mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (18000) skrev:
Hvem har sagt noget om at være fodboldfan?
Og nej, det var overraskende billigt ;)
Så det handler udelukkende om at du skal på druk med dine venner dagen inden en eksamen, da fodbolden åbenbart er ligegyldigt.
Jeg må indrømme jeg ikke kan se problemet, du må jo bare vægte bajer mod din uddannelse.
D:!!!!
...der siger at du må se den når jeg har rigget den og animeret den en smule og lavet tekstur og placeret den i en baggrund jeg også har lavet i Maya xD
...der siger at du må se den når jeg har rigget den og animeret den en smule og lavet tekstur og placeret den i en baggrund jeg også har lavet i Maya xD
Rasmus064 (18008) skrev:...der ville høre om der er nogen der kan fortælle mig hvad der sker hvis man stryger en kvinde mod hårene?
Hun får hår i øjnene.
#Porresej
The Book Of Eli + en dreng = The Road. Der er sgu endda en blind fyr ved navn Ely i The Road. WTF!
The Book Of Eli + en dreng = The Road. Der er sgu endda en blind fyr ved navn Ely i The Road. WTF!
Der er fem bøger + en novelle i The Ultimate Guide. Den sidste er ikke noget værd, og så er slutningen virkelig ærgerlig.Systran (17976) skrev:Den bog, jeg har, hedder "A Trilogy In Five Parts" - er dét hele serien? Og ja, den er på engelsk.
Jeg læser den som et must-read. Jeg synes, den er startet meget godt ud.
terracide (18002) skrev:SlettetBruger (17997) skrev:"Fri for KBH'ere"
...Der troede Terra flyttede til sydSE?
Jeg er ikke flyttet til dansker-ghettoen kendt som Oxie...bor i Arlöv(Burlöv) som er ret så Københavner-frit ;)
Åh ja, det er nok også blot et spørgsmål om tid, før jeg flytter hinsidan. Udover at have en langt bedre økonomi og bedre finansielle fremtidsudsigtet, så føles svenskerne også langt mere imødekommende.
Derudover er der alle de privatøkonomiske argumenter, så det er slet ikke en dårlig ide.
Ronson (18014) skrev:Folk der flytter til udlandet for at spare penge - og samtidig kalder sig danskere - skulle have pikken i klemme i en kødhakker. To gange.
Mit pas siger jeg er dansk, jeg er født i Danmark, jeg tænker på dansk...jeg slipper baere for danske afgifter...misundelse er en grim ting *shrugs*
I'd hit it.vandfarve (18017) skrev:... der overvejer, om man ikke skulle være et skarn.
Men wtf.. 3900 kr uden varnd/varme.. Jeg betaler 3957 kr/mnd inkl. vand/varme for en 2 værelses på 54kvm på Amager.. Men heldigvis lige i starten af Amagerbrogade, så helt Amarsk er det ikke :P
Magten (18018) skrev:Men wtf.. 3900 kr uden varnd/varme.. Jeg betaler 3957 kr/mnd for en 2 værelses på 54kvm på Amager.. Men heldigvis lige i starten af Amagerbrogade, så helt Amarsk er det ikke :P
There's your problem.
Ja, Amager kan være et dejligt sted, men det er A-M-A-G-E-R. Det er bare langt væk fra alt og al ting, og så er det bare så federe at bo i de lavere postnumre.
Det kan være langt væk ;) Jeg kan stå på Rådhuspladsen 7 min efter jeg har sat mig på cyklen :P Og vigtigst af alt.. Ca 6 minutter til Nyhavn!vandfarve (18019) skrev:There's your problem.
Ja, Amager kan være et dejligt sted, men det er A-M-A-G-E-R. Det er bare langt væk fra alt og al ting, og så er det bare så federe at bo i de lavere postnumre.
Fucking nasserøv. Og hykler.terracide (18015) skrev:Mit pas siger jeg er dansk, jeg er født i Danmark, jeg tænker på dansk...jeg slipper baere for danske afgifter...misundelse er en grim ting *shrugs*
Meh, hun ligner en rødmosset pølle.
Tarvelige kælling... Jeg kan snildt forestille mig, hvordan hun stirrer misbilligende på mig med sit halvdøde højre øje, fordi jeg tilfældigvis har glemt at hænge mit håndklæde op efter brug - og så kommer rundsavsstemmen: "Har jeg ikke sagt det føøør!!!11!"
Ro på, so, pop en Truxal og sæt dig ned, det er kraftedeme ikke verdens undergang, at jeg ikke lige umiddelbart og med det samme vasker min fucking tallerken af efter brug - og du dør nok heller ikke af, at jeg har en lettere datooverskredet skinkesalat stående helt diskret bagerst i køleskabet. Du skal fandeme ikke bruge den tone overfor mig!
Og så er det helt utroligt ulækkert, at dine trusser er fulde af gammelt udflåd og indtørret sekret, når jeg stikker hånden i kurven og prøver lykken. Det er fandeme for klamt, at der sidder skarpe skorper af din fisses opkast på de underbenklæder, som jeg ellers havde tænkt mig at stikke op til næsen, mens du alligevel er med veninderne til zumba (for det er bare så nyt og anderledes og spændende, fnis, tihi) og en tur på stamcaféen til en kop chai og en klidkiks med honningglaserede rosiner, selvom vi allesammen godt ved, at du egentlig ikke er skidebegejstret for fibre og alligevel bunder en pose Kims Chips med surcreme og løg, når du kommer hjem, for det er bare så meget lettere at sidde på sit lille lorteværelse og flæbe over, hvor ærgerlig en menneskelig fiasko man er, når næverne er fedtet ind i vegetabilsk olie og krydderipulver fra en knasende samlebåndssnack.
Du har fede lår og så hører du Enya.
Anywhores, jeg får lige forfattet en email til trunten, hvori jeg forklarer, hvorfor jeg ikke er interesseret i at dele lejlighed med hende. Skal jeg hilse?
Husdyr og rygning er ikke tilladt, og da værelserne ligger lige op ad hinanden er det heller ikke tilladt at holde fest eller høre høj musik. Du skal desuden være ordensmenneske.
Tarvelige kælling... Jeg kan snildt forestille mig, hvordan hun stirrer misbilligende på mig med sit halvdøde højre øje, fordi jeg tilfældigvis har glemt at hænge mit håndklæde op efter brug - og så kommer rundsavsstemmen: "Har jeg ikke sagt det føøør!!!11!"
Ro på, so, pop en Truxal og sæt dig ned, det er kraftedeme ikke verdens undergang, at jeg ikke lige umiddelbart og med det samme vasker min fucking tallerken af efter brug - og du dør nok heller ikke af, at jeg har en lettere datooverskredet skinkesalat stående helt diskret bagerst i køleskabet. Du skal fandeme ikke bruge den tone overfor mig!
Og så er det helt utroligt ulækkert, at dine trusser er fulde af gammelt udflåd og indtørret sekret, når jeg stikker hånden i kurven og prøver lykken. Det er fandeme for klamt, at der sidder skarpe skorper af din fisses opkast på de underbenklæder, som jeg ellers havde tænkt mig at stikke op til næsen, mens du alligevel er med veninderne til zumba (for det er bare så nyt og anderledes og spændende, fnis, tihi) og en tur på stamcaféen til en kop chai og en klidkiks med honningglaserede rosiner, selvom vi allesammen godt ved, at du egentlig ikke er skidebegejstret for fibre og alligevel bunder en pose Kims Chips med surcreme og løg, når du kommer hjem, for det er bare så meget lettere at sidde på sit lille lorteværelse og flæbe over, hvor ærgerlig en menneskelig fiasko man er, når næverne er fedtet ind i vegetabilsk olie og krydderipulver fra en knasende samlebåndssnack.
Du har fede lår og så hører du Enya.
Anywhores, jeg får lige forfattet en email til trunten, hvori jeg forklarer, hvorfor jeg ikke er interesseret i at dele lejlighed med hende. Skal jeg hilse?
Æhm.. Prøv at slå misundelse op, jeg tror du har misforstået det.terracide (18015) skrev:Mit pas siger jeg er dansk, jeg er født i Danmark, jeg tænker på dansk...jeg slipper baere for danske afgifter...misundelse er en grim ting *shrugs*
Hvad stopper mig fra at flytte til Sverige da? Ingenting. Well, anstændighed selvfølgelig. Og så de der svensker-ghettoer, hvor der samler sig svenskere blandt danskerne og krakkemutterne.
terracide (18015) skrev:Mit pas siger jeg er dansk, jeg er født i Danmark, jeg tænker på dansk...jeg slipper baere for danske afgifter...misundelse er en grim ting *shrugs*
For engangs skyld er jeg enig med dig.
ZiN (18031) skrev:... der påpeger, overfor Terracide, at det gjorde Mogens Glistrup også - selvom han betalte meget, meget lidt - hvis noget overhovedet.
Det betød ikke at han ikke var en nasserøv. Og en hykler. Og tosset.
Jeg betaler rent faktisk skat og ikke 0% i skat, nice try...
...der glæder sig til at Woller får den nøgle (husk nu at få mindst 2 styk)
...der glæder sig til at flytte i lejlighed i morgen
...der glæder sig til at flytte i lejlighed i morgen
You haven't seen a bit of it yet!terracide (18030) skrev:Jeg betaler skat efter loven...hvor dum kan du være? :)
... Som snakkede med en, som har arbejdet med it i tre år, som påstod, at W7's diskcheck var en del af BIOS og ikke Windows... Han sagde ydermere, at en opdatering af BIOS ville stoppe diskchecken fra at starte hver gang.
terracide (18034) skrev:ZiN (18031) skrev:... der påpeger, overfor Terracide, at det gjorde Mogens Glistrup også - selvom han betalte meget, meget lidt - hvis noget overhovedet.
Så 1% da? :D
vandfarve (18012) skrev:terracide (18002) skrev:SlettetBruger (17997) skrev:"Fri for KBH'ere"
...Der troede Terra flyttede til sydSE?
Jeg er ikke flyttet til dansker-ghettoen kendt som Oxie...bor i Arlöv(Burlöv) som er ret så Københavner-frit ;)
Åh ja, det er nok også blot et spørgsmål om tid, før jeg flytter hinsidan. Udover at have en langt bedre økonomi og bedre finansielle fremtidsudsigtet, så føles svenskerne også langt mere imødekommende.
Derudover er der alle de privatøkonomiske argumenter, så det er slet ikke en dårlig ide.
Til gengæld får man grimme tænder af at være i Sverige for længe af gangen. Fact of Life
Jonasdonbaek (18048) skrev:terracide (18034) skrev:ZiN (18031) skrev:... der påpeger, overfor Terracide, at det gjorde Mogens Glistrup også - selvom han betalte meget, meget lidt - hvis noget overhovedet.
Så 1% da? :D
Imellem 30-40% vil jeg skyde på, da min skat/fradrag afhænger af bl.a. hvor mange gange jeg suser over broen på job og et par andre ting...og først kan udregnes til sidst på skatteåret.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.