mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der har efterårsferie! :D
...der ikke er helt færdig med katten endnu. Men den er rigget og klar til (en lille) animation... og jeg skal også lige have lavet teksturlol. xD yay
...der ikke er helt færdig med katten endnu. Men den er rigget og klar til (en lille) animation... og jeg skal også lige have lavet teksturlol. xD yay
Jeg kender 2 mennesker på Amager, som jeg stort set ikke snakker med. Resten af min omgangskreds er fra Emdrup, Søborg, Herlev, Lyngby og Albertslund.. Hvis jeg ikke havde en bil ville jeg kun se dem når det er varmt nok til at cykle :)
Offentlig transport fungerer ikke godt nok til min smag. Over dobbelt så lang transporttid uanset hvor jeg skal hen og priser der er konstant stigende ^^
Jeg kender 2 mennesker på Amager, som jeg stort set ikke snakker med. Resten af min omgangskreds er fra Emdrup, Søborg, Herlev, Lyngby og Albertslund.. Hvis jeg ikke havde en bil ville jeg kun se dem når det er varmt nok til at cykle :)
Offentlig transport fungerer ikke godt nok til min smag. Over dobbelt så lang transporttid uanset hvor jeg skal hen og priser der er konstant stigende ^^
Magten (18060) skrev:Over dobbelt så lang transporttid uanset hvor jeg skal hen og priser der er konstant stigende ^^
Jarh, 3 zoner koster 22,50 kr., når du stiger på - men når du så stiger af: BAM, at hoste op med 1400 kr., fordi toget pludselig skal have en ny generator.
Wait, what?
For 4 år siden da jeg startede med arbejde på Amager betalte jeg vist nok 17,50 kr for en 2 zoners billet. Og ret mig gerne hvis jeg tager fejl, men en 2 zoners koster 23 kr idag (5,50 kr er den altså steget), og en 3 zoners væsentlig mere end 22,50 kr.LinguaIgnota (18061) skrev:Jarh, 3 zoner koster 22,50 kr., når du stiger på - men når du så stiger af: BAM, at hoste op med 1400 kr., fordi toget pludselig skal have en ny generator.
Wait, what?
Benzinprisen ligger og svinger mellem 8,60 og 11,20 kr, men ligger oftest på 9,90-10,10 kr.
Et periodekort koster 605 kr om måneden hvis jeg skal kunne komme til Lyngby mm. Og så kan jeg så se frem til minimum 1½ times transporttid om dagen ca. Lægger man så dertil kolde fødder, fyldte busser, våde busser, irriterende mennesker, og den brgrænsede afstand man kan rejse, så er bilen billig i min verden.
Hov, jeg løj.. Det 6 år siden jeg startede med arbejde på Amager.. Puha, utroligt jeg ikke er blevet mærkeligere end jeg er..
Hvis man køber et klippekort, og det gør man jo, så koster 3 zoner 17,50 kr.
Jeg synes også, at zonesystemet er komplet åndssvagt, når det kommer til periodekort. Af samme grund punger jeg op med 1180 kr. for et alle-zoners-kort, så jeg slipper for at bekymre mig om andet end at sætte røven i sædet, når jeg skal på ekskursion. I mit tilfælde er pengene givet godt ud.
Jeg synes også, at zonesystemet er komplet åndssvagt, når det kommer til periodekort. Af samme grund punger jeg op med 1180 kr. for et alle-zoners-kort, så jeg slipper for at bekymre mig om andet end at sætte røven i sædet, når jeg skal på ekskursion. I mit tilfælde er pengene givet godt ud.
..der hellere betaler 3-4000 kr for en lejebil når jeg er i Danmark i en uges tid frem for at benytte offentlig transport igen. Offentlig transport gør mig deprimeret :(
Magten (18069) skrev:... der pløkker folk i Medal Of Honor Tier 1 Edition..
DIE SUCKERS!
Nå, du har også frasagt dig druk i dag?
...der har en nattevagt. Men lige har fået løn. Jeg når jo ikke at bruge nogle penge!!! Heldigvis går det ned i morgen.
...der sidder med en Dr Pepper købt i den lokale kihoskh for at supplere min pizza. Jeg må indrømme, at jeg foretrækker en Cola. Dr Pepper er lige en tand for sød og slikagtig for mig.
I sagde noget om, at der var forskel på smagen, alt efter om den var tappet i Danmark og udlandet - den her er produceret i GB...
Det var Lingu, som diskuterede med sig selv (as always). Dr Pepperen fra Døgn Nettoen er fra Nederlandene (og slet ikke så sød igen).Systran (18072) skrev:Men har I ikke lige haft en diskussion om, at der var forskel i smagen?
Jeg har ikke købt en danskproduceret Dr Pepper, siden de maltrakterede opskriften - og det er i hvert fald flere år siden - så jeg har ikke grund til at vide, om de stadig findes.
Anywho, jeg så lige Søren (stor som et) Huss sidde og flæbe på Tv2. Jeg fik ikke fat i, hvorfor den trinde hippiemand havde tændt for fontænen, men jeg forestiller mig, at McDonald's var løbet tør for cheeseburgere.
Søren, dit fede svin...
Anywho, jeg så lige Søren (stor som et) Huss sidde og flæbe på Tv2. Jeg fik ikke fat i, hvorfor den trinde hippiemand havde tændt for fontænen, men jeg forestiller mig, at McDonald's var løbet tør for cheeseburgere.
Søren, dit fede svin...
terracide (18050) skrev:Jonasdonbaek (18048) skrev:terracide (18034) skrev:ZiN (18031) skrev:... der påpeger, overfor Terracide, at det gjorde Mogens Glistrup også - selvom han betalte meget, meget lidt - hvis noget overhovedet.
Det betød ikke at han ikke var en nasserøv. Og en hykler. Og tosset.
Jeg betaler rent faktisk skat og ikke 0% i skat, nice try...
Så 1% da? :D
Imellem 30-40% vil jeg skyde på, da min skat/fradrag afhænger af bl.a. hvor mange gange jeg suser over broen på job og et par andre ting...og først kan udregnes til sidst på skatteåret.
Okay ;)
I vore dage er der også uddannelse på fuld tid (=få penge). Jeg får f.eks. slet ikke efterårsferie!snesman (18093) skrev:#18091:
De har en ting i vore dage, der hedder Take Away, det er rigtigt nemt.
Emils Hot House, Vestergade i Odense laver en fantastisk Deep Pan
Hvis jeg var dig ville jeg sætte Mc Hammer - Hammertime på i et loop der spiller "STOP- Hammertime" og skrue op for det- så fatter de det nok.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.