mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der undrer sig over "13. BET PHAT PRICK"
Behøver jeg overhovedet ændre det?
Behøver jeg overhovedet ændre det?
doh09 (17853) skrev:FÅÅÅÅRK DET ER STORT :D
Det ser mega sygt ud d: :D, hvad kan det ^^?
Størrelsen er primært valgt af hensyn til antallet af øl det kan knappe op før det går i stykker.
Derudover er det kraftigt nok til at kunne tage billeder af genboens datter 100m nede af vejen, imens hun er i bad.
Prøv dette.
Stil den på 35mm, det er det et gennemsnitskamera kan se, prøv derefter at stille den på 600mm, det er hvad mit kommer til at se med det objektiv.
TV 2 skriver som om folkene bag The Simpsons ikke er klar over deres "problem". De har da selv joket om det i et par afsnit.Jakob Jakobsen (17848) skrev:...der synes det er den fedeste intro til The Simpsons.
Såeh, Failfarve, du er klar over, at der kom en ny iPhone, mens du lå og padlede rundt i en jolle, ikke? Den hedder iPhone 4, fordi den er mindst 4 gange mere awesome end iPhone 3GS.
LinguaIgnota (17858) skrev:Såeh, Failfarve, du er klar over, at der kom en ny iPhone, mens du lå og padlede rundt i en jolle, ikke? Den hedder iPhone 4, fordi den er mindst 4 gange mere awesome end iPhone 3GS.
NOOOOO!
That did not just happen. Fandme så, så er det tid til at få købt nye telefoner til firmaet.
vandfarve (17857) skrev:... der endelig, fuckin-endelig-hell-yeah, har fået en iPhone 3GS (tak til arbejdet for dette generøse frynsegode). Ja, jeg er mindst en milliuard år for sent, men nu er jeg med på vognen.
Hvad så, tabere?!
Jeg vidste ikke, du var i folketinget.
Sendt fra min iPhone 4.
...Der ikke forstår tyggegummi.
Hvori ligger det seje i et syntetisk stykke gummi man kan gnave på med åben mund? :S
Det ser så fucking dumt ud når Brian kommer kørene i hans gejlede Polo. med en bas der er tung nok til at trykke bagenden ned så der slår gnister. alt imens Brian læner sig op af døren, med krum ryg. én hånd på toppen af rattet og så med det her stykke Stimorol i kæften.
^^
...Der iagtog en, ja undskyld, Gurker! Der ligesom overstående Brian tumlede ned af spangsbjerg kirkevej. Imens han talte i telefon. og besluttede sig for at lave en U vending i fuld trafik.
Modkørene var nød til at undvige ud på midten af vejen, og GurkerKaj bliver presset op på cykelstien fordi der ikke er plads til hans 5 meter lange Toyota.
...Der ligeledes er træt af at se en ambulance ( flere gange om ugen ) komme med fuld udrykning. og så være nød til at bremse op fordi Brian hverken ser eller høre en skid i hans kørestilling med volume på 11
Hvori ligger det seje i et syntetisk stykke gummi man kan gnave på med åben mund? :S
Det ser så fucking dumt ud når Brian kommer kørene i hans gejlede Polo. med en bas der er tung nok til at trykke bagenden ned så der slår gnister. alt imens Brian læner sig op af døren, med krum ryg. én hånd på toppen af rattet og så med det her stykke Stimorol i kæften.
^^
...Der iagtog en, ja undskyld, Gurker! Der ligesom overstående Brian tumlede ned af spangsbjerg kirkevej. Imens han talte i telefon. og besluttede sig for at lave en U vending i fuld trafik.
Modkørene var nød til at undvige ud på midten af vejen, og GurkerKaj bliver presset op på cykelstien fordi der ikke er plads til hans 5 meter lange Toyota.
...Der ligeledes er træt af at se en ambulance ( flere gange om ugen ) komme med fuld udrykning. og så være nød til at bremse op fordi Brian hverken ser eller høre en skid i hans kørestilling med volume på 11
Lizette på 42 der har kørt bil i 15 år laver altså samme fejl.SlettetBruger (17866) skrev:..Der ligeledes er træt af at se en ambulance ( flere gange om ugen ) komme med fuld udrykning. og så være nød til at bremse op fordi Brian hverken ser eller høre en skid i hans kørestilling med volume på 11
I det hele taget er folk elendige til at tage en beslutning bare fordi der er lidt blå blink.. Ja folk vil sågar ikke køre ud i et kryds hvis der er rødt.. Så holder de bare og venter.. Idioter, så flyt jer dog!
Enig i at det ser dumt ud.. Men nu er det jo ikke alle der gør det for at se seje ud :PSlettetBruger (17866) skrev:...Der ikke forstår tyggegummi.
Kris (17873) skrev:...der synes det er ovenud fantastisk at kunne gå tidligt hjem fra kursus og smide sig i sofaen med chokoladeboller, cola og top gear med ham fra the darkness på fjerneren.
... der absolut slet ikke er misundelig, nænej, fordi jeg skal bare hjem til svigerforældrene i stedet for min egen sofa, efter arbejde ... >_<
... hvis kæreste lige mente hun skulle ringe og sige at hendes arbejde syntes det var en god ide at hun skal op og flyve i helikopter om lidt, i en halv times tid over kbh for at tage nogle billeder.
oxxy (17875) skrev:... hvis kæreste lige mente hun skulle ringe og sige at hendes arbejde syntes det var en god ide at hun skal op og flyve i helikopter om lidt, i en halv times tid over kbh for at tage nogle billeder.
Er hun journalist eller noget i den verden?
...Der er godt træt af følgene:
"Oh hai, ja jeg ved godt at jeg skriver "HD" i titlen på den her video.. Men det er det altså ikke"
( nej man kan ikke filtrere efter HD når det er i kanaler )
"Oh hai, ja der står godt nok HD. og du kan også vælge 720p - Men jeg har altså bare opskalleret videoen fra 3x3 pixels KEKEKEKE ^_^"
- -
"Oh hai, ja jeg ved godt at jeg skriver "HD" i titlen på den her video.. Men det er det altså ikke"
( nej man kan ikke filtrere efter HD når det er i kanaler )
"Oh hai, ja der står godt nok HD. og du kan også vælge 720p - Men jeg har altså bare opskalleret videoen fra 3x3 pixels KEKEKEKE ^_^"
- -
...der har spillet badminton i dag! :D
...der lige har spist varm leverpostej <3
...der tager over på skolen igen snart
...der lige har spist varm leverpostej <3
...der tager over på skolen igen snart
Der skriver sit fremtidsmål:
at blive en der kan se sig selv i øjnene hver dag og sige, jeg fortryder ikke "det og det", en der er god til at snakke med næsten alle uden at virke fornærmende, at blive en leder, et forbillede og en klog person
ikke en douche som kristian (personligt bekendtskab) der spiller klog men reelt ikk aner en skid af hvad han snakker om.
Ja, grin af mig, grin af mine drømme, men fuck jer, jeg skal nok nå dem, bitches ;D :D :P :::::::) :DD
regner med at blive kritiseret for det her, men hvis folk har en IQ bare lidt over 70 så ved det også at vilje kan meget :)....
at blive en der kan se sig selv i øjnene hver dag og sige, jeg fortryder ikke "det og det", en der er god til at snakke med næsten alle uden at virke fornærmende, at blive en leder, et forbillede og en klog person
ikke en douche som kristian (personligt bekendtskab) der spiller klog men reelt ikk aner en skid af hvad han snakker om.
Ja, grin af mig, grin af mine drømme, men fuck jer, jeg skal nok nå dem, bitches ;D :D :P :::::::) :DD
regner med at blive kritiseret for det her, men hvis folk har en IQ bare lidt over 70 så ved det også at vilje kan meget :)....
doh09 (17884) skrev:Der skriver sit fremtidsmål:
Nice, det kan du da sagtens :)
ROCK ON!
Elskov (17887) skrev:... DER HAR FØDSELSDAG!!!
Lol, det har min far også. Han bliver også 21!
Anyway, tillykke!! :)
Jonasdonbaek (17895) skrev:Lol, det har min far også. Han bliver også 21!
Ah, jeg havde også gættet på du var 3-4 år gammel ^^
Kris (17897) skrev:...der hører disney-sange fra den lille havfrue, mulan og løvernes konge til arbejdet.
...Der aldrig har forstået det fænomen.
Hvorfor ikke bare lytte til naturen og trafikken? ^^ Din vejrtrækning og musikken fra den nærmeste Brian?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.