mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskov (23146) skrev:tjah.. det kunne være.
Ud i bilka, 2x15 frugter for 60kr snit dem inden sengetid, spis når du vågner :P det er win.
Blinkene lys. som små LED'er på en pc kan også ødelægge din søvn.
Skal hun æde 30 frugter, når hun vågner? Det lyder alligevel (eller "alligeveller", som jeg forestiller mig, de siger på Fyn) voldsomt, hva'?
haha omg xD
...Der tyller vand og planlægger 3 forskellige mediecenter setups.
- opgradering af min nuværene pc til at være lydløs
- Boxee box med lokalt lager ( en eller to, 3-4 TB USB banditter )
- Boxee box og en NAS, og dertilhørene infrastruktur
Dunno, det er svært...
...Der tyller vand og planlægger 3 forskellige mediecenter setups.
- opgradering af min nuværene pc til at være lydløs
- Boxee box med lokalt lager ( en eller to, 3-4 TB USB banditter )
- Boxee box og en NAS, og dertilhørene infrastruktur
Dunno, det er svært...
terracide (23157) skrev:Elskov (23156) skrev:... der mødte en vestjyde i weekenden.
... der ikke forstod hvad vestjyden sagde.
Noget i stil med?
Du 'æ da en fed råwntæve? :)
orv, der var du hurtig, hva terra?
men nej, jeg troede hun spurgte om der var tåget i århus. Hun spurgte om jeg kom med toget -.- tæt nok på...
Bllets (23159) skrev:terracide (23157) skrev:Elskov (23156) skrev:... der mødte en vestjyde i weekenden.
... der ikke forstod hvad vestjyden sagde.
Noget i stil med?
Du 'æ da en fed råwntæve? :)
Lyder til man snakker af erfaring? :)
Jeg er vestjyde...det er hvad jeg ville sig til hende hvis jeg mødte hende *shrugs*
Elskov (23162) skrev:og jeg er nordjyde, men derfor snakker jeg sgu da dansk alligevel.
Derfor min udgave ville lyde:
"Du er da en fed rogntæve?"
Daniel-Dane (23163) skrev:Nej, du er svensker.
Nej, jeg er dansker med danskt pas...selv om jeg flyttede til Kina, ville det ikke gøre mig til en kineser...
Elskov (23165) skrev:terracide (23164) skrev:Derfor min udgave ville lyde:
"Du er da en fed rogntæve?"
Og det ville du sige til mig, hvis vi mødtes? interessant... din mangel på sociale skillz bliver tydeligere og tydeligere...
Hvad giver dig den ide?
Kunne det være at jeg ingen interesse har i at lære dig ydeligere at kende IRL (vejet og fundet for let/andet) og gerne vil sikre mig at du fatter det ved første øjekast?
Terra- I så fald er mine sociale evner helt i top...
Nej, du er svensker.terracide (23164) skrev:Daniel-Dane (23163) skrev:Nej, du er svensker.
Nej, jeg er dansker med danskt pas...selv om jeg flyttede til Kina, ville det ikke gøre mig til en kineser...
Nej, for du er jo svensker.terracide (23176) skrev:Din verden vil vitterligt brase sammen, hvis jeg har et godt ligeværdigt forhold, et lækkert job og et dejligt liv, eh? :)
Det er det mest kompetente parti i Danmark, sååh.terracide (23176) skrev:Terra - Lad mig gætte...du stemmer på Rad. V? :)
P.S.
Du forstod godt, hvad jeg mente med "ikke svare igen", right?
Elskov (23181) skrev:... der lige er blevet spurgt om jeg får cameltoe i mine trusser oO wtf...
Åh ja, Terracide og hans privatbeskeder. Det skal du ikke være ked af - han spørger gerne mig om det samme et par gange om dagen.
Ser du, Terracides lille liderlige Lise får nemlig ikke cameltoe, hun får moose knuckle, så Terracide føler, at han savner noget vigtigt i sit liv.
Elskov (23181) skrev:... der lige er blevet spurgt om jeg får cameltoe i mine trusser oO wtf...
Men....gør du så?
Daniel-Dane (23182) skrev:Nej, for du er jo svensker.
Hellere bo være Jyde i Sverige, end københavner *shrugs*
Det er det mest kompetente parti i Danmark, sååh.terracide (23176) skrev:Terra - Lad mig gætte...du stemmer på Rad. V? :)
Jeg havde altså ret?
Se dét forklare en masse...specilet om hvorfor du er ude af trit med virkeligheden.
Rasmus064 (23184) skrev:Jeg fik aldrig svar fra dig, Terra?
Tudekiks?
... hvis allersidste vasketøj sidder fast i maskinen .__. skal proppe 25 kr i for at åbne den, og der er ikke flere penge på mit vaskekort. Der var 200 kr, da jeg begyndte at vaske i går. Det er fucking mange penge for at vaske sit fucking tøj. Jeg vasker hos mor fra nu af. basta.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.