mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I ansigtet?!Ronson (26504) skrev:Jeg kan allerede se tilføjelsen til KYNZ "NioBe har engang slikket Caek et sted som ikke smager af kage."
...der er pissed på Wupti.com.
Som ringede ind til dem for et par dage siden for at høre om deres batterier til Roomba var originale.
Der får et svar tilbage som om hun var dum, og selvfølgelig var "de da originale". Der så tænker "fint, jeg bestiller sq sådan et!"
--Få dage senere!--
...der modtager en pakke da hun kom hjem fra arbejde, og flår den lille æske op med det nye batteri. Og ser så at det er et uoriginalt batteri hun har fået. FFS!!!! Fu*king-små-p*kspillere-der--bare-skal-fu*king-dø! ARGH!
Jeg er virkelig ikke god til pastasalat, men kæresten er ret glad for det, så jeg foreslog, at vi skulle spise pastasalat i går (det var kun rimeligt, da hun ikke er god til cordon bleu og bearnaise, men det fik jeg allernådigst lov til at lave i sidste uge).
Lur mig, om ikke der tilfældigvis blev lavet så enorm en mængde pastasalat, at det mere end snildt kunne hjemsøge min skidesæk i to dage i træk. Mkay, tænkte jeg, så må vi vel æde det igen i dag - hvorefter damemennesket informerer mig om, at hun da forresten lige skal hjem til sin far at spise i aften. Jowjow, jeg skal da have brækfremkaldende pastasalat to dage i træk - men denne gang kan jeg i det mindste gagge, som det behager mig, når nu jeg alligvel er alene hjemme.
Jeg plejer ellers at få pizza, når hun er ude (det er hun nemlig heller ikke ret begejstret for). :(
Lur mig, om ikke der tilfældigvis blev lavet så enorm en mængde pastasalat, at det mere end snildt kunne hjemsøge min skidesæk i to dage i træk. Mkay, tænkte jeg, så må vi vel æde det igen i dag - hvorefter damemennesket informerer mig om, at hun da forresten lige skal hjem til sin far at spise i aften. Jowjow, jeg skal da have brækfremkaldende pastasalat to dage i træk - men denne gang kan jeg i det mindste gagge, som det behager mig, når nu jeg alligvel er alene hjemme.
Jeg plejer ellers at få pizza, når hun er ude (det er hun nemlig heller ikke ret begejstret for). :(
Da jeg mødte hende, var hun heller ikke meget for bacon. Men det fik jeg kureret nogenlunde, da jeg viste hende, hvordan jeg synes, bacon skal steges. Hun synes heller ikke, at kogte kartofler og sovs er synderligt interessant - og jeg fucking elsker kogte kartofler og sovs. :(
Ad helvede til, sgu. Jeg skrev til hattedamen (hun hedder Andy og er muligvis en mand), at hun gerne må sende mig nogle filtstrimler, som jeg kan lægge i svedbåndet. Så burde jeg i det mindste kunne bruge den.
Det kan på ingen måde betale sig at sende den tilbage med PostDK.
vandfarve (26516) skrev:Hvordan går det med salget, hattemager?
Ad helvede til, sgu. Jeg skrev til hattedamen (hun hedder Andy og er muligvis en mand), at hun gerne må sende mig nogle filtstrimler, som jeg kan lægge i svedbåndet. Så burde jeg i det mindste kunne bruge den.
Det kan på ingen måde betale sig at sende den tilbage med PostDK.
Der endelig har vunder kampen over en voldsomt genstridig collision detection and response kode, som har generet mig i snart et halvt år.
Sample koden som den var baseret på indeholdt fejl.
Bogen som sample koden var baseret på indeholdt også fejl.
Derudover så indeholdt min C# konvertering af C++ koden også en fejl.
Fejlen blev ikke fundet ved at nærlæse koden 1000 gange mere, men ved at udvikle et replay system og bedre mulighed for at kigge på 3D verdenen fra flere vinkler, mens jeg debuggede og replayede koden.
Moralen må være: Når vejen ender blindt, så prøv i stedet at klatre op i et træ og få et bedre udsyn over ruten.
Sample koden som den var baseret på indeholdt fejl.
Bogen som sample koden var baseret på indeholdt også fejl.
Derudover så indeholdt min C# konvertering af C++ koden også en fejl.
Fejlen blev ikke fundet ved at nærlæse koden 1000 gange mere, men ved at udvikle et replay system og bedre mulighed for at kigge på 3D verdenen fra flere vinkler, mens jeg debuggede og replayede koden.
Moralen må være: Når vejen ender blindt, så prøv i stedet at klatre op i et træ og få et bedre udsyn over ruten.
vandfarve (26522) skrev:Freia
Hun er satme også godkendt herfra. Ser også ud som om det var en aldeles god fest hun var til!
XorpiZ (26525) skrev:Url.
Nej tak, har så rigeligt af dem lige pt.
...der lige har spist indbagt svinemørbrad! Og jow, der var bacon i både champignonsovsen OG farsen! FTFW!
Meh, jeg er altså ikke imponeret over hende kosten. Du skal da i hvert fald ikke undlade at købe en hat for hendes skyld.
Jeg druknede den i totalt yndlingskarrydressing, så jeg synes, at det går. Men nogen pizza var det selvfølgelig ikke. Til gengæld kan jeg mærke, hvordan kiloene rasler af. På denne tid i morgen vil jeg være nærmest usynlig.
LinguaIgnota (26538) skrev:Jeg druknede den i totalt yndlingskarrydressing, så jeg synes, at det går. Men nogen pizza var det selvfølgelig ikke. Til gengæld kan jeg mærke, hvordan kiloene rasler af. På denne tid i morgen vil jeg være nærmest usynlig.
Du burde skydes, det er lige så stor en dødssynd som folk der smider kød i salat,
Hey, når man køber Baconnaise, så er det nok ikke fordi, man er vanvittigt interesseret i smagen af grønsager. Desuden troede jeg, at du var helt vild med pølse.
Den er jo for stor, fjollehoved.
Hånter (26540) skrev:Lingu, hvorfor tog du ikke blot hatten på? Så vidt jeg husker, smager alting af Creme Brúlée?
Den er jo for stor, fjollehoved.
gnarfsan (26545) skrev:Jeg går udfra at det er studierelateret... Ellers har du en eller anden psykose, min ven...
Ja, jeg har store planer om at skrive en fri opgave (der er knap-så-meget frihed over den "fri" opgave) om den manglende strategi ved Danmarks deltagelse i først Operational Odyssey Dawn, siden NATO's ditto kampagne.
Vi snakker om en ca. 25 siders opgave, 20 ECTS-point og et 2.400 siders-pensum. Minimum 2.400 sider.
Kan du ikke bare køre artiklernes resuméer igennem google translate et par gange, så er der jo rigeligt materiale?
...der er totalt smadret oven på to timers træning, fire vaske på møntvaskeriet og support på internetopsætning af android og oprettelse af en wordpress side. Jeg håber at jeg får et liv mere og at det bliver mere spændende...
...der er totalt smadret oven på to timers træning, fire vaske på møntvaskeriet og support på internetopsætning af android og oprettelse af en wordpress side. Jeg håber at jeg får et liv mere og at det bliver mere spændende...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.