mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I det her fantastiske vejr (er der egentlig også det i kbh?) så gå en tur fra langelinie ind over kastellet forbi amalienborg (du behøver ikke se vagtskifte :P) og ind til kongens nytorv hvor du kan fange en metro videre til der hvor du skal hen, eller smut på nyhavn og få dig frokost og en fadøl.
Gåturen er nu en af de dejligste og flotteste kbh har at byde på, og det er altid hyggeligt at nyde et måltid mad på nyhavn, selvom der selvfølgelig skal advares om priserne.
Gåturen er nu en af de dejligste og flotteste kbh har at byde på, og det er altid hyggeligt at nyde et måltid mad på nyhavn, selvom der selvfølgelig skal advares om priserne.
Der er jo royal barnedåb idag, så du skal jo stå med blå og lyserøde flag og fejre de nydøbte børn.. Eller..
Ellers tag ned og få en øl i Nyhavn, det er dyrt og crowded, men hyggeligt og øllene er gode. Hvis du er til god smørrebrød (hvilket alle jyder vel er?) så er Told Og Snaps v. ishuset på nyhavn (ligger til en sidegade nede i kælderen) rigtig god og er ikke så dyrt som hos Ida Davidsen. Der er dog som regel mange mennesker ved 11-12 tiden, primært forretningsfolk og fine gamle damer, men det burde være muligt at få et bord!
Deres stykke med andebryst smager himmelsk!
Ellers tag ned og få en øl i Nyhavn, det er dyrt og crowded, men hyggeligt og øllene er gode. Hvis du er til god smørrebrød (hvilket alle jyder vel er?) så er Told Og Snaps v. ishuset på nyhavn (ligger til en sidegade nede i kælderen) rigtig god og er ikke så dyrt som hos Ida Davidsen. Der er dog som regel mange mennesker ved 11-12 tiden, primært forretningsfolk og fine gamle damer, men det burde være muligt at få et bord!
Deres stykke med andebryst smager himmelsk!
... der er bange for vi får endnu mere five finger madness når nu frøken Scarlett er begyndt at fremvise sig offentligt i dem http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizar...
det var da ligegodt satans......selv et ignore på porrekvaj kan ikke holde os fem fingers sko fri nu.
...der tager en løbetur i fivefingers nu ;D
Og så endda med Dub FX - Everthinks A Ripple i ørene.. Frækt nok at den lige kom ind af døren imorges =)
Og så endda med Dub FX - Everthinks A Ripple i ørene.. Frækt nok at den lige kom ind af døren imorges =)
Norrah (26653) skrev:Hvis du kan finde mig, så skal jeg nok købe den.
Wank week
Magten (26663) skrev:...der tager en løbetur i fivefingers nu ;D
Bare sådan? No advice? ^^
Norrah:
Hvis du bliver sulten så er told&snaps måske noget? De laver klassisk højt belagt smørrebrød af en rigtig fin kvalitet - de bor i Nyhavn som er rigtig fin på en dag som i dag?
http://www.toldogsnaps.dk/
Hvis du bliver sulten så er told&snaps måske noget? De laver klassisk højt belagt smørrebrød af en rigtig fin kvalitet - de bor i Nyhavn som er rigtig fin på en dag som i dag?
drbravo (26665) skrev:Norrah:
se #26660
......der er forvirret over sine følelser
......der ville ønske sit homoprojekt var lykkes.
......der ved hvem han gerne ville knalde hvis han var gay(han er her på forummet)
......der ved hvem han gerne ville knalde hvis han var gay(han er her på forummet)
moveax1ret (26668) skrev:......der er forvirret over sine følelser
Jeg HAR sagt nej én gang!
Noget af det, der sutter mest røv ved at blive voksen og følsom er, at ingen kommer med påskeæg? Kan man forresten stadig få de mellemstore æg i gennemsigtig plasticæske, der ser ud som om, de har store krybdyrskæl? Der er vist et lille dyr af piberensere i den (altså æsken), also?
Dem kunne jeg vist godt lide, da jeg var barn?
LinguaIgnota (26673) skrev:Noget af det, der sutter mest røv ved at blive voksen og følsom er, at ingen kommer med påskeæg? Kan man forresten stadig få de mellemstore æg i gennemsigtig plasticæske, der ser ud som om, de har store krybdyrskæl? Der er vist et lille dyr af piberensere i den (altså æsken), also?
Er det ikke dem fra BonBon Land?
Men du må bare skyde nogle børn af sted, så får du påskeæg igen! Jeg giver i hvert fald påskeæg til min mor og far.. Fine Summerbird æg endda til over 1200 kr. kiloet, hvilket jo er fuldkommen sindsygt, men sjovt nok billigere end Kinder æg!
oxxy skrev:Hah, nikotin plagede følelser er altid godt. Kold tyrker eller nedtrapning med plaster?
Åhh, det med følelserne har ikke noget med nikotinen at gøre.......
Jeg er på Champix- en lykkepille medicinal firmaet fandt ud af at som bivirkning fik folk til at stoppe med at ryge.
Det virker rigtigt godt- det gør at den gode effekt ved at ryge forsvinder- så det hjælper ikke noget at ryge.
Jeg har dog en ecigaret jeg suger lidt på- måske pga. det er en dårlig vane- det stopper jeg også snart med.
Men jeg kan virkeligt anbefale de piller......meget bedre end at skifte sin afhængelighed til et andet nikotin præperat.
Det der med tyggegummi etc. er sq imo lidt noget pjat. Abstinenserne skal bare overståes...det er ikke sjovt men det er vejen frem.
Når at jeg så intet får ud af at ryge en cigaret(abstinenserne forsvinder ikke) så er det sq nemmere at stoppe med det pis.
MiniatureZeus (26674) skrev:Er det ikke dem fra BonBon Land?
Jeg kan svagt huske noget med BonBon, men jeg var ikke sikker, så jeg ville ikke nævne det? De er bedre end de der maskinefremstillede flammeæg, som man efterhånden får smidt i nakken alle steder? Men det er selvfølgelig heller ikke superlækker, håndlavet chokolade fra Belgien eller noget? Still, sådan et må I gerne købe til mig, hvis I falder over det?
der har en sindsyg crawing efter iskold fanta exotic og en urge til at skylle efter med.
Awww, og en whisky............jeg er tørstig!
LinguaIgnota (26676) skrev:Jeg kan svagt huske noget med BonBon, men jeg var ikke sikker, så jeg ville ikke nævne det? De er bedre end de der maskinefremstillede flammeæg, som man efterhånden får smidt i nakken alle steder? Men det er selvfølgelig heller ikke superlækker, håndlavet chokolade fra Belgien eller noget? Still, sådan et må I gerne købe til mig, hvis I falder over det?
Vi kan bytte et æg for en høj hat?
moveax1ret (26679) skrev:der har en sindsyg crawing efter iskold fanta exotic og en urge til at skylle efter med.
Var der ikke noget med at Urge kom tilbage her til sommer som en limited edition?
Vi kan bytte en høj hat for et BonBon-æg og 330 kr.? Så byder jeg på et glas portvin til den royale dyppelse? Esben og Ferdinand, tror jeg, de skal hedde?
MiniatureZeus (26681) skrev:moveax1ret (26679) skrev:der har en sindsyg crawing efter iskold fanta exotic og en urge til at skylle efter med.
Var der ikke noget med at Urge kom tilbage her til sommer som en limited edition?
Det har der været rygter om, og så skal jeg fanme hamstre!
Jeg vil ikke betale 34,95 kr. for noget, som jeg kunne få til 20 kr., da jeg var barn?! De er syge i hovedet?!
Man plejede at kunne få dem til 5 kr. efter påske i den lokale SuperBest? Men dem af lys chokolade røg altid først - og jeg tror, det er dem, jeg er mest interesseret i? Pis også?
Det synes jeg også? 330-380 kr.?
Fuck, alle de spørgsmålstegn giver mig migræne...?
Man plejede at kunne få dem til 5 kr. efter påske i den lokale SuperBest? Men dem af lys chokolade røg altid først - og jeg tror, det er dem, jeg er mest interesseret i? Pis også?
fjols (26688) skrev:Jeg synes sgu damen har fortjent en høj hat?
Det synes jeg også? 330-380 kr.?
Fuck, alle de spørgsmålstegn giver mig migræne...?
Elskov (26695) skrev:... der spørger om der ikke er nogen, der er vilde efter at tage min opvask? :(
Nej, men *tilbud* >>>NYHED<<<< du må tage MIN opvask *yay yay yay* !!!!! -- *tilbud*
Your google skillz are lacking? Der er både priser og billeder?MiniatureZeus (26674) skrev:Kan man forresten stadig få de mellemstore æg i gennemsigtig plasticæske, der ser ud som om, de har store krybdyrskæl? Der er vist et lille dyr af piberensere i den (altså æsken), also?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.