mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (47796) skrev:Jeg prøver igen - hvad er problemet? Dimensionen af stikket er vel irrelevant?
Der skal købes et nyt lager af PSU'er. hvor vi har mange mange af de andre. Det betyder brugere ikke bare kan låne af andre..
...der har forsøgt at blande sådan noget tysk hindbær-gele-jello-pulver med knuste afføringspiller.
Det skifter farve fra hindbærfarvet til mørkeblå. wtf?
Og så kommer der bundfald. Det ser jo mistænkeligt ud :(
http://peecee.dk/uploads/102012/123.jpg
Vi må have fat i noget flydende/vandopløseligt til børn og få det lokket i ham.
Jeg håber at det effektive i pillerne er blevet opløst og gør det blåt, og at bundfaldet bare er alt det fyld de er blandet op med i pillerne.
Men hvordan får jeg overbevist kollegaen om at det lige er den blå han skal have og at vi andre skal have røde...
Tror en ompakning er undervejs.
Men hvordan får jeg overbevist kollegaen om at det lige er den blå han skal have og at vi andre skal have røde...
Tror en ompakning er undervejs.
... der nu har sat en pfsense op på det gamle VIA EPIA ML 8000 bundkort jeg købte Ronson.
... der har lagt mærke til at dens 800 MHz VIA C3 processor skider i bukserne når den skal arbejde lidt. 11 MB/s download, 75% CPU.
... der har et virkende VLAN til mit Cisco access point.
... der har en fungerende voucher portal på det ene virtuelle access point.
... der tror alle hans problemer var skabt af et forkert opsat pfsense interface og derfor var der problemer med VLAN (do'h!).
... der har lagt mærke til at dens 800 MHz VIA C3 processor skider i bukserne når den skal arbejde lidt. 11 MB/s download, 75% CPU.
... der har et virkende VLAN til mit Cisco access point.
... der har en fungerende voucher portal på det ene virtuelle access point.
... der tror alle hans problemer var skabt af et forkert opsat pfsense interface og derfor var der problemer med VLAN (do'h!).
Ronson (47806) skrev:...der har forsøgt at blande sådan noget tysk hindbær-gele-jello-pulver med knuste afføringspiller.
You're holding it wrong!
- underligt at det rent faktisk skifter farve o_O hvad er der i de laksativer?
#SlettetBruger
Yes, det sidder vi også og spiller derhjemme sammen. Det får vi meget grin ud af synes jeg. Dead Island altså.
...der glemte sit buskort idag.
...der alligevel fik sneget sig ind i bussen uden at blive bemærket imens hun rodede rundt i tasken.
...der fandt buskortet på kontoret.
...der var til boksetræning igår, og det kan bestemt mærkes idag.
Yes, det sidder vi også og spiller derhjemme sammen. Det får vi meget grin ud af synes jeg. Dead Island altså.
...der glemte sit buskort idag.
...der alligevel fik sneget sig ind i bussen uden at blive bemærket imens hun rodede rundt i tasken.
...der fandt buskortet på kontoret.
...der var til boksetræning igår, og det kan bestemt mærkes idag.
..der godt gad på sådan en tur.. Når man tænker på vi gav 2400 kr for 5 omgange i en Ferrari 360 til en af mine venner, så lyder 995 USD sgu ikke galt for 6 biler i hver 20-30 minutter :D
Kunne være endnu mere cool, hvis man kunne finde ud af noget med en mate, så man kørte i 3 biler hver og så kunne dele prisen. :P
"Du tager Lambo, Elise & Cayman, så napper jeg F430, R8 & DB9... Halv pris!"
Men ved ikke om man får co-drivers eller hvordan og hvorledes. Så bliver det nok svært, medmindre de vil gå med til at sidde på skøddet af passageren. :D
Kunne være endnu mere cool, hvis man kunne finde ud af noget med en mate, så man kørte i 3 biler hver og så kunne dele prisen. :P
"Du tager Lambo, Elise & Cayman, så napper jeg F430, R8 & DB9... Halv pris!"
Men ved ikke om man får co-drivers eller hvordan og hvorledes. Så bliver det nok svært, medmindre de vil gå med til at sidde på skøddet af passageren. :D
Jeg kunne bestemt godt nøjes med at være passager i Gallardoen og Caymanen... :P
Dog skal man nok have voksenbleer med, til sådan en formiddag. Når ens rygsøjle resonerer med Gallardoens motor, så tror jeg at man ufriviligt lægger en dej... :D
Motorlyden er dog den eneste grund til at jeg ville køre i eks. Lamboen eller Porschen. Synes de andre biler tiltaler mig mere, på flere punkter. :P
Dog skal man nok have voksenbleer med, til sådan en formiddag. Når ens rygsøjle resonerer med Gallardoens motor, så tror jeg at man ufriviligt lægger en dej... :D
Motorlyden er dog den eneste grund til at jeg ville køre i eks. Lamboen eller Porschen. Synes de andre biler tiltaler mig mere, på flere punkter. :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_video_recorde...
Gætter på der sikkert menes et medie-afspilningssystem med 4 skærme til bilen
Gætter på der sikkert menes et medie-afspilningssystem med 4 skærme til bilen
sgt.borup (47826) skrev:Polyester ? Jeg sidder pt med en t-shirt af bomuld og jeans.
Hvordan mixer man bomuld og jeans i en T-shirt?
Jakob Jakobsen (47827) skrev:sgt.borup (47826) skrev:Polyester ? Jeg sidder pt med en t-shirt af bomuld og jeans.
Hvordan mixer man bomuld og jeans i en T-shirt?
point taken :D kan godt se den dårlige formulering, har selvfølgelig en t-shirt på af bomuld, og har samtidigt et par jeans på af bomuld, så slipper jeg vidst for yderligere tiltale :)
sgt.borup (47828) skrev:point taken :D kan godt se den dårlige formulering, har selvfølgelig en t-shirt på af bomuld, og har samtidigt et par jeans på af bomuld, så slipper jeg vidst for yderligere tiltale :)
... der troede at jeans var lavet af denim :P
Thoroughbreed (47829) skrev:sgt.borup (47828) skrev:point taken :D kan godt se den dårlige formulering, har selvfølgelig en t-shirt på af bomuld, og har samtidigt et par jeans på af bomuld, så slipper jeg vidst for yderligere tiltale :)
... der troede at jeans var lavet af denim :P
don't go there man, don't go there xD
Magten (47831) skrev:...der lige har givet kollegaerne røvfuld i gokart.. Eller, nogle af dem.. Det blev til en tredjeplads af syv hold..
...der melder sig ind i vores gokartklub imorgen, til 50 kr om måneden og et race hver måned for 50 kr kan man jo ikke sige nej :D
dang...
...der ville værig, hvis jeg fik en krone for hver gang en cyklist i KBH kørte ud foran mig, på cykelstien, så jeg var nødt til at klodse bremserne.
...Der måtte deltage i et fælles grin da chefen ved et tilfælde sagde "Backup Procedure" på samme måde som Niklas udtaler "Skru op for den lyd" ^^
http://beep.tv2.dk/nyheder/bekr%C3%A6ftet-det-kommer-netflix-til-koste?forside skrev:Men Twitter-brugeren Playd0ll har gjort os opmærksom på et skærmbillede, der viser en dansk pris på 79 kroner, der som bekendt er præcis det samme som hvad HBO Nordic vil åbne op med her i denne måned.
Prisen lyder dog noget høj i forhold til hvad andre Netflix-markeder kan tilbyde, og om den er helt rigtig kan være svært at sige.
Billigere i udlandet
I USA koster adgangen 8 dollar om måneden (46 kroner) og i Storbritannien 6 pund (55 kroner). Men hvis prisen er rigtig, som skærmbilledet viser, får vi altså "glæden" af én af de dyreste priser på Netflix i verden.
Endnu er det også usikkert hvad prisen præcis vil dække over. Der har ikke været nogle indikationer om hvor meget indhold Netflix vil åbne op med, og i betragtning af at 79 kroner stadig ikke er alverden i forhold til resten af branchen, så krydser vi fingre for en fuld Netflix-butik.
...der synes Danmark er altid dyrere i forhold til de fleste lande i verden.
Fjolle (47838) skrev:dyrt
Man kunne også bruge udtrykket "Mindre billigt" eller "Knap så underpriced"
Det er bare dansker-mentalitet at kalde alt der er overflødigt for "dyrt" bare det koster 1 kr mere end alternativerne, eller 1kr mere end i andre lande.
Screw you, vi har masser af penge, og masser af luksus i Danmark.
...Der fik en SMS fra kæresten:
"Der var ingen der grinte af min joke"
...Der sendte en SMS til kæresten:
"Tell me"
"Okay. Der var en pige fra klassen som havde solskinspudder på, som glimtede da hun kom ud i solen. Så skreg jeg "arg en Vampyr"
(red. Twillight ref.)
Bla. Bla. (ligegyldige beskeder uden nævneværdige referencer til kønsdele.)
... Der sendte en MMS til kæresten, med 2 lyd-optagelser af mig der griner så hun ikke altid er den eneste der griner af hendes lamme jokes...
"Der var ingen der grinte af min joke"
...Der sendte en SMS til kæresten:
"Tell me"
"Okay. Der var en pige fra klassen som havde solskinspudder på, som glimtede da hun kom ud i solen. Så skreg jeg "arg en Vampyr"
(red. Twillight ref.)
Bla. Bla. (ligegyldige beskeder uden nævneværdige referencer til kønsdele.)
... Der sendte en MMS til kæresten, med 2 lyd-optagelser af mig der griner så hun ikke altid er den eneste der griner af hendes lamme jokes...
"Bronzer" hedder det åbenbart på engelsk.
Hvad skulle dét hjælpe når mit navn er Rene?
Hånter (47841) skrev:"WTF René"- rating
Hvad skulle dét hjælpe når mit navn er Rene?
...der glæder sig over igen at have en GPS navigator med trafikinfo. Det sparede mig for 20 minutters transporttid idag.
...Der nu er begyndt at få "skal du ikke snart ha overtøj på når du går de 4 km på arbejde om morgenen"
Så viser jeg dem svedpletterne under mine arme og siger "Stadig for varmt"...
Så viser jeg dem svedpletterne under mine arme og siger "Stadig for varmt"...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.