mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://politiken.dk/udland/ECE1202194/texas-vil-be...
Er det ikke snart tid til at tage tjubangerne fra politikerne?
Uh, sounds dirrrrty.vandfarve (23099) skrev:Til fræk date, som du vel kan regne ud? Tror du virkelig, at jeg dyrker min egne jordbær i vindueskarmen vinteren over, så jeg kan sidde alene og sørgelig og spise dem helt uden dit selskab?
EDIT: Gnarffie er lidt kedelig i længden, ya know.
Jeg håber gnarfen er frisk.
Ronson (23107) skrev:Møgsvin, du skal fandme ikke love mine kanelsnegle væk!vandfarve (23105) skrev:Skræmmende, hvor inspirerende den skole er, som du går på.
Du fortjener sgu en baconkanelsnegl af Rune.
easy bitch easy
Magten (23102) skrev:http://politiken.dk/udland/ECE1202194/texas-vil-bevaebne-skolelever/
På den ene side så vil der nok være mange som vil bruge det som forsvar men på den anden side så vil der også være nogle som ville bruge det til magt...ved ikke om jeg er for eller imod. Men en ting er sikkert der kommer flere skyderi'er på skolerne vis det bliver ved taget. Hvad´med visitation inden folk får lov at komme ind?? så ved man jo om personen som går ind har et våben eller ej?
csstener (23088) skrev:Især steam da den kun køre 32 bit...dårlig spil platform men hvad vi bruger den jo aligevel
Ehh... Ved du hvad forskellen på et 64- og et 32 bit program er? Og jeg ville ikke lige påstå at Steam er en spilplatform.
http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_(software) skrev:Steam is a digital distribution, digital rights management, multiplayer and communications platform
Det er vel mest en butik og chat ting?
De spil jeg har spillet via steam gør i hvert fald ikke brug af Steam til andet. Selve multiplayerdelen startes indefra alle spillene jeg har prøvet.
vandfarve (23105) skrev:Skræmmende, hvor inspirerende den skole er, som du går på.
Du fortjener sgu en baconkanelsnegl af Rune.
Tak.
Ronson (23107) skrev:Møgsvin, du skal fandme ikke love mine kanelsnegle væk!
Tak.
Det er lidt fristende at dumpe en del af lasten, når man transporterer frosne fodermus i tasken. Man kunne f.eks. lægge en bag et af toiletterne på McD eller snige en ned i en medpassagers taske i toget. Man kunne selvfølgelig også vælge at holde en i hånden, tale til den og kæle for den, når man alligevel føler sig lidt ensom på sin 45 min. lange togtur. Eller sætte en fast i buksens lynlås og råbe til de forbipasserende damer, at de død og helvede skal kysse musen - musen har det ikke godt, den skal have kunstigt åndedræt, kællinger!
Mulighederne er jo nærmest utallige.
LinguaIgnota (23117) skrev:Det er lidt fristende at dumpe en del af lasten, når man transporterer frosne fodermus i tasken. Man kunne f.eks. lægge en bag et af toiletterne på McD eller snige en ned i en medpassagers taske i toget. Man kunne selvfølgelig også vælge at holde en i hånden, tale til den og kæle for den, når man alligevel føler sig lidt ensom på sin 45 min. lange togtur. Eller sætte en fast i buksens lynlås og råbe til de forbipasserende damer, at de død og helvede skal kysse musen - musen har det ikke godt, den skal have kunstigt åndedræt, kællinger!
Jeg stemmer for at dumpe et par stykker hos McD. Ekstra Bladet kunne helt sikkert få noget spændende ud af den situation.
zin (23120) skrev:#23118: Så brug dog noget andet - f.eks. Pidgin... :-P
...der bruger pidgin, efter WLM fuckede op tre gange :)
Jeg kunne købe Assassins Creed something-or-other-Edition eller en flaske portvin, så nu er jeg den lykkelige ejer af en flaske Rozés LBV fra 2000. Og en pakke AA-batterier, der kostede 10 kr.
Vinhandlen holder i øvrigt ferielukket, den lort. :(
Vinhandlen holder i øvrigt ferielukket, den lort. :(
SlettetBruger (23132) skrev:Du må se at komme igang. fysisk udfoldelse er antidepressiv :D løb en marathon dear`!
I know, det er derfor jeg får dårlig samvittighed over ikke at komme afsted :(
DD: nej, for jeg er konstant træt ligemeget hvor lidt eller meget jeg sover... har prøvet at tvinge mig selv til normale sengetider, men det holdt kun 2 dage, fordi jeg stadig var så træt..
Elskov (23134) skrev:DD: nej, for jeg er konstant træt ligemeget hvor lidt eller meget jeg sover... har prøvet at tvinge mig selv til normale sengetider, men det holdt kun 2 dage, fordi jeg stadig var så træt..
Hvis du ikke har faste dags- og døgnrytmer, så kan du også hurtigt blive træt. Væn dig til at stå op og gå i seng på de samme tidspunkter hver dag (og gerne også i weekenden), og du burde blive friskere.
Elskov (23137) skrev:det gør jeg garanteret ikke :P
Hvis du er urolig over det eller det virkelig forstyrrer din hverdag kan du tage op til din læge og få undersøgt via en blodprøve om du har mangel på mineraler eller vitaminer. Ellers er der nok ikke meget andet end at dyrke motion, mere frugt og fisk og andet godt og så i øvrigt holde din døgnrytme stabilt. :)
Jeg spiser langt fra varieret, faktisk er jeg nok på grænsen af fejlernæret. Jeg bevæger mig slet ikke. Jeg går for det allermeste i seng kl. 10. Jeg sover 8-9 timer, hvorefter jeg enten vågner af mig selv eller bliver vækket af uret.Elskov (23134) skrev:DD: nej, for jeg er konstant træt ligemeget hvor lidt eller meget jeg sover... har prøvet at tvinge mig selv til normale sengetider, men det holdt kun 2 dage, fordi jeg stadig var så træt..
Jeg er træt, når jeg vågner. Jeg er træt i løbet af formiddagen. Jeg er træt om aftenen. Jeg er faktisk kun nogenlunde frisk om eftermiddagen.
(Jeg er A-menneske.)
Colapusheren (23138) skrev:Måske det kunne være jernmangel?
Kris (23139) skrev:Hvis du er urolig over det eller det virkelig forstyrrer din hverdag kan du tage op til din læge og få undersøgt via en blodprøve om du har mangel på mineraler eller vitaminer. Ellers er der nok ikke meget andet end at dyrke motion, mere frugt og fisk og andet godt og så i øvrigt holde din døgnrytme stabilt. :)
fik taget en blodprøve for nylig, der ikke sagde noget unormalt. Jernmangel har jeg haft, men har det ikke mere... Tror jeg vil spørge min psykiater om det er de fucking piller, der gør det.
Elskov (23134) skrev:I know, det er derfor jeg får dårlig samvittighed over ikke at komme afsted :(
Det behøver du ikke at få :D Det gør det jo kun værre ^^
Hvad består din morgenmad af?
Din psykiske tilstand kan også bidrage til dårlig søvn. Hvis du hader dit job, ikke kan fordrage hvordan dine altankasser ser ud eller lignende, kan det betyde at du føler dig udmattet (pga. uoverskuelighed). Og det kan få dig til at føle dig træt.
... der stadig er på arbejde for at skrive no'et ud. :o
... der stadig er på arbejde for at skrive no'et ud. :o
zin (23145) skrev:Din psykiske tilstand kan også bidrage til dårlig søvn. Hvis du hader dit job, ikke kan fordrage hvordan dine altankasser ser ud eller lignende, kan det betyde at du føler dig udmattet (pga. uoverskuelighed). Og det kan få dig til at føle dig træt.
tjah.. det kunne være.
... der har fået sat vasketøj over og nu vil købe ind :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.