mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (26554) skrev:Oh get a chatroom you two...
Du er bare mis-underlig (hahah you get it?! hah..)
gnarfsan (26543) skrev:...der ikke fatter hvorfor du ikke bare smider lortet ud og køber en pizza... Du har en høj hat for helvede!
Jeg er lavet af awesome, ikke af penge.
Jarh. Det er for dyrt. Det var billigere at slå en halvtredser af prisen - men selv ikke dér, var der nogen der bed. :(
Hey, hvad du foretager dig, efter du har givet mig mine 330-380 kr., vil jeg ikke blande mig i. Men altså, du kan jo bestille en medium til samme pris hos Amazon.
Potentialet afhænger af distancen mellem dem, så der er mindst én ubekendt variabel at tænke over.gnarfsan (26587) skrev:Jeg byder to hamstre, en han og en hun. Tænk på potentialet!
...der lige fik fortalt sin mening om en kunde samt et par folk i egne rækker.. Så krydser jeg bare fingre for at han rent faktisk gør noget ved det.
...der om 30 minutter har fri til på mandag... Det bliver godt at [url= af[/url], få løbet i fivefingers, og træne til Sjælsø Rundt..
...der om 30 minutter har fri til på mandag... Det bliver godt at [url= af[/url], få løbet i fivefingers, og træne til Sjælsø Rundt..
SlettetBruger (26594) skrev:...Der har været til MUS samtale.
Hvilket resulterede i 5% raise ^^
Det hedder MU samtale.. Medarbejder Udviklings Samtale samtale ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.