mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (17896) skrev:Ah, jeg havde også gættet på du var 3-4 år gammel ^^
Lol, du er voksen da :D
Kris (17899) skrev:Fordi jeg ikke sidder og arbejder midt ude på en hovedvej?
fjols (17903) skrev:#17898: Og fordi nogen af os koncentrere os bedre ved at høre musik end ved at høre kollegaerne sludre.
...Der forstod "Til arbejde" som om det var til/fra arbejde.
SlettetBruger,
Hvis det er sådan du misforstod mig, så bruger jeg også musik til og fra arbejde fordi jeg så kan få tømt hovedet og slappet af. På den måde tager jeg ikke arbejdet med mig hjem. :) Man får lige de 10-20 min i sin helt egen verden hvor man kan slippe alt andet.
Hvis det er sådan du misforstod mig, så bruger jeg også musik til og fra arbejde fordi jeg så kan få tømt hovedet og slappet af. På den måde tager jeg ikke arbejdet med mig hjem. :) Man får lige de 10-20 min i sin helt egen verden hvor man kan slippe alt andet.
Før i tiden da jeg havde 30-60 min hver vej til arbejde hørte jeg ekstremt meget musik.SlettetBruger (17906) skrev:...Der forstod "Til arbejde" som om det var til/fra arbejde.
Det giver en dejlig ro og man kan sidde i sin egen verden.
Generelt bruger jeg meget tit musik til at skærme af for forstyrrende eller kedelige personer/ting.
Kris-> "Naturen" - Det gratis alternativ ^^ og virker bestemt ligeså godt... anyhow. Hørte også musik dengang jeg kørte i bil. Men det var mere for at høre på noget andet end motorstøj i 1 time
Ah, din søster er kommet hjem fra ferien?
Ja
milandt (17910) skrev:.. der har haft sex i dag
Ah, din søster er kommet hjem fra ferien?
Elskov (17912) skrev:for de lyde er jo misundelsesværdige i forhold til musik oO (Brianmusak er ikke musik)
Ja
SlettetBruger,
Du ved hvor meget jeg hader at springe din boble, men vi er faktisk nogen som ikke kysser træer og kun æder de grønne ting i køledisken. Den vej jeg tager på arbejde går forbi havnen, saltfabrikken og det forfærdelige "parkanlæg" de har valgt at dekorere med rådne muslingeskaller. Og istedet for at blive irriteret over udsigten, lugten og støjet fra naturen, så vil jeg hellere smække Johnny Cash i ørene og finde smilet frem og møde veloplagt på arbejdet.
Vi er faktisk nogen som ikke er af samme holdning som dig. Suprise!
Du ved hvor meget jeg hader at springe din boble, men vi er faktisk nogen som ikke kysser træer og kun æder de grønne ting i køledisken. Den vej jeg tager på arbejde går forbi havnen, saltfabrikken og det forfærdelige "parkanlæg" de har valgt at dekorere med rådne muslingeskaller. Og istedet for at blive irriteret over udsigten, lugten og støjet fra naturen, så vil jeg hellere smække Johnny Cash i ørene og finde smilet frem og møde veloplagt på arbejdet.
Vi er faktisk nogen som ikke er af samme holdning som dig. Suprise!
I didn't go there
Var min måde at sige "jeg stopper her, for folk har det med at være klar med hippie stemplet bare det man siger svagt kan kategoriseres i samme bås som woodstock"
Og se hvad der skete ^^
...Der er umenneskelig træt af følgene:
*Har en flaske stående med hjemmelavet drink bestående af chiafrø, vindruer vand og sukker - det ligner kloakslam:
offer: "Hva fanden er det du har der?
mig: "Forklare hvad det er"
offer: "hva fanden er Chiafrø"
mig: "Forklare hvor det stammer fra og hvad det blev brugt til"
offer: "Hippie pis - køb dog noget energidrik i fakta"
Det samme gælder løbetøj, sko. Ligeså snart man kommer ind på noget folk ikke kan affinde sig med så får man bare hippie stemplet og bliver total ignoreret.
*Forklare min løbeteknik = hippiestempel. Min kost = hippiestempel. Min sengetider = Hippie stempel.
Smerter i nakken? Jeg fortæller da lige om nogen strækøvelser jeg har lært = Hippiestempel.
Folk fordømmer det fordi de ikke vil lytte til noget der kræver de selv LAVER noget. "Jamen det er da meget nemmere at gå til massør/læge/fys/...Fakta"
SlettetBruger (17914) skrev:... anyhow.
Var min måde at sige "jeg stopper her, for folk har det med at være klar med hippie stemplet bare det man siger svagt kan kategoriseres i samme bås som woodstock"
Og se hvad der skete ^^
...Der er umenneskelig træt af følgene:
*Har en flaske stående med hjemmelavet drink bestående af chiafrø, vindruer vand og sukker - det ligner kloakslam:
offer: "Hva fanden er det du har der?
mig: "Forklare hvad det er"
offer: "hva fanden er Chiafrø"
mig: "Forklare hvor det stammer fra og hvad det blev brugt til"
offer: "Hippie pis - køb dog noget energidrik i fakta"
Det samme gælder løbetøj, sko. Ligeså snart man kommer ind på noget folk ikke kan affinde sig med så får man bare hippie stemplet og bliver total ignoreret.
*Forklare min løbeteknik = hippiestempel. Min kost = hippiestempel. Min sengetider = Hippie stempel.
Smerter i nakken? Jeg fortæller da lige om nogen strækøvelser jeg har lært = Hippiestempel.
Folk fordømmer det fordi de ikke vil lytte til noget der kræver de selv LAVER noget. "Jamen det er da meget nemmere at gå til massør/læge/fys/...Fakta"
.. der godt kan småfryde sig over, at phk tabte mod lenovo. :D
http://www.version2.dk/artikel/16576-live-foelg-re...
http://www.version2.dk/artikel/16576-live-foelg-re...
SlettetBruger,
Jeg ved ikke hvordan du forklarer ting i "den virkelige verden", men de fleste gange når du forklarer noget her på forummet så kommer du til at lyde bedrevidende og arogant. Derfor er de fleste herinde ved at være trætte af at høre på dine "gode råd". Du får det til at fremstå som om din holdning til tingene er den eneste rigtige og alle andre er dumme aber. Det er der jo ingen der har lyst til at få smidt i hovedet. Måske det bare handler om at du udtrykker dig forkert?
Jeg stempler dig iøvrigt ikke som hippie, men derimod som øko/helsefreak. :)
Jeg ved ikke hvordan du forklarer ting i "den virkelige verden", men de fleste gange når du forklarer noget her på forummet så kommer du til at lyde bedrevidende og arogant. Derfor er de fleste herinde ved at være trætte af at høre på dine "gode råd". Du får det til at fremstå som om din holdning til tingene er den eneste rigtige og alle andre er dumme aber. Det er der jo ingen der har lyst til at få smidt i hovedet. Måske det bare handler om at du udtrykker dig forkert?
Kris (17919) skrev:SlettetBruger,
Når det kommer fra en der frivilligt hører Disney-film musik...så batter dét der intet...
...Der fandt ud af Newz ikke havde slettet min post... men at kris havde skrevet en besked på samme længde og samme afsnit at jeg forvekslede dem xD
Krisser, nej nej. Det er skam kun et internet fænomen ^^ Det er så meget nemmere at lege bedrevidene på nettet.
Anyhwo, fx var der en bruger inde for nyligt, der spurgte til mine sko. og samtalen kom til at indeholde noget ala.
"Dem kan du sku da ikke løbe i, der er ingen polstring/affjedring"
Så er der ikke meget andet for end at jeg fortæller HVORFOR polstring ikke er nødvændigt. og her hopper folk fra, fordi mit svar vil indeholde "løbe på hælene er forkert og unaturligt"
Her har jeg oplevet folk så begyndte at snakke med mine kolleger... afbryde mig og snakke om noget helt andet.
Krisser, nej nej. Det er skam kun et internet fænomen ^^ Det er så meget nemmere at lege bedrevidene på nettet.
Anyhwo, fx var der en bruger inde for nyligt, der spurgte til mine sko. og samtalen kom til at indeholde noget ala.
"Dem kan du sku da ikke løbe i, der er ingen polstring/affjedring"
Så er der ikke meget andet for end at jeg fortæller HVORFOR polstring ikke er nødvændigt. og her hopper folk fra, fordi mit svar vil indeholde "løbe på hælene er forkert og unaturligt"
Her har jeg oplevet folk så begyndte at snakke med mine kolleger... afbryde mig og snakke om noget helt andet.
Kris (17928) skrev:2. Jamen, hvis du godt selv ved at du opfører dig sådan på internettet, så kan du heller ikke tillade dig at brokke dig over at vi andre giver igen og lukker af for dig.
Nej, Ranten gik på IRL ^^
...der lige er stået op
...der for første gang i lang tid blev vækket af mit vækkeur :(
...der skal på arbejde.
...der ønsker Elskov tillykke.
...der ikke læste alle SlettetBrugers indlæg, men tror Frøen skrev at han ikke var en hippie.
...der stadig mener SlettetBruger er en hippie.
...der for første gang i lang tid blev vækket af mit vækkeur :(
...der skal på arbejde.
...der ønsker Elskov tillykke.
...der ikke læste alle SlettetBrugers indlæg, men tror Frøen skrev at han ikke var en hippie.
...der stadig mener SlettetBruger er en hippie.
...Der ikke sagde han ikke var en hippie.
...Der sagde hippie stemplet og dertil hørene fordomme er meget nemme at få.
...Der sagde hippie stemplet og dertil hørene fordomme er meget nemme at få.
^^
...Der lige vil grosse nogen mennesker ud ved at vise hvad jeg drikker
http://img139.imageshack.us/gal.php?g=201010130827...
1. = En hel appelsin + 300ml vand + 20g sukker + 20g chia + blender + sigte
2. = 20 vinduer + 300ml vand + 15g sukker + 20g chia + blender og sigte
Det jeg sigter fra spiser jeg som desert til aftensmad ^^
SlettetBruger (17935) skrev:^^
Hippie
...Der ville skrive "QQ" men efter jeg har fundet ud af det ikke betyder "Jeg er ked af det" not so much
...Der får mange sjove øjne når jeg som IT-Supporter siger jeg ikke har og ikke vil ha internet derhjemme.
Mucho atypisko
Mucho atypisko
Norrah (17929) skrev:Der fejer international Suit up dag..
I et jakkesæt selvf.
Pics or it didn't happen.
Caek of Doom (17921) skrev:...der i anledningen af International Suit Up day har et slips på. O.o
...der nu har fundet ud af hvad faen det var med de freaks idag XD
SlettetBruger (17935) skrev:2. = 20 vinduer + 300ml vand + 15g sukker + 20g chia + blender og sigte
...der sagtens ville kunne drikke det, hvis der bliver indsat et "r"... :P
pewbe (17946) skrev:...der sagtens ville kunne drikke det, hvis der bliver indsat et "r"... :P
Man skal huske sine daglige mineraler.
Magten (17942) skrev:...der spørger hvorfor?SlettetBruger (17939) skrev:...Der får mange sjove øjne når jeg som IT-Supporter siger jeg ikke har og ikke vil ha internet derhjemme.
Mucho atypisko
Hvis jeg ikke husker helt forkert, så har du ovenikøbet mulighed for fiber?
Yeah. var også på ventelisten til 15/15 hos sydenergi. Som jeg afbestilte.
Det er bare skønt uden net derhjemme. og det jeg har brug for ( ud over newz som jeg ser som min "rygepause" ) tager jeg efter arbejdstid på work.
Ingen net derhjemme = ordentlig sengetid. Læse bøger istedet for at crawle diverse skumle sider....
20 vinduer... O.O!!!
...Der i denne er vågnet 2 gange midt om natten, sekunder fra at gasme.
I denne nats drøm, tror jeg, at jeg drug"rapede" en skinny udgave af min eks. Men jeg havde tatoveringer og ... behåring.
( dvs jeg går ud fra at det var drug"rape" for hun var ret ligeglad da jeg fortalte jeg optog det for at sende det til hendes far, fordi hun er en kælling...)
^^ Normalt kan jeg altid forbinde det jeg drømmer med noget der er foregået i min hverdag... men den her er sku lidt svær at tyde.
Hvorfor har jeg tatoveringer? :S
I see.. Jeg ved ikke om det var noget jeg totalt gad undvære derhjemme, men for en måneds tid siden oplevede jeg også det gode ved at være offline derhjemme :)SlettetBruger (17948) skrev:Yeah. var også på ventelisten til 15/15 hos sydenergi. Som jeg afbestilte.
Det er bare skønt uden net derhjemme. og det jeg har brug for ( ud over newz som jeg ser som min "rygepause" ) tager jeg efter arbejdstid på work.
Ingen net derhjemme = ordentlig sengetid. Læse bøger istedet for at crawle diverse skumle sider....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.