mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (47898) skrev:...der glæder sig gevaldigt til at vælte rundt i 12 km mudder imorgen :D
Du må hilse min chef ;)
... der har haft besøg af posten Vossen
... der er en bærbar fattigere
... der har fået mine femfingre
... der griner
Så er man KRAFTEDME også selv skyld i det >_< de burde jo få en bøde oven i for at være så dumme -.-
http://m.jv.dk/?article=1455563 skrev:
Falske bøder på computerskærmen:
Flere syddanskere har allerede betalt
Så er man KRAFTEDME også selv skyld i det >_< de burde jo få en bøde oven i for at være så dumme -.-
Thoroughbreed (47908) skrev:... der har haft besøg afpostenVossen
og chili bolcher!
Chilihouse.dk
Har som sagt blandet dem med vodka, og det er ren eliksir, det er knap så stærkt som bolcherne.. det smager bare godt.
Har som sagt blandet dem med vodka, og det er ren eliksir, det er knap så stærkt som bolcherne.. det smager bare godt.
...der mærkeligt nok lige har bestilt chilifrø fra 15 forskellige arter.
Lige fra Jalapeños på ca. 5000 scoville, til Naga Bhut Jolokia på omkrring 1.000.000 scoville.
...der har overvejet at dyppe en frisk Bhut Jolokia i chokolade og påstå at det er et jordbær.
Lige fra Jalapeños på ca. 5000 scoville, til Naga Bhut Jolokia på omkrring 1.000.000 scoville.
...der har overvejet at dyppe en frisk Bhut Jolokia i chokolade og påstå at det er et jordbær.
...Der er en tumpe
Selvfølgelig er jeg kommet til at hente Skyrim på Italiens.. hva fanden skal jeg nu få aftenen til at gå med?
Selvfølgelig er jeg kommet til at hente Skyrim på Italiens.. hva fanden skal jeg nu få aftenen til at gå med?
Sjovt ... Mit Gothic 3 var også Par Italiano .. Mit Apple TV blev (ved en fejl) Finsk og min stationær snakker Norsk (når Windows vil opdatere)
Anyway - good luck
Sjovt ... Mit Gothic 3 var også Par Italiano .. Mit Apple TV blev (ved en fejl) Finsk og min stationær snakker Norsk (når Windows vil opdatere)
Anyway - good luck
SlettetBruger (47915) skrev:...Der er en tumpe
Så jeg fik hentet en anden skyrim, og da den bliver førdig vil jeg fjerne den så den ikke seeder, og kommer til at ramme "Delete torrent + data"
For helvede det er bare ikke meningen at jeg skal give skyrim en ekstra chance :P
Fjolle (47929) skrev:
Så køb dog dine spil.
http://obamaletdownwatch.files.wordpress.com/2010/...
Oh snap!
Fjolle (47929) skrev:Tillykke.
Så køb dog dine spil.
Har betalt for spillet én gang, er ikke interesseret i at gøre det igen.
Der startede ugen med at pisse blod og nu er den heldige ejer af en dejlig influenza! Hvis jeg er heldig, så nåede jeg også at smitte Bachy og TB + påhæng! Heldigvis skal jeg kun underholde 3 personer i efterårsferien.
Hvorfor beholdte du hende ikke bare så? Så kunne du jo gi' hende en tur igen i aften.
Hvorfor beholdte du hende ikke bare så? Så kunne du jo gi' hende en tur igen i aften.
...som lige updated Source SDK Windows Gadget så den nu supporter cs:go :-P og posted et link til det på wiki'en
som lige skulle have tømt en "små blå" som var for gammel ente med jeg gik over til vodka da der ikke var mere af det andet :-P
...der er ved at rydde op på en gammel HDD. Her er noget tv jeg har optaget om preskørsel. Det var så lidt.
please gå ind på partyzone.nu da vi mangler 2 personer før dj'en fortsætter resten af natten join chatten for at han ser jer
KopNudler (47941) skrev:.. der også mangler hardware. Nogen der står med nogle HHD's i overskud?
Ja, det har jeg faktisk :D
250-500 GB
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.