, 22km cykeltur til aarhus.. massage kl 10.. extreme fitness kl. 12-14.. Puha..
Mødte endelig en modstander på vejen(det er jo ikke min fødselsdag for ingen ting), som det lykkedes mig at følge med i godt 5-6km, og jeg havde ingen energi til det overhovedet.
Måtte dog erkende at jeg på toppen af en bakke havde brugt alt min energi for at holde de 35km/t op af bakken, og jeg havde intet mere at give..
Jeg er nu mere øm i mine ben end jeg nogensinde har været, og jeg skal ind og hente en special designet iskage.
en God dag so far!
#15181 10min på romaskinen, max load, med 1400kcal i timen i snit. Alle mine øvelser +2kg på håndvægte. +5 på maskinerne
Benpress 1x200 2x250kg af 10 rep.
Defination: "Presset til det yderste."
*Romaskinen var en killer, og jeg kørte fra en paceboat på 1300kcal, derfra mit estimat.
Benpress 1x200 2x250kg af 10 rep.
Defination: "Presset til det yderste."
*Romaskinen var en killer, og jeg kørte fra en paceboat på 1300kcal, derfra mit estimat.
...der har knækket sine briller 0o
...der er kommet tilbage fra optikeren, og muligvis kan hente dem i et nyt stel imorgen :D
...der er kommet tilbage fra optikeren, og muligvis kan hente dem i et nyt stel imorgen :D
Norrah (15180) skrev:.. der har fødselsdag
en God dag so far!
..der ønsker Norrah tilykke :-)
..der synes det lød, som om, hun havde en rigtig fed tur!
..der lige har været ude at spise med kæresten, på årsdagen!
Jonasdonbaek (15191) skrev:..der synes det lød, som om, hun havde en rigtig fed tur!
Haha, in your face, Nookie.
...Der idag har rundet de notoriske 10km i løb.
...Der frygter for sine ben i overmorgen xD
...Der har fundet ud af, at man kan plukke blomster med sine fivvefingers. Hvis man løber i rabatten ^^
...Der frygter for sine ben i overmorgen xD
...Der har fundet ud af, at man kan plukke blomster med sine fivvefingers. Hvis man løber i rabatten ^^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.