mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (47851) skrev:...der har tjent 30 mins overarbejdefra kl 8.00 idag takket være sin dovne kollega.
...som møder op på arbejde og høre brok fra ham hvorfor "HAN skulle"... "Tja.... måske fordi du rent faktisk er den eneste af os allesammen der møder ind kl 8?"!! Jebus krist!
Hvornår skal i møde ind, ift kontrakten/personalecirkulær?
Jeg har et par venner og min søster her.
Resten af familien ser jeg et par gange om året. Vennerne minimum en gang om året.
Derudover kommunikeres der selvfølgelig over Skype, WhatsApp og facebook. Det fungerer udemærket for mig.
For mig var det vigtigt at komme væk fra Danmark inden jeg fik børn for dem vil jeg ikke holde væk fra familien.
Men det er selvfølgelig en stor ting og ikke bare noget man gør fra dag til dag.
Resten af familien ser jeg et par gange om året. Vennerne minimum en gang om året.
Derudover kommunikeres der selvfølgelig over Skype, WhatsApp og facebook. Det fungerer udemærket for mig.
For mig var det vigtigt at komme væk fra Danmark inden jeg fik børn for dem vil jeg ikke holde væk fra familien.
Men det er selvfølgelig en stor ting og ikke bare noget man gør fra dag til dag.
Qw_freak (47854) skrev:NioBe (47851) skrev:...der har tjent 30 mins overarbejdefra kl 8.00 idag takket være sin dovne kollega.
...som møder op på arbejde og høre brok fra ham hvorfor "HAN skulle"... "Tja.... måske fordi du rent faktisk er den eneste af os allesammen der møder ind kl 8?"!! Jebus krist!
Hvornår skal i møde ind, ift kontrakten/personalecirkulær?
Han skal møde ind kl 8, og jeg møder kl 8.30.
Magten (47856) skrev:For mit vedkommende er det familie og venner.
Præcis! Og hvis jeg skal flytte så vil jeg flytte til Japan... Det tror jeg ikke at jeg får lokket kæresten til. :P Hvis jeg var single derimod, så kan det godt være at jeg havde flyttet til udlandet.
...der er med i månedes Vi med hund-blad.
...der er glad for at hun tog en pose bananer og åbnede den INDEN hun så dette billede: http://www.kontraband.com/pics/33211/Meme-Mashup/?...
Trend Micro InterScan Web Security Event
URL Blocked
Access to this web site was blocked by an IT URL Filtering policy because of its category.
Event Details:
URL: http://www.kontraband.com/pics/33211/Meme-Mashup/?...
Category: Adult/Mature Content
If you believe this URL was blocked in error, please contact your IT staff to resolve this issue.
URL Blocked
Access to this web site was blocked by an IT URL Filtering policy because of its category.
Event Details:
If you believe this URL was blocked in error, please contact your IT staff to resolve this issue.
SlettetBruger (47862) skrev:Trend Micro InterScan Web Security Event
URL Blocked
Event Details:
Tjaaa.... ved ikke hvad en pose bananer og et klamt kryb har noget med Adult/Mature content at gøre....
Qw_freak (47863) skrev:Så forstår jeg ikke hvorfor du skal møde tidligere, eller var det fordi hans kunder ringer til dig så?
Vi har sat noget udstyr op til et møde et andet steds i KBH, og de ville gerne have for en sikkerheds skyld at der var én til lige at sikre at det hele kørte som det skulle inden mødet startede kl 8.
Så jeg ringede til ham og bad ham om at gøre det.
Men det eneste jeg fik ud af det var brok og "Jamen hvad med bilen, også kan jeg ikke holde nogle steder...bla bla bla. ect"
Så valgte bare at lukke munden på ham, selv møde en halv time tideligere end normalt, også nævne det til lederen at han modsætter sig sin opgave.
Også var jeg i det mindste også sikker på at det blev gjort ordenligt da han ikke er til at stole på mht arbejde mere.
... der tror Rene snart ejakulerer i dit undertøj...
Overskrift og underoverskrift fra http://ekstrabladet.dk/nationen/article1842347.ece
Læge advarer: Det store løbesko-bedrag
Lyt til dig selv - og dine fødder, når du vælger løbesko. For løbeskosælgerne og deres løbestilsanalyser er i bedste fald overflødige
Overskrift og underoverskrift fra http://ekstrabladet.dk/nationen/article1842347.ece
Lyt til dig selv - og dine fødder, når du vælger løbesko. For løbeskosælgerne og deres løbestilsanalyser er i bedste fald overflødige
Mnc (47866) skrev:... der tror Rene snart ejakulerer i dit undertøj...
Amen - design ligeså!
Kæresten har købt noget Nike-Free-Train-Fit-Run-Super-Fly-For-A-White-Guy-V2 sko fordi de er - og jeg citerer - "Skide flotte, har en smart sål og er bløde"
5 km senere efter en gå-tur da vi kom hjem, havde hun intet mindre end FEM vabler!..
Jeg, derimod, havde et stort rundt NUL - fordi jeg gik i mine knap så flotte, ECCO Biom med hård sål som sikkert ikke var særlig ergonomiske (igen - citat)
...der morer sig lidt over en vejledning der er blevet sendt til en af vores kunder.. Samtidig er det sgu også lidt pinligt..
oversættes til:
Så lad da være med at påtage dig opgaven eller spørg om gennemlæsning inden du sender den til kunden >_<
Når serveren er klar til produktion ændres load evaluator til PROD.
oversættes til:
Then the server are ready to go alive, change Assign Load Evaluators to PROD
Så lad da være med at påtage dig opgaven eller spørg om gennemlæsning inden du sender den til kunden >_<
"Naturlige Løbesko" som nike free er ikk en skid naturlige.
Nike og andre er bare nød til at lave sko med tykke såle, ellers er der intet der kan slides ned så de skal udskiftes hver 3-måneder.
MAN KAN IKKE BEVÆGE FODEN NATURLIGT I TYKKE SKO.
Men den sætning er der jo ikke mange penge i.
Nike og andre er bare nød til at lave sko med tykke såle, ellers er der intet der kan slides ned så de skal udskiftes hver 3-måneder.
SlettetBruger (47870) skrev:"Naturlige Løbesko" som nike free er ikk en skid naturlige.
Altså, du behøver ikke at sige det til mig? Jeg fortalte trunten det samme, og efter nogle halvstore vabler måtte hun krybe til korset og give mig ret ...
Dog køber hun stadig sko der nager, har høje hæle, etc .... The Force is strong in that one >_<
Generelt staver han ikke så godt så har ikke så meget lyst til at smide den i fjæset på ham og sige "HAH!", men har tilbudt at gennemgå vejledninger fremover :PMnc (47869) skrev:#68
Haha, den koster så kvajebajere samtlige fredage året ud, eller en øjeblikkelig omskrivning og personlig undskyldning til kunden for sådan et fuckup. :D
Dog helst begge.
...der terper AD FS og AD CS så jeg ikke fejler på det igen når jeg skal til certificering på næste fredag ^^ Det er sgu irriterende at jeg ikke har haft mulighed for at arbejde med det i andet end mit eget test miljø..
...der ikke forstår Oxxy og Pewbe hvorfor hun har fået flamebait rating? Øh, har jeg indirekte svinet en forkert pose bananer til eller hva sker der? :P
...der faktisk er genrelt ved at være ret træt af samtlige mænd hun går rundt imellem. Kollegaerne er nogle klaphatte, kæresten kan ikke finde ud af en skid. Suk spild af tid.
...der faktisk er genrelt ved at være ret træt af samtlige mænd hun går rundt imellem. Kollegaerne er nogle klaphatte, kæresten kan ikke finde ud af en skid. Suk spild af tid.
NioBe (47874) skrev:...der ikke forstår Oxxy og Pewbe hvorfor hun har fået flamebait rating? Øh, har jeg indirekte svinet en forkert pose bananer til eller hva sker der? :P
Because spiders.
... der bliver NØDT til at opgradere til Mountain Lion nu
... der har solgt sin eneste bærbare HDMI-enhed
... der har solgt sin eneste bærbare HDMI-enhed
Hvad skal den bruges til?
Jeg overraskes ofte over hvor meget folk undervurdere hardware, især gamere.
Jeg sidder med den mindste Pentium Sandy Bridge, og et Gt 640 ( lige over low end).. Det setup æder både MW3, KoAmalur, Dead Island, på FullHD med alt på high, incl højeste AA.
Kan ikke se hvordan gamere nogensinde skulle få brug for andet end en i3, og et 650ti
Jeg overraskes ofte over hvor meget folk undervurdere hardware, især gamere.
Jeg sidder med den mindste Pentium Sandy Bridge, og et Gt 640 ( lige over low end).. Det setup æder både MW3, KoAmalur, Dead Island, på FullHD med alt på high, incl højeste AA.
Kan ikke se hvordan gamere nogensinde skulle få brug for andet end en i3, og et 650ti
...der var til Brit Floyd koncert igår. De spillede ufatteligt godt :-) Der var virkelig gjort noget ud af det.
...Der overvejer at skifte læge.
"Du kommer bare omkring kl 12"
Hva fanden er det for en hippie-tilgang? "Omkring"'
/Sheldon
Hey JJ ->
http://www.engadget.com/2012/10/12/kindle-paperwhi...
"Du kommer bare omkring kl 12"
Hva fanden er det for en hippie-tilgang? "Omkring"'
/Sheldon
Hey JJ ->
http://www.engadget.com/2012/10/12/kindle-paperwhi...
sgt.borup (47892) skrev:Hmm... så skal jeg jo bestille billet bare for at komme ind og møde jer to tøser ? :D
Det behøver du ikke, nej. Du kan sagtens være på studenterhuset uden at være til koncerterne, og så behøver du ikke billet.
Men fordi AMF er awesome burde du købe en alligevel... ;)
Caek of Doom (47897) skrev:sgt.borup (47892) skrev:Hmm... så skal jeg jo bestille billet bare for at komme ind og møde jer to tøser ? :D
Det behøver du ikke, nej. Du kan sagtens være på studenterhuset uden at være til koncerterne, og så behøver du ikke billet.
Men fordi AMF er awesome burde du købe en alligevel... ;)
Mon ikke jeg så kan lokkes til at daffe der op når i kommer til dobbelt A :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.