mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der stadig ikke har modtaget sin telefon med posten, selvom den landede ved distributionen i morges.
...der ikke ejer 1 sekunds tålmodighed.
... der åbenbart har en meget god batteritid (eller meget dårlig o_O)
http://peecee.dk/uploads/102012/Sk%C3%A6rmbillede_...
- edit -
Nå, nu er den mere reel - nu siger den 7:46 tilbage ^_^ så passer det meget godt med de 6-7 timer
http://peecee.dk/uploads/102012/Sk%C3%A6rmbillede_...
- edit -
Nå, nu er den mere reel - nu siger den 7:46 tilbage ^_^ så passer det meget godt med de 6-7 timer
Brugernavn (47752) skrev:...der stadig ikke har modtaget sin telefon med posten, selvom den landede ved distributionen i morges.
...der har fået sin nye telefon :-D
SlettetBruger (47755) skrev:Hvis du ikke ejer 1 sek tålmodighed, så er det forhåbentlig ikke en android telefon?
Det er netop en Android telefon, og den er super hurtig og flydende :-)
GSIII ? :-)
Det er altid kun topmodellerne der er flydene. Min dames nykøbte GSII er ikke så hurtig som man kunne ønske.
Men her er så 10-kroners spørgsmålet: Er det fordi ens krav til hvornår noget er "Flydene" bliver højere når der kommer nye, hurtigere produkter. Eller bliver enheder bare langsommere med opdateringerne?
SGII blev da svjh kåret som den bedste telefon for noget tid siden.
Ronson (47757) skrev:Det findes ikke ifølge porre.
Det er altid kun topmodellerne der er flydene. Min dames nykøbte GSII er ikke så hurtig som man kunne ønske.
Men her er så 10-kroners spørgsmålet: Er det fordi ens krav til hvornår noget er "Flydene" bliver højere når der kommer nye, hurtigere produkter. Eller bliver enheder bare langsommere med opdateringerne?
SGII blev da svjh kåret som den bedste telefon for noget tid siden.
SlettetBruger (47759) skrev:GSIII ? :-)
Galaxy Note 2. For the record er den lidt hurtigere end S3 og har dobbelt så meget RAM. Men SGS 3 kører også helt flydende.
...der er blevet kontaktet om et job.. Nogle gange måtte headhuntere altså godt undersøge folks profil inden de skriver til dem..
Hvorfor skriver man så til en der ikke har System Center erfaring?
I am working for a medium sized, but highly specialized IT consultancy company looking for high calibre Microsoft SCCM Architect Consultants who has a deep knowledge of Microsoft Systems Center and Powershell.
Hvorfor skriver man så til en der ikke har System Center erfaring?
SlettetBruger (47755) skrev:Hvis du ikke ejer 1 sek tålmodighed, så er det forhåbentlig ikke en htc wildfire...
... der kan anbefale McCain 1-2-3 Hot & Spicy
http://www.supermarktcheck.de/img/product/picture/...
Achtung! Scharf!
http://www.supermarktcheck.de/img/product/picture/...
Achtung! Scharf!
... der hader Apples 30-pin dock lige nu
... der lige har pillet dette ud af min iPhone 4 for anden gang på et år
http://peecee.dk/uploads/102012/IMG_0506.jpg
>_< så meget lort sidder er fandme ikke i en mini USB (eller Lightning..)
... der kan få sin dock-kabel ca en millimeter længere ind i telefonen nu ^_^
... der lige har pillet dette ud af min iPhone 4 for anden gang på et år
http://peecee.dk/uploads/102012/IMG_0506.jpg
>_< så meget lort sidder er fandme ikke i en mini USB (eller Lightning..)
... der kan få sin dock-kabel ca en millimeter længere ind i telefonen nu ^_^
...Der har bestilt tid ved lægen..
Også 13 år siden sidste besøg, så slipper jeg for at blive kaldt hypokonder.
Også 13 år siden sidste besøg, så slipper jeg for at blive kaldt hypokonder.
....der har konstanteret at køleskabs fabrikanter er de største mongoler til dato. Hvorfor fanden kan I ikke lave baret ÉT køleskab som har det man skal bruge og som rent faktisk passer! Og hvorfor helvede viser de ikke på deres sites hvor meget køleskabet fylder når døren er åben 90 grader...Hva?!
Forp*lede små narhatte der ikke kan finde ud af at designe køleskabe. OMG! Hvordan fungere deres hjerner mht til design?!!??!?!?
-Vi laver et smart lille køleskab. Ja, ja skide godt! Det passer ind alle steder hvor der er plads til et 60'er skab i køkkenet. Men vi sætter et MEGA håndtag på... Så hvis det står op ad en væg, så er det sku ikke til at åbne. God fucking idé!
Eller så laver vi et andet smart køleskab som også er 60 cm bred, UDEN håndtag... Wow... Men tilgengæld er vi så snotdumme at vi ikke kan lave lågen rigtigt fordi der integeret hånd i lågen. Så derfor kan man ikke åbne køleskabet hvis det står op ad en væg.... Pisse fucking genialt!
Jebus fawking krist!
....der nu har et nyt køleskab i stuen der ikke kan bruges til noget.....
Forp*lede små narhatte der ikke kan finde ud af at designe køleskabe. OMG! Hvordan fungere deres hjerner mht til design?!!??!?!?
-Vi laver et smart lille køleskab. Ja, ja skide godt! Det passer ind alle steder hvor der er plads til et 60'er skab i køkkenet. Men vi sætter et MEGA håndtag på... Så hvis det står op ad en væg, så er det sku ikke til at åbne. God fucking idé!
Eller så laver vi et andet smart køleskab som også er 60 cm bred, UDEN håndtag... Wow... Men tilgengæld er vi så snotdumme at vi ikke kan lave lågen rigtigt fordi der integeret hånd i lågen. Så derfor kan man ikke åbne køleskabet hvis det står op ad en væg.... Pisse fucking genialt!
Jebus fawking krist!
....der nu har et nyt køleskab i stuen der ikke kan bruges til noget.....
...der har det fucking hårdt.... Eller not. :P
Nej er bare pissed over at De ikke kan oplyse hvor meget køleskabet fylder når lågen er åben.
Det er svært at vide hvor meget køleskabet fylder når man skal bestille det over internettet og kun kan glo på èt billede og håbe på at man kan stå og samligne med andre modeller inden for samme fabrikant.
Og nu står jeg med et køleskab der næsten åbner døren rigtigt, men de har udstyret køleskabet med en dør der kan overleve en atomkrig. Så lågen er så tyk at den ikke kan stå åben op ad vores væg i køkkenet.
Det her er ikke PMS, jeg er ovre den periode. Det her er bare normal agression. Hvertfald når noget er så belastende som dette :P
Nej er bare pissed over at De ikke kan oplyse hvor meget køleskabet fylder når lågen er åben.
Det er svært at vide hvor meget køleskabet fylder når man skal bestille det over internettet og kun kan glo på èt billede og håbe på at man kan stå og samligne med andre modeller inden for samme fabrikant.
Og nu står jeg med et køleskab der næsten åbner døren rigtigt, men de har udstyret køleskabet med en dør der kan overleve en atomkrig. Så lågen er så tyk at den ikke kan stå åben op ad vores væg i køkkenet.
Manofsciencemanoffaith (47771) skrev:... der mangler en "PMS" rating.
Det her er ikke PMS, jeg er ovre den periode. Det her er bare normal agression. Hvertfald når noget er så belastende som dette :P
...Der lige modtog en Lenovo X1 Carbon på work
http://www.lenovo.com/products/us/laptop/thinkpad/...
Den er mega lækker...
Uden dock, og med en speciel oplade-stik gør den til "ikke anbefalet" herfra, til virksomheds-brug. De der USB-docks har jeg godt nok ringe erfaringer med.
Den er mega lækker...
Uden dock, og med en speciel oplade-stik gør den til "ikke anbefalet" herfra, til virksomheds-brug. De der USB-docks har jeg godt nok ringe erfaringer med.
Er det til gavn nu - midt i stuen? o_O
If so, så kan jeg ikke se hvad duPMS'er brokker dig over ^_^
If so, så kan jeg ikke se hvad du
SlettetBruger (47769) skrev:Også 13 år siden sidste besøg, så slipper jeg for at blive kaldt hypokonder.
Ja man er rigtig sej når man undgår at gå til læge.
Jeg var også sej, så jeg ventede til det var for sent til at jeg kunne opereres.
...det er måske ikke så sejt alligevel.
Thoroughbreed (47777) skrev:#76
If so, så kan jeg ikke se hvad duPMS'erbrokker dig over ^_^
Nej, men det må pt stå der indtil vi finder på en løsning. Har dog stadigvæk det gamle lort.
Du skal vist lige lære lidt mere om os kæll.... kvinder. Vi har brok, pissed, også har vi PMS/lidt værre brok, som hovedsagligt er i starten af den "månedlige" periode. Jeg er ikke i den (PMS/lidt værre brok" periode mere. Lige nu så er det ikke brok (mænd lære det dog aldrig...) mit er ved Pissed, det er her jeg så vil reagere med. "OMG, WTF. forbandet fucking pisselort, fucking taber...ect!" Oh well you get the point.
Taler vi om brok derimod, så er det ting vi normalt mynter på manden fordi han aldrig kan finde ud af noget som, "Hvorfor har du ikke gjort det, hvorfor bliver du ved med at gøre det, gør det nu! Hvorfor har du nu ikke gjort det jeg har bedt dig om ect." Fordi de typisk er en doven røv der aldrig gidder at tage sig sammen og håber på at vi ikke ligger mærke til det.
Altså to hvidt forskellige ting.
Jakob Jakobsen (47778) skrev:Ja man er rigtig sej når man undgår at gå til læge.
Jeg var også sej, så jeg ventede til det var for sent til at jeg kunne opereres.
Ikke for at være sej, jeg har bare aldrig været udsat for nogenting der har krævet en læges vurdering.
Jakob Jakobsen (47778) skrev:Ja man er rigtig sej når man undgår at gå til læge.
Jeg fik forstuvet min storetå, men viste det faktisk ikke før jeg fik det fortalt. Jeg kom aldrig til lægen med den fordi jeg er opdraget med ikke at pive for meget. Der konkluderede i at hun bare var sart, og smerten forsvandt da også efter at ha gået rundt med den i et kvater...
Men skulle nok ha få den undersøgt alligevel.
Lavede nogenlunde det samme, forstuvede bare den fjerde tå. Eller det troede jeg. Fandt så senere ud af at den havde været brækket og nu var groet forkert sammen. Så nu render jeg rundt med en tå der svæver et par cm. fra jorden, når jeg går normalt.
Lavede nogenlunde det samme, forstuvede bare den fjerde tå. Eller det troede jeg. Fandt så senere ud af at den havde været brækket og nu var groet forkert sammen. Så nu render jeg rundt med en tå der svæver et par cm. fra jorden, når jeg går normalt.
Tror kun min var forstuvet, jeg havde kun smerter i et par dage. Men de dage jeg havde og så skulle gå rundt gjorte ekstremt ondt. Men så smart *host* som jeg var så gik jeg da bare smerten væk.
Jeg fortryder da bestemt at jeg ikke har taget til lægen hvis det er jeg ender med problemer med den. Som du selv nævner.
Det er også derfor jeg fra nu af er blevet lidt "hypokonder" og tager til lægen hvis noget opføre sig mærkeligt eller anderledes.
Men indtil videre har jeg kun været til lægen forgæves 2 gange.... Med virus halsbetændelse som selv skal forsvinde som man har gået med i flere dage i træk.... Eller var det bakterien?
Tror kun min var forstuvet, jeg havde kun smerter i et par dage. Men de dage jeg havde og så skulle gå rundt gjorte ekstremt ondt. Men så smart *host* som jeg var så gik jeg da bare smerten væk.
Jeg fortryder da bestemt at jeg ikke har taget til lægen hvis det er jeg ender med problemer med den. Som du selv nævner.
Det er også derfor jeg fra nu af er blevet lidt "hypokonder" og tager til lægen hvis noget opføre sig mærkeligt eller anderledes.
Men indtil videre har jeg kun været til lægen forgæves 2 gange.... Med virus halsbetændelse som selv skal forsvinde som man har gået med i flere dage i træk.... Eller var det bakterien?
NioBe (47779) skrev:Thoroughbreed (47777) skrev:#76
If so, så kan jeg ikke se hvad duPMS'erbrokker dig over ^_^
Nej, men det må pt stå der indtil vi finder på en løsning. Har dog stadigvæk det gamle lort.
Du skal vist lige lære lidt mere om os kæll.... kvinder. Vi har brok, pissed, også har vi PMS/lidt værre brok, som hovedsagligt er i starten af den "månedlige" periode. Jeg er ikke i den (PMS/lidt værre brok" periode mere. Lige nu så er det ikke brok (mænd lære det dog aldrig...) mit er ved Pissed, det er her jeg så vil reagere med. "OMG, WTF. forbandet fucking pisselort, fucking taber...ect!" Oh well you get the point.
Taler vi om brok derimod, så er det ting vi normalt mynter på manden fordi han aldrig kan finde ud af noget som, "Hvorfor har du ikke gjort det, hvorfor bliver du ved med at gøre det, gør det nu! Hvorfor har du nu ikke gjort det jeg har bedt dig om ect." Fordi de typisk er en doven røv der aldrig gidder at tage sig sammen og håber på at vi ikke ligger mærke til det.
Altså to hvidt forskellige ting.
Ergo, den gør mere gavn i køkkenet med lågen den anden vej ^_^
Og mht kvinder, har selv en der hjemme ... Kender alt til brok, nag, pissed etc.
Thoroughbreed (47786) skrev:
Og mht kvinder, har selv en der hjemme ... Kender alt til brok, nag, pissed etc.
Nej den vil kun være til mere skade end gavn. Du skal jo nok se det før du kan forstå det. Derfor skal vi ha det byttet, suk... Eller lave helt om i køkkenet... og det var ikke meningen.... :(
Mig skrev:
Dig skrev:
Nej, men det må pt stå der indtil vi finder på en løsning.
Mig skrev:
Dig skrev:
Nej den vil kun være til mere skade end gavn.
Does not compute O_o
I køkkenet fungerer den som et kølende skab - i stuen står den bare i vejen?
Så gør den da også gavn ... Riiiiight?
- edit
Spøg til side, må være træls for dig/jer ... Næste gang, køb et "amerikaner" køleskab ... Så er man tvunget til at lave om sowie so! ;)
Thoroughbreed (47788) skrev:Mig skrev:
Er det til gavn nu - midt i stuen? o_ODig skrev:
Nej, men det må pt stå der indtil vi finder på en løsning.Mig skrev:
Ergo, den gør mere gavn i køkkenet med lågen den anden vej ^_^Dig skrev:
Nej den vil kun være til mere skade end gavn.
Does not compute O_o
I køkkenet fungerer den som et kølende skab - i stuen står den bare i vejen?
Så gør den da også gavn ... Riiiiight?
- edit
Spøg til side, må være træls for dig/jer ... Næste gang, køb et "amerikaner" køleskab ... Så er man tvunget til at lave om sowie so! ;)
He he, nej fordi vi har allerede et køleskab i køkkenet der fungere. :P Så Pt må vi jo så blive ved med at leve med den indtil vi finder en løsning med det nye. :P
Men ja. Det er surt. Og amerikaner køleskab er der SLET ikke plads til.. :P Ellers ville jeg gerne have sådan ét.
didriksen86 (47789) skrev:Eller gå til elgiganten og se tingene før i køber dem..
What do you think we did?! Vi har været samtlige steder henne og glo på de køleskabe, men det vi skal bruge har de kun på internettet. Dybt latterligt. Men så tænkte vi lidt at hvis vi har stået og åbnet samtlige 10 stk. Whirlpool køleskabe. Og alle åbnede rigtigt. Så måtte der vel være et håb for at det her også gjorte. Og jo, på sin måde åbner det rigtigt, men nej. Det her køleskab skulle lige have denne her 20 cm panser like låg på. ....Crazy...
SlettetBruger (47775) skrev:...Der lige modtog en Lenovo X1 Carbon på work
Den er mega lækker...
Ingen ethernetport.. lol, så er den nem at få på nettet når vores wifi-certifikater rulles ud via netværket :D
Forstår ikke folk der køber Fifa ved hver generation, det er jo bare fodbold igen.
Dead Island har kæresten og jeg det sjov med for tiden :-) det kan anbefales.
Dead Island har kæresten og jeg det sjov med for tiden :-) det kan anbefales.
SlettetBruger (47775) skrev:en speciel oplade-stik gør den til "ikke anbefalet" herfra, til virksomheds-brug.
Hvad fejler oplader-stikket o_O
NioBe (47790) skrev:Og amerikaner køleskab er der SLET ikke plads til.. :P Ellers ville jeg gerne have sådan ét.
Amerikaner køleskab = win!
- man kan smide 5 liters fustager i mit køleskab hvis man kan undvære ismaskinen :D
Phenom (47792) skrev:..der igen forsøger at bestemme om der skal købes Black ops 2 eller fifa 13...
Black Ops 2 - som Porren skriver i #93 så er Fifa bare fodbold - og hvem fa'en interesserer sig for det o_O
Thoroughbreed (47794) skrev:Hvad fejler oplader-stikket o_O
Det er et fladt, stik istedet for et rundt ét.
http://www.lenovoquickpick.com/images/accessories/...
SlettetBruger (47795) skrev:Det er et fladt, stik istedet for et rundt ét.
http://www.lenovoquickpick.com/images/accessories/...
Jeg prøver igen - hvad er problemet? Dimensionen af stikket er vel irrelevant?
...
... der skal se Felix Baumgartner styrte mod jorden senere i dag ^_^
... der fik 97.1% korrekt i CCNA2, jeg er tilfreds.
... der har problemer med cookies, cURL og PHP.
... der har en android der ikke virker på grund af det.
... der er lidt små sur på Shell og deres opdatering.
......
... der er træt og sløv.
... der burde spise, vente en time og løbe en tur.
... der havde set forkert på skemaet.
... der kun havde mad med til 2 timer.
... der faktisk havde 6 timer på skolen.
......
... der har problemer med VLAN og VAP på arbejde.
... der ikke har fundet ud af endnu om det er mit Cisco WAP121 eller mine Netgear GS108E der skaber VLAN problemer.
... der mere eller mindre har testet at min pfsense ikke skaber problemerne med VLAN.
... der har problemer med cookies, cURL og PHP.
... der har en android der ikke virker på grund af det.
... der er lidt små sur på Shell og deres opdatering.
......
... der er træt og sløv.
... der burde spise, vente en time og løbe en tur.
... der havde set forkert på skemaet.
... der kun havde mad med til 2 timer.
... der faktisk havde 6 timer på skolen.
......
... der har problemer med VLAN og VAP på arbejde.
... der ikke har fundet ud af endnu om det er mit Cisco WAP121 eller mine Netgear GS108E der skaber VLAN problemer.
... der mere eller mindre har testet at min pfsense ikke skaber problemerne med VLAN.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.