mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (23206) skrev:Democracy FAIL.
Nej sund logik...det faggot-cafe-latte-parti ville dø hvis det ikke var for det lort i drikke vandet i KBH der æder folks I.Q.
Men heldigvis lader det til at det vand også dræber de inficeree, så kruven ser lovnede ud:
http://da.wikipedia.org/wiki/Fil:Kurve_over_stemme...
Gayacide er overdrevet dogmatisk. Ironien er til at få øje på - og mere forstandige mennesker kan ikke undgå at lolle.
Det er sgu ligesom at se Radio Karen eller TV Glad. Bare en tand mere sørgeligt...
Det er sgu ligesom at se Radio Karen eller TV Glad. Bare en tand mere sørgeligt...
terracide (23211) skrev:Flot selvmål...vil du have et link til min blog? LOL
Hvad skulle det hjælpe? At du er atheist betyder ikke at du ikke opfører dig lige så åndssvagt som en ultrakonservativ, ultrareligiøs idiot. Sidstnævnte er så rigeligt bevist her på newz.dk, så jeg behøver ikke andre kilder.
terracide (23212) skrev:...der kan se at fagots der stemmer Rad. V. er lige så nemme at ophidse nu som for 10 år siden...funny.
Hvor ser du det henne?
gnarfsan (23213) skrev:Hvad skulle det hjælpe? At du er atheist betyder ikke at du ikke opfører dig lige så åndssvagt som en ultrakonservativ, ultrareligiøs idiot. Sidstnævnte er så rigeligt bevist her på newz.dk, så jeg behøver ikke andre kilder.
Pot, kettle, black eh?
Flot selvmål ;)
terracide (23212) skrev:...der kan se at fagots der stemmer Rad. V. er lige så nemme at ophidse nu som for 10 år siden...funny.
Hvor ser du det henne? [/quote]
Vil du låne et spejl? :)
Du er svensker, så du har intet at sige.terracide (23202) skrev:Din mening er irrelevant, da du stemmer på Rad. V.
En svensker har aldrig ophidset nogen.terracide (23212) skrev:...der kan se at fagots der stemmer Rad. V. er lige så nemme at ophidse nu som for 10 år siden...funny.
Hvad nytter det, når det er en svensker, som skriver?terracide (23211) skrev:Flot selvmål...vil du have et link til min blog? LOL
terracide (23223) skrev:Så taber-klubben er enige...how sweet :)
Heldigvis er det kun medlemmer der kan skrive sin mening ^^
Den består kun af svenskere, så det har ingen interesse.terracide (23223) skrev:Så taber-klubben er enige...how sweet :)
Rasmus064 (23230) skrev:Hvorfor?
Der kan jeg (måske) hente mit grafikkort ._. Det skulle ellers have været imorgen. JEG HADER VERDEN
...Der åbenbart har installeret noget på min pc siden weekenden der har gjort den har rolled back :S en masse ting er blevet slettet. hader når det sker.
Daniel-Dane (23240) skrev:Auto rollback? Fail.
Ved ikke hvorfor, det er sket gør. lagde bare mærke til at der lå nogen filer på skrivebordet som jeg har slettet for længe siden. og kunne så bekræfte en masse andre ting jeg har hentet var forsvundet >_< bookmarks, programmer installeret.
Sikkert i forbindelse med live 2011 installationen.
Omkring 4000 lumen
1. Nærlys på bilen, 2x55W
2. Fjernlys på bilen 4x55W
3. Lygte på lav
4. Lygte på mellem
5. lygte på høj
Den kan køre små 2 timer på høj og 20+ timer på lav.
Jeg sælger dem kun til venner og bekendte da jeg ikke gider bruge tid på at starte et decideret firma op med alt hvad det kræver af papirer. LED bliver snart så normalt, at det ikke kan betale sig at lave og sælge dem her i Danmark.
Men i kan nemt og billigt købe en lygte der er rigtig god.
Den er næsten magen til og jeg sælger dem med samme lader og batteri:
Lygte
Batteri
Lader
Omkring 4000 lumen
1. Nærlys på bilen, 2x55W
2. Fjernlys på bilen 4x55W
3. Lygte på lav
4. Lygte på mellem
5. lygte på høj
Den kan køre små 2 timer på høj og 20+ timer på lav.
Jeg sælger dem kun til venner og bekendte da jeg ikke gider bruge tid på at starte et decideret firma op med alt hvad det kræver af papirer. LED bliver snart så normalt, at det ikke kan betale sig at lave og sælge dem her i Danmark.
Men i kan nemt og billigt købe en lygte der er rigtig god.
Den er næsten magen til og jeg sælger dem med samme lader og batteri:
Lygte
Batteri
Lader
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.