mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der, på trods af at han har været i bad 2 gange i dag, stadig stinker af tobakrøg efter en hel aften/nats fest.
...der igår fik nyt abbonnement hos 3:
- Mobil bredbånd med hurtigste hastighed, til prisen for den langsomme hastighed
- Gratis usb ting
- Gratis telefon
:O
...der grundet den nye tlf overvejer at smide en custom rom på den gamle :P
- Mobil bredbånd med hurtigste hastighed, til prisen for den langsomme hastighed
- Gratis usb ting
- Gratis telefon
:O
...der grundet den nye tlf overvejer at smide en custom rom på den gamle :P
... der, på trods af at han ikke har været i bad i to dage, stadig stinker af sved efter to dage på værelset.Jakob Jakobsen (18111) skrev:...der, på trods af at han har været i bad 2 gange i dag, stadig stinker af tobakrøg efter en hel aften/nats fest.
oxxy (18108) skrev:edit: ... der lige har fået at vide at URGE burde komme tilbage i 2011!!!oneone! Blir for niiiiiiiiice.
Sauce!
Ronson (18120) skrev:Godt det er limited edition, så taber de færrest mulige penge på den, når folk genopdager at den smager af pis.
Præcis ligesom med Zapp! Jeg var en af de eneste tilbageværende medlemmer af den selvbestaltede officielle forening for Zapps tilbagevenden til Danmark.
Det var en pissefed sejr, at Frisco bukkede under, men så god var den ikke, selvom Aske, Kim og jeg i sidste ende nærmest enerådigt stod for det offentlige pres på Frisco.
Det samme sker nok for Urge og alle de millioner andre ting, som vi kun havde i barndommen. De smagte bare bedre i gamle dage, for man skal ikke rode med minderne...
Prøv lige at give nogle eksempler på hvad du typisk kan vende hjem med efter sådan en tur.
Hvor lang tid tager sådan en tur?
Hvor mange penge bruger du på udstyr?
Skal du betale for at få lov til at pløkke dyrene?
Kan man bruge håndgranater?
Hvor lang tid tager det at få klargjort byttet til at ædes?
Er dit password til newz Hånter2 eller ******** ?
Hvor lang tid tager sådan en tur?
Hvor mange penge bruger du på udstyr?
Skal du betale for at få lov til at pløkke dyrene?
Kan man bruge håndgranater?
Hvor lang tid tager det at få klargjort byttet til at ædes?
Er dit password til newz Hånter2 eller ******** ?
Kris (18133) skrev:...der ikke forstå det fis med at gå på kur. Hvorfor ødelægge ens livskvalitet ved at spise ting man ikke synes er spændende.
Så længe man spiser varieret og i øvrigt ikke har nogen sundshedskvaler, så kan jeg ikke rigtig se fidusen i madtvang.
Præcis, eller, som minimum sikrer sig, at man spiser noget man kan lide en gang imellem.
Man kan sagtens skære ned på kød, fedt, rosiner eller hvad-man-nu-ikke-tror-på, uden at man får et dårligere liv.
Det er dog vigtigst, at man sikrer livskvaliteten, ellers har du ingen chance for at holde kuren.
Kure er noget pjat....almindelig sund fornuft er nok.
Hvis du vil tabe dig så spis færre kalorier end du forbrænder.
Så siger det jo sig selv hvis man kigger på varedeklarationer hvad der er dumt at spise.
Jeg havde engang en X der resolut ikke bare kunne spise mindre, men konstant cyklede mellem den ene åndsvage kur og den næste.
Det var som om hver gang hun besluttede sig for at tabe sig SKULLE der en eller anden bog til, eller en speciel kur.
Og hvis det ikke var en bog var det ihvertfald noget andet der kostede penge. Sjippetov, Løbesko, løbe tøj, etc.
Jeg har selv lige tabt mig 10 kg. hvordan? Ved at drikke light sodavand, droppe slik og spise mindre. Det er fandeme ikke så svært som mange gør det til.
Jeg ser en tendens der går ud på at folk ikke kan affinde sig med at hvis de vil tabe sig kan de ikke være mætte hele tiden- de leder efter en eller anden magisk kugle der vil gøre at de stadigtvæk kan overæde, men så tabe sig imens.
Hvis du vil tabe dig så spis færre kalorier end du forbrænder.
Så siger det jo sig selv hvis man kigger på varedeklarationer hvad der er dumt at spise.
Jeg havde engang en X der resolut ikke bare kunne spise mindre, men konstant cyklede mellem den ene åndsvage kur og den næste.
Det var som om hver gang hun besluttede sig for at tabe sig SKULLE der en eller anden bog til, eller en speciel kur.
Og hvis det ikke var en bog var det ihvertfald noget andet der kostede penge. Sjippetov, Løbesko, løbe tøj, etc.
Jeg har selv lige tabt mig 10 kg. hvordan? Ved at drikke light sodavand, droppe slik og spise mindre. Det er fandeme ikke så svært som mange gør det til.
Jeg ser en tendens der går ud på at folk ikke kan affinde sig med at hvis de vil tabe sig kan de ikke være mætte hele tiden- de leder efter en eller anden magisk kugle der vil gøre at de stadigtvæk kan overæde, men så tabe sig imens.
NioBe (18132) skrev:...der siger til Jakob, at selve kuren med maden egentlig ikke er gal. Det er bare den pokkers grapejuice man skal tvinge ned i halsen, der er øv.
Butbut, grapejuice er nice!!
... der egentlig burde dyrke lidt motion og droppe colae'en så der røg et par kilo af maven :p
Kris (18133) skrev:...der ikke forstå det fis med at gå på kur. Hvorfor ødelægge ens livskvalitet ved at spise ting man ikke synes er spændende.
Så længe man spiser varieret og i øvrigt ikke har nogen sundshedskvaler, så kan jeg ikke rigtig se fidusen i madtvang.
Det er normalt også sådan jeg har det... Æder hvad jeg lyster... Men har fået afvide af en sundheds-dimmer, hvor jeg fik taget sundhedsprøver ect. (har for højt kolesterol tal... bla bla...ect. ect.) at jeg skulle lægge livstilen lidt om... Så det gør jeg. I 2 uger. Også går jeg tilbage igen til den sædvanlige indtil at jeg blir for fed og må tage kuren igen.
Daniel-Dane (18136) skrev:Klo-ark?
Det kan du selv være?
NioBe:
Det forstår jeg så slet ikke. Hvis du har fået af vide du skal lægge din kost om(af en læge eller diætist!), så må du jo lægge den om permanent. Ellers ændrer det jo ikke på noget. F.eks. fik jeg af vide af min læge at hvis jeg spiste flere appelsiner, så ville min migræne blive værre. Så nu holder jeg det til 2 i julen og så slut færdig.
Kris (18140) skrev:Det kan du selv være?
NioBe:
Det forstår jeg så slet ikke. Hvis du har fået af vide du skal lægge din kost om(af en læge eller diætist!), så må du jo lægge den om permanent. Ellers ændrer det jo ikke på noget. F.eks. fik jeg af vide af min læge at hvis jeg spiste flere appelsiner, så ville min migræne blive værre. Så nu holder jeg det til 2 i julen og så slut færdig.
Jeg fik ikke afvide at jeg skulle lægge kosten om, bare leve sundere, også så jeg kan tage lidt af det fedt jeg har på mig.
Teknisk set, så er grunden til at jeg pt går på kur er:
1. Vænne mig til nye vaner
2. Nemmere motivering, til ikke at spise usundt.
3. Evt. at tabe mig lidt.
Denne kur var nem og overskue, fordi den "tvinger" mig til at blive bedre til at spise salat til min mad. :) Og prøve at holde fingrene fra alt andet.
.. der også vil med ind i den her selvmedlidenheds debat..
..øhmm lets see..
Jeg har en hvilepuls lige under 40, mit blodtryk er 100/60.. Lider ikke af for højt kol. snare for lavt. Jeg løber en halvmarthon under 2 timer. Cykler gerne 200km om ugen, går til fitness 2-3 gange om ugen, spiser ikke slik eller kage. Drikker ikke sodavand.
og alligevel så har jeg lidt fedt der bare ikke gider forsvinde..
Suk, livet er ondt.
..øhmm lets see..
Jeg har en hvilepuls lige under 40, mit blodtryk er 100/60.. Lider ikke af for højt kol. snare for lavt. Jeg løber en halvmarthon under 2 timer. Cykler gerne 200km om ugen, går til fitness 2-3 gange om ugen, spiser ikke slik eller kage. Drikker ikke sodavand.
og alligevel så har jeg lidt fedt der bare ikke gider forsvinde..
Suk, livet er ondt.
Hvis jeg ville lære at blive bedre til at spise salat ville jeg begynde at lære at lave spændende salater..... istedet for at vælge en eller anden kur der tvinger mig til noget som helst.
Iøvrigt er der også mange der tror at bare fordi noget er en salat er det sundt....
Så derfor kan de jo godt spise dobbelt så meget af feta/bacon/peanuts/rosin salaten :)
Og forstår ikke hvorfor de ikke taber sig.
Iøvrigt er der også mange der tror at bare fordi noget er en salat er det sundt....
Så derfor kan de jo godt spise dobbelt så meget af feta/bacon/peanuts/rosin salaten :)
Og forstår ikke hvorfor de ikke taber sig.
Nu stopper I.
Man kan godt ændre sine vaner og spise sundt uden at man skal kvæles i kloakvand eller tvinges ned i salatbaren.
Man kan også godt være sund uden at være tyndere end papir.
....der bliver idiot af alt det sundhedsræs der kører rundt i landet i øjeblikket.
Man kan godt ændre sine vaner og spise sundt uden at man skal kvæles i kloakvand eller tvinges ned i salatbaren.
Man kan også godt være sund uden at være tyndere end papir.
....der bliver idiot af alt det sundhedsræs der kører rundt i landet i øjeblikket.
.. der takket være sandhedens medie har lært at man får superkræfter af at være veganer.
.. der overvejer om at opgradere sig selv fra vegetar til veganer.
.. der er lidt i tvivl om hvordan man opgradere en organisk platform, mangler lidt et sted at stoppe skiven ind.
.. der overvejer om at opgradere sig selv fra vegetar til veganer.
.. der er lidt i tvivl om hvordan man opgradere en organisk platform, mangler lidt et sted at stoppe skiven ind.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.